Meeste nummers zijn weggehaald heb ik het ideequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Duizendpootje het volgende:
dude je kan toch ff zoeken op youtube?!
Hoe komt het toch dat mensen die van Depeche Mode houden, ook bijna altijd van Placebo en Muse houden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Felixa het volgende:
Heb altijd xfm.co.uk opstaan op mijn werk en zowel Uprising als USoE komen daar zowat elke 2 uur voorbij.
Als ik die beschrijvingen zo zie dan ben ik benieuwd naar precies hetzelfde.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:27 schreef thealterego1 het volgende:
Van welke nummers verwachten jullie het meest?
Ik ben er benieuwd naar Guiding Light, Unnatural Selection en de Symphony. Voor beschrijvingen zie http://www.museresistance.com/?p=59
Placebo / Muse kan ik me wel voorstellen hoor. Depeche Mode heb ik mezelf nooit echt in verdiept.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mensen die van Depeche Mode houden, ook bijna altijd van Placebo en Muse houden?
Terwijl het toch compleet andere muziek is?
quote:05. « Guiding Light » 4 :13
Return of the guitar solo. One of the defining features of the pompous style of Muse
06. « Unnatural Selection »
Opens with Church Organs before the arrical of the drums and the powerful guitars. An epic and lyrical song.
07. « MK Ultra »
Lots of electronics and bodybuilder like riffs. (meaning very very powerful?)
blogger is fransquote:08. « I Belong To You » (+ Mon Coeur S’ouvre A Ta Voix)
A title borrowed from the opera Samson and Dalila. A surprising delayed rythm. Clarinette arrives at the end of the song. Matt sings a few verses in French…very hard to understand.
naja, is een eerbetoon aan het eerste land wat vertrouwen had in Muse, Frankrijk namelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:19 schreef RenaLynnka het volgende:
Geloof ik direct. Hij zal wel een zwaar accent hebben. hehe
Had ie misschien beter een Italiaans lied kunnen kiezen. Kan z'n vriendin helpen.
nope, een van de eerste dingen die ik heb gecheckd.quote:
Even een edit:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voor de liefhebbers (still under construction, en weet niet of hij er al staat maar ik vind het vet om zelf uit te zoeken dus doe er iets mee, of niet ;) )
Dit is het refrein, couplet bestaat uit exact dezelfde akkoorden.
[
Dm Gm F
They will not control us
A Gm Dm (A)
We will be victorious[/code]
Solo gebeuren
[ code verwijderd ]
Toch denk ik dat je hier een heel eind mee kan komen ^O^
1 2 3 4 5 6 | B|----------------------------| G|------7----5-6-----7------| D|------7----5-4-----5-------| A|------5----3-4-----5-------| D|-----------------------------| |
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Heb je daar btw een foto van?Misschien een idee voor Ravensburger, met al die gekleurde vakjes?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt dus bij ons in de kamer, geschilderd door mijn vriendin. Best wel cool toch?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:53 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga voorstellen dat er een 2mx2m doek komt met de nieuwe cover
Leuk winter projectje zoiets.
mooi manquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt dus bij ons in de kamer, geschilderd door mijn vriendin. Best wel cool toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |