Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, kan ik bij jouw ook wel wat van voorstellen. Maar ja, toen ik die memorial zag, daar word ik gewoon emotioneel van. En ja, wat een ander daar van vindt? I don't fucking care.
Ik heb het vandaag besteld, ik lees overal dat het een erg goed album is. en wat ik ervan ken vind ik, zoals gewoonlijk, erg goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef brushaway het volgende:
Ik vond destijds Invincible juist wel een erg sterk album. Maar actief luisteren deed ik ook niet meer. Was meer dat ik erg aandachtig naar de tv keek toen de 2 videoclips van invincible op tv kwamen destijds en uiteraard elk nieuwtje wat op tv kwam.
En Rnnz is ook een jongetje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
Nou, laat ik het dan ook maar onthullen.
Rnnz heeft ook tranen met tuiten gehuild op de avond / nacht dat bekend werd dat ie overleden was!
Je "hoort" helemaal niks, en ik verheug me op de poster die ik ga ophangen voor men neus, boven de computer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?
Was jij dat nou op dat filmpje, van vannacht?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek wel ja.
Ach, ik vind zijn muziek gewoon heel goed en bewonder hem als mens, maar verder heb ik er ook niet zo veel mee, als dat nog kanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef Shitney het volgende:
[..]
Als volwassene is het gewoon een beetje suf. Fan zijn is meer iets voor als je nog jong bent zoals jij, daar "hoor" je op mijn leeftijd wel overheen gegroeid te zijn. Ik schrik er ook elke keer zelf een beetje van. Huh? Doe ik dit?
Dangerous en HIStory beste albumsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag besteld, ik lees overal dat het een erg goed album is. en wat ik ervan ken vind ik, zoals gewoonlijk, erg goed.
Wat is jouw lievelingsnummer? Of album?
Ik ben momenteel in een Dangerous stemming, dat draai ik nu steeds.
Filmpje? Waar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Was jij dat nou op dat filmpje, van vannacht?
Amenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dangerous en HIStory beste albums
Can't let her get away beste track
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Filmpje? Waar?
Vannacht werd er wel gesproken over een filmpje waar in ik te bewonderen was ja.DrDentz had hem ooit gezien op YouTube, de stalker.
![]()
Helaas (*kuch*) staat het filmpje niet meer op Internet, dus staak het zoeken maar.
Oh...dat had ik niet gemerkt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik word er behoorlijk moe van. Overal op Fok! zijn TVP's normaal, maar hier worden ze constant eruit getieft. Kap d'r eens mee.
Bij mij wisselt het per dag, afhankelijk van mijn stemming. Nu ben ik dol op Dangerous, maar Off the Wall en Thrilller zijn meestal favoriet. Maar ook Forever Michael, die heb ik alleen nog op een super oud cassette bandje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dangerous en HIStory beste albums
Can't let her get away beste track
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik word er behoorlijk moe van. Overal op Fok! zijn TVP's normaal, maar hier worden ze constant eruit getieft. Kap d'r eens mee.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een halfbloed? (belsen wordt)
Ga fietsen vent.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.quote:
De studio demo van Keep The Faith isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het per dag, afhankelijk van mijn stemming. Nu ben ik dol op Dangerous, maar Off the Wall en Thrilller zijn meestal favoriet. Maar ook Forever Michael, die heb ik alleen nog op een super oud cassette bandje.
Keep the Faith (of kiepdebèè zoals mijn jongste het zingt) is de afgelopen twee weken mijn lievelingsnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |