Muck, zorg volgende week maar dat jullie een uurtje eerder op Utrecht CS zijn, anders missen jullie door MPG de trein naar slechtere oorden nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doen jullie hier allemaal nog? Ga eens in de rij staan
En oh, koffie
 .
.

Waar wonen jullie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie
ze denken nu al dat ik een toerist ben, zonder accent aan het fietsen in limburg dat is vragen om problemen in deze tijd van het jaar

dan zou je blij moeten zijnquote:

Mits niet op de fietsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jij wou nog eens mee naar Gaia?

Was dat bij mij maar zoquote:

ik denk in limburgquote:

het stikt daar van de fietsersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie
ze denken nu al dat ik een toerist ben, zonder accent aan het fietsen in limburg dat is vragen om problemen in deze tijd van het jaar

En duitsers. Maar die versta ik beter.quote:

jongen tochquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan vakantie... vandaag is nog een werkdag.

maandagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En oh, koffie

Uh wantquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verandert wel als ze de auto daar nog eens uitvinden.
 Wat helpt dat tegen Duitsers?
 Wat helpt dat tegen Duitsers?

Nee, dan gaat de tijd langzaamquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou je blij moeten zijn

Bengel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

\ja, ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, zorg volgende week maar dat jullie een uurtje eerder op Utrecht CS zijn, anders missen jullie door MPG de trein naar slechtere oorden nog.

Starbucks en paupersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En oh, koffie

Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh wantWat helpt dat tegen Duitsers?

euj! ben je verdwaald?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

De VRT heeft zelfs de "komkommer van de dag"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets onder 'opmerkelijk'

idem.quote:

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de tijd langzaam
[..]
Bengel!
Gaiapark

Duitsers pakken alleen maar fietsenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!

Ongehoordquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zet Marc de volgende keer wel bij de Limburgse Bokito.
En zo'n vent neem je uiteten.

quote:
 de vraag is: waar in Limburg?
 de vraag is: waar in Limburg?

iedereen maakt wel eens foutenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

door wiequote:

Ik heb gewoon alles, benenwagen, fiets, auto...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!

Ik had het over Limburgers, ik heb het woord Duitsers nergens genoemdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duitsers pakken alleen maar auto´s
 .
.

mazzelaar...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
komen ze de sigarettenautomaat aanvullen zijn de sigaretten weer duurder geworden
gelukkig heb ik nog de pakjes met oude prijs overgenomen

Ik weet het, maar Marc zal het weten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen maakt wel eens fouten
[..]
door wie

hier, kun je gratiesj uit etenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

En ik maakte ook nog een fout..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over Limburgers, ik heb het woord Duitsers nergens genoemd.

ha, ik heb ook nog een kinderwagen, toppie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles, benenwagen, fiets, auto...

Gaiapark, leuk park, alleen was er laatst een dag dat een of andere lolbroek, sorry, teammanager, zei dat dat een leuk idee was om te doen met rolstoelen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de tijd langzaam
[..]
Bengel!
Gaiapark

quote:
 dan moet je dat ook vragen en niet zeggen "waar wonen jullie"
  dan moet je dat ook vragen en niet zeggen "waar wonen jullie"

Dan zijn er leukere dierenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

Ik wil nog een onderwaterscooter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ha, ik heb ook nog een kinderwagen, toppie!

Heuveltje op, heuveltje af, heuveltje op, heuveltje afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gaiapark, leuk park, alleen was er laatst een dag dat een of andere lolbroek, sorry, teammanager, zei dat dat een leuk idee was om te doen met rolstoelen...
klopt niet...

Lastig he, lezen? Onderwater.....dan heb je niets aan een toeterquote:

jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heuveltje op, heuveltje af, heuveltje op, heuveltje af

Jij beperkte denkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, lezen? Onderwater.....dan heb je niets aan een toeter

kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
we waren gesloopt bij terugkomst op de groep

Op de groep? Gaan jullie op jullie groep nog eens rollen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
we waren gesloopt bij terugkomst op de groep

waar moet je zitten op dat dingquote:

de woongroep waar die gasten wonen en aangezien ze niet tot nauwlijks kunnen lopen zal daar zeker nog wat afgerold worden jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de groep? Gaan jullie op jullie groep nog eens rollen?

Gewoon inbrengen denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar moet je zitten op dat ding

Die verdomde Drentse fietstoerist'n ook altied!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie

is ie keeper geweest bij ADOquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker een pinguin met een dergelijk ervaren aars.

Wel als er een school vissen oversteekt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, lezen? Onderwater.....dan heb je niets aan een toeter

de hele veolia volquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verdomde Drentse fietstoerist'n ook altied!

Met matchende fietsen en gaastrajassenquote:
 ?
 ?

Zitten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar moet je zitten op dat ding

die moeten echt allemaal dood, het schiet niet op bij het pontje wat ik zo´n 2 keer per dag gebruik, allemaal vooraan willen staan, niet snel genoeg wegrijden, doodleuk op de klep foto´s staan maken terwijl de slagboom omhoog is, proberen af te dingen op de prijs om naar de overkant te gaan, de pontbaas negeren, staat ie te wijzen dat ze rechts op de pont moeten gaan ze links staanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verdomde Drentse fietstoerist'n ook altied!

Praat me er niet van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker een pinguin met een dergelijk ervaren aars.

ja, dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Klonk het volgende:
nerd

En jij hebt precies haast omdat....?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
die moeten echt allemaal dood, het schiet niet op bij het pontje wat ik zo´n 2 keer per dag gebruik, allemaal vooraan willen staan, niet snel genoeg wegrijden, doodleuk op de klep foto´s staan maken terwijl de slagboom omhoog is, proberen af te dingen op de prijs om naar de overkant te gaan, de pontbaas negeren, staat ie te wijzen dat ze rechts op de pont moeten gaan ze links staan
laat me er godverdomme langs, ga zwemmen naar de overkant
nog een paar weken dan is de vakantie voorbij

ik naar huis wil / naar mijn werk wilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij hebt precies haast omdat....?

...anders de appels bedorven zijn voordat hij thuis isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
 .
.

Hij anders niet op tijd thuis is voor zijn appeltjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
 .
 .

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
...anders de appels bedorven zijn voordat hij thuis is.
GMTAquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij anders niet op tijd thuis is voor zijn appeltje.

Je doet je sig weer eer aan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij anders niet op tijd thuis is voor zijn appeltje.

Ietsje eerder vertrekken dan maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik naar huis wil / naar mijn werk wil

Dat lijkt verdorie wel een antiscrollvingerpostquote:
 .
 .

jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Met matchende fietsen en gaastrajassen?

Dan moet hij zijn aantal reacties op een pagina op 1 zettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt verdorie wel een antiscrollvingerpost.

ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritantquote:

Dat waren ze eerder in de geschiedenis ook al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritant

quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn aantal reacties op een pagina op 1 zetten

Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritant

En dan houden ze Pheno weer op, die plotseling moet remmen op zijn onderwaterscooter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.

goed planquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.

Ik kom niet in Limburg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan houden ze Pheno weer op, die plotseling moet remmen op zijn onderwaterscooter.

Ze denken er allemaal dingen bij!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
en ik jank niet

ja dat kan ik wel begrijpen ja.. ik zit hier nu aan de warme chocoladequote:

nijnsquote:

Jeweetzquote:

lang leve de watercooler hier zeg!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo geld wisselen om een blikje cola te kunnen kopen

het is toch slow chat hierquote:

quote:

Die staat naast de blikjesautomaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang leve de watercooler hier zeg!

pfff, ik heb het zelf al zo warmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja.. ik zit hier nu aan de warme chocolade

dat doe ik zo als mijn moeder thuiskomtquote:

die heb ik hier ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang leve de watercooler hier zeg!

hihi ze zei ik heb zin...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die staat naast de blikjesautomaat
maar ik heb zin in cola

cola junkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die staat naast de blikjesautomaat
maar ik heb zin in cola

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |