quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef heiden6 het volgende:
Dingen die je je tegenwoordig niet meer kunt voorstellen - 2
heiden6.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Alicey het volgende:
heiden6 blijft altijd iedereen verbazen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 is een erg bescheiden iemand.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, de kinderen zijn weer het Rotterdamse nachtleven in en ik kan rustig gaan slapen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik weet niet of je heiden6 wel eens hebt horen snurken, maar dat horen ze op de Maasvlakte nog.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon zonder kleren bovenop de deken gaan liggen.
True, ik vind het niet erg netjes staan. Aan de andere kant ben ik al redelijk overdressed op m'n werkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Overhemden met korte mouwen kunnen niet
We wisten niet dat je een insluiper bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]als je je rust nodig hebt, kan ik hier naast de konijntjes een matras neer leggen
Vind je je Arabische jurk niet leuk genoeg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef Marlies1981 het volgende:
ik heb helemaal geen leuke jurkjes om aan te trekken
Mannen in rozequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
Morguh,
ik ga zo 3 klanten bezoeken.
Met een overhemd met lange mouwen, in het roze.
Hopelijk gaat het niet regenen...quote:23e DAG VAN DE ROMANTISCHE MUZIEK
Zondag 9 augustus Dag van de Romantische Muziek in Het Park aan de Maas te Rotterdam. 45 concerten met romantische, klassieke muziek, koor en aria’s, tango en zigeunermuziek op 7 podia tussen de ruisende bomen.
Stichting Buitengoed organiseert de Dag van de Romantische Muziek in Het Park aan de Maas op zondag 9 augustus 2009. De 'Dag van de Romantische Muziek' is een eendaags openluchtfestival voor romantische, klassieke muziek in een sfeervolle ambiance in het prachtige Park aan de Maas. Bezoekers flaneren in romantische kleding met flamboyante hoeden, snoepen uit picknickmand en luisteren nippend aan een glas wijn naar prachtige klanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |