abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 17:29:29 #154
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72734500
Vervangt niemand die zieke knakker?

De TT mag zo onderhand wel eindigen op een vraagteken...
je ziet, ik hou de moed er nog een klein beetje in
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 september 2009 @ 22:07:20 #155
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72745567
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:29 schreef Macka66 het volgende:
De TT mag zo onderhand wel eindigen op een vraagteken...
"[Nationale Restaurant Week] Ga uit ooit eten met FOK!"

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72760623
goed, en weer contact gehad, andere afdeling moet dat regelen en blijkbaar falen ze daar dus. Enfin, ze gaan er weer achteraan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_72760770
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef Morthill het volgende:
goed, en weer contact gehad, andere afdeling moet dat regelen en blijkbaar falen ze daar dus. Enfin, ze gaan er weer achteraan.
misschien moeten we er een soap van maken
Ja doei.
pi_72760822
Het enige dat daarvoor moet gebeuren is dat een van de winnaars een buitenechtelijk kind blijkt van een medewerker van DC
pi_72760936
nou.. dat zullen ze er vast wel voor over hebben, toch?
Ja doei.
pi_72761304
maak er een mooie column van voor op de fp
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72838569
Nog steeds niks? (nee anders hadden we het wel al geweten)

Mag ik niet zelf die contactpersoon bellen

Ik zeg net tegen mijn man: Nog steeds niks gehoord over dat etentje he! Waarop hij antwoord:"Geloof ook maar niet dat dat nog komt"

[ Bericht 25% gewijzigd door Tammymara op 18-09-2009 10:36:02 ]
pi_72959437
ik heb gemaild met de vraag op welke termijn jullie antwoord kunnen verwachten dat lijkt me wel zo handig worden
  maandag 21 september 2009 @ 10:14:10 #163
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72959537
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:09 schreef Morthill het volgende:
ik heb gemaild met de vraag op welke termijn jullie antwoord kunnen verwachten dat lijkt me wel zo handig worden
Mwah voor 2011 moet wel haalbaar zijn toch??

(Wordt het niet eens tijd om te stoppen met mailen maar eens te gaan bellen oid??)
pi_72959567
je bedoelt, naast mijn vijf telefoontjes van de laatste paar weken?
pi_72959633
iedere dag bellen (als het moet 2x) tot ze strontziek van je worden en je die etentjes geven
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 21 september 2009 @ 10:19:24 #166
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72959642
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Morthill het volgende:
je bedoelt, naast mijn vijf telefoontjes van de laatste paar weken?
Nah bedoel meer 5x per dag ofzo....
pi_72962055
Meen je dat nou serieus? in een paar wéken vijf telefoontjes??????

Als je mij nou de naam en telefoonnummer geeft, dan bel ik zelf wel eens..Hoewel dat weinig zin zal hebben denk ik want op mijn mailtje word ook al niet gereageerd.Maar écht? vijf telefoontjes over al die tijd??????
  maandag 21 september 2009 @ 11:52:41 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72962376
5 vind ik persoonlijk vrij weinig

Ik had ze minimaal 2x per dag lastig gevallen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_72963581
Ik vind nog steeds dat de PR of Danny zich hiermee moet gaan bemoeien, dit is schandálig!
pi_72964707
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Tammymara het volgende:
Meen je dat nou serieus? in een paar wéken vijf telefoontjes??????

Als je mij nou de naam en telefoonnummer geeft, dan bel ik zelf wel eens..Hoewel dat weinig zin zal hebben denk ik want op mijn mailtje word ook al niet gereageerd.Maar écht? vijf telefoontjes over al die tijd??????
Hey weet je wat, ik had ze 10 keer in een week kunnen bellen, maar als iemand een week ziek thuis zit heeft dat bar weinig zin. Van de tijd dat mijn contact daadwerkelijk bereikbaar was heeft hij vaak genoeg telefoon gehad.

Ga verdomme niet impliceren dat het nu mijn schuld is dat jullie lang moeten wachten. Dat slaat namelijk echt totaal nergens op. Heb hier een hoop energie in gestoken, zowel van te voren als naderhand en niemand is zo geïrriteerd als ik dat ik er nu nog steeds mee bezig moet.
pi_72967356
Nou, Geloof mij maar dat ik ook best geirriteerd ben.
Ik heb eerder gezegd dat ik ook wel weet dat jij er niks aan kon doen,Maar ik heb vaak genoeg gelezen, "ik bel morgen wel " of zo.

Ik heb ook al een paar keer gevraagd of ik dan niet dat nummer kon krijgen om die persoon zelf te bellen,Het is al meer dan een maand geleden en vloeken ( Dat verdomme!) is nergens voor nodig.Je kan me niet wijsmaken dat wanneer iemand ziek is , dat er niemand is die zijn zaken kan waarnemen,of dat er niemand is die er anders iets vanaf weet.Je zegt zelf al, in je bericht van 15 september "een andere afdeling moet dat regelen" , Blijkbaar een andere afdeling dan diegene die altijd ziek is?

Jij zei, dat je doorging tot "we"kregen waar "we"recht op hadden,Ik heb al een maand geleden mijn gegevens doorgegeven,inc mijn telefoonnummer etc en dingen die ik normaal liever niet over internet heb zwerven maar niemand doet er iets mee,Mag ik me toch wel afvragen wanneer er iets mee gedaan gaat worden?

OP deze manier is het geen goede reclame voor DC maar ook niet voor jou/Fok zeg maar.Want uit je bericht blijkt dat jij blijkbaar vind dat vijf keer in een maand meer dan genoeg of zelfs meer dan te verwachten is.En ik vind dat weinig. Als ik zoiets zou moeten regelen , zou ik, al is het maar om de goede naam van "mijn"forum te "beschermen" net zo vaak bellen tot het ze de keel uit komt.Nu denken ze, "Hey daar hebben we hem weer...Even afwimpelen,dan belt ie over een week toch pas weer"

Maar ik denk dat het weinig zin heeft om hierover door te gaan, als je na één kritisch berichtje jou kant op,meteen gaat schelden en kwaad word, Ik heb telkens geroepen dat jij er niks aan kon doen als DC niet meewerkte,maar nu ik vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt,word je kwaad en ga je vloeken!

Ik zeg ook niet dat het jou schuld is,maar ik zeg wel dat IK (lees goed, wat IK zou doen, dus MIJN mening en ook zo te zien die van een paar andere mensen in dit topic) het niet zou houden bij vijf telefoontjes in meer dan een maand.Als die persoon die dat regelt er niet is omdat ie ziek is, zou ik iemand anders vragen, die zieke zal echt wel een baas hebben.

De lol is er nu zo langzamerhand wel vanaf ja.
En dan mag ik overkomen als een zeikwijf of wat dan ook,Jammer dan.
En dat is het laatste wat ik er (nu) over zeg.Voor je je weer aangevallen voelt.
pi_72967511
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef kahlie het volgende:

Tegenslag? Ik noem dit verhaal nou niet echt tegenslag. Het begint er meer op te lijken dat DC gewoon geen zin heeft om de gedane beloftes waar te maken. Kan jij helaas niets aan doen, behalve ze continue er aan herinneren en blijven bellen maar ik vind dit van DC wel erg grof hoor. Ben benieuwd of mensen inderdaad uiteindelijk uit eten kunnen!
Dit schreef ik gewoon bijna 3 weken geleden! Echt niet normaal dat het nog steeds niet geregeld is. Laat je toch niet afschepen door deze mensen. Vervanging, hogere baas, IEMAND moet dit toch kunnen afregelen. Blijven bellen, desnoods meerdere malen per dag. Jij vindt dat dat niet werkt, maar het lijkt er meer op dat je de afwachtende houding prima vind en dat vind de afschepende partij natuurlijk ook perfect.
pi_72967575
persoonlijk had ik ook wel iets meer dan 5 keer gebeld..

eigenlijk.. je af laten schepen werkt nooit, en het is alleen maar erger als er derden van afhankelijk zijn.. al had ik langs moeten rijden, maar de goede naam van mijn initiatief zou me veel waard zijn..
Ja doei.
pi_72967755
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Tammymara het volgende:
Nou, Geloof mij maar dat ik ook best geirriteerd ben.
Ik heb eerder gezegd dat ik ook wel weet dat jij er niks aan kon doen,Maar ik heb vaak genoeg gelezen, "ik bel morgen wel " of zo.
En braaf heb ik dat ook gedaan. Maar als ik geen gehoor krijg of een voicemail wat me regelmatig is overkomen schiet dat echt voor geen meter op. Ik heb geloof ik wel vier keer gehoord dat mijn contact niet bereikbaar was, ziek was of wat dan ook en dat ik moest mailen. Elke keer overigens ook gedaan en elke keer ging ik er weer achteraan bellen wat weer hetzelfde liedje opleverde. Hoe het kan ik dat het na vijf keer echt contact dan niet geregeld is, kan mij niet verteld worden.
quote:
Jij zei, dat je doorging tot "we"kregen waar "we"recht op hadden,Ik heb al een maand geleden mijn gegevens doorgegeven,inc mijn telefoonnummer etc en dingen die ik normaal liever niet over internet heb zwerven maar niemand doet er iets mee,Mag ik me toch wel afvragen wanneer er iets mee gedaan gaat worden?
Ik zit er drie keer per week achteraan en dat doe ik niet omdat ik het leuk vind. Dat doe ik omdat ik wil afleveren waar jullie recht op hebben. Ik heb altijd gezegd dat het er komt en het komt er ook. Dat dat vertrouwen er niet meer is, ja, dat is jammer, maar daar kan ik al lang niks meer aan veranderen.
quote:
OP deze manier is het geen goede reclame voor DC maar ook niet voor jou/Fok zeg maar.Want uit je bericht blijkt dat jij blijkbaar vind dat vijf keer in een maand meer dan genoeg of zelfs meer dan te verwachten is.En ik vind dat weinig. Als ik zoiets zou moeten regelen , zou ik, al is het maar om de goede naam van "mijn"forum te "beschermen" net zo vaak bellen tot het ze de keel uit komt.Nu denken ze, "Hey daar hebben we hem weer...Even afwimpelen,dan belt ie over een week toch pas weer"
Wellicht denken ze dat, wie weet. Betwijfel het, maar misschien is de organisatie nog kutter dan ik denk. Ik persoonlijk zoek het positieve. Misschien ben ik naïef daarin.
quote:
Maar ik denk dat het weinig zin heeft om hierover door te gaan, als je na één kritisch berichtje jou kant op,meteen gaat schelden en kwaad word, Ik heb telkens geroepen dat jij er niks aan kon doen als DC niet meewerkte,maar nu ik vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt,word je kwaad en ga je vloeken!
Schelden is zo'n overdreven term zeg. Ik vloek omdat ik geïrriteerd ben dat ik na mijn werk dat geen vruchten afwerpt ook nog kritiek te verduren krijg. Mag ik niet boos zijn dat het allemaal zo kut loopt of zo?

Dat jullie zouden stalken prima. Dat moeten jullie weten. Ik doe het niet en als dat niet bevalt dan vraag ik Senesta wel of iemand anders van PR het gaat afhandelen, want blijkbaar zijn jullie niet tevreden of hoe ik mijn werk doe. Jullie goed recht en dan kan ik me weer op andere dingen gaan richten. Scheelt mij ook weer frustratie.
pi_72967770
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
al had ik langs moeten rijden, maar de goede naam van mijn initiatief zou me veel waard zijn..
Dat bedoel ik ook te zeggen,want "straks"als er weer zo een wedstrijd is, Dan weet ik wel zeker dat dit aangehaald gaat worden,maar dan is het niet Morthill die hierop aangekeken word, maar Fok (of Danny) want morthill is maar iemand die het regelen zou, en niet de eigenaar of "het forum"waar het misgaat.dan is het "ja bij Fok wedstrijden, blah blah blah" en dat is slecht voor de "goede"naam van Fok en niet van MH

(wat zei ik nou? Het laatste dat ik erover zou zeggen? )

Het gaat me nu niet eens meer om dat etentje maar om het principe.
En voor je weer gaat flippen Morthill, dit is niet aan jou gericht maar aan Diningcity.
pi_72967805
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook te zeggen,want "straks"als er weer zo een wedstrijd is, Dan weet ik wel zeker dat dit aangehaald gaat worden,maar dan is het niet Morthill die hierop aangekeken word, maar Fok (of Danny) want morthill is maar iemand die het regelen zou, en niet de eigenaar of "het forum"waar het misgaat.dan is het "ja bij Fok wedstrijden, blah blah blah" en dat is slecht voor de "goede"naam van Fok en niet van MH

(wat zei ik nou? Het laatste dat ik erover zou zeggen? )

Het gaat me nu niet eens meer om dat etentje maar om het principe.
En voor je weer gaat flippen Morthill, dit is niet aan jou gericht maar aan Diningcity.
oh mijn God, ik vloek een keer en de wereld vergaat. Kinderachtig gedrag zeg
pi_72967987
enfin, iemand anders van PR neemt het dus over. Hopelijk krijgt hij het wel voor elkaar.
pi_72968006
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef Morthill het volgende:
Schelden is zo'n overdreven term zeg. Ik vloek omdat ik geïrriteerd ben dat ik na mijn werk dat geen vruchten afwerpt ook nog kritiek te verduren krijg. Mag ik niet boos zijn dat het allemaal zo kut loopt of zo?

Dat jullie zouden stalken prima. Dat moeten jullie weten. Ik doe het niet en als dat niet bevalt dan vraag ik Senesta wel of iemand anders van PR het gaat afhandelen, want blijkbaar zijn jullie niet tevreden of hoe ik mijn werk doe. Jullie goed recht en dan kan ik me weer op andere dingen gaan richten. Scheelt mij ook weer frustratie.
Ik ben niet goed genoeg in dat quoten om dit bericht te beantwoorden zoals jij dat gedaan hebt,Dus ik reageer alleen even op dat laatste stukje:

Ik vind "verdomme"wel schelden,en ik vind het ook onnodig,Het was geen aanval op jou, het was alleen een vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt en geen verwijt, Mijn MENING dat ik dat weinig vond.En ik zeg niet dat jij je "werk"niet goed doet,ik zeg dat IK het anders aangepakt had.nu word JIJ erop aangekeken want jij bent de enige die een naam van een contactpersoon hebt,die een nummer heeft wat je kan bellen, JIJ bent degene die alle shit over zich heen krijgt (oké, beetje overdreven dan!) als er iets niet geregeld word.
En nogmaals, jij kan wel 100 keer zeggen dat jij gaat zorgen dat "we"krijgen waar "we"recht op hebben,maar vind je het gek dat "we" (spreek ik weer voor die anderen erbij, nee ik spreek voor mezelf) dat ik het vertrouwen idd een beetje kwijt ben.

En dat heeft (WEER) niks met jou te maken maar hoofdzakelijk met DC.
pi_72968035
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Morthill het volgende:

oh mijn God, ik vloek een keer en de wereld vergaat. Kinderachtig gedrag zeg
Nee, je vloekt richting mij....Dan vergaat de wereld niet,maar dat laat ik ook niet op me zitten.
Mag jij best kinderachtig vinden , ik vind dit soort reacties kinderachtig.
pi_72968079
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ik ben niet goed genoeg in dat quoten om dit bericht te beantwoorden zoals jij dat gedaan hebt,Dus ik reageer alleen even op dat laatste stukje:

Ik vind "verdomme"wel schelden,en ik vind het ook onnodig,Het was geen aanval op jou, het was alleen een vraag of je serieus maar vijf keer gebeld hebt en geen verwijt, Mijn MENING dat ik dat weinig vond.En ik zeg niet dat jij je "werk"niet goed doet,ik zeg dat IK het anders aangepakt had.nu word JIJ erop aangekeken want jij bent de enige die een naam van een contactpersoon hebt,die een nummer heeft wat je kan bellen, JIJ bent degene die alle shit over zich heen krijgt (oké, beetje overdreven dan!) als er iets niet geregeld word.
En nogmaals, jij kan wel 100 keer zeggen dat jij gaat zorgen dat "we"krijgen waar "we"recht op hebben,maar vind je het gek dat "we" (spreek ik weer voor die anderen erbij, nee ik spreek voor mezelf) dat ik het vertrouwen idd een beetje kwijt ben.

En dat heeft (WEER) niks met jou te maken maar hoofdzakelijk met DC.
Ik vind het totaal niet gek. Ik heb dit soort situaties ook meegemaakt en geloof me dat ik exact weet hoe je je voelt en me je frustratie perfect kan voorstellen. Ik reageer misschien te fel nu, het maakt hindsight ook niet meer uit. Eindresultaat is dat het niet geregeld is en dat ik daarin gewoon mijn werk inderdaad niet goed gedaan heb. Kunnen en willen zijn niet dezelfde dingen. Hopelijk komt het goed, ik ga er nog van uit van wel.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 15:12:12 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72968159
Omdat een aantal grote projecten vanaf nu de volledige aandacht van Morthill vragen neem ik dit nu over. Voor vragen en opmerkingen mogen jullie vanaf nu dus mij lastig vallen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_72968185
Ja, en ik reageer misschien ook wat fel, (ik weet niet wat hindsight is...) maar dat is gewoon omdat je meteen gaat schelden en over dat éne berichtje valt terwijl ik , zoals je terug kan lezen, al een paar keer gezegd heb dat jij er niks aan kan doen.

En nu ga ik me met écht belangrijke dingen bezig houden,Mijn zoontje wil ook wat aandacht.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 15:13:19 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72968193
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Morthill het volgende:
enfin, iemand anders van PR neemt het dus over. Hopelijk krijgt hij het wel voor elkaar.
Zij
pi_72968247
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:12 schreef senesta het volgende:
Omdat een aantal grote projecten vanaf nu de volledige aandacht van Morthill vragen neem ik dit nu over. Voor vragen en opmerkingen mogen jullie vanaf nu dus mij lastig vallen
Ik neem aan dat jij van hem alle gegevens krijgt die hij gekregen heeft , zoals adres en telefoonnummers en zo? Hoef ik die niet nog een keer te pm'en.(overigens, hoop , en dat denk ik wel, dat dat lastig vallen sarcastisch bedoeld is voor "men"denkt dat Mh's pmbox overloopt van mijn berichtjes,Ik heb alles wat ik wilde zeggen, hier gezegd )

Jij succes met dat zieke aanspreekpunt en zo.
  maandag 21 september 2009 @ 15:27:52 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72968577
Go!
Get them, Senesta!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 15:38:01 #186
141844 Macka66
pi_72968869
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Zij
Kijk, je bent al in de juiste stemming om eens een hartig woordje met DC te spreken

Morthill, bedankt voor je pogingen!
Ik denk dat je inzet prima was, maar dat je door werk en studie niet naar DC hebt kunnen bellen op de tijden dat je ze eigenlijk het best te pakken zou kunnen krijgen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72969260
Morthill, voel je niet aangevallen! Je hebt je best gedaan op jouw manier en dat is goed.
Het ligt aan DC, hopelijk weet Senesta wat andere, dwingendere manieren om men hun beloftes na te laten komen.
pi_72972832
Valt me oprecht zwaar tegen van de organisatie van DC zeg, dis is super slechte reclame.

Succes Senesta
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 september 2009 @ 18:19:22 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72974226
oehw, senesta bitchie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_72974380
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Valt me oprecht zwaar tegen van de organisatie van DC zeg, dis is super slechte reclame.

Succes Senesta
Nou, de enige reden dat ik zo terughoudend was, was omdat ik geen zin had om de zakelijke relatie te verstoren. Maar ja, ik ben niet gemotiveerd om ooit nog een actie op te zetten met DC inmiddels, dus in dat opzicht...
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:22:21 #191
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72991920
Eh, Senesta, ik heb een tijdje niets gezegd in het topic, maar ik hoor ook bij de winnaars. Heb je ook mijn gegevens?
  woensdag 23 september 2009 @ 17:26:59 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73043307
Is er al witte rook gesignaleerd?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 september 2009 @ 18:09:53 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_73044484
Kan iemand de topictitel even aanpassen naar [Nationale Restaurant Weken]
pi_73044839
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef golfer het volgende:
Is er al witte rook gesignaleerd?
Als je die uit mijn oren bedoeld, dan wel ja
  woensdag 23 september 2009 @ 18:45:54 #195
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_73045483
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de topictitel even aanpassen naar [Nationale Restaurant Weken]
Ik moest nu toch wel even lachen
pi_73046079
Ik moet áltijd om Ireth lachen
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:20:09 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73051019
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Windigo het volgende:
Eh, Senesta, ik heb een tijdje niets gezegd in het topic, maar ik hoor ook bij de winnaars. Heb je ook mijn gegevens?
Ja hoor, ik heb alle gegevens.
Jullie hoeven niets anders te doen dan af te wachten

Ik heb al kort contact met ze gehad en morgenochtend bel ik nog even terug. Dat zou ik vanmiddag doen maar toen lag mijn internet er hier uit, ziggo
Ze betreurden de gang van zaken en wilden het zo spoedig mogelijk oplossen, ik bel ze morgenochtend zoals ik al zei nog even terug en jullie horen meteen daarna van mij
pi_73052170
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef senesta het volgende:
Ze betreurden de gang van zaken en wilden het zo spoedig mogelijk oplossen, ik bel ze morgenochtend zoals ik al zei nog even terug en jullie horen meteen daarna van mij
Wauw, Dat heb je snel voor elkaar
  donderdag 24 september 2009 @ 01:21:11 #199
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73059233
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef BasEnAad het volgende:
Dit verhaal is een klaagzang over het eten dat mij in het algemeen wordt voorgeschoteld. Mijn moeder kan niet koken!
En waarom dan wel?
1. Alle groentes zijn altijd kapot gekookt en ontdaan van alle smaak en structuur.
2. Het enige toevoegsel dat ze kent is zout, daar smaakt dus alles naar. Dat gaat snel vervelen en bovendien is veel zout ook niet gezond.
3. Ze gebruikt nauwelijks knoflook!
4. De variatie is ver te zoeken. Doorgaans is het slappe groente met aardappels en gekookt vlees. Of van die macaroni die al koud is wanneer het je bord bereikt.
5. Het vlees bevat nooit een krokant aangebakken laagje, maar is altijd nattig. Dat komt ook omdat ze jus aanmaakt met water, terwijl het vlees nog in de pan ligt.
6. De pasta is vrijwel altijd slap en doorgekookt, waardoor deze op mijn bord uit elkaar valt.

Ik moet er dus echt even uit!

Ik ben me er overigens van bewust dat dit een lullig stukje is, zeker voor mijn moeder. Tevens ben ik een verwend en ondankbaar kreng.

Plaats: Nijmegen, welke avond maakt niet uit.
Als je het allemaal zo goed weet ga je toch zelf lekker in de keuken iedere dag koken?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 17:00:54 #200
141844 Macka66
pi_73184272
Nieuwe week, nieuwe kansen? Ik hoop het!
* Macka66 zingt En van je hela hola...
  maandag 28 september 2009 @ 17:04:49 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_73184377
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Macka66 het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen? Ik hoop het!
* Macka66 zingt En van je hela hola...
* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"
  maandag 28 september 2009 @ 17:05:59 #202
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_73184419
Twee woorden: Duurt lang
pi_73184745
pi_73185934
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
toepassend!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')