Geluksvogel. M'n 1e computer had geen harddisk, was steeds floppen wisselen (5 1/4 inch dan ook nog).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef Rechterbal het volgende:
Ik had ene computer met 20 MB harddisk.
Vroeger had je nog loketistes op het kleine station.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:10 schreef sunmoonstar het volgende:
Vroeger moest je bij het kopen van een treinkaartje uit de automaat nog de code van het station intypen. Utrecht CS was 3500 volgens mij
Die inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
dat als je in het weekend wilde stappen je op vrijdagavond naar de bank moest en dan netjes in de rij voor het loket moest staan om je geld op te halen...
Dat de stekkers en alles eruit getrokken werd en we onder de tafel moesten gaan zitten bij onweer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
Dat ik de stekker er uit trok als m'n PC raar deed
Schijnt voor Belgen nog allerdaags te zijn...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:21 schreef AquaMaryn het volgende:
Twee weken niet kunnen internetten omdat je over je datalimiet van 500 MB per maand bent gegaan...
O ja dat was leuk met de commodore 64. Dan moest je met zo'n speciale tang zo'n stukje eruit knippen en dan kon je hem aan allebei de kanten gebruiken. Het meest klote aan de c64 was de gekopieerde bandjes waarbij je altijd weer de koppen af moest stellen. Een spelletje zoeken op een cassettebandje van 45 minuten was ook niet zo fijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Geluksvogel. M'n 1e computer had geen harddisk, was steeds floppen wisselen (5 1/4 inch dan ook nog).
he dat heb ik ook nog gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:28 schreef knox_ het volgende:
Dat er op de radio elke week een programma was met rare bliepjes die je op kon nemen op een bandje, en dat bandje kon je dan inladen op je computer en dan had je een game
En nog belangrijker, geen internet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:06 schreef Rechterbal het volgende:
Ik had ene computer met 20 MB harddisk.
En toen er eenmaal internet (lees BBS) was zat je uren te downloaden en als je bijna klaar was had je storing op de lijn en werd de verbinding verbroken waardoor je weer opnieuw kon beginnenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:41 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En nog belangrijker, geen internet.
Download resumers.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:43 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
En toen er eenmaal internet (lees BBS) was zat je uren te downloaden en als je bijna klaar was had je storing op de lijn en werd de verbinding verbroken waardoor je weer opnieuw kon beginnen
Ik nog langer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Hebben julle je hele leven niets anders gedaan dan achter de computer gezeten? Ik moest 28 jaar wachten voordat internet werd uitgevonden.
Ik stopte maar anders kreeg ik weer op mn kop van mijn ouders wegens te hoge telefoonrekeningquote:
I second that..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Hebben julle je hele leven niets anders gedaan dan achter de computer gezeten? Ik moest 28 jaar wachten voordat internet werd uitgevonden.
Niets bijzonders toch, wacht een paar jaren en dan kun jij je ook dingen herinneren waarvan je je nu niet kunt voorstellen dat ze er ooit niet meer zijn of dat ze verouderd zijn.quote:
idd, er er zullen nu ook relatief weinig auto's zijn met handbediende ruiten....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog eentje ....en handbediende choke in de auto hebben.
Dat ligt net aan hoe de leerling is opgevoed, ik zeg gewoon u tegen leerkrachten en ouderen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dingen die je je tegenwoordig niet meer kunt voorstellen......dat je U tegen de leerkracht moest zeggen....
Sorry Macorga..het was van mijn kant ook een post met een hoog "troll gehalte" en enigzins sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat ligt net aan hoe de leerling is opgevoed, ik zeg gewoon u tegen leerkrachten en ouderen die ik niet ken.
Dat er geen TV was voor 1953 en mensen aan het mens erger je nieten waren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:01 schreef trovey het volgende:
Dat zwart-wit foto's de norm waren en kleurenfoto's uitzondering (en dan spreken we over filmrolletjes). Ik heb tot 6 jarige leeftijd alleen maar zwart-wit foto's van mezelf in het fotoalbum staan.
2 guldenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dat je nog 2 gulden betaalde voor een biertje.
Ik ben van 1962.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |