Goed punt, maar je kunt toch niet ontkennen dat dit een kamikaze stand is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de wedstrijd inderdaad ook boeiend.
Ja, en een aardbei is geen aardappel. Als dat over die koteletjes mag blijven staan, dan dit ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed punt, maar je kunt toch niet ontkennen dat dit een kamikaze stand is?²
Liedson valt mij vooralsnog erg tegen. Ik weet nog dat jaar hij het AZ erg zuur maakte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
dat sporting bakt er aanvallend gerzien ook geen zak van..
Omdat ze niet echt nauwkeurig zijn in de passingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef nightfall het volgende:
dat sporting bakt er aanvallend gerzien ook geen zak van..
de mannen van de regels worden niet gekenmerkt door een ijzeren ruggengraat, integendeel zijn het vaak wentelteefjes van de ergste ordequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:58 schreef Shivo het volgende:
Waarom krijgt die Jannick geen geel voor die schwalbe.
En Feyenoord niet minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Liedson valt mij vooralsnog erg tegen. Ik weet nog dat jaar hij het AZ erg zuur maakte.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
de mannen van de regels worden niet gekenmerkt door een ijzeren ruggengraat, integendeel zijn het vaak wentelteefjes van de ergste orde![]()
2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |