Is daar al wat over duidelijk aan het worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Morthill het volgende:
Senesta is al een tijdje bezig met een alternatieve maar gelijkwaardige prijs. Dat staat ook in dit topic.
Of heb je inmiddels al gegeten en gedronken....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Ach, het duurt pas twee maanden
Dan kan dat ook nog erbij, Lekker, Kerstmenu
Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Tammymara het volgende:
Ach, het duurt pas twee maanden
Dan kan dat ook nog erbij, Lekker, Kerstmenu
Wat leuk,Ik op 26 november 12 jaar met de mijnequote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Met kerst ben ik een half jaar samen met mijn lief
MOET niets..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef vaagsel het volgende:
Ik blijfhet nog steeds raar vinden dat de winnaars dit topic steeds moeten bumpen, i.p.v. een wekelijkse update van de kant van de PR. Ook al zit er geen schot in de zaak, het is toch wel netjes om de winnaars en het gepeupel op de hoogte te houden.
Gehoord heb ik het ook niet,maar wel gelezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Nou ja, dat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Tammymara het volgende:
[..]
MOET niets..
Was alleen benieuwd en wil ook niet Senesta de pb-box volgooien "of ze nou al iets weet" .
Ben al lastig genoeg , soms vergeet ik het, dan zegt mijn man weer "Hoe zat het nou met dat etentje? "als we door de stad lopen samen en denk ik "Oh ja!"en vraag dan nog eens als ik thuis ben
Maar als er niks te updaten is, Wat moet PR dan zeggen?
"hier is de wekelijkse update: NOG NIKS!" , dan komen er nog veel meer verontwaardigde reacties.
Nog even en dan is het topic vol
Volgens mij heb ik meerdere keren gezegd dat ik deze gang van zaken enorm betreurquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
heb niks gewonnen, maar ik geef vaagsel gelijk. Ook al is er nog niks; er is vast wel iets te zeggen in een week update. Dan weten de mensen hier dat er ook daadwerkelijk iedere week iets aan gedaan wordt. Ik vind dit echt niet kunnen, winnaars hadden allang een diner of alternatief moeten krijgen..
Ik weet niet of ik er misschien overheen gelezen heb, maar volgens mij is er van de PR kant nog nooit het woord 'sorry' gehoord
Da's het enige wat ik wilde horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef senesta het volgende:
We werken hard aan een oplossing.
Daar moest ik ook aan denken toen ik die spammail kreegquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef kahlie het volgende:
DC heeft inmiddels trouwens al de nieuwe actie he? Dining with Stars, voor 50 euro p.p eten bij sterrenrestaurants. Ik vind het echt onbeschoft dat ze mensen hiermee zo in de kou laten staan en intussen wel bezig blijven met andere acties. :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |