Geluksvogel. M'n 1e computer had geen harddisk, was steeds floppen wisselen (5 1/4 inch dan ook nog).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef Rechterbal het volgende:
Ik had ene computer met 20 MB harddisk.
Vroeger had je nog loketistes op het kleine station.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:10 schreef sunmoonstar het volgende:
Vroeger moest je bij het kopen van een treinkaartje uit de automaat nog de code van het station intypen. Utrecht CS was 3500 volgens mij
Die inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat als je in het weekend wilde stappen je op vrijdagavond naar de bank moest en dan netjes in de rij voor het loket moest staan om je geld op te halen...
Dat de stekkers en alles eruit getrokken werd en we onder de tafel moesten gaan zitten bij onweer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
Dat ik de stekker er uit trok als m'n PC raar deed
Schijnt voor Belgen nog allerdaags te zijn...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:21 schreef AquaMaryn het volgende:
Twee weken niet kunnen internetten omdat je over je datalimiet van 500 MB per maand bent gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |