Ben alleen bang dat dat niet binnenkort gaat gebeuren, aangezien ik morgenvroeg om 8 uur al op vakantie ga, en dus ook niet te laat naar bed wil, en nog moet pakken etcquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Post maar als ie af is, lijkt me tof
Je bedoelt er 29 mee tochquote:
Niks, die zijn verwijderd zo te zien!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:12 schreef Susi het volgende:
Oeh die youtubefilmpjes willen niet, wat doe ik fout
Die groene broek kan trouwens echt niet hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Haunter het volgende:
Toch mis ik mijn toffe Muse pic in de OP
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef Desunoto het volgende:
Het artwork is toch gewoon van het album zelf? Of is de artwork van de single ook al bekend?
Ja briljant tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef nijnja het volgende:
Couplet is trouwens gewoon dezelfde akkoorden
1 2 3 4 5 6 | B|-10-10-99-88-------------------------------------------^15~----| G|-------------10-10-99-77-6-2-----------------------------------| D|-----------------------------3/7-8-7-87-7-7-5-7----------------| A|---------------------------------------------------------------| E|---------------------------------------------------------------| |
Single artwork is zo te zien erg simpel; via iTunes al te zien...quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | E|-5-------------6-----5--| B|-6-------------8-----6--| G|-7-------------7-----5--| D|------------------------| A|------------------------| D|------------------------| They will stop degrading us E|-5----------------6------5----(5)-| B|-5----------------8------6----(5)-| G|-6----------------7------7----(6)-| D|----------------------------------| A|----------------------------------| D|----------------------------------| Dm Gm F They will not control us A Gm Dm (A) We will be victorious |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | is [b]meestal[/b]. maar ik doe hem op gitaar, dus E|------------------------------------------| B|------------------------------------------| G|------------------------------------------| D|------------------------------------------| A|-------0-3p4------------------------------| D|-0-3-5------------------------------------| En dit dan een paar keer achter elkaar, het klinkt niet helemaal goed bij mij maar dat kan ook komen doordat ik het ritme nog niet te pakken heb. Gitaar E|---------------------------------------------------------------| B|-10-10-99-88-------------------------------------------^15~----| G|-------------10-10-99-77-6-2-----------------------------------| D|-----------------------------3/7-8-7-87-7-7-5-7----------------| A|---------------------------------------------------------------| D|---------------------------------------------------------------| |
Volgens Muselive: CD, DVD, Double LP, Digital Version on USB Drive and 1 poster in 4 different coloursquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:41 schreef PimD het volgende:
Is er al duidelijkhied wat die box precies gaat bevatten...?
En dat voor 60 euro, ik koop wel de gewone cdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Volgens Muselive: CD, DVD, Double LP, Digital Version on USB Drive and 1 poster in 4 different colours
Ook dat stukje drummen voor het snelle eindstuk van Dom is fantastisch. Die gillende gitaar van Matt ertussen, drumsolo en dan de synthesizer riedel erachteraan met het refreinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef Duizendpootje het volgende:
De eerste twee keer zijn de refreinen een beetje sleepend en de woorden aan elkaar geplakt.
Maar het laatste refrein vind ik echt het beste stuk van het lied, als Matt de woorden er echt heel kort en staccato uit gooit!
vooral dat zinnetje They will stop degrading us
Mijn god, ik begin steeds meer van dit lied te houden!! <3
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Vrieskist het volgende:
tvptje
Die nieuwe artwork is toch echt wel cool. Mijn vriendin heeft de cover van Origin Of Symmetry nageschilderd en dat hangt nu bij ons in de woonkamerIk ga maar eens lief vragen of ze dat ook met deze nieuwe hoes kan doen
Dan meteen even formaatje nachtwacht.
jaaa dat is ook zo'n fijn stukje!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ook dat stukje drummen voor het snelle eindstuk van Dom is fantastisch. Die gillende gitaar van Matt ertussen, drumsolo en dan de synthesizer riedel erachteraan met het refrein
Dat kan weer een running gag worden. Net zoals de Killer Teddybears out of space uit de Invincible clip.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
jaaa dat is ook zo'n fijn stukje!!
Ik luister hem ook steeds vanaf daar haha!
en natuurlijk the fat heartattack cats
Blijft hilarisch
+ hij staat op de mediaplayer van muse.muquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Duizendpootje het volgende:
dude je kan toch ff zoeken op youtube?!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
+ hij staat op de mediaplayer van muse.mu
Meeste nummers zijn weggehaald heb ik het ideequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Duizendpootje het volgende:
dude je kan toch ff zoeken op youtube?!
Hoe komt het toch dat mensen die van Depeche Mode houden, ook bijna altijd van Placebo en Muse houden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Felixa het volgende:
Heb altijd xfm.co.uk opstaan op mijn werk en zowel Uprising als USoE komen daar zowat elke 2 uur voorbij.
Als ik die beschrijvingen zo zie dan ben ik benieuwd naar precies hetzelfde.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:27 schreef thealterego1 het volgende:
Van welke nummers verwachten jullie het meest?
Ik ben er benieuwd naar Guiding Light, Unnatural Selection en de Symphony. Voor beschrijvingen zie http://www.museresistance.com/?p=59
Placebo / Muse kan ik me wel voorstellen hoor. Depeche Mode heb ik mezelf nooit echt in verdiept.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mensen die van Depeche Mode houden, ook bijna altijd van Placebo en Muse houden?
Terwijl het toch compleet andere muziek is?
quote:05. « Guiding Light » 4 :13
Return of the guitar solo. One of the defining features of the pompous style of Muse
06. « Unnatural Selection »
Opens with Church Organs before the arrical of the drums and the powerful guitars. An epic and lyrical song.
07. « MK Ultra »
Lots of electronics and bodybuilder like riffs. (meaning very very powerful?)
blogger is fransquote:08. « I Belong To You » (+ Mon Coeur S’ouvre A Ta Voix)
A title borrowed from the opera Samson and Dalila. A surprising delayed rythm. Clarinette arrives at the end of the song. Matt sings a few verses in French…very hard to understand.
naja, is een eerbetoon aan het eerste land wat vertrouwen had in Muse, Frankrijk namelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:19 schreef RenaLynnka het volgende:
Geloof ik direct. Hij zal wel een zwaar accent hebben. hehe
Had ie misschien beter een Italiaans lied kunnen kiezen. Kan z'n vriendin helpen.
nope, een van de eerste dingen die ik heb gecheckd.quote:
Even een edit:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voor de liefhebbers (still under construction, en weet niet of hij er al staat maar ik vind het vet om zelf uit te zoeken dus doe er iets mee, of niet ;) )
Dit is het refrein, couplet bestaat uit exact dezelfde akkoorden.
[
Dm Gm F
They will not control us
A Gm Dm (A)
We will be victorious[/code]
Solo gebeuren
[ code verwijderd ]
Toch denk ik dat je hier een heel eind mee kan komen ^O^
1 2 3 4 5 6 | B|----------------------------| G|------7----5-6-----7------| D|------7----5-4-----5-------| A|------5----3-4-----5-------| D|-----------------------------| |
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Heb je daar btw een foto van?Misschien een idee voor Ravensburger, met al die gekleurde vakjes?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt dus bij ons in de kamer, geschilderd door mijn vriendin. Best wel cool toch?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:53 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga voorstellen dat er een 2mx2m doek komt met de nieuwe cover
Leuk winter projectje zoiets.
mooi manquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt dus bij ons in de kamer, geschilderd door mijn vriendin. Best wel cool toch?
Ja hoor, kijk ik elke week of het toevallig komt. Maar toevallig vergat ik het deze weekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:24 schreef Remmy het volgende:
Iemand toevallig nu naar ze aan t kijken op het Gesprek?
In Abbey Road studio.. Is alweer tijdje oud volgens mij, maar toch vet om weer stukje van Muse live te zien :-)
Dit zegt Play.com.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef PimD het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er in de box zit dan...?
Hey Pimmi (van Pim&Niek), ga je ook LOOOOOOOSCH op 14 nov in AHoy????quote:
Noemt daar allemaal kut B-sides opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef Duizendpootje het volgende:
oww Hullabaloo is fijn!
Ik vind Nature1 en Recess zulke fijne nummers!
En Map of your head
*gaat vanavond thuis de Hullabaloo dvd aanzetten*
BLASPHEMY!!!!!! YOU WILL BUUUUURRRRRN!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Noemt daar allemaal kut B-sides op.
Oke, ze zijn wel leuk, maar om nou te zeggen dat het hele fijne nummers zijn ...?
Geen idee, heb nog geen kaartje in ieder geval. Begin pas sinds een paar weken 'into' Muse te raken. Daarvoor vond ik alleen BHAR briljant - maar het oudere spul vond ik vaak maar herrie. Gelukkig is het nog goed gekomen en kan ik nu alsnog genieten van dingen als Micro Cuts, Hysteria en New Born. Alleen de eerste plaat wil nog niet echt aanslaan hier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hey Pimmi (van Pim&Niek), ga je ook LOOOOOOOSCH op 14 nov in AHoy????
Je kan ook de gok nemen en nog wachten. Heb al de laatste tijd vaak gezien dat Livenation nog met de melding kwam dat de grootte van het podium meeviel en hierdoor extra kaarten beschikbaar waren. Dit werd dan wel pas een dag van te voren gemeld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uprising klinkt veelbelovend, ik kan niet stoppen met luisteren
Ik ben helaas (@#$%^&) te laat met het kopen van tickets voor in de Ahoy.......
Zijn er mensen die 1 of liever 2 kaartjes voor mij hebben![]()
![]()
Anders kan ik gaan neuzen op sites die ik niet vertrouw en gezien de berichten dat zo'n 250 kaarten voor Pearl Jam zijn geannuleerd die gekocht zijn via die verpestende tussenhandelarenzit ik daar niet op te wachten.
Het is toch erg, denk je een kaartje te hebben en dan wordt het geannuleerd en dan heb je misschien ook nog eens het dubbele ervoor betaald.
Via livenation kun je wel 2de handskaarten kopen maar daar betaal je nog erg veel ...het dubbele
Precies dat bedoel ik jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:41 schreef Felixa het volgende:
Voor dit soort grotere concerten worden ook altijd sowieso wat kaarten achtergehouden door Eventim/Livenation.
Die komen 1 of 2 dagen voor het concert in de verkoop.
Dit was bijv. bij the Killers zo in mei en laatst ook met U2 om maar even wat voorbeelden te geven.
Kun je die dan kopen als '2de hands' ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:41 schreef Felixa het volgende:
Voor dit soort grotere concerten worden ook altijd sowieso wat kaarten achtergehouden door Eventim/Livenation.
Die komen 1 of 2 dagen voor het concert in de verkoop.
Dit was bijv. bij the Killers zo in mei en laatst ook met U2 om maar even wat voorbeelden te geven.
Nee, dat zijn dan gewone, originele, eerstehands kaarten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Kun je die dan kopen als '2de hands' ?
Via marktplaats een kaartje kopen is een gok, nietwaar?
Dan kun je via Marktplaats beter alleen originele kaarten kopen, geen e-tickets dus. (ja ik ben er niet zo in thuis)quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dan gewone, originele, eerstehands kaarten.
Ja, grote gok. Ze kunnen vals zijn, of als het e-tickets zijn, kunnen ze wel tig keer zijn doorgestuurd en/of uitgeprint door de verkopende partij.
Gewoon niet doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan kun je via Marktplaats beter alleen originele kaarten kopen, geen e-tickets dus. (ja ik ben er niet zo in thuis)
Persoonlijk laten overhandigen voor (als in voor ahoy) het concert en pas betalen als binnen bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Je weet het gewoon nooit zeker, die originelen kunnen ook vervalst zijn.
Of je maakt geld over en je krijgt je kaarten niet opgestuurd.
Er kan van alles mis zijn.
Als je het toch wilt proberen, altijd vragen om hun aankoopbevestiging en ze het liefst persoonlijk laten overhandigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |