quote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth haakt in: "en we houden de moed er in!"
toepasseLIJK in standaard Nederlandsquote:
SHIT! Ik haat spelfoutenquote:Op maandag 28 september 2009 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
toepasseLIJK in standaard Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:08 schreef Ireth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doe ik extra met die MyAT, Om jou te eikelen.![]()
Verder, Ik ben ervan overtuigd dat Senesta (Waarom wil ik nou seresta typen?) haar best aan het doen is.En diegene bij DC die erover gaat vast ook.
Precies. FOK heeft ook een verantwoordelijkheid hierin vind ik. Waarom niet proberen met andere restaurants een actie op te zetten? Of met de humprey's ofzo? Niet echt culinair maar het is in ieder geval wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
Ik heb vandaag contact gezocht met de directie van DC want ik krijg ons contact persoon niet meer te pakken, dat zal ongetwijfeld een reden hebben maar dat is wel vervelend nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:04 schreef golfer het volgende:
Misschien kan FOK! beter nu zelf in het kader van z'n 10-jarige bestaan die etentjes even weggeven en dat later dan verrekenen met DC?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Tammymara het volgende:
Pomtiedomtiedom.....
Directie bemoeit zich er ook niet mee?
(Jep Ireth...Speciaal voor jou weer...........)
Je hebt ze de link van dit topic al even gemaild?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Tammymara het volgende:
Maar als het goed is hebben ze de link van dit topic en kunnen ze meelezen,
Maar bij DC hebben ze een heel ander tijds- en datumbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Tammymara het volgende:
Nog één dag..dan is het alweer donderdag................
quote:DiningCity.com verdient euro 330.000 aan de euro 300 inschrijfkosten die deelnemende restaurants voor de restaurantweek betalen. Maar de meeste inkomsten haalt het zeven jaar oude bedrijf, dat vorig jaar een omzet draaide van euro 3,2 mln, elders. De restaurants, zo'n 2500 inmiddels, betalen zo'n euro 1000 per jaar om zichzelf op DiningCity.com te presenteren. Die gegevens worden aangevuld met filmpjes en recensies van bezoekers.
De echte melkkoe is het franchisesysteem waarmee directeur en oprichter Jeroen van den Brink vijf jaar geleden startte. Franchisenemers betalen een eenmalige deelnameprovisie van euro 10.000 plus een vast bedrag voor elk restaurant dat zich op hun site aanmeldt. Inmiddels telt het concept 35 franchisenemers in evenzoveel steden (waaronder New York, Dubai en Peking) in 15 landen.
De franchisenemers leveren niet alleen geld op, maar ook ideeën. De Restaurantweek komt uit New York, uit Singapore komt een ander plan: een kaartspel (à euro 25) om met korting te eten bij vijftig restaurants. Als dat aanslaat verwacht Van den Brink, wiens groep nu zeventig werknemers telt, voor het derde jaar op rij zijn omzet te verdubbelen.
Maar zijn belangrijkste project, zo zegt de Amsterdammer zelf, ligt elders. In januari is hij, onder de naam Seat Me, een site gestart waar bezoekers een tafel in een restaurant kunnen reserveren. Deelnemende restaurants betalen euro 2 per couvert, maar alleen als de bezoeker daadwerkelijk opdaagt. De restaurateur krijgt zo extra klanten en bouwt een mooi klantenbestand op. De eter spaart op zijn beurt punten die later korting geven. Van den Brink steekt met een aantal investeerders 'enkele miljoenen' in Seat Me en hoopt het aan zijn franchisenemers te kunnen slijten.
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestigingquote:
Nou is het dus donderdag he (niet om je aan te vallen hoor, ik ben enkel benieuwd) en nou is er nog niks concreet. De winnaars hebben geen contact gehad met DC... en telkens wordt jij of je collega aan het lijntje gehouden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef senesta het volgende:
Ik heb ze net gebeld en ze heeft me beloofd dat ze deze week nog contact met jullie opnemen, ik heb net jullie gegevens nog weer doorgemaild. Ik weet dat jullie dat inmiddels al vaker hebben gehoord en ik geloof me ik vind het minstens net zo vervelend als jullie.
Maar ik vertrouw er voor nu even op dat jullie inderdaad deze week een mailtje of telefoontje van hen krijgen. Als dat zo is willen jullie me dat dan ook even laten weten?
Ben heel benieuwd wat het alternatief dan is..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestiging
Bon voor tweede Big Mac gratis!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat het alternatief dan is..
Waarom een alternatief? Ze hebben contacten met al die restaurants en kunnen prima een etentje sponsoren. Ik mag hopen dat ze er niet met een lam kadopakket of iets anders onderuit gaan komen. Prijswinnaars hebben gewoon recht op dat etentje of in ieder geval iets vergelijkbaars in prijs. Ik vind het echt bizar hoe dit zo geregeld wordt met maanden aan gedraai en hoe DC maar moedwillig de boel blijft saboteren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel, ik heb inmiddels contact over een leuk alternatief voor de winnaars, ik wacht alleen nog even op de bevestiging
Verkopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bon voor tweede Big Mac gratis!!
quote:
Nou, aan DC te merken is het schier ondoenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoezo alternatief? Kom op zeg, gewoon die dinertjes doen, hoe moeilijk kan dat zijn
Waren ze lekker ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Macka66 het volgende:
mijn dochter van drie is overigens nu in de keuken pizza's aan het maken![]()
![]()
Ik associeer de naam tegenwoordig ook niet met een goed-lopend bedrijfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef golfer het volgende:
Elke keer als ik het topic omhoog zie gaan denk ik: "het zal toch niet? "
Maar nee, DC voldoet nog steeds aan het asociale beeld dat ik intussen van ze heb: ze komen afspraken niet na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |