De band is dan ook voldoende.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:38 schreef infp2009 het volgende:
Ik weet welke band het is, geen idee hoe de plaat heet. Dus ik ga mijn concurrenten ook niet helpen
Niet zo slecht over ons denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
We gaan verder met de schilderijen, omdat deze wat obscuurder is, neem ik genoegen met de bandnaam. Van welke band:
[ afbeelding ]
op zich goed en ik kende de hoes ook wel: er kwam alleen ff geen naam naar boven borrelen.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef cafca het volgende:
Met jullie kunstkennis is niks mis. Hoe zit het met jullie kennis van psychedelische jaren 60 klassiekers?
Toch een goede plaat, One Nation Undergroundquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
op zich goed en ik kende de hoes ook wel: er kwam alleen ff geen naam naar boven borrelen.....
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik ken de hoes ook wel: er komt alleen ff geen naam naar boven borrelen.....
schaapoo1 +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef schaap001 het volgende:
01. The Carpenters
02. The Drive By Truckers
03. The Police
04. Queen
05. King
06. Reverend Horton Heat
07. The Presidents of the United States of America
08. Stone Temple Pilots
09. Judas Priest
10. Doctor Butcher
quote:Dat is nog eens een rockabillykuif, op de hoes van. Hij zit op het hoofd van
, de uit Londen afkomstige doe-het-zelver die verantwoordelijk is voor dit aanstekelijke debuut.
mag op het podium (hij stond al op London Calling en Eurosonic) nog wat onwennig overkomen, op plaat klinkt hij uitermate zelfverzekerd en volwassen.
telt tien intelligente popliedjes waarin de ideeën niet over elkaar heen buitelen, maar elkaar opvolgen. Producer Lexxx verdient in dezen de credits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |