Die ja.quote:
Geil overhemd.quote:
Nee, en je staat vrij ver onderaan in de damzkiee totoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef Robinhoo het volgende:
Zit hier op het terras in Frankrijk echt te genieten van TwenteEn ze kijken best wel raar op als je zo hard juicht
Naja. Oohja is Sjimz hier ook?
Sjimz heeft ontslag genomen, zie FB topicquote:
Ik wil een boekje naar jou sturen met de titel:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de behoefte een boekje te sturen naar Youri Mulder, met de titel:
"Hoe maak ik mijn zin af."²
Goed idee, ik erger me aan Youri Mulder bijna meer dan aan jou met je kutsmilies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh dat sowieso, wat dat betreft heeft ie wel smaak iddquote:
hehe hoerejonk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en je staat vrij ver onderaan in de damzkiee toto
Lekker voor je
Ik krijg namelijk een kratje grolsch van hem als de stand zo blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sjimz heeft ontslag genomen, zie FB topic
Dat ook jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Helemaal niets voor Robinhoo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe hoerejonk.
komt nog wel die tijd voor mij
Liever niets voor mij dan voor FC Twente.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hehe hoerejonk.
komt nog wel die tijd voor mij
Jack ook, ik kan eigenlijk wel om hem lachen, hij is een echte allemansvriend. Heel soms probeert hij geforceerd kritisch te doen naar zijn "vrienden", te gemaakt eigenlijk. Daar heb je dus wel een punt. Zag je ook toen hij laatst coryfee Cruijff interviewde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wil een boekje naar jou sturen met de titel:
''Hoe maak ik mezelf af''
Hij staat ook een weekie bovenaan heurquote:
Nog feli met je 1e overwinningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |