quote:
Mijn favoriete videoclip van hem, boven Thriller.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Bevin het volgende:
Heuj OP
Vind Smooth Criminal zó tof, luister hem nu weer, maar mag niet meer zo hard, anders gaat de buurchinees klagen![]()
Dat zei ie zelf ja?quote:
Wel een hele goede inderdaad, vind hem vooral live heel goed, die choreografiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mijn favoriete videoclip van hem, boven Thriller.
De huishoudster is schuldigquote:
Hmmm.. Deventer moordzaak deel twee. Misschien weet Maurice de Hond wie de dader is.quote:
'Annie are you okay, are you okay Annie?'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wel een hele goede inderdaad, vind hem vooral live heel goed, die choreografie
Ik vind dat 'glijden' over het podium, ná de lean, zo strak om te zien en dan probeer ik het thuis altijd na te doen, maar tevergeefsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
'Annie are you okay, are you okay Annie?'
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef belsen het volgende:
Ik heb even 60 slowchatberichten verwijderd en genote. Gelieve hier mee te stoppen, anders gaan we 's avonds sluiten.
Ik hoop ook van harte, duim duim, dat het voornamelijk alleen de rehearsals zelf worden. Dat is nog niet duidelijk, maar ongetwijfeld krijgen we daar de komende maanden meer over te horen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef veuvje het volgende:
Heeft iemand een idee over hoe die film eruit gaat zien of wil iemand zijn wensen erover kwijt?
Wordt het alleen maar filmpjes over de rehersal of gaan ze er een heerlijk zoetsappigverhaal aan vast plakken?
Wie weet wat mij betreft mag het alleen wel de filmpjes dat is toch de reden waarom ik er heen zou gaan....de laatste beelden van Michael!
Vet en waarschijnlijk ook vaag.....Hoe denken jullie er over?
Van Internet:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?
En wat is precies slowchat, kan iemand mij dat uitleggen?
Even kijken of ik een note heb.![]()
Nee dus.![]()
Okee thanks. Hmm. Ja. Nu ist duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Van Internet:
'Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts... '
![]()
Sluiten in de avonduren is een beetje overdreven overigens, maar goed.
Kappen DrDentz dus met je onzin.![]()
Zie boven en een beetje hoort erbij, maar een pagina vol over een of ander privéfilmpje lijkt me toch wel onnodig in een dergelijk topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?
En wat is precies slowchat, kan iemand mij dat uitleggen?
O, sorry, nu wel.quote:Even kijken of ik een note heb.![]()
Nee dus.![]()
Whahaha...whatever, hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Zie boven en een beetje hoort erbij, maar een pagina vol over een of ander privéfilmpje lijkt me toch wel onnodig in een dergelijk topic.
[..]
O, sorry, nu wel.
Ah dacht even dat je dat niet doorhad. Tis ook een goeie kort maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:56 schreef Rnnz het volgende:
Dit is in Kuala Lumpur opgenomen ^
@ Robijn: ja, weet ik.. ik moest een TT verzinnen en ik was even niet creatief op dat moment, dus vandaar.
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef DrDentz het volgende:
Dat er op de eerste foto een lid van The Village People staat is geen slowchat, maar relevante informatie.
Hou maar op met bespreken wie er in de Smooth Criminal video figureert, anders heb je straks weer een paar notes te pakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef Bevin het volgende:
[..]
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.
Hey goede tipquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef FP128 het volgende:
check google en youtube met "Michael Jackson bad performances"
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shitquote:
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shit
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!
Hoe betrouwbaar is deze site?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
http://wonderwall.msn.com(...).story#m=MOAi8QxEsWF
Geen ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is deze site?
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Bevin het volgende:
Ja tuurlijk, mensen die hem niet kenden en nu wel door de aandacht is logisch. Maar ik heb meer tegen de mensen die eerst op hem afgaven en pedo etc noemden en nu opeens doen alsof ze de grootste fans zijn en die types zie ik iets te veel nu
Mijn smaak is het ook niet, maar ieder zijn meug he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!
Vind ze nog lelijk ook
Maar hij was geen pedofiel. Hij was gek op kinderen, omdat die onschuldig waren, en hij zijn jeugd tussen kinderen wilde inhalen. (dat kan natuurlijk niet, maar hij deed zijn best). Alleen waren er zat mensen die dat niet snapten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan toch ook een pedofiel geweest zijn, én mooie muziek gemaakt hebben. Wie zegt dat pedofielen niet kunnen componeren.
Kan me niet bommen, hij is vrijgesprokenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Jij weet ook niet wat zijn geaardheid was.
Psies, geen bewijs. Nu weer over zijn muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Een pedofiel hoeft niet perse aan kindjes te zitten hè. Een vrijspraak betekent alleen dat er daarvoor geen bewijs was.
Hmm, ze zeggen zoveel...maar ik zal eens extra goed naar de tekst luisteren. Euh...en wat dan nog, als het over LaToya zou gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen zeggen dat het over La Toya gaat.
Ik heb laatst die phone conversaties met die Glenda (deel 1,2,3 en 4) goed beluisterd. (en gelukkig valt het ook te lezen, want soms is het niet te verstaan). Daar kom je veel van MJ's verleden te weten, vind ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Nou niks, maar gewoon, een stukje algemene ontwikkeling.
Jaaaa het is gewoon eng, whaha. Bij die docu met Bashir doet ie ook al zo goed een Engels accent na.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan Joseph goed imiteren hè? "We could work out a contract.."
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
He hallo allemaal,
Ik kom even buurten, ik zag dat Robijn hier ook zit. Bovendien wou ik even zeggen dat ik vandaag een slechte MJ-dag heb, en dat past niet zo in SHO denk ik. Dus doe ik het maar even hier.![]()
Ik heb een kleine terugslag geloof ik, ik vind het ineens weer heel erg.
Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ach.. het er moeilijk mee hebben heb ik niet echt meer, daar ben ik een man voor laten we maar zeggen.Echter had ik een paar dagen terug wel zoiets van: 'Kut, hij is er echt niet meer'.
Ja heb het gelezen, maar van wat voor site komt dat nou weer...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
En LaToya heeft de harde schijven waar zijn nieuwe tracks op staan gepikt!
Niet boos worden? Ik ben woest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.
En die laatste zin: ja dat bedoel ik...vlagen.
Pfff wat een gedoe weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
La Toya has 'missing' Michael Jackson songs?
Over 100 unreleased songs are believed to be in sister's possession
Michael Jackson's sister La Toya is believed to be in possession of over 100 unreleased tracks by the self-style king of pop, according to reports.
Jackson is strongly rumoured to have recorded tracks with artists including Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon and Ne-Yo, though it is unclear whether any duplicates of songs were made. Will.i.am has confirmed that he does not own copies of the Jackson material he appeared on.
After his death in June, Jackson's manager Frank DiLeo said that the singer's family had quickly removed his belongings from his rented California mansion.
"They backed up trucks, removing everything," Billboard.com quotes DiLeo as telling Rolling Stone. "They thought Michael owned it all, so they took even the rented furniture."
DiLeo also revealed that he thinks La Toya Jackson had picked up the computer equipment containing her late brother's unreleased songs.
He added that lawyers working on behalf of Jackson's estate are trying to recover the tracks.
Some "sensational" tracks included on the hard drives were allegedly recorded in Jackson's '80s heyday, according to the manager.
http://www.nme.com/news/michaeljackson/46546
Fijn is dat. Ik hoop dat er niets mee gebeurt. Als de Jacksons die songs op de een of andere manier kwijtraken kan ik me niet voorstellen wat de wereld met ze gaat doen.![]()
Iedereen wil die nummers horen.
Ikke niet hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
Ach, dat ik een vrouw ben zal er ook wel mee te maken hebben. Ik moet zeggen dat ik al een week of wat af en toe op buitenlandse sites fans dingen zie posten en dat ik dan denk mens, stel je niet zo aan, het was je vader niet, dus ik ben er ook al een tijdje vrij nuchter onder hoor. Ik ben zelfs meestal heel vrolijk als ik ergens dan weer MJ muziek hoor schallen, dan denk ik: ha, maar ik ben lekker al mijn hele leven fan!
Maar vandaag had ik ook ineens dat ik dacht wacht effe, ik zie hem wel elke dag en hoor al weken zijn muziek, maar dat is omdat hij dood is. Hij is gewoon echt dood! Alsof het kwartje nu pas echt valt. hij lijkt zo springlevend dat ik het af en toe vergeet.
Maar misschien zijn het wel gewoon hormonen. Daar hebben wij vrouwen namelijk weleens last van.
Ahaa, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef DrDentz het volgende:
According to Quincy Jones from "Bad: Special Edition", there was a meeting among the three. In the meeting, Jackson played "Streetwalker" first, and Dileo was not impressed. But Dileo started to dance when "Another Part of Me" came on. This is what eventually put "Another Part of Me" onto the album.
Tja.
Ahhahaha, gekke Dentzquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lees ook mijn posts in andere topics, als je nog meer wilt leren over diverse onderwerpen.
Inderdaad, las dat Smooth Criminal eerst de cut ook niet zou halen, maar goed dat ze die er toch op hebben gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zou het niet op Bad komen omdat het uit de film Captain EO komt. Quincy Jones besloot daarna uiteindelijk dat hij het nummer toch op de plaat wilde hebben, in plaats van Streetwalker.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Robijn1961 het volgende:
Wat vinden jullie nou. Was hij niet, op de rehearsals, magerder dan anders?
Alsof ie al veel kon missen.quote:
Ik wil het woord niet noemen, maar heb nog eens goed de foto's bekeken.quote:
Lees al vanaf zijn dood mee in dit topic en het topic in SHO. Ik durfde niet eerder te reageren omdat ik bang was dat mensen het overdreven vonden, maar dat is het dus niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
Ach, dat ik een vrouw ben zal er ook wel mee te maken hebben. Ik moet zeggen dat ik al een week of wat af en toe op buitenlandse sites fans dingen zie posten en dat ik dan denk mens, stel je niet zo aan, het was je vader niet, dus ik ben er ook al een tijdje vrij nuchter onder hoor. Ik ben zelfs meestal heel vrolijk als ik ergens dan weer MJ muziek hoor schallen, dan denk ik: ha, maar ik ben lekker al mijn hele leven fan!
Maar vandaag had ik ook ineens dat ik dacht wacht effe, ik zie hem wel elke dag en hoor al weken zijn muziek, maar dat is omdat hij dood is. Hij is gewoon echt dood! Alsof het kwartje nu pas echt valt. hij lijkt zo springlevend dat ik het af en toe vergeet.
Maar misschien zijn het wel gewoon hormonen. Daar hebben wij vrouwen namelijk weleens last van.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Robijn1961 het volgende:
Wat vinden jullie nou. Was hij niet, op de rehearsals, magerder dan anders?
Nou, ik las ergens (op een betrouwbare site, waar weet ik niet meer) dat hij erg last van zijn been scheen te hebben, en ik vroeg me al af waardoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja.
Ik las trouwens gister de transcripts van een interview van twee hoge piefen van Sony, wat echt heel cool was. Die waren helemaal kapot van zijn dood ook, en vertelden allemaal dingen die ik niet wist. Zoals bijvoorbeeld dat Michael heel veel gezondheidsproblemen had. Geen lupus of vitiligo of verslaving, maar oa dat hij last had van dancers feet. Dat schijnen dansers te krijgen na jaren, door de tape waarmee ze hun voeten intapen en de onnatuurlijke houdingen enzo waarin ze hun voeten bewegen. Dat schijnt heel erg pijnlijk te zijn, die ene man vertelde dat het net zoiets is alsof je allemaal papiersneetjes over je hele voeten hebt en dat de pijn daarvan zo erg was dat dat de reden was dat Michael soms in het gips zat. Dat hij soms in het gips moest omdat hij gewoon niet meer kon lopen omdat hij zijn voeten gewoon helemaal naar gort gedanst had.
En zij waren dus ook erg boos dat Michael nu wordt afgeschilderd als een soort trieste junk, zij zeggen dat hij inderdaad veel medicijnen gebruikte, maar dat hij die medicijnen in zijn algemeenheid ook nodig had. en dat er heel veel van Michaels gezondheid was wat wij niet weten. En dat ze het idee hebben dat de "trieste junk" niets meer is dan de zoveelste fabricatie van de media.
Ik zal kijken of ik die transcripts terug kan vinden.
Nou...-zet wijs gezicht op- jij weet toch wat je boeiend aan hem vind...maakt niet uit wat anderen vinden toch...en je bent de enige niet hoor, je bent tussen miljoenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nee maar ik heb gezien hoe het ging op een gegeven moment, toen dacht ik, ik lees wel gewoon mee.
Misschien komt dat ook wel omdat mensen er toch wel raar op reageerden, wat op zich ook logisch is, als je dat gevoel niet hebt bij MJ, dan heb je dat niet, ik heb tijdens zijn leven ook al ettelijke malen aan mensen moeten uitleggen wat ik nou zo boeiend aan hem vond.
Wat een lief berichtje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Lees al vanaf zijn dood mee in dit topic en het topic in SHO. Ik durfde niet eerder te reageren omdat ik bang was dat mensen het overdreven vonden, maar dat is het dus niet.
Ik ben 23, en zolang ik me kan herinneren luister ik al naar MJ. Ik volg hem, kocht alles wat ik kon vinden en wilde altijd dat het goed met hem ging. Ik ben nooit naar een concert geweest omdat ik daar toen nog te jong voor was. Londen heb ik over getwijfeld, uiteindelijk geen kaartje gekocht.
Maar ik ben er nu wel 'overheen', maar af en toe heb ik nog steeds dat ik echt zo'n steekje voel. De eerste vier weken ongeveer, na zijn dood, ben ik er echt kapot van geweest.
Shitney, ik leef met je mee!
Shitney...het is helemaal niet stom om om dit te huilen...die man heeft een deel van je leven uitgemaakt, al was het maar door de muziek die je vaak draaide, en elke keer als er weer wat was hij op de tv was. Of in de krant. Please, schaam je daar toch niet voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat een lief berichtje!
Ik heb het juist andersom: de eerste paar dagen heb ik echt gehuild, na een week ofzo was ik daar wel overheen en ging ik juist alles wat ik maar kon vinden kijken, luisteren, lezen, toen ging ik op vakantie en heb ik behalve lekker veel muziek draaien eigenlijk helemaal niet aan Mj gedacht, maar nu vandaag heb ik alweer een paar keer gehad dat ik echt even wat moest wegslikken. en daar schaam ik me dan ook weer voor, het is zo stom om om een artiest te huilen, maar ik vind het nu eenmaal echt heel erg. Net als bij jou is MJ al mijn hele leven heel belangrijk, niet eens altijd heel erg prominent, maar wel gewoon dat je altijd even luisterde als er iets over hem gezegd werd, altijd de muziek kocht en de radio harder zette als er een liedje op was, en dat je altijd wilde dat het hem goed ging. En als puber was ik gewoon echt obsessed, ik heb hem brieven geschreven, ben naar concerten geweest, zelfs in andere landen en meerdere keren naar hetzelfde concert, had t-shirts, posters, zijn boek, alle platen, mijn schoolagendas waren volgeplakt met plaatjes, ik kende alle songteksten, kocht elk blad voor de kleinste lulligste fotootjes, ga zo maar door.
Het is helemaal niet zo dat ik niets anders meer kan, en de hele dag aan hem denk sinds ie dood is, maar ik heb er ook wel goed om gehuild hoor en ik ben jongen én 19, so what?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:07 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat een lief berichtje!
Ik heb het juist andersom: de eerste paar dagen heb ik echt gehuild, na een week ofzo was ik daar wel overheen en ging ik juist alles wat ik maar kon vinden kijken, luisteren, lezen, toen ging ik op vakantie en heb ik behalve lekker veel muziek draaien eigenlijk helemaal niet aan Mj gedacht, maar nu vandaag heb ik alweer een paar keer gehad dat ik echt even wat moest wegslikken. en daar schaam ik me dan ook weer voor, het is zo stom om om een artiest te huilen, maar ik vind het nu eenmaal echt heel erg. Net als bij jou is MJ al mijn hele leven heel belangrijk, niet eens altijd heel erg prominent, maar wel gewoon dat je altijd even luisterde als er iets over hem gezegd werd, altijd de muziek kocht en de radio harder zette als er een liedje op was, en dat je altijd wilde dat het hem goed ging. En als puber was ik gewoon echt obsessed, ik heb hem brieven geschreven, ben naar concerten geweest, zelfs in andere landen en meerdere keren naar hetzelfde concert, had t-shirts, posters, zijn boek, alle platen, mijn schoolagendas waren volgeplakt met plaatjes, ik kende alle songteksten, kocht elk blad voor de kleinste lulligste fotootjes, ga zo maar door.
We hebben nu vier sterren in de lucht die John, Paul, George en Ringo heten, en een stukje maan dat Michael Jackson heet. Goed he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Shitney het volgende:
Slaap lekker!
Het is volle maan. En sinds ik gister las dat Michael Jackson een stukje van de maan bezit dat ook nog eens in de Lake of Dreams ligt, kijk ik daar met andere ogen naar.
De Lake of Dreams, hoe toepasselijk voor het stukje maan dat Michael Jackson heet.
Hahaha, dat is het nou juist. Mijn eerste reactie als ik lees dat jij als jongen huilt is aaaaahhhhh, wat schattigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo dat ik niets anders meer kan, en de hele dag aan hem denk sinds ie dood is, maar ik heb er ook wel goed om gehuild hoor en ik ben jongen én 19, so what?
Er is ook een ster die Michael Joseph Jackson heet, dat las ik vandaag ook weer ergens. Die wordt officieel geregistreerd op zijn verjaardag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
We hebben nu vier sterren in de lucht die John, Paul, George en Ringo heten, een stukje maan dat Michael Jackson heet.
Hahaha, ja, jouw man is jou een beetje kwijt misschien op het momentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hahaha, dat is het nou juist. Mijn eerste reactie als ik lees dat jij als jongen huilt is aaaaahhhhh, wat schattig, terwijl als ik een meisje dat zie schrijven ik toch een beetje denk "oh jee, emo-alert, die gaat straks zitten krassen".
![]()
Het is zo wijverig, zo hysterisch, dat ik me daar terwijl ik het voel toch een beetje voo rschaam. Maar tegen jullie durf ik dat wel te zeggen, tegen de rest van de wereld zeg ik gewoon sterk spul he, die fishermans friends?
Alleen zegt mijn man dan: zit je weer te janken om Michael Jackson?
Wauw, tof!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Shitney het volgende:
[..]
Er is ook een ster die Michael Joseph Jackson heet, dat las ik vandaag ook weer ergens. Die wordt officieel geregistreerd op zijn verjaardag.
Mijn kinderen ook hoor, die oudste die is er wel klaar mee, maar mijn jongste die komt er zelf om vragen of Michael Jackson even aan mag. Hij zingt ze ook allemaal meequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, jouw man is jou een beetje kwijt misschien op het moment, mijn zoon moet steeds filmpjes en verhalen over MJ aanhoren.
Tja, kan ik bij jouw ook wel wat van voorstellen. Maar ja, toen ik die memorial zag, daar word ik gewoon emotioneel van. En ja, wat een ander daar van vindt? I don't fucking care.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hahaha, dat is het nou juist. Mijn eerste reactie als ik lees dat jij als jongen huilt is aaaaahhhhh, wat schattig, terwijl als ik een meisje dat zie schrijven ik toch een beetje denk "oh jee, emo-alert, die gaat straks zitten krassen".
![]()
Het is zo wijverig, zo hysterisch, dat ik me daar terwijl ik het voel toch een beetje voor schaam. Maar tegen jullie durf ik dat wel te zeggen, tegen de rest van de wereld zeg ik gewoon sterk spul he, die fishermans friends?
Alleen zegt mijn man dan: zit je weer te janken om Michael Jackson?
Ik luisterde ook niet echt meer naar MJ, Invincible heb ik zelfs nog nooit helemaal gehoord en heb ik ook niet. De laatste jaren luisterde ik meer naar andere muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:24 schreef brushaway het volgende:
Ik heb als jongen van 22 ook een traantje weggepinkt hoor. Moet zeggen dat ik al jaren weinig naar hem luisterde en mn muzieksmaak enorm verbreed is, was als kind helemaal gek van die jongen. Wat een held
Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, kan ik bij jouw ook wel wat van voorstellen. Maar ja, toen ik die memorial zag, daar word ik gewoon emotioneel van. En ja, wat een ander daar van vindt? I don't fucking care.
Ik heb het vandaag besteld, ik lees overal dat het een erg goed album is. en wat ik ervan ken vind ik, zoals gewoonlijk, erg goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef brushaway het volgende:
Ik vond destijds Invincible juist wel een erg sterk album. Maar actief luisteren deed ik ook niet meer. Was meer dat ik erg aandachtig naar de tv keek toen de 2 videoclips van invincible op tv kwamen destijds en uiteraard elk nieuwtje wat op tv kwam.
En Rnnz is ook een jongetje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
Nou, laat ik het dan ook maar onthullen.
Rnnz heeft ook tranen met tuiten gehuild op de avond / nacht dat bekend werd dat ie overleden was!
Je "hoort" helemaal niks, en ik verheug me op de poster die ik ga ophangen voor men neus, boven de computer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?
Was jij dat nou op dat filmpje, van vannacht?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek wel ja.
Ach, ik vind zijn muziek gewoon heel goed en bewonder hem als mens, maar verder heb ik er ook niet zo veel mee, als dat nog kanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?
Dangerous en HIStory beste albumsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag besteld, ik lees overal dat het een erg goed album is. en wat ik ervan ken vind ik, zoals gewoonlijk, erg goed.
Wat is jouw lievelingsnummer? Of album?
Ik ben momenteel in een Dangerous stemming, dat draai ik nu steeds.
Filmpje? Waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Was jij dat nou op dat filmpje, van vannacht?
Amenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dangerous en HIStory beste albums
Can't let her get away beste track
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Filmpje? Waar?
Vannacht werd er wel gesproken over een filmpje waar in ik te bewonderen was ja.DrDentz had hem ooit gezien op YouTube, de stalker.
![]()
Helaas (*kuch*) staat het filmpje niet meer op Internet, dus staak het zoeken maar.
Oh...dat had ik niet gemerkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik word er behoorlijk moe van. Overal op Fok! zijn TVP's normaal, maar hier worden ze constant eruit getieft. Kap d'r eens mee.
Bij mij wisselt het per dag, afhankelijk van mijn stemming. Nu ben ik dol op Dangerous, maar Off the Wall en Thrilller zijn meestal favoriet. Maar ook Forever Michael, die heb ik alleen nog op een super oud cassette bandje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dangerous en HIStory beste albums
Can't let her get away beste track
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik word er behoorlijk moe van. Overal op Fok! zijn TVP's normaal, maar hier worden ze constant eruit getieft. Kap d'r eens mee.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een halfbloed? (belsen wordt)
Ga fietsen vent.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.quote:
De studio demo van Keep The Faith isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het per dag, afhankelijk van mijn stemming. Nu ben ik dol op Dangerous, maar Off the Wall en Thrilller zijn meestal favoriet. Maar ook Forever Michael, die heb ik alleen nog op een super oud cassette bandje.
Keep the Faith (of kiepdebèè zoals mijn jongste het zingt) is de afgelopen twee weken mijn lievelingsnummer.
Nou ja...er zijn ook mensen die enkel willen meelezen. Aan het hoge aantal vieuws te zien, tenminste.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.
Nee, dat was ie niet, maar ik sprak voor mezelfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.
Nee, ik ben niet op Internet te vinden in de vorm van een filmpje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.
echt waarquote:
Enkel mee willlenlezen, maar wel zoiets posten??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mensen die enkel willen meelezen. Aan het hoge aantal vieuws te zien, tenminste.
Jaja, dat zag ik, maar ik dacht: misschien is ie het toch wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op Internet te vinden in de vorm van een filmpje.![]()
Er stond ook een spoiler onder dat filmpje. Ik zei dat ik het was, maar in de spoiler stond dat ik het niet was!
Ha!
Ja, dan kunnen ze het sneller terugvinden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Bevin het volgende:
[..]
Enkel mee willlenlezen, maar wel zoiets posten??
Ja. Geen pinda in de zin van Indo, maar ben wel donker. Half Nederlander, half zigeuner (haha, Roemeens).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt waar
half nederlands half pinda ?
Ikke ben een hele pinda.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja. Geen pinda in de zin van Indo, maar ben wel donker. Half Nederlander, half zigeuner (haha, Roemeens).
Belsen wordt boos I guess![]()
Maar zonder dat te posten, kunnen ze het niet terug vinden? Zo belangrijk en interessant is het topic voor ze blijkbaar..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze het sneller terugvinden?
Stoerquote:
Wow! Deze versie kende ik niet! Misschien vind ik deze wel mooier dan de albumversie. Echt te gek!quote:
ik snap het helemaal. Da's vast Michael die even naar je teruglacht (sprak de vrouw die helemaal niet in leven na de dood gelooft... )quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef tass het volgende:
Ik lees ook nog steeds mee, en post nu ook weer even:
Ik ging vanmorgen mijn hond uitlaten, deed mijn in ear headphones in en toen ik in het zonnetje liep en opeens omhoog naar de blauwe lucht keek, begon Smile. En even later liep er een traan over mijn wang.
Ik kreeg echt kippenvel over mijn hele lijf. Ik keek omhoog en dacht iets in de trand van: At least you have your peace now.......
Het was werkelijk een heel apart moment. Zijn muziek staat hier elke dag wel aan, zoals dat al jaaaaaren het geval is, en dan geniet ik, en komt er een gaaf nummer als Dirty Diana dan gaat de stereo wat harder en dans ik de kamer rond. Maar nu leek het net zoals wat Shitney zei: even een moment van bezinken; de man is er niet meer......
Ik blijf het zo triest vinden allemaal.....
Haha, lolz, net zo'n msn groepsgesprekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Nou pinda's, halve pinda's, zigeuners en andere mixjes: we kunnen beter echt on-topic gaan in plaats van half-half. Straks moet dit topic echt dicht op de avond / in de nacht.
Pinda's zijn overigens wel..![]()
You're right, back to business.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Nou pinda's, halve pinda's, zigeuners en andere mixjes: we kunnen beter echt on-topic gaan in plaats van half-half. Straks moet dit topic echt dicht op de avond / in de nacht.
Pinda's zijn overigens wel..![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Haha, lolz, net zo'n msn groepsgesprek
JAM
Ze hadden het bij This is it! al ingecalculeerd..."hold for applause, hold for applause, slow embrella, fade out".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:01 schreef Rnnz het volgende:
JAM! It ain't, it ain't too much.... JAM
Hij staat daar gewoon minutenlang met z'n bril op en het publiek valt al flauw.![]()
Ik hoop wel dat je weet dat Jam geplaybackt is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Shitney het volgende:
De eerste twee minuten van deze versie vind ik definitely beter dan de albumversie. Ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat het "helemaal niet zo'n goede zanger" was. Als ik dit nu weer zit te luisteren (ik krijg nog een gehoorbeschadiging van die headphones) is het werkelijk subliem. Timing, interpretatie, modulatie, het is echt flawless.
Ik zeg het al weken en zeg het nog maar weer eens: Michael Jackson is de king of all time.
Nee, ik had het over die alternatieve versie van Keep the Faith die jij net gepost hebt. Jam vind ik niet zo'n leuk nummer, heb er niet zoveel mee. Ik hou van de dramatische Michael.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat Jam geplaybackt is.![]()
Sorry
Oke oke,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die alternatieve versie van Keep the Faith die jij net gepost hebt. Jam vind ik niet zo'n leuk nummer, heb er niet zoveel mee. Ik hou van de dramatische Michael.
Ik hou van allebei de kanten...de heel gevoelige en de stoere. Juist die mix vind ik zo mooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die alternatieve versie van Keep the Faith die jij net gepost hebt. Jam vind ik niet zo'n leuk nummer, heb er niet zoveel mee. Ik hou van de dramatische Michael.
Rnnz wat doe je nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat Jam geplaybackt is.![]()
Sorry
Nummer is veel te snel om samen met zo'n choreografie live te kunnen zingen.
Teveel standaardkreetjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Shitney het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat het "helemaal niet zo'n goede zanger" was.
Hij hield zelf het meest van zijn falsetto en die is ook wel heel bijzonder. Maar ik denk dat het vooral interpretatie is wat hem zo goed maakt. Hij IS de muziek, het verhaal, iemand anders had dat heel goed beschreven:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik hou van allebei de kanten...de heel gevoelige en de stoere. Juist die mix vind ik zo mooi.
en over Billie Jean:quote:It's a seducer's diary, sung by someone who has himself been ravished, who has given up everything for dance.
"Don't Stop Till You Get Enough" practically leads you by the hand to the dancefloor, the milky-way swirl of the strings sweeping you up, the deliquescing delight ("I'm melting") of Michael's enraptured falsetto gently undoing any resistant character armour. It's a love song to dance itself, just like "Rock With You", which similarly sees the whole universe in a disco mirrorball. "Rock With You" manages the amazing feat of simultaneously bring a tear to the eye and a shuffle to your feet. Jackson comes on as benevolent disco-svengali so he can seduce the listener-girl that the song turns us all into: "Girl, close your eyes/ Let That rhythm get into you/ don't try to fight it" - and who would want to fight it? Listen to the way that the synths and strings suggest starlight seen by starstruck lover's eyes. Is there any record which better captures the cosmic vertigo of falling in love than "Rock With You"? That headlong synaesthetic rush in which music, dancing and love feed each other in a reflexive virtuous circle which, even though it seems miraculous, unbelievable, ("girl, when you dance/ there's a magic that must be love"), at the same time seems like it couldn't possibly end ("And when the groove is dead and gone/ you know that love survives/ and we can rock forever"- ? This was Soul to sell your soul for. No wonder that Green Gartside sacrificed the whole of his avant-garde self in order to sound like this. And if you asked me to choose between Off The Wall and the entire back catalogue of the Sex Pistols and the Beatles, there would be no contest. I respectThe Beatles and the Pistols, but they had already calcified into newsreel-heritage before I even took heed of them; whereas Off The Wall is still vivid, irresistible, sumptuous, teeming with technicolour detail.
quote:Sometimes, the weariness brought on by hearing it so many times will make you twitch the dial when "Billie Jean" comes on the radio. But let it play, and you're soon bewitched by its drama, seduced into its sonic fictional space, the mean streets and chilly single-parent single-room appartments that now suround the still-glittering dancefloor like conspiring fate. Listening is like stepping onto a conveyor belt. And that's what it sounds like, as the implacable, undulating sinous cakewalk of the synthetic bass takes over the massive space opened up by the crunching snares Jones and Jackson insouciantly hijacked from hiphop. Check, if you can manage to keep focused as the track crawls up your spine and down to your feet, embodying the very compulsion the lyric warns against... check the way that the first sounds you hear from Jackson are not words but inhuman asignifying hiccups and yelps, as if he is gasping for air, or learning to speak English again after some aphasic episode.
Ten years after psychedelic Soul, this is cyborg Soul, with Jackson as cut-up as Grace Jones ever was - partly by the (James) Brownian motion of his own language-disassembling vocal tics (the mirthless, and indeed emotionally unitelligible, joker-hysterical hee-hees, the ooohs shotgun-divorced from doo-wop's street corner community to circulate like disembodied wraithes in the survivalist badlands of an inner city ravaged by Reaganomics), partly by the astonishing arrangement. Check the way that the first string-stabs shadow the track like stalker's footsteps, disappearing into the cold wind like mist and rumour. Feel the tension building in your teeth as the bridge hurtles towards the chorus, begging for a release ("the smell of sweet perfume/ this happened much too soon) that you know will only end in regret, recrimination and humiliation, but which you can't help but want any way, desire so intense it threatens to fragment the psyche, or expose the way that the psyche is always-already split into antagonistic agencies: "just remember to always think twice". Does he then sing "do think twice" or, in an id-exclamation that echoes like a metallic shout in an alley of the mind, "don't think twice"? Everything dissolves into audio-hallucination, the chronology gets confused, the noir string-slivers shiver. Jackson is angry at his accuser (and also at the fans who will trap him into the Image: Billie Jean is pop's Misery) but also weirdly mournful, hunted, pleading (to the big Other, in kettle logic: I didn't do it, I couldn't help it), the part-objects of his voice circling a psyche without a centre. Notice that it's a song about the very things Marcus talks about in Lipstick Traces: seduction by Spectacle, about the way in which everyday life is taunted and haunted by the screen ("she was more like a beauty queen/ from a movie scene"). Billie Jean - which was effortlessly modern, a new Soul that was devoid of any hint of pastiche - could still dramatise all this; perhaps what you can hear is the very process of subsumption itself, Jackson becoming the brand. After this, there would be few glimmers of any outside.
Er is maar 1 reden waarom jij het standaardkreetjes noemt en dat is omdat Michael Jackson heeft bestaan. Hij heeft het de standaard gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Teveel standaardkreetjes, op zich issie zeker wel invloedrijk geweest.
Maar ik mag toch vinden dattie er te vaak gebruik van maakte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef Shitney het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden waarom jij het standaardkreetjes noemt en dat is omdat Michael Jackson heeft bestaan. Hij heeft het de standaard gemaakt.
Natuurlijk mag dat. Want dan heb ik eindelijk eens een excuus om dit antwoord te posten:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar ik mag toch vinden dattie er te vaak gebruik van maakte.
Ne-Yo enzo zijn een karikatuur op hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Rnnz het volgende:
Ach, later werd hij natuurlijk ook een beetje een karikatuur van zichzelf. Alles willen perfectioneren, veel kreetjes, veel dezelfde moves etc.
Ik vergeef het hem.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Want dan heb ik eindelijk eens een excuus om dit antwoord te posten:
[ afbeelding ]
Een matige tekstschrijver? Jij durft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:49 schreef DrDentz het volgende:
Mijne Stranger in Moscow![]()
Ook een nummer dat tekstueel goed in elkaar steekt. Ik vond hem een matige tekstschrijver, vaak te zoetsappig of te fonetisch. Als het maar een beetje lekker klonk was het wel goed.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
Lievelingsnummer van de J5:
Ik denk Never Can Say Goodbye.
quote:"Je moet de mensen raken, of dat door de muziek gebeurd of door de tekst maak niet uit, als je ze maar raakt"
De soul in zijn stem in dat nummer is ongekend (zoals Gerard Joling zou zeggen).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:54 schreef veuvje het volgende:
[..]
klopt helemaal ook een erg leuk nummer!!
Rockin'Robin, I'll be There en Got to be There. Solo vind ik Dear Michael uit die tijd fantastisch, omdat het zo ontzettend goede marketing is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:44 schreef veuvje het volgende:
Wat zijn jullie lievelingsnummers van J5?
Ik kick altijd op de melodie, maar als ik eens naar die zinnen luister, mist ie heel weinig hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Het ging bij hem altijd meer om het melodietje heb ik het idee. Ook in de demo's brabbelt hij maar wat, de tekst komt later wel.
Mijn handen jeuken om dat gifje van Michael Jackson killed the internet!!! te plaatsen, maar ik kan het zo gauw niet vinden. Daarom maar even gewoon in tekst:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Het ging bij hem altijd meer om het melodietje heb ik het idee. Ook in de demo's brabbelt hij maar wat, de tekst komt later wel.
Die bas is inderdaad fantastisch! Goed nummer ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:59 schreef Rnnz het volgende:
Oh, hoe kan ik trouwens Darling Dear vergeten?
De bas daarin![]()
I'll Be There is ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
In "bad" zegt hij ook "shamone, shamone, you know, you know"quote:so mo [pronounced SHO MON] means “You Know” in Yoruba, a Nigerian language
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:06 schreef Bevin het volgende:
Ik ben vast de enige die die muziek niet tof vindt.Eens hoor, als volwassene werd pas echt duidelijk wat een genie het was. Maar toch he, als je de nummers meer vanuit een professioneel oogpunt bekijkt, vanuit de industrie zelf zeg maar, zijn ze geniaal. Het hele concept van een briljante kindster die ook nog eens kinderlijke liedjes zingt, maar met een volwassen beleving, is echt geniaal. Vergelijk dat met jonge artiesten van nu, die worden allemaal in de markt gezet als een soort kinderlijke sekssymbolen, waardoor het niet geloofwaardig is. MJ zong over zijn huisdier en de zandbak, en je geloofde het allemaal. Echt briljante marketing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
Zit wat in ja, maar ik vind Wanna be startin somethin op Dangerous tour toch beter klinken dan de albumversie, vooral doordat die toen dat kinderlijke stemgeluid niet meer had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Eens hoor, als volwassene werd pas echt duidelijk wat een genie het was. Maar toch he, als je de nummers meer vanuit een professioneel oogpunt bekijkt, vanuit de industrie zelf zeg maar, zijn ze geniaal. Het hele concept van een briljante kindster die ook nog eens kinderlijke liedjes zingt, maar met een volwassen beleving, is echt geniaal. Vergelijk dat met jonge artiesten van nu, die worden allemaal in de markt gezet als een soort kinderlijke sekssymbolen, waardoor het niet geloofwaardig is. MJ zong over zijn huisdier en de zandbak, en je geloofde het allemaal. Echt briljante marketing.
Ja, ik snap dat wel. Ben het er niet mee eens, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik die nummers heb leren kennen toen ze uitkwamen. Wanna be startin something, ooooh, the memories... Voor mij blijft het origineel altijd de beste versie, maar dat komt omdat ik me dat kan herinneren als de dag van gister. Ik heb juist met veel nummers dat ik ze live dan veel minder goed vond, omdat ik ze al grijsgedraaid had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zit wat in ja, maar ik vind Wanna be startin somethin op Dangerous tour toch beter klinken dan de albumversie, vooral doordat die toen dat kinderlijke stemgeluid niet meer had.
Ik ook, behalve Speed demon en I just cant stop lovin youquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:34 schreef JX het volgende:
Ik hoor trouwens nooit iemand over 'Just Good Friends', met Stevie Wonder. Zwaar ondergewaardeerd nummer!! BAD, wat een albumEr zijn maar weinig albums die ik compleet kan luisteren zonder skippen, maar BAD is er 1 van
Pull over, boy!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:42 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ook, behalve Speed demon en I just cant stop lovin you![]()
Dangerous en History kan ik ook helemaal afluisteren, op de laatste twee na ongeveer.
Gone Too Soon, Dangerous, Little Susie en Smile skippen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:42 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ook, behalve Speed demon en I just cant stop lovin you![]()
Dangerous en History kan ik ook helemaal afluisteren, op de laatste twee na ongeveer.
Keep the faith kan ik soms nog wel aanhoren, dangerous natuurlijk ook, maar gone too soon en die andere twee niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gone Too Soon, Dangerous, Little Susie en Smile skippen?
Hoe durf je..
Ga in een hoekje zitten je heel diep schamen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:54 schreef Bevin het volgende:
[..]
Keep the faith kan ik soms nog wel aanhoren, dangerous natuurlijk ook, maar gone too soon en die andere twee niet echt
'Bat out of hell' van Meatloaf, daar skip ik geen enkel nummer van. 'Obscured by clouds' van Pink FLoyd, daar skip ik geen enkel nummer van. 'Black & Blue' van de Rolling Stones, daar skip ik geen enkel nummer van. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:46 schreef Bevin het volgende:
Tegenwoordig heeft een album misschien 1 á 2 leuke nummers, bij Michael was het precies andersom.
Heal the World en You are not alone ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Paradise by the Dashboard Light is wel een draak van een nummer
Wat snap je niet aan het woord 'tegenwoordig' ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
'Bat out of hell' van Meatloaf, daar skip ik geen enkel nummer van. 'Obscured by clouds' van Pink FLoyd, daar skip ik geen enkel nummer van. 'Black & Blue' van de Rolling Stones, daar skip ik geen enkel nummer van. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Niet alleen MJ maakte fantastische muziek hoor.
Ik vind 'This time around, Earth song, Money, Tabloid Junkie, 2Bad en History' wel leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Mja.. alles wat er na Stranger in Moscow nog op HIStory staat is redelijk drakerig. De eerste drie nummers zijn het best imo.
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een matige tekstschrijver? Jij durft.
2 Bad, daar rapt een of andere basketballer op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind 'This time around, Earth song, Money, Tabloid Junkie, 2Bad en History' wel leuk
Huh?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat de moderators maar een avondklok in moeten stellen voor dit topic, anders loopt het echt helemaal uit de klauwen, totale chaos op het forum en vergaat de wereld
Oh, tegenwoordig... Sja, Adam Lambert, daar skip ik geen enkel nummer van. Die heeft ook goeie kans dat ie de King of Music wordt. Helaas is ie nog maar net ontdekt en is zijn eerste album in de maak. Maar op YouTube skip ik in de playlist geen enkel nummer van wat ie tot nu toe heeft gezongen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord 'tegenwoordig' ?
Blame It On The Boogie En Can You Feel Itquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:44 schreef veuvje het volgende:
Bij mij staat zijn muziek ook 24 uur per dag op en sommige nummers raken je inerdaad op een bepaald moment....heel maf! Maar lekker laten gaan op zo`n moment denk ik dat, zit ik te snotteren in de auto
Verder zijn er teveel nummer om er 1 beste uit te halen, maar ik ben inderdaad ook Off the Wall fan...sowieso mijn lijfnummer heerlijk!!
Maar thriller en Bad vind ik ook leuk en de nummer van de Jackson 5 geweldig The love you save wordt ik zo vrolijk van! Wat zijn jullie lievelingsnummers van J5?
Dat zijn de Jacksons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blame It On The Boogie En Can You Feel It
huhquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zijn de Jacksons.![]()
(groot verschil, voor mij in elk geval zeker)
J5 = Bubblegum pop/soul
Jacksons = soul / disco
Uh ja , maar de naam Jackson 5 was contractueel van motown.Na het contract konden ze die naam niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
huh![]()
ik dacht dat de nummers van de j5 waren
Inderdaad dacht ook meteen aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat zijn de Jacksons.![]()
(groot verschil, voor mij in elk geval zeker)
J5 = Bubblegum pop/soul
Jacksons = soul / disco
Hiephoiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:30 schreef Bevin het volgende:
[..]
Inderdaad dacht ook meteen aan.
BTW eindelijk refund binnen
Ik vind hem gruwelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, tegenwoordig... Sja, Adam Lambert, daar skip ik geen enkel nummer van. Die heeft ook goeie kans dat ie de King of Music wordt. Helaas is ie nog maar net ontdekt en is zijn eerste album in de maak. Maar op YouTube skip ik in de playlist geen enkel nummer van wat ie tot nu toe heeft gezongen.
Gruwelijk? Hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef JX het volgende:
[..]
Ik vind hem gruwelijkMaar ja, smaken verschillen he
Wat voor de 1 een perfect album is, is voor de ander teringherrie!
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:26 schreef Rnnz het volgende:
Nee, zulke zangers zie je elk jaar bij American Idol.
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
Ja-hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nope, zo'n bijzondere en ver van een 13 in een dozijn zanger is er nog nooit bij AI geweest
Maar goed, voor MJ ophemelaars is het natuurlijk moeilijk om anderen hun talent te zien of te erkennen.
Back to MJ
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gruwelijk? Hoezo?
Als je niet hoort dat deze man een fantastische stem heeft dan ben je in mijn ogen niet bepaald muzikaal. Je kunt hem als persoon een gruwel vinden of vinden dat hij kutnummers zingt, dat vinden er wel meer, en dat zal me aan mijn reet roesten, maar het talent en de stem heeft ie onmiskenbaar.
Niet? Verrader.quote:
Waarom zou ik hier wegblijven? Het is toch geen sekte hier, met gelimiteerd lidmaatschap .... O wachtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En voor iets mindere bewonderaars van MJ is het natuurlijk moeilijk om uit dit topic weg te blijven.
Dat verwacht ik helemaal niet, en bovendien is het niet mijn held. Ik doe niet zo aan muzikale heldenverering. Zou je ook eens moeten proberen, gewoon wat realistischer worden.quote:Wat verwacht je dan, dat we jouw held eventjes gaan ophemelen in een MJ-topic en gaan beamen dat hij DE KING OF MUSIC wordt? Goede zanger nogmaals, maar in American Idol zitten elk jaar goede zangers.
Gezellig, een dooie president. Daar zal veel nuttigs uitkomenquote:MICHAEL JACKSON FOR PRESIDENT
Dus.![]()
Ik een keer, en ik ben ver voor het einde weggegaan omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg voor al die wijven en een enkele vent die als hysterica stonden te gillen, schreeuwen, krijsen, brullen, flauwvallen, duwen, trekken en janken. Bovendien kon ik door die hysteriche fans de muziek niet horen zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Dit is geen ophemeltopic jongens, gewoon realistisch. Ik ben ook niet zo iemand die bij concerten van MJ is geweest ofzo, ik kijk er objectief naar.
Ik ben verbannen van MJJCommunity.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik ben ook nog een vrij normale fan hoor, net zoals de meeste hier. Als je echt een sekte wilt opzoeken moet je even naar een website als mjjcommunity.com gaan.![]()
Hahahah Waarom ben je daar verbannen dan, was je niet lief geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Wat de reden daarvan ook is, ze zijn daar nogal radicaal wat ook de reden is dat ik er niet veel post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben verbannen van MJJCommunity.
Tegenspraak wordt niet geduld. Niets anders dan hier dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat er om die dvds te downloaden die ze aanbieden van concerten. Maar een paar van die stomme wijven zaten te suggeren dat Michael er toch wel ieder jaar geiler op werd, en toen zei ik in nette bewoording dat ik het daar niet mee eens was.
Ja, er is veel footage in hoge kwaliteit te vinden. Een beetje het mekka voor een Michael Jackson bewonderaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef veuvje het volgende:
Trouwens zijn het goeie downloads daar of valt zelfs dat tegen?
Lol, ben daar nooit geweest geloof ik, maar eens even registreren daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké, de regels zijn streng, maar als rechtgeaarde MJ-fan moet je één keer de tocht naar MJJCommunity gemaakt hebben.
Je mag er trouwens geen afbeeldingen van Prince, Paris en Blanket plaatsen. Omdat Michael dat niet zo gewild zou hebben. Ook al zijn hun gezichten door een miljard mensen gezien tijdens de afscheidsceremonie, zolang MJJCommunity geen afbeeldingen plaatst blijft hun identiteit verborgen.
Ik geloof dat ze even niemand accepteren, vanwege haters ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Lol, ben daar nooit geweest geloof ik, maar eens even registreren daar
Valt wel iets voor te zeggen. De paparazzi stalken die kinderen nu, lijkt me niet goed voor ze. Natuurlijk kan je er weinig aan doen als indivdu of als enkele website, maar als principe kwestie vind ik het wel mooi op zich.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Ja oké, de regels zijn streng, maar als rechtgeaarde MJ-fan moet je één keer de tocht naar MJJCommunity gemaakt hebben.
Je mag er trouwens geen afbeeldingen van Prince, Paris en Blanket plaatsen. Omdat Michael dat niet zo gewild zou hebben. Ook al zijn hun gezichten door een miljard mensen gezien tijdens de afscheidsceremonie, zolang MJJCommunity geen afbeeldingen plaatst blijft hun identiteit verborgen.
Het is inderdaad net een soort bedevaartstocht, je moet 'm gedaan hebben als die hard fanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Haha, ik moest zelfs overwerken, maar hé, ik ben erquote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze even niemand accepteren, vanwege haters ofzo
Nog ingewikkelder dan Fok!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Een week of wat geleden ben ik lid geworden; heb er echter nog niet veel gedaan.
Ziet er groooot uit, beetje ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Alleen topics sluiten zich niet automatisch na een bepaald aantal posts, dus Robijn hoeft niet onverhoopt OP's te maken.
Hoe heet je daar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:16 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik ook, nu afwachten of we worden geaccepteerd ....
Dan snap ik eigenlijk al niet waarom je ging als je daar zo'n hekel aan hebt... zoiets kan je verwachten, ik weet nog toen ik elf was, dat ik naar de Backstreet Boys ging.. van tevoren had ik me al voorgesteld dat er mensen waren die hysterisch zouden doen, dat was ook zo. Lijkt me geen verrassing...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik een keer, en ik ben ver voor het einde weggegaan omdat ik plaatsvervangende schaamte kreeg voor al die wijven en een enkele vent die als hysterica stonden te gillen, schreeuwen, krijsen, brullen, flauwvallen, duwen, trekken en janken. Bovendien kon ik door die hysteriche fans de muziek niet horen zoals ik wilde.
Heel leuk, ga je dus naar een concert voor de muziek, kom je in een kakafonie van tijdelijk mentaal gestoorde aliens terecht.
Bovendien was het kaartje toch gratis.
Dan hebben ze de boel weer opengegooid. Naja, niet dat het een geweldig forum is, met al die obsessieve fansquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Een week of wat geleden ben ik lid geworden; heb er echter nog niet veel gedaan.
Ziet er groooot uit, beetje ingewikkeld.
hmm, lekker danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nieuws van TMZ:
Jackson Toxicology Report -- Propofol Plus ...
Multiple law enforcement sources tell us the toxicology report in the Michael Jackson case shows Jackson had a lethal amount of the anesthetic Propofol in his system -- but that wasn't the only drug.
We're told the toxicology findings show there was also Xanax -- generic is called alprazolam -- in Jackson's system. Xanax is used to treat anxiety.
But our sources say Propofol was -- as one source put it -- "front and center in terms of why he [Jackson] died."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |