Die dingen bestaan nogsteeds.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:10 schreef sunmoonstar het volgende:
Vroeger moest je bij het kopen van een treinkaartje uit de automaat nog de code van het station intypen. Utrecht CS was 3500 volgens mij
het nieuwe systeem is er niet veel beter op gewordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die dingen bestaan nogsteeds.
Een land waar iedereen ruimdenkend was en discriminerende opmerkingen alleen door Janmaat gemaakt werden!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef misteriks het volgende:
dat je naar de stad ging zonder kinderkoetsen te zien waar 'n hoofddoek achterloopt
dude, ik reageer OT en heeft niets te zien met de uitgehollen begrippen als discriminatie en rascismequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:07 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Een land waar iedereen ruimdenkend was en discriminerende opmerkingen alleen door Janmaat gemaakt werden!
Ik reageerde ook OT die tegenstelling is behoorlijk groot tussen de 80iger jaren en nu. Maar laten we het laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, ik reageer OT en heeft niets te zien met de uitgehollen begrippen als discriminatie en rascisme
Van tevoren geld bestellen bij de bank en dan zenuwachtig met al je vakantiegeld over straat lopen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef Sam_Raimi het volgende:
op vakantie gaan en girobetaalkaarten meenemen. Die je daarna op de plaats van bestemming inlevert bij het postkantoor waarna je 200 gulden in de lokale valuta kreeg.
Idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Van tevoren geld bestellen bij de bank en dan zenuwachtig met al je vakantiegeld over straat lopen!
En vervolgens werd die 200 gulden pas maaaaaaaaanden later afgeschrevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef Sam_Raimi het volgende:
op vakantie gaan en girobetaalkaarten meenemen. Die je daarna op de plaats van bestemming inlevert bij het postkantoor waarna je 200 gulden in de lokale valuta kreeg.
Inderdaad, ik kreeg vroeger vaak genoeg een welverdiende schop onder de kont of een draai om de oren. Tegenwoordig worden vervelende kinderen even op de 'naughty stairs' gezet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
Toch wel grappig dat de mensen die klagen dat je vroeger nog goed werd opgevoed met de harde hand en respect had voor je ouders, de ouders van nu zijn en het blijkbaar niet goed doen.
Is me nog nooit overkomenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Met je portemonnee in je kontzak over straat lopen zonder gerold te worden.
Mij gelukkig ook niet, maar in de jaren 90 hoorde je daar weinig over en durfde ik dat ook nog gewoon, nu niet meer.quote:
Oh dat weet ik niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Waaghals het volgende:
ik kan me herinneren dat er in de jaren 90 op de NS stations ook regelmatig werd omgeroepen dat er zakkenrollers rondliepen en dat je dus goed moest opletten
Toch apart om een post te lezen van je eigen figuur!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Dat Discovery Channel nog serieuze dingen uitzond, op Scrapheap Challenge na dan.
Dat je als je met moeke ging winkelen moeke eerst geld bij het loket moest halen. (Klein dorp, dus geen pinautomaten van de ABN Amro, en ook geen pin bij de kassa van de Aldi)
Dat de kassičre bij de Aldi alle codes nog moest intypen. Ik zie ze nog een in frenzy over dat lullige toetsenbordje gaan. Onze Aldi had dit tot ik dacht 2004 ofzo nog! Hetzelfde geld voor de pin bij de kassa.
Dat je werkstukken geheel met de hand schreef. Af en toe kon je een typmachine bemachtigen.
Dat je maar 15 minuten op internet mocht van pa en moeke. Precies genoeg om een bestandje van 1 mb binnen te hengelen.
Dat je fotorolletjes in zo'n zakje deed bij de supermarkt en de week erop pas kon afhalen.
Dat mensen vroeger geen TV hadden voor de jaren 60quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef soapie het volgende:
Geen mobieltjes, geen internet.... Saai eigenlijk, en toch verveelde je je niet!!!!!
Dat noemen wij een telefoonboom. Bij mij stopte het altijd, want ik ging dan gelijk weer verder pitten ipv anderen te bellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef ImMaxa het volgende:
Wat tegenwoordig denk ik via de mail gaat: De alarmlijst. Als de leraar ziek was ofzo, belde de administratie twee nummers, die dan weer moesten doorbellen, tot uiteindelijk de laatste twee moesten terugbellen naar de administratie om door te geven of iedereen de boodschap had.
Idd deze is leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef Kresj het volgende:
Een touwtje uit je brievenbus hangen om als kind makkelijk naar binnen te kunnen. Hoef je nu niet meer te proberen als je geen 'bezoek' wilt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |