abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71706417
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Granqvist

Ik zeg het je, het geheim van het lage aantal tegenpunten van vorig jaar was niet de verdediging en/of de keeper....
Dat was omdat Schaars /De Zeeuw met kleine overtredingen iedere tegenstoot eruithaalden en de rest tijd kreeg om de organisatie neer te zetten.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:18:32 #102
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71706553
En toch hebben beiden vorig jaar 5 respectievelijk 4 wedstrijden niet meegedaan en stond het toch ook goed
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:26:01 #103
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71706688
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef wallofdolls het volgende:
En toch hebben beiden vorig jaar 5 respectievelijk 4 wedstrijden niet meegedaan en stond het toch ook goed
Vergelijk dat maar eens met die 20+ keer dat de laatste linie of keeper wéér moest veranderen omdat er blessures waren. De Zeeuw / Schaars waren een zekerheidje vorig jaar, net vóór de verdediging.
Confidence through competence
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:35:53 #104
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71706894
Maar goed. Schaars staat er nu ook en die was juist degene die gister niet helemaal in vorm was. Ik denk dat MoMo ook gewoon erg goed is (of was en vorig jaar een toevallig goed seizoen had). De buitenkanten van de verdediging zijn twijfelachtiger, maar normaal gesproken ook niet dramatisch (behalve dat Jaliens nu echt al weken buitenproportioneel slecht speelt). Ik denk dat het meer in vertrouwen en wennen aan Koeman's werkwijze is dan dat t echt (een gebrek aan) kwaliteit is.
pi_71706927
Het moet natuurlijk geen grote problemen opleveren als 1 man weg is.
pi_71706942
Wat scheelde is dat er begin vorig seizoen weinig tegenstanders zich aanpasten aan AZ, omdat ze er minder bang voor waren vanwege het seizoen ervoor. Daardoor kwam AZ in een flow ( ) en gingen er vaak dingen goed die anders fout zouden zijn afgelopen, want zo goed was de verdediging niet vorig jaar. Wat ook hielp is dat er vaak snel gescoord werd en de tegenstander moest komen waardoor er nog meer ruimte kwam. De tweede seizoenshelft paste de tegenstander zich vaak wel aan, waardoor tegen de kleintjes nauwelijks grote scores werden neergezet, terwijl het team nog steeds goed draaide. Nu we de kampioen zijn, gaan de kleintjes zich weer ingraven om zo niet in het mes van AZ te lopen. Maar in plaats van het zakelijk te spelen, gaan Mounir en Moussa veel te veel met de bal lopen en willen de verdedigers het te mooi oplossen. Er zijn een aantal spelers die zich als vedetten gedragen, terwijl ze eerst maar eens constant moeten spelen op Eredivisieniveau. Juist nu zou een strakke hand dit kunnen voorkomen, maar Koeman laat ze liever wat vrijer. Hopelijk gaat hij ze iets strakker houden, want als je dit tegen een topclub in de Champions League laat zien, ga je de bietenberg op.
pi_71707058
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Granqvist
Een speler die moeite heeft met Pelle te verdedigen is het niet waard om bij AZ te spelen. Kom op zeg, moeite met Pelle Gelukkig hebben er mensen binnen de club er wel kijk op en laten ze Koeman niet z'n gang gaan
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:54:02 #108
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71707225
Nou ja, dat is een goede zaak toch. Dat ze bij AZ wél snappen dat Koeman verstand heeft van trainen, maar niet van welke spelers er in het team passen.
pi_71707410
Je hebt 1 probleem en dat is dat Koeman spelers opstelt en dat de rest van AZ daar weinig invloed op heeft.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:04:40 #110
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71707443
Wordt Granqvist hier nu afgebrand omdat hij 1 wedstrijd tegen AZ slecht heeft gespeeld?
pi_71707630
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:04 schreef thewishmaster het volgende:
Wordt Granqvist hier nu afgebrand omdat hij 1 wedstrijd tegen AZ slecht heeft gespeeld?
Twee wedstrijden hè, zowel uit als thuis.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:15:57 #112
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71707631
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:03 schreef Chadi het volgende:
Je hebt 1 probleem en dat is dat Koeman spelers opstelt en dat de rest van AZ daar weinig invloed op heeft.
Daarom is het zaak zo snel mogelijk de meeste negers (jammer maar helaas, het zijn allemaal negers die het verkeerd doen ) te dumpen
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:38:01 #113
144262 thewishmaster
pi_71708057
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:15 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Daarom is het zaak zo snel mogelijk de meeste negers (jammer maar helaas, het zijn allemaal negers die het verkeerd doen ) te dumpen
De zwakke plekken bij AZ op dit moment zijn niet alleen neger.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:33 #114
55709 Stereotomy
pi_71708959
Sinds wanneer is Pelle een neger?
pi_71709113
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds wanneer is Pelle een neger?
Tijd zat voor een zonnebankje nu
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:10:37 #116
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71709740
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:07 schreef Fortitudo het volgende:
wmb mag granqvist komen. die staat er toch meteen.

een nog betere optie is douglas imo
Die kun je meteen weer vergeten.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:28:01 #117
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:43:25 #118
55709 Stereotomy
pi_71713939
Eerste fluitconcert is er alweer in de Arena.... ik snap niet waarom die 'fans' niet gewoon achter de ploeg gaan staan.

Desnoods met klappers.
pi_71713952
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Eerste fluitconcert is er alweer in de Arena.... ik snap niet waarom die 'fans' niet gewoon achter de ploeg gaan staan.

Desnoods met klappers.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2009 19:44:17 ]
pi_71714081
Opvallend veel users die niet eens in het stadion zitten.

En dan op FOK! een grote mond
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:21:41 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71714977
ajax verspeelt nog wel punten

az ook

twente wordt kampioen gok ik
en het is ze van harte gegund. dat zou echt een wereldprestatie zijn.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:21:55 #122
55709 Stereotomy
pi_71714983
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan dit plaatje in de OP?
  zondag 9 augustus 2009 @ 07:02:38 #123
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71724718
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Madhouse11 het volgende:
Opvallend veel users die niet eens in het stadion zitten.

En dan op FOK! een grote mond
D'r zijn ook gewoon mensen die een leven hebben zeg maar. Die wel even op fok kunnen zeiken, maar niet n hele wedstrijd kunnen bekijken
pi_71737873
We hebben nu al 3 punten meer dan vorig jaar
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_71737964
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef Fortitudo het volgende:
ajax verspeelt nog wel punten

az ook

twente wordt kampioen gok ik
en het is ze van harte gegund. dat zou echt een wereldprestatie zijn.
Twente heeft te veel kwaliteit ingeleverd voorin
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:25:08 #126
144262 thewishmaster
pi_71741463
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:43 schreef Stereotomy het volgende:

Desnoods met klappers.
Als je tot de 70e minuut 1-1 staat tegen RKC mogen de spelers best aangespoord blijven worden tot meer inspanning.
pi_71743863
Vooralsnog is er geen enkele ploeg echt overtuigend bezig, ben daarom ook benieuwd naar de ontwikkelingen in zeg de komende 3-4 wedstrijden.
pi_71752933
VVV is overtuigend bezig in de ere... Scheringa zal misscheien best met gemengde gevoelens naar Honda hebben gekeken dit weekend. (2 doelpunten gemaakt)
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71753141
Gijs Luirink zal de rest van het seizoen op verhuur basis naar RKC gaan zijn de laatste verhalen op inet.
Hopen dat ie een goed seizoen zal draaien. Ben benieuwd of ie zijn oude niveau kan evenaren dit seizoen...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71757685
quote:
Dembele op jacht naar goals

Met zijn eerste doelpunt van het seizoen zette Moussa Dembele AZ vrijdag op voorsprong tegen Sparta. ,,Hoe zeg je dat ook alweer? De kop is eraf, geloof ik, hè?''

De ochtend na de 2-0 zege zit hij er na de training ontspannen bij. Geen nederlaag, geen blessure, zoals een week eerder wel het geval was. Tegen Heracles (3-2 nederlaag) werd hij in de rust gewisseld. Nu ging hij twintig minuten voor tijd naar de kant. ,,Ik heb een paar kleine pijntjes hier en daar, maar ben wel fit.'' Vandaag meldt Dembele zich dan ook gewoon bij het nationaal elftal van België voor de oefenwedstrijd van woensdag in Tsjechië.

Competitie, interlands, straks Champions League: het is alweer druk. Rustig daarentegen is het op het front van belangstellende clubs. Werd de naam Dembele anderhalve maand geleden nog met veel clubs in één adem genoemd, de laatste weken is het stil.

Dembele neemt het zoals het is. ,,Ik denk dat ik een bepaald aantal doelpunten moet halen als ik naar een echte topclub wil'', zegt hij in het Noordhollands Dagblad. ,,Ik ben wel bij veel acties en doelpunten betrokken, maar als ik zelf meer scoor is het perfect. Als ik meer had gescoord, was ik denk ik allang weggeweest. Clubs willen nog altijd doelpunten. Ze betalen heel veel, dan willen ze ook doelpunten hebben. Dat kan ik ze nog niet garanderen, met mijn statistieken. Maar ik blijf er rustig onder.''

Zijn eerste goal van dit seizoen maakte hij vrijdag. ,,Ja, lekker toch? Mijn doel is meer scoren dan vorig seizoen. Toen had ik er tien. Terwijl ik door mijn blessure vrij veel wedstrijden had gemist.''

Shota Arveladze vroeg zich onlangs in Voetbal International af waarom je zo'n laag gemiddelde hebt.

,,Ik vond dat ik vorig jaar een goed gemiddelde had, met tien goals in 23 wedstrijden. En dat terwijl ik ook vaak als rechtshalf speelde. Dus ach, dat de aandacht er weer op gevestigd wordt, het zij zo. Ik vind dat het al veel verbeterd is. Want daarvoor had ik vier goals in 50 wedstrijden of zo. Maar ja, Shota was een speler die zich vooral concentreerde op goals maken en daar was hij heel goed in. Hij ziet dat ik niet zo ben, en dat zegt hij. Dat is voor mijn bestwil. Het is ook alleen maar goed voor mij, want hij geeft me tips. Maar ik ben wel een ander soort speler dan hij.''

En je speelt niet alleen maar in de spits. Ook dit seizoen heb je alweer rechtshalf gespeeld. Wat vind je daar eigenlijk van?

,,Ja, ik kan nou eenmaal op verschillende posities uit de voeten. Niet alleen in de spits, niet alleen rechts. Dus de trainer kan ermee spelen. Hij kan me neerzetten waar hij me nodig heeft. Ik kan ook niet zeggen dat ik mijn sterkste wedstrijden op één plek heb gespeeld. Ik heb op rechts, maar ook in de spits heel goede wedstrijden gespeeld. Hangt ook een beetje af van de tactiek en van de tegenstander.''

Wat betreft een mogelijke transfer: ben je het eens met Demy de Zeeuw dat spelers van AZ in het buitenland minder snel opvallen dan spelers van Ajax of PSV?

,,Weet ik niet. Dat kan best zijn. Ben ik niet zo mee bezig. Je merkt wel vaak dat alleen spelers van Ajax of PSV naar echte topclubs gaan. Dus misschien is het zo. Maar goed, dat is voor mij niet zo belangrijk. Ik heb hier een goede tijd en ik ontwikkel me nog steeds bij AZ.''
pi_71761652
quote:
El Hamdaoui meldt zich af voor Marokko

ALKMAAR- Mounir El Hamdaoui heeft zich maandag bij de Marokkaanse bond afgemeld voor de vriendschappelijke interland tegen Congo. De topscorer van AZ kampt met lichte knieklachten. El Hamdaoui hoopt zaterdag tegen RKC Waalwijk weer beschikbaar te zijn voor AZ.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:05:45 #132
55709 Stereotomy
pi_71768110
quote:
Vejinovic weigert zijn contract te verlengen

Marko Vejinovic weigert zijn aflopende contract te verlengen.

De 19-jarige middenvelder is niet blij dat hij de eerste twee competitiewedstrijden niet eens bij de selectie zat. "Dan weet je genoeg. Dat is heel hard aangekomen," zegt hij in Sportweek. "Op dit moment teken ik geen contract omdat ik niet speel. AZ heeft mij wel een aanbieding gedaan, maar die heb ik afgewezen. Het ziet er niet goed uit."

Vejinovic zint op een vertrek uit Alkmaar. "Ik denk dat er binnenkort wel iets komt," verwacht hij. Marcel Brands bevestigde dat hij mag vertrekken als hij zijn contract niet wil verlengen. "Als Marko zijn contract niet verlengd, dan willen we hem nog deze maand verkopen. Dat moet wel, want na dit seizoen loopt zijn contract af."
Spijtig. Dus Luijckxz en Lenz zijn de enige twee spelers uit de jeugd die het min of meer gehaald hebben in het eerste? Matigjes gehaald. Medunjanin en Vejinovic vallen af. Ze hebben het systeem ook niet mee: 't zijn allebei nr. 10 spelers en die positie bestaat niet in het huidige AZ.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:07:23 #133
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:08:03 #134
55709 Stereotomy
pi_71768180
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef wallofdolls het volgende:
Kut man. Volgens mi heeft die jongen best talent
Had liever Ari en Pelle gedumpt gezien....

Snap sowieso niet het probleem van Ari. Gewoon niet goed genoeg ofzo?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:09:57 #135
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71768221
Toch scoorde Arie wel een tijdje veel vorig seizoen.

Maar hij heeft op de een of andere manier... iets houterigs wat niet bij een spits hoort
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:11:12 #136
55709 Stereotomy
pi_71768261
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef wallofdolls het volgende:
Toch scoorde Arie wel een tijdje veel vorig seizoen.

Maar hij heeft op de een of andere manier... iets houterigs wat niet bij een spits hoort
En Pelle niet zeker?
pi_71768531
Ari liep qua minuten per goal niet ver achter op Mounir. Voor de winterstop ging het ook vrij aardig met hem en Mounir samen in de aanval, maar na z'n blessure heeft hij nooit meer een echte kans gehad.
pi_71769871
Wat zou zo'n Vejinovic ongeveer moeten kosten?
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:20:06 #139
55709 Stereotomy
pi_71770423
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:02 schreef Blawh het volgende:
Wat zou zo'n Vejinovic ongeveer moeten kosten?
Tussen de half en heel miljoen, AZ kennende
pi_71770467
Lijkt me eerder een half dan een heel voor een jeugdig talent met aflopend contract.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:23:00 #141
55709 Stereotomy
pi_71770509
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me eerder een half dan een heel voor een jeugdig talent met aflopend contract.
't is wel AZ he, die persen de laatste cent eruit.
pi_71770610
Van mij mag hij linea recta naar Almelo in ieder geval. Vond hem vorig seizoen in de weinige minuten al een goede indruk maken, volgens mij 2 seizoenen geleden speelde hij hier in de buurt een oefenwedstrijd en was hij al indrukwekkend goed.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:33:13 #143
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71770876
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef Blawh het volgende:
Van mij mag hij linea recta naar Almelo in ieder geval. Vond hem vorig seizoen in de weinige minuten al een goede indruk maken, volgens mij 2 seizoenen geleden speelde hij hier in de buurt een oefenwedstrijd en was hij al indrukwekkend goed.
Ik denk dat hij ook wel de keuze heeft uit b.v. Ajax/PSV/Twente. Heracles zou wel een van de slimste keuzes zijn. Voetballers zijn helaas niet zo vaak slim.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:02:32 #144
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71771790
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En Pelle niet zeker?
Pelle heeft sprankelend haar
pi_71776160
Vejinovic is een speler die zeker goed kan gaan knallen. Lekker ruk dat ze hem zo de deur uit laten lopen.
Maar als dat zijn mentaliteit is, dus ik moet meteen spelen anders wil ik weg, (de vedette) dan houd het idd op.

Dan zal ie het nog best moeilijk kunnen gaan krijgen bij zijn toekomstigge club.
Maar een tonnetje of 6 is een koopje voor deze speler....
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:28:45 #146
55709 Stereotomy
pi_71776561
Beetje Ruudje Vormer-effect. Die speelt toch ook niet meer in de basis bij Roda?
pi_71781787
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje Ruudje Vormer-effect. Die speelt toch ook niet meer in de basis bij Roda?
nope, maar Marko is echt een goede speler. Misschien moet Brands eens wat serieuzere salarissen gaan betalen voor spelers. We kunnen niet blijven rommelen zo.
Wel CL spelen etc en de spelers te weinig betalen. Maar misschien is dat het probleem als je als subtopper "grote" resultaten gaat boeken.

In de boeken (financieel) ben je nog een kleintje, maar de resultaten zijn groots te noemen.
Hoe vindt je de balans dan, dus spelers tevreden en de boekhouder ook...

Laat ik het zo zeggen, je kan beter Marko en Mounir hebben dan Mounir en Ari bijv...
pi_71781828
quote:
AZ rekent op snel akkoord met Didulica

Gisteren om 22:07
Roy van den Berghe

AZ gaat er vanuit dat Joey Didulica spoedig zijn handtekening zet onder een nieuw contract in Alkmaar. De reservedoelman en de club naderen een akkoord over een verbintenis tot medio 2012.

Marcel Brands sprak volgens Sportweek begin deze week met Didulica en zijn zaakwaarnemer. Daar kwam uit naar voren dat beide partijen tevreden met elkaar zijn en dat dat gevoel spoedig bezegeld zal worden middels een nieuw contract.

De 31-jarige in Australië geboren Kroaat werd eerder deze zomer nog in verband gebracht met Feyenoord, maar tot een transfer kwam het nooit. Bij AZ is Didulica achter Sergio Romero tweede keeper, maar desondanks wordt hij vanwege zijn ervaring en leiderscapaciteiten gezien als een belangrijke speler.
pi_71781865
quote:
Granqvist niet in beeld bij AZ

Andreas Granqvist maakt deze zomer in ieder geval niet de overstap naar AZ. De verdediger zou volgens verschillende geruchten hoog op het lijstje staan van de Alkmaarders, maar technisch directeur Marcel Brands ontkent dit.

"Onzin. Zijn naam is intern nooit gevallen", reageert Brands tegenover Sportweek kort maar krachtig op de vraag of Granqvist inderdaad in beeld is bij de regerend landskampioen. Wel wil AZ zich graag nog verdedigend versterken deze maand.

"We zijn redelijk compleet, maar als we iemand kunnen krijgen die bepaalde kwaliteiten heeft die andere verdediger niet hebben, dan staan we daar absoluut voor open. Dan denk ik vooral aan iemand met met fysieke kracht en kopkracht", legt coach Ronald Koeman uit.

Rasmus Bengtsson was de belangrijkste kandidaat bij AZ en werd zelfs medisch gekeurd, maar koos op het laatste moment voor SS Lazio om een paar dagen later ineens voor Hertha BSC te tekenen. "Hij zou vorige week maandag wat van zich laten horen, maar dat heeft hij niet gedaan. Daarom heb ik dinsdag zijn zaakwaarnemer gebeld en die gaf aan dat Bengtsson naar Lazio wilde", aldus Brands.

De reden van de plotselinge switch bij Bengtsson lag bij de Zweedse bondscoach Lars Lagerback. Brands: "De bondscoach van Zweden had hem geadviseerd om naar Duitsland of Italië te gaan. Nou, tegen die landen kunnen wij financieel niet op. Dan hoop je dat hij voor het sportieve aspect kiest, Nederland is toch een opleidingsland bij uitstek. Dat is helaas niet gebeurd."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:08:26 #150
55709 Stereotomy
pi_71828234
quote:
Schaars speelt tegen Engeland Uitgegeven: 12 augustus 2009 20:04
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2009 20:04

AMSTERDAM - Stijn Schaars speelt woensdagavond met het Nederlands elftal tegen Engeland. De speler van AZ, net op tijd hersteld van een vrijdag opgelopen knieblessure, vervangt in het oefenduel de niet fitte Mark van Bommel.
© ANP

Ook Rafael van der Vaart is in de Arena van de partij. De speler, die bij Real Madrid geen deel meer uitmaakt van de selectie, is bovendien aanvoerder. Wesley Sneijder zit op de bank.

Normaal is Giovanni van Bronckhorst aanvoerder, maar de back van Feyenoord ontbreekt wegens een blessure. Linksachter is nu Edson Braafheid, de speler van Bayern München.

Huntelaar

Dirk Kuijt staat in de spits, in plaats van Klaas-Jan Huntelaar. Engeland speelt met onder meer David Beckham.

Vooraf wordt een minuut stilte in acht genomen voor de onlangs overleden voormalige Engelse bondscoach Bobby Robson.

Opstelling Nederland: Stekelenburg; Heitinga, Ooijer, Mathijsen en Braafheid; De Jong en Schaars; Van Persie, Van der Vaart en Robben; Kuijt.
De Zeeuw

Schaars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')