"[Nationale Restaurant Week] Ga uit ooit eten met FOK!"quote:Op maandag 14 september 2009 17:29 schreef Macka66 het volgende:
De TT mag zo onderhand wel eindigen op een vraagteken...
misschien moeten we er een soap van makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef Morthill het volgende:
goed, en weer contact gehad, andere afdeling moet dat regelen en blijkbaar falen ze daar dus. Enfin, ze gaan er weer achteraan.
Mwah voor 2011 moet wel haalbaar zijn toch??quote:Op maandag 21 september 2009 10:09 schreef Morthill het volgende:
ik heb gemaild met de vraag op welke termijn jullie antwoord kunnen verwachtendat lijkt me wel zo handig worden
Nah bedoel meer 5x per dag ofzo....quote:Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Morthill het volgende:
je bedoelt, naast mijn vijf telefoontjes van de laatste paar weken?
Hey weet je wat, ik had ze 10 keer in een week kunnen bellen, maar als iemand een week ziek thuis zit heeft dat bar weinig zin. Van de tijd dat mijn contact daadwerkelijk bereikbaar was heeft hij vaak genoeg telefoon gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Tammymara het volgende:
Meen je dat nou serieus? in een paar wéken vijf telefoontjes??????
Als je mij nou de naam en telefoonnummer geeft, dan bel ik zelf wel eens..Hoewel dat weinig zin zal hebben denk ik want op mijn mailtje word ook al niet gereageerd.Maar écht? vijf telefoontjes over al die tijd??????
Dit schreef ik gewoon bijna 3 weken geleden! Echt niet normaal dat het nog steeds niet geregeld is. Laat je toch niet afschepen door deze mensen. Vervanging, hogere baas, IEMAND moet dit toch kunnen afregelen. Blijven bellen, desnoods meerdere malen per dag. Jij vindt dat dat niet werkt, maar het lijkt er meer op dat je de afwachtende houding prima vind en dat vind de afschepende partij natuurlijk ook perfect.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef kahlie het volgende:
Tegenslag? Ik noem dit verhaal nou niet echt tegenslag. Het begint er meer op te lijken dat DC gewoon geen zin heeft om de gedane beloftes waar te maken. Kan jij helaas niets aan doen, behalve ze continue er aan herinneren en blijven bellen maar ik vind dit van DC wel erg grof hoor. Ben benieuwd of mensen inderdaad uiteindelijk uit eten kunnen!![]()
En braaf heb ik dat ook gedaan. Maar als ik geen gehoor krijg of een voicemail wat me regelmatig is overkomen schiet dat echt voor geen meter op. Ik heb geloof ik wel vier keer gehoord dat mijn contact niet bereikbaar was, ziek was of wat dan ook en dat ik moest mailen. Elke keer overigens ook gedaan en elke keer ging ik er weer achteraan bellen wat weer hetzelfde liedje opleverde. Hoe het kan ik dat het na vijf keer echt contact dan niet geregeld is, kan mij niet verteld worden.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Tammymara het volgende:
Nou, Geloof mij maar dat ik ook best geirriteerd ben.
Ik heb eerder gezegd dat ik ook wel weet dat jij er niks aan kon doen,Maar ik heb vaak genoeg gelezen, "ik bel morgen wel " of zo.
Ik zit er drie keer per week achteraan en dat doe ik niet omdat ik het leuk vind. Dat doe ik omdat ik wil afleveren waar jullie recht op hebben. Ik heb altijd gezegd dat het er komt en het komt er ook. Dat dat vertrouwen er niet meer is, ja, dat is jammer, maar daar kan ik al lang niks meer aan veranderen.quote:Jij zei, dat je doorging tot "we"kregen waar "we"recht op hadden,Ik heb al een maand geleden mijn gegevens doorgegeven,inc mijn telefoonnummer etc en dingen die ik normaal liever niet over internet heb zwerven maar niemand doet er iets mee,Mag ik me toch wel afvragen wanneer er iets mee gedaan gaat worden?
Wellicht denken ze dat, wie weet. Betwijfel het, maar misschien is de organisatie nog kutter dan ik denk. Ik persoonlijk zoek het positieve. Misschien ben ik naïef daarin.quote:OP deze manier is het geen goede reclame voor DC maar ook niet voor jou/Fok zeg maar.Want uit je bericht blijkt dat jij blijkbaar vind dat vijf keer in een maand meer dan genoeg of zelfs meer dan te verwachten is.En ik vind dat weinig. Als ik zoiets zou moeten regelen , zou ik, al is het maar om de goede naam van "mijn"forum te "beschermen" net zo vaak bellen tot het ze de keel uit komt.Nu denken ze, "Hey daar hebben we hem weer...Even afwimpelen,dan belt ie over een week toch pas weer"
Schelden is zo'n overdreven term zeg. Ik vloek omdat ik geïrriteerd ben dat ik na mijn werk dat geen vruchten afwerpt ook nog kritiek te verduren krijg. Mag ik niet boos zijn dat het allemaal zo kut loopt of zo?quote:Maar ik denk dat het weinig zin heeft om hierover door te gaan, als je na één kritisch berichtje jou kant op,meteen gaat schelden en kwaad word, Ik heb telkens geroepen dat jij er niks aan kon doen als DC niet meewerkte,maar nu ik vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt,word je kwaad en ga je vloeken!
Dat bedoel ik ook te zeggen,want "straks"als er weer zo een wedstrijd is, Dan weet ik wel zeker dat dit aangehaald gaat worden,maar dan is het niet Morthill die hierop aangekeken word, maar Fok (of Danny) want morthill is maar iemand die het regelen zou, en niet de eigenaar of "het forum"waar het misgaat.dan is het "ja bij Fok wedstrijden, blah blah blah" en dat is slecht voor de "goede"naam van Fok en niet van MHquote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
al had ik langs moeten rijden, maar de goede naam van mijn initiatief zou me veel waard zijn..
quote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen,want "straks"als er weer zo een wedstrijd is, Dan weet ik wel zeker dat dit aangehaald gaat worden,maar dan is het niet Morthill die hierop aangekeken word, maar Fok (of Danny) want morthill is maar iemand die het regelen zou, en niet de eigenaar of "het forum"waar het misgaat.dan is het "ja bij Fok wedstrijden, blah blah blah" en dat is slecht voor de "goede"naam van Fok en niet van MH
(wat zei ik nou? Het laatste dat ik erover zou zeggen?)
Het gaat me nu niet eens meer om dat etentje maar om het principe.
En voor je weer gaat flippen Morthill, dit is niet aan jou gericht maar aan Diningcity.
Ik ben niet goed genoeg in dat quoten om dit bericht te beantwoorden zoals jij dat gedaan hebt,Dus ik reageer alleen even op dat laatste stukje:quote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef Morthill het volgende:
Schelden is zo'n overdreven term zeg. Ik vloek omdat ik geïrriteerd ben dat ik na mijn werk dat geen vruchten afwerpt ook nog kritiek te verduren krijg. Mag ik niet boos zijn dat het allemaal zo kut loopt of zo?
Dat jullie zouden stalken prima. Dat moeten jullie weten. Ik doe het niet en als dat niet bevalt dan vraag ik Senesta wel of iemand anders van PR het gaat afhandelen, want blijkbaar zijn jullie niet tevreden of hoe ik mijn werk doe. Jullie goed recht en dan kan ik me weer op andere dingen gaan richten. Scheelt mij ook weer frustratie.
Nee, je vloekt richting mij....Dan vergaat de wereld niet,maar dat laat ik ook niet op me zitten.quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Morthill het volgende:oh mijn God, ik vloek een keer en de wereld vergaat. Kinderachtig gedrag zeg
Ik vind het totaal niet gek. Ik heb dit soort situaties ook meegemaakt en geloof me dat ik exact weet hoe je je voelt en me je frustratie perfect kan voorstellen. Ik reageer misschien te fel nu, het maakt hindsight ook niet meer uit. Eindresultaat is dat het niet geregeld is en dat ik daarin gewoon mijn werk inderdaad niet goed gedaan heb. Kunnen en willen zijn niet dezelfde dingen. Hopelijk komt het goed, ik ga er nog van uit van wel.quote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg in dat quoten om dit bericht te beantwoorden zoals jij dat gedaan hebt,Dus ik reageer alleen even op dat laatste stukje:
Ik vind "verdomme"wel schelden,en ik vind het ook onnodig,Het was geen aanval op jou, het was alleen een vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt en geen verwijt, Mijn MENING dat ik dat weinig vond.En ik zeg niet dat jij je "werk"niet goed doet,ik zeg dat IK het anders aangepakt had.nu word JIJ erop aangekeken want jij bent de enige die een naam van een contactpersoon hebt,die een nummer heeft wat je kan bellen, JIJ bent degene die alle shit over zich heen krijgt (oké, beetje overdreven dan!) als er iets niet geregeld word.
En nogmaals, jij kan wel 100 keer zeggen dat jij gaat zorgen dat "we"krijgen waar "we"recht op hebben,maar vind je het gek dat "we" (spreek ik weer voor die anderen erbij, nee ik spreek voor mezelf) dat ik het vertrouwen idd een beetje kwijt ben.
En dat heeft (WEER) niks met jou te maken maar hoofdzakelijk met DC.
Zijquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Morthill het volgende:
enfin, iemand anders van PR neemt het dus over. Hopelijk krijgt hij het wel voor elkaar.
Ik neem aan dat jij van hem alle gegevens krijgt die hij gekregen heeft , zoals adres en telefoonnummers en zo? Hoef ik die niet nog een keer te pm'en.(overigens, hoop , en dat denk ik wel, dat dat lastig vallen sarcastisch bedoeld is voor "men"denkt dat Mh's pmbox overloopt van mijn berichtjes,Ik heb alles wat ik wilde zeggen, hier gezegdquote:Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef senesta het volgende:
Omdat een aantal grote projecten vanaf nu de volledige aandacht van Morthill vragen neem ik dit nu over. Voor vragen en opmerkingen mogen jullie vanaf nu dus mij lastig vallen
Kijk, je bent al in de juiste stemming om eens een hartig woordje met DC te sprekenquote:
Nou, de enige reden dat ik zo terughoudend was, was omdat ik geen zin had om de zakelijke relatie te verstoren. Maar ja, ik ben niet gemotiveerd om ooit nog een actie op te zetten met DC inmiddels, dus in dat opzicht...quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Valt me oprecht zwaar tegen van de organisatie van DC zeg, dis is super slechte reclame.
Succes Senesta
Als je die uit mijn oren bedoeld, dan wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef golfer het volgende:
Is er al witte rook gesignaleerd?
Ik moest nu toch wel even lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de topictitel even aanpassen naar [Nationale Restaurant Weken]
Ja hoor, ik heb alle gegevens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Windigo het volgende:
Eh, Senesta, ik heb een tijdje niets gezegd in het topic, maar ik hoor ook bij de winnaars. Heb je ook mijn gegevens?
Wauw, Dat heb je snel voor elkaarquote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef senesta het volgende:
Ze betreurden de gang van zaken en wilden het zo spoedig mogelijk oplossen, ik bel ze morgenochtend zoals ik al zei nog even terug en jullie horen meteen daarna van mij
Als je het allemaal zo goed weet ga je toch zelf lekker in de keuken iedere dag koken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dit verhaal is een klaagzang over het eten dat mij in het algemeen wordt voorgeschoteld. Mijn moeder kan niet koken!
En waarom dan wel?
1. Alle groentes zijn altijd kapot gekookt en ontdaan van alle smaak en structuur.
2. Het enige toevoegsel dat ze kent is zout, daar smaakt dus alles naar. Dat gaat snel vervelen en bovendien is veel zout ook niet gezond.
3. Ze gebruikt nauwelijks knoflook!
4. De variatie is ver te zoeken. Doorgaans is het slappe groente met aardappels en gekookt vlees. Of van die macaroni die al koud is wanneer het je bord bereikt.
5. Het vlees bevat nooit een krokant aangebakken laagje, maar is altijd nattig. Dat komt ook omdat ze jus aanmaakt met water, terwijl het vlees nog in de pan ligt.
6. De pasta is vrijwel altijd slap en doorgekookt, waardoor deze op mijn bord uit elkaar valt.![]()
Ik moet er dus echt even uit!
Ik ben me er overigens van bewust dat dit een lullig stukje is, zeker voor mijn moeder. Tevens ben ik een verwend en ondankbaar kreng.
Plaats: Nijmegen, welke avond maakt niet uit.
* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Macka66 het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen? Ik hoop het!
* Macka66 zingt En van je hela hola...
quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"
toepasseLIJK in standaard Nederlandsquote:
SHIT! Ik haat spelfoutenquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
toepasseLIJK in standaard Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:08 schreef Ireth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doe ik extra met die MyAT, Om jou te eikelen.![]()
Verder, Ik ben ervan overtuigd dat Senesta (Waarom wil ik nou seresta typen?) haar best aan het doen is.En diegene bij DC die erover gaat vast ook.
Precies. FOK heeft ook een verantwoordelijkheid hierin vind ik. Waarom niet proberen met andere restaurants een actie op te zetten? Of met de humprey's ofzo? Niet echt culinair maar het is in ieder geval wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
Ik heb vandaag contact gezocht met de directie van DC want ik krijg ons contact persoon niet meer te pakken, dat zal ongetwijfeld een reden hebben maar dat is wel vervelend nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Tammymara het volgende:
Pomtiedomtiedom.....
Directie bemoeit zich er ook niet mee?
(Jep Ireth...Speciaal voor jou weer...........)
Je hebt ze de link van dit topic al even gemaild?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Tammymara het volgende:
Maar als het goed is hebben ze de link van dit topic en kunnen ze meelezen,
Maar bij DC hebben ze een heel ander tijds- en datumbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Tammymara het volgende:
Nog één dag..dan is het alweer donderdag................
quote:DiningCity.com verdient euro 330.000 aan de euro 300 inschrijfkosten die deelnemende restaurants voor de restaurantweek betalen. Maar de meeste inkomsten haalt het zeven jaar oude bedrijf, dat vorig jaar een omzet draaide van euro 3,2 mln, elders. De restaurants, zo'n 2500 inmiddels, betalen zo'n euro 1000 per jaar om zichzelf op DiningCity.com te presenteren. Die gegevens worden aangevuld met filmpjes en recensies van bezoekers.
De echte melkkoe is het franchisesysteem waarmee directeur en oprichter Jeroen van den Brink vijf jaar geleden startte. Franchisenemers betalen een eenmalige deelnameprovisie van euro 10.000 plus een vast bedrag voor elk restaurant dat zich op hun site aanmeldt. Inmiddels telt het concept 35 franchisenemers in evenzoveel steden (waaronder New York, Dubai en Peking) in 15 landen.
De franchisenemers leveren niet alleen geld op, maar ook ideeën. De Restaurantweek komt uit New York, uit Singapore komt een ander plan: een kaartspel (à euro 25) om met korting te eten bij vijftig restaurants. Als dat aanslaat verwacht Van den Brink, wiens groep nu zeventig werknemers telt, voor het derde jaar op rij zijn omzet te verdubbelen.
Maar zijn belangrijkste project, zo zegt de Amsterdammer zelf, ligt elders. In januari is hij, onder de naam Seat Me, een site gestart waar bezoekers een tafel in een restaurant kunnen reserveren. Deelnemende restaurants betalen euro 2 per couvert, maar alleen als de bezoeker daadwerkelijk opdaagt. De restaurateur krijgt zo extra klanten en bouwt een mooi klantenbestand op. De eter spaart op zijn beurt punten die later korting geven. Van den Brink steekt met een aantal investeerders 'enkele miljoenen' in Seat Me en hoopt het aan zijn franchisenemers te kunnen slijten.
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestigingquote:
Nou is het dus donderdag he (niet om je aan te vallen hoor, ik ben enkel benieuwd) en nou is er nog niks concreet. De winnaars hebben geen contact gehad met DC... en telkens wordt jij of je collega aan het lijntje gehouden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef senesta het volgende:
Ik heb ze net gebeld en ze heeft me beloofd dat ze deze week nog contact met jullie opnemen, ik heb net jullie gegevens nog weer doorgemaild. Ik weet dat jullie dat inmiddels al vaker hebben gehoord en ik geloof me ik vind het minstens net zo vervelend als jullie.
Maar ik vertrouw er voor nu even op dat jullie inderdaad deze week een mailtje of telefoontje van hen krijgen. Als dat zo is willen jullie me dat dan ook even laten weten?
Ben heel benieuwd wat het alternatief dan is..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestiging
Bon voor tweede Big Mac gratis!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat het alternatief dan is..
Waarom een alternatief? Ze hebben contacten met al die restaurants en kunnen prima een etentje sponsoren. Ik mag hopen dat ze er niet met een lam kadopakket of iets anders onderuit gaan komen. Prijswinnaars hebben gewoon recht op dat etentje of in ieder geval iets vergelijkbaars in prijs. Ik vind het echt bizar hoe dit zo geregeld wordt met maanden aan gedraai en hoe DC maar moedwillig de boel blijft saboteren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestiging
Verkopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bon voor tweede Big Mac gratis!!
quote:
Nou, aan DC te merken is het schier ondoenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoezo alternatief? Kom op zeg, gewoon die dinertjes doen, hoe moeilijk kan dat zijn
Waren ze lekker ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Macka66 het volgende:
mijn dochter van drie is overigens nu in de keuken pizza's aan het maken![]()
![]()
Ik associeer de naam tegenwoordig ook niet met een goed-lopend bedrijfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
Elke keer als ik het topic omhoog zie gaan denk ik: "het zal toch niet? "
Maar nee, DC voldoet nog steeds aan het asociale beeld dat ik intussen van ze heb: ze komen afspraken niet na.
En weer een nutteloze zure reply wat de situatie totaal niet verder zal helpen, maar alleen maar meer negativisme veroorzaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef golfer het volgende:
En weer een dag verstreken zonder oplossing en nakomen van beloftes.
Ligt eraan wat het leuke alternatief van Senesta isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:18 schreef Windigo het volgende:
Donderdag is mijn vriend jarig..Zou leuk zijn als we dán uit eten kunnen gezien hij de hoofdpersoon is van mn winnende verhaal?
Doe er dan wat aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef NanKing het volgende:
En weer een nutteloze zure reply wat de situatie totaal niet verder zal helpen, maar alleen maar meer negativisme veroorzaakt
Aan de winnaars; Natuurlijk vinden wij van FOK! dit een kutsituatie en dan niet eens zozeer voor ons zelf maar voor jullie.
Niets nutteloos aan een reply op een topic waarin een bedrijf beloftes keer op keer niet waarmaakt. Wat mij betreft wordt die tent flink aan de schandpaal genageld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef NanKing het volgende:
En weer een nutteloze zure reply wat de situatie totaal niet verder zal helpen, maar alleen maar meer negativisme veroorzaakt
Je doet een aanname dat er niet aan gewerkt zou worden om tot een oplossing te komen. Natuurlijk loopt niet elke prijsvraag van een leien dakje, maar in dit geval valt ons bitter weinig te verwijten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
Bovendien zijn er meer prijsvragen geweest waarbij de prijs nog steeds niet is ontvangen.
En op PM's wordt niet eens gereageerd.
En wat heeft dat NU voor nut? Terwijl we er nog mee bezig zijn? Dat er op deze manier glazen in gegooid worden komt niet bij je op?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets nutteloos aan een reply op een topic waarin een bedrijf beloftes keer op keer niet waarmaakt. Wat mij betreft wordt die tent flink aan de schandpaal genageld.
Wie zegt dat wij dit pikken? Waarom voel jij je trouwens belangenbehartiger voor de winnaars?quote:Ik snap werkelijk niet dat de PR afdeling van FOK! dit pikt en niet zelf voor een eenvoudige en adequate oplossing zorgt (namelijk die beloofde etentjes zelf betalen, want het topic heet 'Uit eten met FOK!') en die kosten gewoon verhaalt op DC.
Die glazen zijn al lang ingegooid door DC zelf, dus die moeten helemaal niet piepen dat er negatieve publiciteit uit voort vloeit. Dat hebben ze volkomen aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef NanKing het volgende:
En wat heeft dat NU voor nut? Terwijl we er nog mee bezig zijn? Dat er op deze manier glazen in gegooid worden komt niet bij je op?
afgeleverd door een te voet reizende pelgrim die om de 3 passen de grond kust en het onze vader zingt.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Ireth het volgende:
Iets laten bezorgen uit China gaat sneller
Je mag ervan uitgaan dat als een afspraak vastgelegd is in een e-mailconversatie dat geen problemen oplevert. Dat dat soms gebeurt is vervelend, zonder enige twijfel, maar dit soort zaken daarom niet meer doen zou ook zonde zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n genante situatie. Het is maar 'n prijsvraag, waarom laten de prijswinnaars het niet gewoon zitten? Ik zie Fok! niet als een dusdanige serieuze instelling dat ik zo'n prijsvraag uber serieus zou nemen. Ik zou gewoon geen prijsvragen meer doen tenzij de prijzen al daadwerkelijk voor handen liggen (zwart op wit).
Dit staat echt 'n beetje kneuzig IMO..
Wie zegt dat ze dat niet doen? Dat die aanbieders niets kunnen waarmaken daar kan Fok m.i. niks aan doen,dat weten ze niet vantevoren.Ik zou ook denken als ik zoiets zou organiseren en had dat vantevoren goed geregeld,dat er dan niks meer mis kon gaan.Dat DC nu niet thuis geeft kan Fok! niks aan doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:08 schreef Paginabeheerder het volgende:
Desalniettemin is het wel een schandaal dat Fok! in zee gaat met aanbieders die niets kunnen waarmaken en dat Fok! niet zelf de verantwoordelijkheid neemt.
een schandaal!!! hahaha dat roepen bejaarden altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:08 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik keek afgelopen avond naar DWDD en hoorde die mop van een Jood in Communistisch Rusland...
Ik voel me nu net een beetje als die Jood... al snapte ik totaal niet waarom een ander die prijs won, ik was tenminste wel de gelukkige die op tijd mocht afhaken. Mij werd niets meer beloofd, voor mij was het over en uit en ik heb het afgelegd tegen anderen die langer in de waan werden gelaten die wel dachten iets gewonnen te hebben.![]()
Desalniettemin is het wel een schandaal dat Fok! in zee gaat met aanbieders die niets kunnen waarmaken en dat Fok! niet zelf de verantwoordelijkheid neemt. Fok weet sinds dik anderhalf jaar winst te maken, maar kiest schijnbaar nog liever voor onbetrouwbare partners zonder eigen verantwoordelijkheid te nemen, dan zelf te dokken.
Maar de Eat for free campagne zal dit uiteraard allemaal recht zetten... daaruit vallen de 5 eerderewinnaars uit de eerdere competitie uiteraard in de prijzen. Dit hoort uiteraard verder niemand.
Is daar al wat over duidelijk aan het worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Morthill het volgende:
Senesta is al een tijdje bezig met een alternatieve maar gelijkwaardige prijs. Dat staat ook in dit topic.
Of heb je inmiddels al gegeten en gedronken....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Ach, het duurt pas twee maanden
Dan kan dat ook nog erbij, Lekker, Kerstmenu
Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Ach, het duurt pas twee maanden
Dan kan dat ook nog erbij, Lekker, Kerstmenu
Wat leuk,Ik op 26 november 12 jaar met de mijnequote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn lief
MOET niets..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef vaagsel het volgende:
Ik blijfhet nog steeds raar vinden dat de winnaars dit topic steeds moeten bumpen, i.p.v. een wekelijkse update van de kant van de PR. Ook al zit er geen schot in de zaak, het is toch wel netjes om de winnaars en het gepeupel op de hoogte te houden.
Gehoord heb ik het ook niet,maar wel gelezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Nou ja, dat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Tammymara het volgende:
[..]
MOET niets..
Was alleen benieuwd en wil ook niet Senesta de pb-box volgooien "of ze nou al iets weet" .
Ben al lastig genoeg , soms vergeet ik het, dan zegt mijn man weer "Hoe zat het nou met dat etentje? "als we door de stad lopen samen en denk ik "Oh ja!"en vraag dan nog eens als ik thuis ben
Maar als er niks te updaten is, Wat moet PR dan zeggen?
"hier is de wekelijkse update: NOG NIKS!" , dan komen er nog veel meer verontwaardigde reacties.
Nog even en dan is het topic vol
Volgens mij heb ik meerdere keren gezegd dat ik deze gang van zaken enorm betreurquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
heb niks gewonnen, maar ik geef vaagsel gelijk. Ook al is er nog niks; er is vast wel iets te zeggen in een week update. Dan weten de mensen hier dat er ook daadwerkelijk iedere week iets aan gedaan wordt. Ik vind dit echt niet kunnen, winnaars hadden allang een diner of alternatief moeten krijgen..
Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Da's het enige wat ik wilde horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef senesta het volgende:
We werken hard aan een oplossing.
Daar moest ik ook aan denken toen ik die spammail kreegquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef kahlie het volgende:
DC heeft inmiddels trouwens al de nieuwe actie he? Dining with Stars, voor 50 euro p.p eten bij sterrenrestaurants. Ik vind het echt onbeschoft dat ze mensen hiermee zo in de kou laten staan en intussen wel bezig blijven met andere acties. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |