abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73946843
FOK! schrijft een prijsvraag uit in samenwerking met een derde partij. Ik vind dat FOK! dan ook een bepaalde verantwoordelijkheid heeft. Niet in de laatste plaats omdat ze het nu al maanden laten doorslepen en hopen op een oplossing vanuit DC, terwijl nu toch duidelijk moet zijn dat DC een hoogst onbetrouwbare partner is.

Zoals ik al eerder suggereerde moet het toch mogelijk zijn om met een andere partner, in ruil voor gratis reclame of whatever iets te regelen? Humphrey's bijvoorbeeld, of iens of specialbite, of een online delicatessenwinkel zodat de winnaars een mand met lekkers krijgen.

Ik denk dat het tijd wordt dat de knoop wordt doorgehakt zodat de winnaars niet langer in onzekerheid zitten.
Life is too short not to have fun
pi_73946997
Senesta is al een tijdje bezig met een alternatieve maar gelijkwaardige prijs. Dat staat ook in dit topic.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_73949520
Dan heb ik daar even overheen gelezen. Excuses.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:23:52 #279
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_74014399
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Morthill het volgende:
Senesta is al een tijdje bezig met een alternatieve maar gelijkwaardige prijs. Dat staat ook in dit topic.
Is daar al wat over duidelijk aan het worden?
pi_74015293
Ik denk het niet anders hadden we daar vast wel iets van gehoord
(al ben ik wel heel erg benieuwd wat het is)
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:17:01 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74015497
Ik denk een kerstmenu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74113013
Ach, het duurt pas twee maanden
Dan kan dat ook nog erbij, Lekker, Kerstmenu
pi_74115082

dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:22:09 #284
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_74115164
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Of heb je inmiddels al gegeten en gedronken....
pi_74116635
Nee, ga ik nú doen (etenstijd!)
  zondag 1 november 2009 @ 12:29:01 #286
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_74273516
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn lief
pi_74273549
is dat een subtiele hint?
Ja doei.
pi_74274319
Ik geloof dat vanwege de medewerking van DC het etentje al aardig is aangebrand, na zo lang wachten... maar er bekruipt mij ook het gevoel dat het alternatief ook al iets te lang aan het doorkoken is. Willen we het nog verteerbaar houden, dan zou het fijn zijn als er wat zou gebeuren.
pi_74456865
Toch nog maar eens vragen of er al iets meer bekend is inmiddels....
(Denk niet, want dan had ik dat vast gehoord ...Maar ja.)
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Windigo het volgende:

[..]

Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn lief
Wat leuk,Ik op 26 november 12 jaar met de mijne
pi_74457707
Ik blijfhet nog steeds raar vinden dat de winnaars dit topic steeds moeten bumpen, i.p.v. een wekelijkse update van de kant van de PR. Ook al zit er geen schot in de zaak, het is toch wel netjes om de winnaars en het gepeupel op de hoogte te houden.
pi_74458628
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef vaagsel het volgende:
Ik blijfhet nog steeds raar vinden dat de winnaars dit topic steeds moeten bumpen, i.p.v. een wekelijkse update van de kant van de PR. Ook al zit er geen schot in de zaak, het is toch wel netjes om de winnaars en het gepeupel op de hoogte te houden.
MOET niets..
Was alleen benieuwd en wil ook niet Senesta de pb-box volgooien "of ze nou al iets weet" .
Ben al lastig genoeg , soms vergeet ik het, dan zegt mijn man weer "Hoe zat het nou met dat etentje? "als we door de stad lopen samen en denk ik "Oh ja!"en vraag dan nog eens als ik thuis ben

Maar als er niks te updaten is, Wat moet PR dan zeggen?
"hier is de wekelijkse update: NOG NIKS!" , dan komen er nog veel meer verontwaardigde reacties.

Nog even en dan is het topic vol
pi_74459472
heb niks gewonnen, maar ik geef vaagsel gelijk. Ook al is er nog niks; er is vast wel iets te zeggen in een week update. Dan weten de mensen hier dat er ook daadwerkelijk iedere week iets aan gedaan wordt. Ik vind dit echt niet kunnen, winnaars hadden allang een diner of alternatief moeten krijgen..
Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:32:20 #293
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_74459850
Ga nog maar een keer goed lezen dan.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_74459902
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Gehoord heb ik het ook niet,maar wel gelezen
Jawel, hebben ze wel gezegd. geschreven
pi_74459906
oh sorry, gelukkig maar
Nu nog om de zoveel tijd een update, en iedereen is zufrieden
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 17:38:42 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74460046
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Tammymara het volgende:

[..]

MOET niets..
Was alleen benieuwd en wil ook niet Senesta de pb-box volgooien "of ze nou al iets weet" .
Ben al lastig genoeg , soms vergeet ik het, dan zegt mijn man weer "Hoe zat het nou met dat etentje? "als we door de stad lopen samen en denk ik "Oh ja!"en vraag dan nog eens als ik thuis ben

Maar als er niks te updaten is, Wat moet PR dan zeggen?
"hier is de wekelijkse update: NOG NIKS!" , dan komen er nog veel meer verontwaardigde reacties.

Nog even en dan is het topic vol
Nou ja, dat.
We zijn jullie echt niet vergeten en zijn er nog steeds volop mee bezig.
Zodra ik meer kan zeggen dan zijn zijn jullie absoluut de eerste die het horen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
heb niks gewonnen, maar ik geef vaagsel gelijk. Ook al is er nog niks; er is vast wel iets te zeggen in een week update. Dan weten de mensen hier dat er ook daadwerkelijk iedere week iets aan gedaan wordt. Ik vind dit echt niet kunnen, winnaars hadden allang een diner of alternatief moeten krijgen..
Volgens mij heb ik meerdere keren gezegd dat ik deze gang van zaken enorm betreur Het spijt me vooral als dat niet door is gekomen.

We waren super enthousiast dat we deze actie konden houden op FOK! want we vinden het hartstikke leuk om dit soort dingen voor onze users te kunnen regelen en dat het nu zo loopt vinden we echt heel erg vervelend.
We werken hard aan een oplossing.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_74460237
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef senesta het volgende:
We werken hard aan een oplossing.
Da's het enige wat ik wilde horen
Dat er wel nog iets mee/aan gedaan word ook al lijkt dat niet zo ( En dat je niet van elke stap een update kan doen,dat snap ik ook!) Maar goed, dat was alles wat ik wilde vragen ! En hier is het wel doorgekomen hoor!
pi_74460280
PS: En het wás ook een leuke actie, ik wás ook heel blij dat ik gewonnen had, Maar dat DC zo moeilijk deed/doet/gedaan heeft kunnen jullie ook niks aan doen.

Dus wacht ik weer en hou mijn mond weer een paar dagen
pi_74462268
DC heeft inmiddels trouwens al de nieuwe actie he? Dining with Stars, voor 50 euro p.p eten bij sterrenrestaurants. Ik vind het echt onbeschoft dat ze mensen hiermee zo in de kou laten staan en intussen wel bezig blijven met andere acties. :S
pi_74472623
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef kahlie het volgende:
DC heeft inmiddels trouwens al de nieuwe actie he? Dining with Stars, voor 50 euro p.p eten bij sterrenrestaurants. Ik vind het echt onbeschoft dat ze mensen hiermee zo in de kou laten staan en intussen wel bezig blijven met andere acties. :S
Daar moest ik ook aan denken toen ik die spammail kreeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')