Nou ja...er zijn ook mensen die enkel willen meelezen. Aan het hoge aantal vieuws te zien, tenminste.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kap jij der maar mee. Wat voor fucking nut heeft die onzin? Iets relevants posten is voor jou blijkbaar te veel gevraagd.
Nee, dat was ie niet, maar ik sprak voor mezelfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.
Nee, ik ben niet op Internet te vinden in de vorm van een filmpje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Haha, ik vroeg het aan Rnnz. Omdat ik een filmpje vanmorgen vroeg dacht ik, gezien had van een jongeman die eruit zag als een halfbloed. Hij deed MJ na. Ik weet niet, of dat Rnnz was of niet. Drom vroeg ik het.
echt waarquote:
Enkel mee willlenlezen, maar wel zoiets posten??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou ja...er zijn ook mensen die enkel willen meelezen. Aan het hoge aantal vieuws te zien, tenminste.
Jaja, dat zag ik, maar ik dacht: misschien is ie het toch wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op Internet te vinden in de vorm van een filmpje.![]()
Er stond ook een spoiler onder dat filmpje. Ik zei dat ik het was, maar in de spoiler stond dat ik het niet was!
Ha!
Ja, dan kunnen ze het sneller terugvinden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:51 schreef Bevin het volgende:
[..]
Enkel mee willlenlezen, maar wel zoiets posten??
Ja. Geen pinda in de zin van Indo, maar ben wel donker. Half Nederlander, half zigeuner (haha, Roemeens).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt waar
half nederlands half pinda ?
Ikke ben een hele pinda.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja. Geen pinda in de zin van Indo, maar ben wel donker. Half Nederlander, half zigeuner (haha, Roemeens).
Belsen wordt boos I guess![]()
Maar zonder dat te posten, kunnen ze het niet terug vinden? Zo belangrijk en interessant is het topic voor ze blijkbaar..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze het sneller terugvinden?
Stoerquote:
Wow! Deze versie kende ik niet! Misschien vind ik deze wel mooier dan de albumversie. Echt te gek!quote:
ik snap het helemaal. Da's vast Michael die even naar je teruglacht (sprak de vrouw die helemaal niet in leven na de dood gelooft... )quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef tass het volgende:
Ik lees ook nog steeds mee, en post nu ook weer even:
Ik ging vanmorgen mijn hond uitlaten, deed mijn in ear headphones in en toen ik in het zonnetje liep en opeens omhoog naar de blauwe lucht keek, begon Smile. En even later liep er een traan over mijn wang.
Ik kreeg echt kippenvel over mijn hele lijf. Ik keek omhoog en dacht iets in de trand van: At least you have your peace now.......
Het was werkelijk een heel apart moment. Zijn muziek staat hier elke dag wel aan, zoals dat al jaaaaaren het geval is, en dan geniet ik, en komt er een gaaf nummer als Dirty Diana dan gaat de stereo wat harder en dans ik de kamer rond. Maar nu leek het net zoals wat Shitney zei: even een moment van bezinken; de man is er niet meer......
Ik blijf het zo triest vinden allemaal.....
Haha, lolz, net zo'n msn groepsgesprekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Nou pinda's, halve pinda's, zigeuners en andere mixjes: we kunnen beter echt on-topic gaan in plaats van half-half. Straks moet dit topic echt dicht op de avond / in de nacht.
Pinda's zijn overigens wel..![]()
You're right, back to business.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef Rnnz het volgende:
Nou pinda's, halve pinda's, zigeuners en andere mixjes: we kunnen beter echt on-topic gaan in plaats van half-half. Straks moet dit topic echt dicht op de avond / in de nacht.
Pinda's zijn overigens wel..![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Bevin het volgende:
[..]
Haha, lolz, net zo'n msn groepsgesprek
JAM
Ze hadden het bij This is it! al ingecalculeerd..."hold for applause, hold for applause, slow embrella, fade out".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:01 schreef Rnnz het volgende:
JAM! It ain't, it ain't too much.... JAM
Hij staat daar gewoon minutenlang met z'n bril op en het publiek valt al flauw.![]()
Ik hoop wel dat je weet dat Jam geplaybackt is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Shitney het volgende:
De eerste twee minuten van deze versie vind ik definitely beter dan de albumversie. Ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat het "helemaal niet zo'n goede zanger" was. Als ik dit nu weer zit te luisteren (ik krijg nog een gehoorbeschadiging van die headphones) is het werkelijk subliem. Timing, interpretatie, modulatie, het is echt flawless.
Ik zeg het al weken en zeg het nog maar weer eens: Michael Jackson is de king of all time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |