Hij is toch niet dood mafkeesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat je helemaal cool en te wauwie was als je hierop voetbalde. Volgens mij waren dit de schoenen waarin wijlen van Basten op speelde.²
Als spits toch wel. Of zie jij hem nog weleens voetballen?quote:
Ik kom nog uit de tijd dat je helemaal cool en te wauwie was als je hierop voetbalde. Volgens mij waren dit de schoenen waarin wijlen van Basten op speelde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Konden ze bij Twente geen betere shirtsponsor vinden ofzo? Diadora.. wtf zeg
inderdaad ze hadden beter een honda kunnen kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ziet er allemaal leuk uit bij Ruiz voorlopig, maar rendement is 0
Tiote, Akram ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie zitten er eigenlijk op de Twentse bank?
REPOST!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat je helemaal cool en te wauwie was als je hierop voetbalde. Volgens mij waren dit de schoenen waarin wijlen van Basten op speelde.²
Je valt in herhaling, druif.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Die is 2 keer zo duurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
inderdaad ze hadden beter een honda kunnen kopen.
Rukathingey?quote:
Ja, vooralsnog is het meer geschreeuw dan wol. Hij moet zijn pasjes wat minder ingestudeerd uitvoeren me dunkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ziet er allemaal leuk uit bij Ruiz voorlopig, maar rendement is 0
deja vuquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hopelijk kan je geband worden voor irritante reposts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rukavitcha ofzo inderdaad, en ook nog Vucinevic denk ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Rukathingey?
Ik denk dat ze Stoch er beter uit kunnen halen. Te licht voor dit niveau in mijn ogen.
QFT.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Shivo het volgende:
Postiga geel lelijke bloedhond.
Denk dat ze gokken op een counter, en terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef denthemen het volgende:
Aanvallend stelt Twente zwaar teleur
2 vleugelspelers zijn vertrokken, kost natuurlijk wat tijd om de nieuwen in te spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef denthemen het volgende:
Aanvallend stelt Twente zwaar teleur
Ja, moet je eens kijken man. Die Jansen is toch bezig met een her-opleving? Ik zie hem echt nog in Oranje komen, weliswaar voor de bank. Uiteindelijk is hij verder gekomen dan zijn huisvriend Hofs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je geband worden voor irritante reposts.
Denk dat wij dezelfde bedoelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef J.Herrer het volgende:
Zo'n speler van Sporting iljkt wel wat op Elia
Dezelfde kapper inderdaad..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef J.Herrer het volgende:
Beter dan Boschker iig. Die heeft zijn beste tijd al lang gehad.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Die 2de keeper van Twente heeft wat mij betreft de betrouwbaarheid en degelijkheid van een 1ste keeper.²
Djallo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ex-mens Koeman had, let wel, hij was verdediger, een beter moyenne.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef ASroma het volgende:
Postiga de stats: 194 wedstrijden 42 goals rendement: 0.2 goal per wedstrijd.... oftewel een gemidelde verdediger scoort nog meer![]()
De gemiddelde verdediger scoort 7 keer per seizoen in alleen de competitie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef ASroma het volgende:
Postiga de stats: 194 wedstrijden 42 goals rendement: 0.2 goal per wedstrijd.... oftewel een gemidelde verdediger scoort nog meer![]()
postiga2
ja he dat weet je ook zo goed. Je volgt de portugese competitie helemaalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ja, was ook verkeerd, maar dat was 1x. Dit soort mensen doen dat wekelijks, WALGELIJK.
Als 'ie geen oppas kan krijgen welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef N1ck het volgende:
[..]
ja he dat weet je ook zo goed. Je volgt de portugese competitie helemaal
Jij weet dat het bij Stoch bij die ene keer zal blijven?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ja, was ook verkeerd, maar dat was 1x. Dit soort mensen doen dat wekelijks, WALGELIJK.
Ook beter dan Isaksson, Stekelenburg en Velthuizen. Deze tiener kan de top 20 van de wereld bereiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beter dan Boschker iig. Die heeft zijn beste tijd al lang gehad.
Die ja.quote:
Geil overhemd.quote:
Nee, en je staat vrij ver onderaan in de damzkiee totoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Zit hier op het terras in Frankrijk echt te genieten van TwenteEn ze kijken best wel raar op als je zo hard juicht
Naja. Oohja is Sjimz hier ook?
Sjimz heeft ontslag genomen, zie FB topicquote:
Ik wil een boekje naar jou sturen met de titel:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de behoefte een boekje te sturen naar Youri Mulder, met de titel:
"Hoe maak ik mijn zin af."²
Goed idee, ik erger me aan Youri Mulder bijna meer dan aan jou met je kutsmilies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh dat sowieso, wat dat betreft heeft ie wel smaak iddquote:
hehe hoerejonk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en je staat vrij ver onderaan in de damzkiee toto
Lekker voor je
Ik krijg namelijk een kratje grolsch van hem als de stand zo blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sjimz heeft ontslag genomen, zie FB topic
Dat ook jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Helemaal niets voor Robinhoo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe hoerejonk.
komt nog wel die tijd voor mij
Liever niets voor mij dan voor FC Twente.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe hoerejonk.
komt nog wel die tijd voor mij
Jack ook, ik kan eigenlijk wel om hem lachen, hij is een echte allemansvriend. Heel soms probeert hij geforceerd kritisch te doen naar zijn "vrienden", te gemaakt eigenlijk. Daar heb je dus wel een punt. Zag je ook toen hij laatst coryfee Cruijff interviewde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wil een boekje naar jou sturen met de titel:
''Hoe maak ik mezelf af''
Hij staat ook een weekie bovenaan heurquote:
Nog feli met je 1e overwinningquote:
Wijlen Cruijff bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jack ook, ik kan eigenlijk wel om hem lachen, hij is een echte allemansvriend. Heel soms probeert hij geforceerd kritisch te doen naar zijn "vrienden", te gemaakt eigenlijk. Daar heb je dus wel een punt. Zag je ook toen hij laatst coryfee Cruijff interviewde.²
Humberto Tan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wie is eigenlijk die pimp in die limo in die 'ik heb heb'reclame
En hoe moet hij dan zijn handjes wassen en zijn vriendin zoenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik krijg namelijk een kratje grolsch van hem als de stand zo blijft.
Serieus? Heb volgens mij nog geen enkele editie met lege handen gestaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij staat ook een weekie bovenaan heur
Mendes "nutella" da Silva als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wie is eigenlijk die pimp in die limo in die 'ik heb heb'reclame
en ruiz en stolchquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:43 schreef Urquhart het volgende:
Twente houdt wel goed stand. Alleen Perez is wel drama.
quote:
Welk deel van Mendes is wit dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mendes "nutella" da Silva als ik het goed heb.²
Haha, nee man. Heb het moeten doen met lekkere thee en Sultana koekjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef denthemen het volgende:
Bansheeboy; Heb je al pindarotsjes?
Oei, dan doe je toch iets fout.. Misschien liever zijn tegen der?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haha, nee man. Heb het moeten doen met lekkere thee en Sultana koekjes.²
Waar zit je? Rue LeTort of Boulevard Ornano in Parijs?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef Robinhoo het volgende:
Maar ik ga weer verder kijken hier op het terras met een lekker koud pilsje hmm
LATER.
Die Stoich is goed tweebenig, Ruiz heeft z'n rechterbeen alleen maar om mee te lopen, maar kan er verder niets mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Stoich speelt nog wel aardig, Ruiz valt idd een beetje tegen.
Boulevard van Nice.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar zit je? Rue LeTort of Boulevard Ornano in Parijs?²
Stoichquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stoich is goed tweebenig, Ruiz heeft z'n rechterbeen alleen maar om mee te lopen, maar kan er verder niets mee.
Marseille zal het ook niet zijn met Twenteshirtquote:
Nutella is geen Duo Penotti hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welk deel van Mendes is wit dan?
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Koteletjes toch altijd Ban-shee?
Wist ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.²
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vond het eigenlijk eerst wel raar dat Ajax die Ruiz had afgetest, maar nu begin ik wel een beetje te begrijpen waarom
Ja, ik vind de wedstrijd inderdaad ook boeiend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.²
Nee die hadden geen geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?²
Ik ben ook wel van hem gecharmeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Mannetje hoor die Stoch..
Ruud Dil wou hem er wel degelijk bij hebben, maar dat had hij bij zo'n 30 spelers, dus er bleef geen ruimte over voor Ruiz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?²
Arnautovic is ook geen Arnoutovicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk geen Arnoutovic.²
Volgens mij door Feyenoord en PSV afgetest.quote:
Goed punt, maar je kunt toch niet ontkennen dat dit een kamikaze stand is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de wedstrijd inderdaad ook boeiend.
Ja, en een aardbei is geen aardappel. Als dat over die koteletjes mag blijven staan, dan dit ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed punt, maar je kunt toch niet ontkennen dat dit een kamikaze stand is?²
Liedson valt mij vooralsnog erg tegen. Ik weet nog dat jaar hij het AZ erg zuur maakte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
dat sporting bakt er aanvallend gerzien ook geen zak van..
Omdat ze niet echt nauwkeurig zijn in de passingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
dat sporting bakt er aanvallend gerzien ook geen zak van..
de mannen van de regels worden niet gekenmerkt door een ijzeren ruggengraat, integendeel zijn het vaak wentelteefjes van de ergste ordequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef Shivo het volgende:
Waarom krijgt die Jannick geen geel voor die schwalbe.
En Feyenoord niet minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Liedson valt mij vooralsnog erg tegen. Ik weet nog dat jaar hij het AZ erg zuur maakte.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
de mannen van de regels worden niet gekenmerkt door een ijzeren ruggengraat, integendeel zijn het vaak wentelteefjes van de ergste orde![]()
2
Hij wilt Petrovic kopierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef Tommy2K het volgende:
Waarom moet die commentator per sé "Sporting Cloeb" zeggen, de ganse tijd. Zeg gewoon sporting... 't klinkt dodelijk vervelend.
Hij kan ook niet mee in het snelle combinatiespel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef endr0me het volgende:
Kufo speelt ook nie al te best
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef N1ck het volgende:
Commentator, ga dood
quote:
He...Twente Enschede ohohohohojquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef stefan92 het volgende:
Zongen ze net iets op de melodie van 'hey wir wollen die eisbären sehen?'
En? Is het een beetje leuk wonen in België?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef Tommy2K het volgende:
Waarom moet die commentator per sé "Sporting Cloeb" zeggen, de ganse tijd. Zeg gewoon sporting... 't klinkt dodelijk vervelend.
Dat is waar....kan Emanuelson nog wat van lerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef Wilskracht het volgende:
Toch 1 geweldige corner genomen waardoor het 1-0 staat
[..]
Wat is er mee ?quote:
haha, ok, bedankt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
He...Twente Enschede ohohohohoj
Zoiets
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef navigator het volgende:
Ik ben ff niet op de hoogte met al die voorrondes: is er na deze ronde nog een voorronde?
Ja, dan pleuren ze de volgende grootmacht er nog uit en dan die homofiele poules.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef navigator het volgende:
Ik ben ff niet op de hoogte met al die voorrondes: is er na deze ronde nog een voorronde?
Zoals Jefferson Derksen het zou zeggen:"Zo'n speler is een doodsteek voor je selectie."quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Perez is een goede speler, maar zo verschrikkelijk arrogant. Echt niet normaal.
Gruiz.quote:
Of eigen goal Ruiz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
haha, ok, bedankt.![]()
Zal wel 1-1 worden laatste min schwalbe ofzo.
Ik vind het ook maar vaagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef navigator het volgende:
Het is veranderd dit jaar. Twente moet hierna tegen een nog veel sterkere tegenstander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag
Er waren toch altijd 3 voorrondes? Of zit Twente dan in de 2e voorronde?
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag
Er waren toch altijd 3 voorrondes? Of zit Twente dan in de 2e voorronde?
qftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een slechte wedstrijd.
Mensen die spelers beoordelen op basis van één wedstrijd
De UEFA is bang dat de tedere zieltjes van de topclubs beschadigd raken als ze een jaartje geen CL spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is veranderd dit jaar. Twente moet hierna tegen een nog veel sterkere tegenstander.
Als Twente vorig jaar van Arsenal had gewonnen, waren ze er al geweest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is veranderd dit jaar. Twente moet hierna tegen een nog veel sterkere tegenstander.
Correctement.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Als Twente vorig jaar van Arsenal had gewonnen, waren ze er al geweest?
Of moet Nederland gewoon een extra voorronde spelen omdat ze zijn afgetroefd door Roemenië en Oekraïne op de coëfficientenranglijst?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
De UEFA is bang dat de tedere zieltjes van de topclubs beschadigd raken als ze een jaartje geen CL spelen?
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Als Twente vorig jaar van Arsenal had gewonnen, waren ze er al geweest?
Dat is minderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is veranderd. Net als het feit dat er geen UEFA cup meer is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of moet Nederland gewoon een extra voorronde spelen omdat ze zijn afgetroefd door Roemenië en Oekraïne op de coëfficientenranglijst?
Zet dit in de OP, alsjeblieft.quote:Mocht de ploeg van coach Steve McClaren die eerste twee hindernissen overleven, dan wacht in de volgende knock-out fase een confrontatie met een team uit het rijtje Atlético Madrid, Olympique Lyon, VfB Stuttgart, Arsenal of Fiorentina.
nope not true, de uefa heeft het systeem aangepast. Platini wilde de kleinere voetballanden meer kansen geven ten koste van de middelmatige landen, wij dus. Ze hadden dit natuurlijk ten koste van de toplanden moeten doen, maar dat is niet commericeel aantrekkelijk. Lees de statuten er eens op na zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of moet Nederland gewoon een extra voorronde spelen omdat ze zijn afgetroefd door Roemenië en Oekraïne op de coëfficientenranglijst?
Klopt. Platini zou het gaan verbeteren voor minder sterke landen, maar dat is hem niet echt gelukt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is minder
Dan is de 2e CL-plek eigenlijk nutteloos want zo komt er nooit meer dan 1 NLse club in de CL terecht
Stom. Bescherming van de topclubs gewoon dus? Elk jaar dezelfde clubs in de CL, gezellig hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is veranderd. Net als het feit dat er geen UEFA cup meer is.
En daarom moeten we achter iedere Nederlandse club in Europa staan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is minder
Dan is de 2e CL-plek eigenlijk nutteloos want zo komt er nooit meer dan 1 NLse club in de CL terecht
Nee hoor. Ook al stond Nederland 7e, wat we bijna al die tijd stonden, dan had Twente alsnog een extra voorronde moeten spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Nederland is toch gewoon gedaald in de ranking? Vandaar dat Twente een voorronde meer moet spelen
Fiorentina en Atletico zijn sowieso te pakkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan de mods:
[..]
Zet dit in de OP, alsjeblieft.
Net alsof iemand nu de OP nog gaat lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan de mods:
[..]
Denk dat Fiorentina en Stuttgart best te pakken zijn voor Twente.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan de mods:
[..]
Das nog helemaal niet zeker, nee dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan de mods:
[..]
Idd...Chelsea - Barcelona #6quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stom. Bescherming van de topclubs gewoon dus? Elk jaar dezelfde clubs in de CL, gezellig hoor.
Ik kan je nu al zeggen welke 8 clubs dit seizoen in de kwartfinale zullen staanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stom. Bescherming van de topclubs gewoon dus? Elk jaar dezelfde clubs in de CL, gezellig hoor.
Uiteindelijk wordt dat de doodsteek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
www.betfair.comquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen welke 8 clubs dit seizoen in de kwartfinale zullen staan
Zijn nu ook bezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef GGMM het volgende:
Wanneer speelt Panathinaikos eigenlijk? Als zij deze ronde doorkomen kan Twente ook tegen hun loten. Dat is nog wel te doen.
Lyon en Atletico ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat Fiorentina en Stuttgart best te pakken zijn voor Twente.
Categorie hoger lijkt me.quote:
Nageken,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Zijn nu ook bezig.
Op Teletekst geen tussenstanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
No shit sherlockquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Anderlecht door en Huub ook door met Salzburg. Doelpunt Nelisse.
http://www.vi.nl/matchcenter/scorebord.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Zijn nu ook bezig.
Op Teletekst geen tussenstanden.
Groot talent, kan wel wat minuten gebruiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef TheArt het volgende:
Oh oh, straks moet Cees Pauwe er nog in
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef TheArt het volgende:
Oh oh, straks moet Cees Pauwe er nog in
quote:
Bosschkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Merkie het volgende:
Boschker heeft een iPhone 2G (de oude, die niet in Nederland te koop was). Baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |