quote:The reindeer (Rangifer tarandus), also known as thewhen wild in North America, is an Arctic and Subarctic-dwelling deer, widespread and numerous across the northern Holarctic
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou isquote:
Dat zijn een hoop namen die ik niet kenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Grobbel het volgende:
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou is
bigshadow +1quote:
Vorige week gezien op Supersonic in Birmingam. Afsluiter op zondag en tot mijn verbazing geweldig live, niet verwacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:12 schreef Grobbel het volgende:
Eén van de hoogtepunten van de Affaire, en sowieso één van mijn favoriete acts.
Hij doet z'n naam in ieder geval eer aan: dan heet je al Dick en dan ben je ook nog zanger van The Dictatorsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou is
Wie?quote:is the super group combining some of Scotland's musically creative as well as some of indie rock's finest to emerge during the late '90s. All hailing from the city that brought Travis, Primal Scream, and Texas to the U.K. music forefront,
boasted similar testimonies to their native land and swooning swan songs surrounding drink and daydreams. It's merely an experiment -- musical mayhem captured during ten days in a studio ...
Op plaat leuk, niet super bijzonder maar live staat het als een huis, stukken heavier maar vooral super dansbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Z het volgende:
Caribou is een prima band.
quote:My Bloody Valentine deelt gratis oordoppen uit.
De, volgens eigen zeggen, Loudest Band On Earth My Bloody Valentine gaat tijdens hun optredens oordoppen uitdelen. De fabrikant van de oordoppen is sponsor geworden de de Brits/Ierse band. Gitarist Kevins Shields hoopt met de actie gehoorbeschadiging te voorkomen bij de fans van zijn band. Zelf heeft Fields al jaren lang last van een suizend oor. Zangeres Belinda Butcher liep eerder een oorperforatie op tijdens een optreden van My Bloody Valentine.
is ook wat voor Dinosaur Jrquote:
129 dB tijdens You made me realise bij de mixing desk toen ik ze vorig jaar in The Roundhouse zag...Wat een ervaring.quote:
die ga ik over 2 weken zien. Doppen mee dus want het zaaltje waar ze spelen staat nou niet bekend om de goeie sound....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
is ook wat voor Dinosaur JrJ Mascis is ook half doof, naar het schijnt... gek he?!
absoluut, want ik mag graag een beetje vooraan staan bij concerten, maar je trekt het niet. En bovendien wordt de muziek bij zo'n volume (in mijn hoofd in ieder geval) één grote brei waarin je de instrumenten nauwelijks van elkaar kunt onderscheiden. De boel filteren met oordoppen is een must.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
die ga ik over 2 weken zien. Doppen mee dus want het zaaltje waar ze spelen staat nou niet bekend om de goeie sound....
O2 Academy in Oxford. De geluidsman daar is ook doof want zelfs bij the Gutter Twins stond het allemaal veel en veel te hard en over Melvins zullen we het maar helemaal niet hebben....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
absoluut, want ik mag graag een beetje vooraan staan bij concerten, maar je trekt het niet. En bovendien wordt de muziek bij zo'n volume (in mijn hoofd in ieder geval) één grote brei waarin je de instrumenten nauwelijks van elkaar kunt onderscheiden. De boel filteren met oordoppen is een must.
Waar ge je ze zien dan?
nee, de blog was eigenlijk in het engels, dit is de vertaling die ik van de humosite gehaald heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef bartrid het volgende:
Herman Brusselmans?
quote:Those stadium shows may possibly be the most extravagant and expensive (production-wise) ever: $40 million to build the stage and, having done the math, we estimate 200 semi trucks crisscrossing Europe for the duration. It could be professional envy speaking here, but it sure looks like, well, overkill, and just a wee bit out of balance given all the starving people in Africa and all.
quote:Or maybe it's the fact that we were booted off our Letterman spot so U2 could keep their exclusive week-long run that's making me less than charitable? Take your pick! but thanks, guys!
Leuk hoor, de nieuwe plaat is weer als vanouds. Dus met goeie oordoppen in wordt dat een prima avond, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
O2 Academy in Oxford. De geluidsman daar is ook doof want zelfs bij the Gutter Twins stond het allemaal veel en veel te hard en over Melvins zullen we het maar helemaal niet hebben....
Ik ben wel benieuwd want ik heb Dinosaur Jr nog nooit gezien. Gelukkig heb ik Alpine Musicsafe doppen die zeker voor de prijs erg goed zijn.
Nieuwe plaat is erg lekker inderdaad (als je de goeie pressing hebt danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:59 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Leuk hoor, de nieuwe plaat is weer als vanouds. Dus met goeie oordoppen in wordt dat een prima avond, lijkt mij.
Ha! Maar ik heb de dubbel LPquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:04 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe plaat is erg lekker inderdaad (als je de goeie pressing hebt dan)
http://media.pias.com/dinosaurjrfarmcd/
Ik heb ze ook wel eens live gezien en dat was inderdaad uitstekend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Op plaat leuk, niet super bijzonder maar live staat het als een huis, stukken heavier maar vooral super dansbaar.
hij blogt wat afquote:I did a benefit show Sunday night for the Red Hot organization at Radio City. I joined Bon Iver, Dirty Projectors, Feist, My Brightest Diamond, The National, Dave Sitek and Sharon Jones, and it went extremely well. The concert revolved around a double record, Dark Was The Night, which features those artists plus Grizzly Bear, Arcade Fire, Yeasayer and a bunch more. I did two songs live with Dirty Projectors, and duets with Feist and Bon Iver — I was pretty thrilled. St. Vincent, TV on the Radio and Lavender Diamond were hovering around as well.
There’s a lot going on musically right now. It’s an exciting time. Other than Sharon Jones’ soul music and some of the other artists’ folk leanings, the overall tendency amongst this group seems to be a kind of potpourri of art rock. I mean that in a good way — it’s art in that pop music is taken, assumed even, to be a serious and open form; a genre that admits a wide variety of approaches and instruments; and a musical form that is equal in depth and emotion to anything else out there. That’s a really different approach than what might be called traditional rock or pop, which can be extremely dogmatic — not to mention disposable — with prescribed instrumentation, tempos and subjects. There’s a sense of seriousness about this crop of artists — serious play, but still serious.
Besides their dedication to their art, most are successful — but one senses that fame wasn’t their primary engine for choosing a career in music. There was no hierarchy in this group — everyone was treated as an equal, and participated with everyone else where they could. Many were already acquaintances or friends. Times have changed. No one was drunk, on drugs or two hours late for rehearsal. There was no “rock star” behavior. That could sound boring — but such rebellious, clichéd behavior hasn’t always guaranteed good music. When great music would surface from a personal or professional mess, it often seemed like a rare but happy accident, unlikely to be repeated.
Maybe it’s the headiness of being surrounded by so many creative folks, but it seems that popular music — some of it anyway — might be going through one of its periodic peaks. It also seems that rock music, or some sizable branch of it, has evolved from being a throwaway piece of merchandise for teens to a respectable art form. The transformation, made in fits and starts over many decades, seems more or less complete.
Hit factories and Scandinavian songwriters churn out chart-toppers — some of which I love — but that kind of pop music stays within fairly proscribed boundaries, while this other stuff — though not as slick or polished — ranges all over the place.
I’m somewhat fascinated by the factory approach. Terius Nash and Christopher Stewart wrote most of “Umbrella” — a song many of us can’t resist. Nash was interviewed in the New Yorker, saying, “I usually don’t do second verses… I just do the first verse and do the hook.” (On that song he made an exception.) [Link to article] Doesn’t do second verses! Wooo. From a certain standpoint, he’s right. If you haven’t got the listener by the first verse and chorus/hook you might as well quit, because the regular pop fan won’t even make it to the second verse. And once you have the listener hooked, you can say pretty much any old thing in the second verse as long as it fits melodically and metrically.
It’s a different approach — an intensely detailed way of making music — though in some ways it’s less like music than some kind of sonic mind fuck. It’s polished to an inhuman sheen — and when it works, the machines win hands down. I have friends who just do beats — a seductive beat with the right sounds can go halfway to sucking in a listener. I’ve heard that Missy Elliot used to audition beats, though her run with Timbaland was hard to top.
Welk nummer van wie?quote:Je kan niets schrijven als het je niets doet
Ruil het geld voor het vlees en je lichaam voor de haat
En de tijd is als een druppel was
Die neerkomt op een houtworm
Die zich te goed deed aan de splinters
probeer dat zo te houden: je ontkomt er hier bijna niet aan, maar blijf er verre van als je kunt, believe you mequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef bartrid het volgende:
Behalve dat ik haar naam hier een paar keer heb langs zien komen, zegt dat hele Roosbeef me helemaal niks (gelukkig zo te zien....)
quote:De Nederlandse band Roosbeef bracht dit jaar het debuutalbum uit getiteld 'Ze Willen Wel Je Hond Aaien, Maar Niet Met Je Praten'. Frontvrouw Roos Rebergen staat bekend om haar vindingrijke en persoonlijke teksten. Maar een nieuwe tekst presenteren aan de band blijft altijd spannend voor de singer/songwriter.
Roos Rebergen: “Ik ben altijd onzeker over de dingen die ik maak. Als ik nieuwe ideeën heb voor teksten, dan slik ik m'n woorden altijd zo in dat niemand goed hoort wat ik zing. Gelukkig is de band er niet zo mee bezig met wat ik schrijf.”
Roosbeefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef schaap001 het volgende:
klinkt als Spinvis, maar ik gok dan op Roosbeef (nummer geen idee: ik doe mijn uiterste best om haar werk niet te leren kennen)![]()
het mens práát zelfs vals
Ach, het is heel zielig dat ze een spraakgebrek heeft, maar daar hoeft ze mij toch niet mee lastig te vallen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef schaap001 het volgende:
klinkt als Spinvis, maar ik gok dan op Roosbeef (nummer geen idee: ik doe mijn uiterste best om haar werk niet te leren kennen)![]()
het mens práát zelfs vals
quote:Zomer
Ik draag graag blote benen
Hoef me voor jou niet aan te kleden
M'n tanden poetsen is genoeg
weliswaar subtiel doet hij toch niet aan valse bescheidenheidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef cafca het volgende:
Pete Wylie
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:39 schreef schaap001 het volgende:
All The Young Dudes - Mott The Hoople
heb ik op vinyl
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Burnett het volgende:
rush moving pictures
schaap001 +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:11 schreef schaap001 het volgende:
Suicidal Tendencies - The art of rebellion
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef cafca het volgende:
Rum, Sodomy & The Lash van the Pogues
Nooit van gehoordquote:
Dit is een andere schilder, maar toevalligerwijs had de opvolger van deze plaat ook een cover van Breughelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:29 schreef Z het volgende:
Je zou toch maar meemaken dat iemand 'Fleet Foxes' noemt.
De band is dan ook voldoende.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:38 schreef infp2009 het volgende:
Ik weet welke band het is, geen idee hoe de plaat heet. Dus ik ga mijn concurrenten ook niet helpen
Niet zo slecht over ons denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
We gaan verder met de schilderijen, omdat deze wat obscuurder is, neem ik genoegen met de bandnaam. Van welke band:
[ afbeelding ]
op zich goed en ik kende de hoes ook wel: er kwam alleen ff geen naam naar boven borrelen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef cafca het volgende:
Met jullie kunstkennis is niks mis. Hoe zit het met jullie kennis van psychedelische jaren 60 klassiekers?
Toch een goede plaat, One Nation Undergroundquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
op zich goed en ik kende de hoes ook wel: er kwam alleen ff geen naam naar boven borrelen.....
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik ken de hoes ook wel: er komt alleen ff geen naam naar boven borrelen.....
schaapoo1 +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef schaap001 het volgende:
01. The Carpenters
02. The Drive By Truckers
03. The Police
04. Queen
05. King
06. Reverend Horton Heat
07. The Presidents of the United States of America
08. Stone Temple Pilots
09. Judas Priest
10. Doctor Butcher
quote:Dat is nog eens een rockabillykuif, op de hoes van. Hij zit op het hoofd van
, de uit Londen afkomstige doe-het-zelver die verantwoordelijk is voor dit aanstekelijke debuut.
mag op het podium (hij stond al op London Calling en Eurosonic) nog wat onwennig overkomen, op plaat klinkt hij uitermate zelfverzekerd en volwassen.
telt tien intelligente popliedjes waarin de ideeën niet over elkaar heen buitelen, maar elkaar opvolgen. Producer Lexxx verdient in dezen de credits.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
esser
quote:EURweb commented on this track's similarities to Curtis Mayfield's music.replied that he had no particular creative process, adding: "It was just the inspiration of the great music of Philly and Motown and the '70s and Gamble and Huff."
This song was used on an advert for Samsung mobile phones during the summer of 2008.parents are Gloria Loring, who had a hit in 1986 with "Friends and Lovers," and the actor and games show host
. His mother and father wrote several theme songs together for TV shows including Brush Strokes.
told the Association Press that this song came about, "of just the celebration of having that feeling when 'Lost Without U' finally became a hit, and there was a little release for me, a monkey off my back. You go out there and see all the people who've given up on their own dreams and given up on themselves, so I just wanted to write a song that said I got the
, you got the
, we all got the
and we can all bend metal with our minds if we try hard enough."
Ach ik ben in een zomerse stemming, ik geef je het punt. Ik zocht "Magic"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef schaap001 het volgende:
Dat lijkt me dan Thicke te zijn, maar het nummer... ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef Burnett het volgende:
dead weather??
quote:CHANSONS
Ik hoor u denken: de naamin combinatie met de muziekstijl boven deze recensie, da’s zeker een grapje. Welnu: het is bloedserieus.
heeft een ingetogen, jazzy en godbetert voor een deel Franstalig album gemaakt. Compleet met strelende arrangementen, af en toe wat hoempakolder (King Of The Dogs) en kirrende zuchtmeisjes (Je Sais Que Tu Sais).
die zoetsappige kwijlnummers gaat maken, dat vraagt er natuurlijk om tot op de schoenveters afgebrand te worden. Maar dat ga ik niet doen. Sterker nog, mijn Franstalige huisgenootje dacht met Serge Gainsbourg van doen te hebben. En warempel: doe je ogen dicht en
komt inderdaad gevaarlijk dicht in de buurt
da's correctquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iggy Pop - Préliminaires
quote:De populaire zangerheeft de Mexicaanse griep onder de leden. Dat heeft zijn manager Johnny Sap donderdag bevestigd.
Vind je? Kan hem eigenlijk niet uitstaan, maar goed ik zeg niks meer....dadelijk leest ie mee hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:46 schreef ranja het volgende:
Ach, voor een levenslied zanger komt-ie best sympathiek over op tv
Heel wat anders dan zo'n Jannesbijvoorbeeld
Lio klopt. Geboren in Portugal inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lio
Ahumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:55 schreef Grobbel het volgende:
En nummer van Britney Spears is Sometimes?
Jaja, balletje afwachten bij de goal... Kluivert!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef Mark het volgende:
Shania Twain! That don't impress me much!
6 van de 10quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jaja, balletje afwachten bij de goal... Kluivert!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef Mark het volgende:
Shania Twain! That don't impress me much!
Kluivertquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:08 schreef infp2009 het volgende:
Jaja, balletje afwachten bij de goal... Kluivert!
De Marmotquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:23 schreef ranja het volgende:
[..]
KluivertEllerman
koning van de rebound.
infp2009 +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef infp2009 het volgende:
Stone Temple Pilots - Plush
quote:One of the great rock vocalists of the 1960s,drew from folk, psychedelic rock, and progressive jazz to create a considerable body of adventurous work in his brief lifetime. His multi-octave range was capable of not just astonishing power, but great emotional expressiveness, swooping from sorrowful tenderness to anguished wailing. His restless quest for new territory worked against him commercially: By the time his fans had hooked into his latest album, he was onto something else entirely, both live and in the studio.
's life came to a sudden end in the middle of 1975, when he died of a heroin overdose just after completing a tour. Those close to him insist that he had been clean for some time and lament the loss of an artist who, despite some recent failures, still had much to offer.
's stock began to rise among the rock underground after
covered his "
" in the 1980s. His son
went on to mount a musical career as well before his own tragic death.
iggy_in_the_house +1quote:
Heb je goed opgelet, vandaar mijn inspiratiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef infp2009 het volgende:
Hey, die was gister nog op de radio... Maar geen zin om een nieuwe vraag te bedenken.
Wat van wie?quote:Help de Spanjaard en de Turk die tussen ons bedrijven
Naastenliefde is de kurk waarop we allen drijven
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dat is toch dat nummer van schaep op de 5 poten: we bennen toch op de wereld om elkaar te helpen?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dat is toch dat nummer van schaep op de 5 poten: we bennen toch op de wereld om elkaar te helpen?
Uh huh! MadMaster +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:39 schreef MadMaster het volgende:
'sometimes you're better off dead, there's a gun in your hand and it's pointing to your head' = West End Girls - Pet Shop Boys
Wat van wie?quote:When only a little baby,
I already was rich
A wealthy mother and father,
gave me all I could wish
Precious toys, things I just wanted
Crowding the park and the stably house
Opgezocht en goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:46 schreef cafca het volgende:
Aan de tekst te zien, zou ik zeggen: Daddy buy me a girl
quote:......... and youve gone too far
cause you know it dont matter anyway
You can rely on the old mans money
methodmich +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Rich Girl van Hall & Oates?
quote:And freedys got spots from ripping off the stars from his face
Funky little boat race
Television man is crazy saying were juvenile deliquent wrecks
Oh man I need tv when I got t rex
cafca +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef cafca het volgende:
All the young dudes, Mott the Hoople / Bowie
nee, ander continentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:18 schreef methodmich het volgende:
Vast niet Crowded House
beetje laat maar tochquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iggy Pop - Préliminaires
Bovendien was dat geen europese bandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:05 schreef schaap001 het volgende:
lijkt een beetje op Morphine, maar dat was een trio
ging het laatst over superbands, dit was er ook wel eentje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef Mark het volgende:
Bad English?
Hihi, het staat zelfs op die fotoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef ranja het volgende:
ach jazit echt m'n hoofd te breken over die naam
bartrid +1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef bartrid het volgende:
Bad News natuurlijk.
kloptquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef bukgeit het volgende:
Eyes Adrift was dat.
quote:In 2007, they opened the exhibition Nederclips in Stedelijk Museum 's-Hertogenbosch SM's by recording a video for the track "Grip", with producer Roel Wouters, for a live Audience.
bartrid +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef bartrid het volgende:
Leaves Eyes
Third Eye Foundation
Wolf Eyes
Eagle Eye Cherry
Third Eye Blind
brother52 +1quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:28 schreef brother52 het volgende:
Killswitch Engage
Ik ga er maar vanuit dat dit je antwoord isquote:
Ja, sorry, ik dacht dat je nog niet wakker wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:24 schreef brother52 het volgende:
Goede timing, ik was net op zoek naar een nieuwe vraag
Ik was naar mijn werk aan het rijden en zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef cafca het volgende:
Ja, sorry, ik dacht dat je nog niet wakker wasZal ik mijn vraag maar intrekken?
inderdaad. MadMaster +1quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Harry Slinger?
Ooit één keer gezien op een festival; wat een herrie. Ecstacy is darentegen echt een geweldig nummer.quote:
Is een foto uit de musical Anatevkaquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef belsen het volgende:
Ik vnd Harry's oude petje mooier...
[ afbeelding ]
Dacht weer eens iets anders te doen, maar dit is kennelijk te makkelijk...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef cafca het volgende:
When Will I See You Again... Dirty Old Man..... The Three Degrees
herrie? Dat valt toch wel mee? Ik heb ze 3 weken geleden op supersonic gezien en het was erg lekker, lekker dansbaar. Perfecte band om een kater bij kwijt te raken (ze speelden al om 3 uur 's middags).quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Ooit één keer gezien op een festival; wat een herrie. Ecstacy is darentegen echt een geweldig nummer.
Welkom terug!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef WeezerButler het volgende:
sweet sensation
zanger staat midden voor
de enige tattoo die Noel mag laten zetten is : I ripped off the Beatlesquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef schaap001 het volgende:
Noel Gallagher?
schaap001 +1quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef schaap001 het volgende:
Ik doe er nog eentje dan, want dit wordt anders een eindeloze opsomming van engelse gitaristen: Johnny Marr?
quote:
Dat was 50% van de Kinks (in de jaren 80/90).quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef cafca het volgende:
Argent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |