Duitsers pakken alleen maar fietsenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!
Ongehoordquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zet Marc de volgende keer wel bij de Limburgse Bokito.
En zo'n vent neem je uiteten.
quote:
iedereen maakt wel eens foutenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
door wiequote:
Ik heb gewoon alles, benenwagen, fiets, auto...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!
Ik had het over Limburgers, ik heb het woord Duitsers nergens genoemdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duitsers pakken alleen maar auto´s
mazzelaar...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
komen ze de sigarettenautomaat aanvullen zijn de sigaretten weer duurder geworden![]()
gelukkig heb ik nog de pakjes met oude prijs overgenomen
Ik weet het, maar Marc zal het weten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen maakt wel eens fouten![]()
[..]
door wie
hier, kun je gratiesj uit etenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik maakte ook nog een fout..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over Limburgers, ik heb het woord Duitsers nergens genoemd.
ha, ik heb ook nog een kinderwagen, toppie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles, benenwagen, fiets, auto...
Gaiapark, leuk park, alleen was er laatst een dag dat een of andere lolbroek, sorry, teammanager, zei dat dat een leuk idee was om te doen met rolstoelen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de tijd langzaam
[..]
Bengel!
Gaiapark
quote:
Dan zijn er leukere dierenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil nog een onderwaterscooter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ha, ik heb ook nog een kinderwagen, toppie!
Heuveltje op, heuveltje af, heuveltje op, heuveltje afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Gaiapark, leuk park, alleen was er laatst een dag dat een of andere lolbroek, sorry, teammanager, zei dat dat een leuk idee was om te doen met rolstoelen...
klopt niet...
Lastig he, lezen? Onderwater.....dan heb je niets aan een toeterquote:
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heuveltje op, heuveltje af, heuveltje op, heuveltje af
Jij beperkte denkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig he, lezen? Onderwater.....dan heb je niets aan een toeter
kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
we waren gesloopt bij terugkomst op de groep
Op de groep? Gaan jullie op jullie groep nog eens rollen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja![]()
we waren gesloopt bij terugkomst op de groep
waar moet je zitten op dat dingquote:
de woongroep waar die gasten wonen en aangezien ze niet tot nauwlijks kunnen lopen zal daar zeker nog wat afgerold worden jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de groep? Gaan jullie op jullie groep nog eens rollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |