Dan moet hij zijn aantal reacties op een pagina op 1 zettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt verdorie wel een antiscrollvingerpost.
ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritantquote:
Dat waren ze eerder in de geschiedenis ook al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritant
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn aantal reacties op een pagina op 1 zetten
Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga al op tijd weg. ze zorgen normaal ook voor niet veel vertraging, ze zijn gewoon bloed irritant
En dan houden ze Pheno weer op, die plotseling moet remmen op zijn onderwaterscooter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.
goed planquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap je ze toch gewoon van boord in plaats van hier te komen janken.
Ik kom niet in Limburg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan houden ze Pheno weer op, die plotseling moet remmen op zijn onderwaterscooter.
Ze denken er allemaal dingen bij!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
en ik jank niet
ja dat kan ik wel begrijpen ja.. ik zit hier nu aan de warme chocoladequote:
nijnsquote:
Jeweetzquote:
lang leve de watercooler hier zeg!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga zo geld wisselen om een blikje cola te kunnen kopen
het is toch slow chat hierquote:
quote:
Die staat naast de blikjesautomaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang leve de watercooler hier zeg!
pfff, ik heb het zelf al zo warmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel begrijpen ja.. ik zit hier nu aan de warme chocolade
dat doe ik zo als mijn moeder thuiskomtquote:
die heb ik hier ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang leve de watercooler hier zeg!
hihi ze zei ik heb zin...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die staat naast de blikjesautomaat
maar ik heb zin in cola
cola junkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die staat naast de blikjesautomaat
maar ik heb zin in cola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |