Ik herken het gevoel wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb zo hard zin om weer terug te zijn op het festivalIk ben echt net een kind, ik weet het
Door schade en schande he? Vorige keer moest ik je nog voordoen hoe je een hoekje v/h papier in de BBQ het beste aan kon stekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier was een groep negerts al een uur aan het pielen met half gloeiende kolen.
En toen kwam ikmet mn fles fire-starter
quote:19 aug SLUMDOG MILLIONAIRE
20 aug ELDORADO
21 aug GOMORRA
22 aug VICKY CRISTINA BARCELONA
23 aug NORTH BY NORTHWEST
24 aug RECEP IVEDIK 2
25 aug Camera Mundo: QUERÔ
26 aug LE GRAND VOYAGE
27 aug SUNSHINE CLEANING
28 aug MILK
29 aug THE DARK KNIGHT
30 aug Internationaal Film Festival Rotterdam: THE CHASER
Valt volledig tijdens m'n vakantiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
Het programma voor de pleinbioscoop is bekend:
[..]
Tjeempie, je bent al een aardig tijdje niet lekker dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:07 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen. Ik ga maar weer aan het werk vandaag, maar echt optimaal voel ik me nog niet.
dan geeft Danny een meet in het bosquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:17 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Wat gaan die topics snel zeg.
Gebeurt er nog iets speciaals als topic 100 daar is
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:24 schreef Alicey het volgende:
Dat moeie is gezien je vorige week niet eens zo gek denk ik..
Kom je tegels slopen in m'n huisjequote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef junkiexp het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb niet echt veel nog minder zin vandaag, het is ook niet echt razend druk met het werk![]()
![]()
quote:
Soms heb je dat nu eenmaal.. Of luchten jullie de gebruikers nooit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:05 schreef Marlies1981 het volgende:
bwaaaahh! Losse gebruikers! Snel, zaai paniek!
Tsja, dat krijg je ervan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]voortaan opzoek naar wat ongelakt hout om op af te kloppen
![]()
Hier ook redelijk druk. Citrix is al 2 keer uit de lucht gevlogen, wat 'vage' netwerk issues, en voor corporate ICT is het blijkbaar heel lastig om een printer-object waar ik om gevraagd heb aan te maken.
Daarnaast een stuk of 6 kleinere issues met losse gebruikers.
essentiele vraagquote:
Ik ben allround commercieel medewerker bij een bedrijf wat handelt in industriële verlichting, en transport oplossingen.quote:
miss is hij het na aan het vragen bij zn baasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:06 schreef Alicey het volgende:
Hmm, ik hoor niets meer over de komkommers.
Misschien, maar hij ziet zelf toch ook wel of ze recht of krom zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is hij het na aan het vragen bij zn baas
Ja, maar da's niet nieuw..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook wel eens gave dingen met komkommers.
amateurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem elke dag een stuk van 16 cm mee naar mijn werk.
heb momenteel niks in de koelkast liggenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook wel eens gave dingen met komkommers.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem elke dag een stuk van 16 cm mee naar mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn vieze grappen, want het gaat over komkommerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef heiden6 het volgende:
Kom kom, moet dat nou, al die flauwe grappen?
Want jij maakt nooit flauwe grappen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef heiden6 het volgende:
Kom kom, moet dat nou, al die flauwe grappen?
Nee, hij heeft altijd een busje peper bij zichquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit flauwe grappen.
CumCummerHitsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:18 schreef Alicey het volgende:
Tja, en een ex-komkommersla is natuurlijk kwamkwammersloeg.
Deel 3 daarvan is echt geil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |