Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?
*btw ben je nu dit topic aan het kapen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is slecht een kutsmilie die zonder enige woorden ervoor, volslagen zinloos is.
Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja nou is mijn commentaar daarmee verworpen?
Hahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, mijn commentaar is bevestigd door jouw post. Jouw verongelijkte, verontwaardigde slachtoffertoontje werkt gewoon niet erotiserend, terwijl jij wel denkt dat seks een recht is voor jou. En daarmee heb jij geen seks en TS vast ooit wel.
Ik vind het een beetje jammer dat je commentaar op andermans problemen hebt en sowieso fout schrijft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hij blijft zoiezo zinloos want ze gaat niet op me in.. of bedoel je dat juist?
ja ik stop nu wel het is niet mijn topic.
Aggus, meneer zit me te stalkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij wordt al onzeker als ie zn datesnol niet vaak genoeg ziet. Dat wil over mij oordelen. rot toch op.
En mijquote:
...wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
uhmmm please explain the course of this topic please...
Du muss das gewoon weghalen ja...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
nah, ik wilde gewoon even wat uitlegquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Du muss das gewoon weghalen ja...
Schenkstroop vindt zichzelf nóg lelijker en wahopiger en verdient daarom zoveel aandacht in plaats van TS!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
Schenkstroop kaapt een topic omdat hij zieliger is en een vijandig toontje aanslaat tegen de mensen die in zijn ogen ten onrechte reageren op degene die wel de moeite genomen heeft een topic te openen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Re het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Bastian het volgende:
[..]
Als een vriend als Jezus geprobeerd?
Ik wacht toch al een tijdje in spanningquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:26 schreef Vivi het volgende:
Straks even doorlezen en voorzien van commentaar.
Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wacht toch al een tijdje in spanning
Een heuse huisvrouwquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moest mijn strijkijzer nog invetten.
Dat staat niet voor niets in mijn signature, he kuismadam'ke van me!quote:
O dus Henk is de huisvrouw? Ook prima!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk dit niet zou bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |