Muck, zorg volgende week maar dat jullie een uurtje eerder op Utrecht CS zijn, anders missen jullie door MPG de trein naar slechtere oorden nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doen jullie hier allemaal nog? Ga eens in de rij staan
En oh, koffie
Waar wonen jullie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie
ze denken nu al dat ik een toerist ben, zonder accent aan het fietsen in limburg dat is vragen om problemen in deze tijd van het jaar
dan zou je blij moeten zijnquote:
Mits niet op de fietsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jij wou nog eens mee naar Gaia?
Was dat bij mij maar zoquote:
ik denk in limburgquote:
het stikt daar van de fietsersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie
ze denken nu al dat ik een toerist ben, zonder accent aan het fietsen in limburg dat is vragen om problemen in deze tijd van het jaar
En duitsers. Maar die versta ik beter.quote:
jongen tochquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan vakantie... vandaag is nog een werkdag.
maandagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En oh, koffie
Uh wantquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verandert wel als ze de auto daar nog eens uitvinden.
Nee, dan gaat de tijd langzaamquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou je blij moeten zijn
Bengel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
\ja, ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, zorg volgende week maar dat jullie een uurtje eerder op Utrecht CS zijn, anders missen jullie door MPG de trein naar slechtere oorden nog.
Starbucks en paupersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En oh, koffie
Dan pakken ze de auto ipv de fiets, dus heb je minder fietsers!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh wantWat helpt dat tegen Duitsers?
euj! ben je verdwaald?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De VRT heeft zelfs de "komkommer van de dag"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets onder 'opmerkelijk'
idem.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de tijd langzaam
[..]
Bengel!
Gaiapark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |