Ah dacht even dat je dat niet doorhad. Tis ook een goeie kort maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:56 schreef Rnnz het volgende:
Dit is in Kuala Lumpur opgenomen ^
@ Robijn: ja, weet ik.. ik moest een TT verzinnen en ik was even niet creatief op dat moment, dus vandaar.
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef DrDentz het volgende:
Dat er op de eerste foto een lid van The Village People staat is geen slowchat, maar relevante informatie.
Hou maar op met bespreken wie er in de Smooth Criminal video figureert, anders heb je straks weer een paar notes te pakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef Bevin het volgende:
[..]
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.
Hey goede tipquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef FP128 het volgende:
check google en youtube met "Michael Jackson bad performances"
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shitquote:
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shit
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!
Hoe betrouwbaar is deze site?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
http://wonderwall.msn.com(...).story#m=MOAi8QxEsWF
Geen ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is deze site?
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |