Ook niet altijd. De airco hier krijg ik droge ogen en hoofdpijn van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Airco ftw :p
Buiten is het lekker warm.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ben nog niet buiten geweest vandaaggeen zin om ook maar een voet te verzetten vandaag
Moah, ik vind het wel lekker.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zonder stropdas, maar wel korte mouwen. Ik doe dat autoverkoperskostuum al niet voor mn lol aan, laat staan met 30 graden.
Een blouse is voor vrouwen. Bij mannen heet dat een overhemd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:19 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moah, ik vind het wel lekker.
Heb in zowel in de zakelijke als in de prive auto wel airco, een warme auto vind ik wel smerig namelijk.
Zeker als je naar een klant moet, en je zit daar met je pantalon en lange mouwen.
Trouwens, mensen met een pantalon en blouse met korte mouwen, en een stropdas
.
En ik ga met dit weer dus echt niet in een overhemd met lange mouwen rond wandelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een blouse is voor vrouwen. Bij mannen heet dat een overhemd.![]()
Maar overhemden met korte mouwen vind ik echt niet om aan te zien. Net zoiets als een korte broek. Draag dan een polo.
een strop is om iemand op te hangen. Nette mensen noemen zo'n ding een das. Men heeft ook geen das om, men draagt een das voor. Als een gedicht, zeg maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zonder stropdas, maar wel korte mouwen. Ik doe dat autoverkoperskostuum al niet voor mn lol aan, laat staan met 30 graden.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Overhemden met korte mouwen kunnen niet
Dan moet je overhemden van een goed vochtopnemend / luchtdoorlatend materiaal kopen, daar loop ik veel liever in met deze warmte dan in een katoenen t-shirt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overhemden kunnen niet. Met of zonder mouwen maakt dan ook niet meer uit. Of jawel, met deze hitte zweet je iets minder met korte mouwen.
Jaja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een blouse is voor vrouwen. Bij mannen heet dat een overhemd.![]()
Maar overhemden met korte mouwen vind ik echt niet om aan te zien. Net zoiets als een korte broek. Draag dan een polo.
Dat dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ja precies. T'is dat de baas het niet leuk gaat vinden, dus dan maar overhemden. Met dit weer met korte mouwen.quote:
Doet me altijd denken aan onze eerste date.quote:
Werkte je toen ook al 1 uur per week?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan onze eerste date.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef heiden6 het volgende:
Dingen die je je tegenwoordig niet meer kunt voorstellen - 2
heiden6.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Alicey het volgende:
heiden6 blijft altijd iedereen verbazen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 is een erg bescheiden iemand.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, de kinderen zijn weer het Rotterdamse nachtleven in en ik kan rustig gaan slapen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik weet niet of je heiden6 wel eens hebt horen snurken, maar dat horen ze op de Maasvlakte nog.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon zonder kleren bovenop de deken gaan liggen.
True, ik vind het niet erg netjes staan. Aan de andere kant ben ik al redelijk overdressed op m'n werkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
We wisten niet dat je een insluiper bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als je je rust nodig hebt, kan ik hier naast de konijntjes een matras neer leggen
Vind je je Arabische jurk niet leuk genoeg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef Marlies1981 het volgende:
ik heb helemaal geen leuke jurkjes om aan te trekken
Mannen in rozequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
Morguh,
ik ga zo 3 klanten bezoeken.
Met een overhemd met lange mouwen, in het roze.
Hopelijk gaat het niet regenen...quote:23e DAG VAN DE ROMANTISCHE MUZIEK
Zondag 9 augustus Dag van de Romantische Muziek in Het Park aan de Maas te Rotterdam. 45 concerten met romantische, klassieke muziek, koor en aria’s, tango en zigeunermuziek op 7 podia tussen de ruisende bomen.
Stichting Buitengoed organiseert de Dag van de Romantische Muziek in Het Park aan de Maas op zondag 9 augustus 2009. De 'Dag van de Romantische Muziek' is een eendaags openluchtfestival voor romantische, klassieke muziek in een sfeervolle ambiance in het prachtige Park aan de Maas. Bezoekers flaneren in romantische kleding met flamboyante hoeden, snoepen uit picknickmand en luisteren nippend aan een glas wijn naar prachtige klanken.
Ja, het was wel grappig om een keer mee te maken, en O., W. en ik werden alledrie naar boven gestuurd. Wat een straf. Die mensen van die tent dachten dat N. helemaal gestoord is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat nou wat, een stripclub?Daar lijkt mij nou echt geen hol aan
![]()
Ga dan prono kijken(bewuste tikfout, iets met woordfileters enzo)
1 keer een strip/prn act gezien bij een paintball evenement in Duitsland. Dat was gewoon heftige lesbo gebeuren incl strapons. En zelfs daar had ik zoiets van mja, tis wel grappig, maar om er nu met 100 man omheen te gaan staan
zeker nog nooit een goeie lapdance gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat nou wat, een stripclub?Daar lijkt mij nou echt geen hol aan
![]()
Ga dan prono kijken(bewuste tikfout, iets met woordfileters enzo)
1 keer een strip/prn act gezien bij een paintball evenement in Duitsland. Dat was gewoon heftige lesbo gebeuren incl strapons. En zelfs daar had ik zoiets van mja, tis wel grappig, maar om er nu met 100 man omheen te gaan staan
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
Met een overhemd met lange mouwen, in het roze.
maak geen grappen over mijn kaftans!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind je je Arabische jurk niet leuk genoeg?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:is ze toch ook wel een beetje?
Jij hebt smaak.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookBehalve dan dat klantbezoeken
quote:Condoomwrapper?
Laat uw merk op een unieke manier opvallen door middel van uw eigen condoomverpakking:
condooms met een hoesje dat volledig is opgemaakt in uw eigen look & feel, met uw boodschap.
Een origineel promotiemiddel met een extra hoge attentiewaarde! Jongeren vreten condooms!
Bij RubberMessage.com kunt u voor uw eigen branded condoom hoesje kiezen uit diverse soorten
condooms; bijvoorbeeld verschillende smaken, extra sterk, ribbel of standaard condooms. Ook keuze
uit verschillende uitvoeringen DUREX condooms.
RubberMessage.com is marktleider op het gebied van promotionele condoomhoesjes. Vele grote
merken en organisaties kozen RubberMessage.com als medium naar de jeugd.
Als het centrum na de dance-parade zaterdag nog overeind staat wel jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Even een domme vraag ertussendoor: op zondag zijn in Rotterdam de winkels gewoon open he?
Ik gok dat als je de juiste uitgang van metrostation Beurs pakt, je op magische wijze midden in de koopgoot terecht komtquote:Ik moet rond halfdrie in rotterdam zijn, maar dacht erover om nog even een halfuurtje/drie kwartier de koopgoot te gaan verkennen. Ik gok dat je daar vanaf metrostation beurs gewoon naartoe kan lopen.
Dan kan ik al die dronken mensen die hun roes uitslapen wakker schoppen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef Metatron het volgende:
[..]
Als het centrum na de dance-parade zaterdag nog overeind staat wel ja.
Ach, het is niet meteen om te winkelen, maar gewoon om wat rond te lopen en Rotterdam een beetje te verkennenquote:[..]
Ik gok dat als je de juiste uitgang van metrostation Beurs pakt, je op magische wijze midden in de koopgoot terecht komt.
Al zou ik persoonlijk de koopgoot overslaan, met z'n overpriced 13 in een dozijn winkelketens.
Het centrum is een aardig stukje groter hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan ik al die dronken mensen die hun roes uitslapen wakker schoppen!
[..]
Ach, het is niet meteen om te winkelen, maar gewoon om wat rond te lopen en Rotterdam een beetje te verkennen. Ik dacht dat de koopgoot zo een beetje het centrum van rotterdam was
?
Polm jointje, rosétje, goede witte wijn, aan het water tijdens sunset.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef Marlies1981 het volgende:
waterpijpje + 10years old single irish malt...het leven kan slechter...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Polm jointje, rosétje, goede witte wijn, aan het water tijdens sunset.
Ik kan mij ook ergere dingen voorstellen
Lekker zeg, wij gaan over een week ook een week weg, naar de Cote 'd Azur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:31 schreef Isegrim het volgende:
Over een week lekker negen dagen op vakantie met mijn ouders op de boot.Heerlijk uitrusten.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben nog nog niet helemaal wakker geloof ik.
Ik schudde een pakje Goedemorgen zonder dop.
Lijkt net of ik een gay pron movie heb meegespeeld, ik zit er helemaal onder.
Bukakequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben nog nog niet helemaal wakker geloof ik.
Ik schudde een pakje Goedemorgen zonder dop.
Lijkt net of ik een gay pron movie heb meegespeeld, ik zit er helemaal onder.
Nou ja, ik keek dus al tenminste naar de goeie omgevingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het centrum is een aardig stukje groter hoor. Die opgehemelde koopgoot is maar een stukkie van een paar honderd meter. Zie hier. Het stukje 'beurstraverse' is de koopgoot.
Als je hier kijkt is sowieso het winkelcentrum het gebied tussen links de Mauritsweg, boven het Weena, onder de Blaak/Westblaak en rechts de Mariniersweg. Niet elke straat bestaat uit winkels, maar daar vind je het gros wel terug.
Dan zijn er nog uitlopers zoals de Nieuwe Binnenweg, die overgaat in de Schiedamseweg en zo ongeveer tot Marconiplein een winkelstraat is.
Die koopgoot is, als je een keer verder gekeken hebt, een behoorlijk teleurstellende bedoening.
Lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:31 schreef Isegrim het volgende:
Over een week lekker negen dagen op vakantie met mijn ouders op de boot.Heerlijk uitrusten.
Stuk of 3/4. Als je vanaf CS komt, rechtsaf de metro uit lopen, anders linksaf, dan kom je vanzelf in de kookgoot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik keek dus al tenminste naar de goeie omgeving. En ik dacht dat het metrostation wat meer naar het zuiden zat, of heeft het meerdere ingangen?
Je wilt een kopie begrijp ik uit je reactie?quote:
Ik neem de metro vanuit station alexander, dus linksaf wordt hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stuk of 3/4. Als je vanaf CS komt, rechtsaf de metro uit lopen, anders linksaf, dan kom je vanzelf in de kookgoot.
Kloptquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem de metro vanuit station alexander, dus linksaf wordt het.
Zo'n anonieme chipkaart kan je toch meteen uit zo'n machine trekken? Dan koop ik maar metee zo'n ding voor later.
Flauw zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kijk je uit dat je ei niet verdwijnt in de bermuda driehoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |