* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"quote:Op maandag 28 september 2009 17:00 schreef Macka66 het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen? Ik hoop het!
* Macka66 zingt En van je hela hola...
quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"
toepasseLIJK in standaard Nederlandsquote:
SHIT! Ik haat spelfoutenquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
toepasseLIJK in standaard Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:08 schreef Ireth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doe ik extra met die MyAT, Om jou te eikelen.![]()
Verder, Ik ben ervan overtuigd dat Senesta (Waarom wil ik nou seresta typen?) haar best aan het doen is.En diegene bij DC die erover gaat vast ook.
Precies. FOK heeft ook een verantwoordelijkheid hierin vind ik. Waarom niet proberen met andere restaurants een actie op te zetten? Of met de humprey's ofzo? Niet echt culinair maar het is in ieder geval wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
Ik heb vandaag contact gezocht met de directie van DC want ik krijg ons contact persoon niet meer te pakken, dat zal ongetwijfeld een reden hebben maar dat is wel vervelend nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Tammymara het volgende:
Pomtiedomtiedom.....
Directie bemoeit zich er ook niet mee?
(Jep Ireth...Speciaal voor jou weer...........)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |