Welk nummer van wie?quote:Je kan niets schrijven als het je niets doet
Ruil het geld voor het vlees en je lichaam voor de haat
En de tijd is als een druppel was
Die neerkomt op een houtworm
Die zich te goed deed aan de splinters
probeer dat zo te houden: je ontkomt er hier bijna niet aan, maar blijf er verre van als je kunt, believe you mequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef bartrid het volgende:
Behalve dat ik haar naam hier een paar keer heb langs zien komen, zegt dat hele Roosbeef me helemaal niks (gelukkig zo te zien....)
quote:De Nederlandse band Roosbeef bracht dit jaar het debuutalbum uit getiteld 'Ze Willen Wel Je Hond Aaien, Maar Niet Met Je Praten'. Frontvrouw Roos Rebergen staat bekend om haar vindingrijke en persoonlijke teksten. Maar een nieuwe tekst presenteren aan de band blijft altijd spannend voor de singer/songwriter.
Roos Rebergen: “Ik ben altijd onzeker over de dingen die ik maak. Als ik nieuwe ideeën heb voor teksten, dan slik ik m'n woorden altijd zo in dat niemand goed hoort wat ik zing. Gelukkig is de band er niet zo mee bezig met wat ik schrijf.”
Roosbeefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef schaap001 het volgende:
klinkt als Spinvis, maar ik gok dan op Roosbeef (nummer geen idee: ik doe mijn uiterste best om haar werk niet te leren kennen)![]()
het mens práát zelfs vals
Ach, het is heel zielig dat ze een spraakgebrek heeft, maar daar hoeft ze mij toch niet mee lastig te vallen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:35 schreef schaap001 het volgende:
klinkt als Spinvis, maar ik gok dan op Roosbeef (nummer geen idee: ik doe mijn uiterste best om haar werk niet te leren kennen)![]()
het mens práát zelfs vals
quote:Zomer
Ik draag graag blote benen
Hoef me voor jou niet aan te kleden
M'n tanden poetsen is genoeg
weliswaar subtiel doet hij toch niet aan valse bescheidenheidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef cafca het volgende:
Pete Wylie
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:39 schreef schaap001 het volgende:
All The Young Dudes - Mott The Hoople
heb ik op vinyl
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef Burnett het volgende:
rush moving pictures
schaap001 +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:11 schreef schaap001 het volgende:
Suicidal Tendencies - The art of rebellion
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef cafca het volgende:
Rum, Sodomy & The Lash van the Pogues
Nooit van gehoordquote:
Dit is een andere schilder, maar toevalligerwijs had de opvolger van deze plaat ook een cover van Breughelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:29 schreef Z het volgende:
Je zou toch maar meemaken dat iemand 'Fleet Foxes' noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |