Stoichquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Stoich is goed tweebenig, Ruiz heeft z'n rechterbeen alleen maar om mee te lopen, maar kan er verder niets mee.
Marseille zal het ook niet zijn met Twenteshirtquote:
Nutella is geen Duo Penotti hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welk deel van Mendes is wit dan?
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Koteletjes toch altijd Ban-shee?
Wist ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.²
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vond het eigenlijk eerst wel raar dat Ajax die Ruiz had afgetest, maar nu begin ik wel een beetje te begrijpen waarom
Ja, ik vind de wedstrijd inderdaad ook boeiend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van koteletjes. Ze zijn zo lekker wels altijd.²
Nee die hadden geen geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?²
Ik ben ook wel van hem gecharmeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Mannetje hoor die Stoch..
Ruud Dil wou hem er wel degelijk bij hebben, maar dat had hij bij zo'n 30 spelers, dus er bleef geen ruimte over voor Ruiz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij werd toch door Feyenoord afgetest?²
Arnautovic is ook geen Arnoutovicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk geen Arnoutovic.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |