essentiele vraagquote:
Ik ben allround commercieel medewerker bij een bedrijf wat handelt in industriėle verlichting, en transport oplossingen.quote:
miss is hij het na aan het vragen bij zn baasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:06 schreef Alicey het volgende:
Hmm, ik hoor niets meer over de komkommers.
Misschien, maar hij ziet zelf toch ook wel of ze recht of krom zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is hij het na aan het vragen bij zn baas
Ja, maar da's niet nieuw..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook wel eens gave dingen met komkommers.
amateurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem elke dag een stuk van 16 cm mee naar mijn werk.
heb momenteel niks in de koelkast liggenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook wel eens gave dingen met komkommers.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem elke dag een stuk van 16 cm mee naar mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn vieze grappen, want het gaat over komkommerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef heiden6 het volgende:
Kom kom, moet dat nou, al die flauwe grappen?
Want jij maakt nooit flauwe grappen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef heiden6 het volgende:
Kom kom, moet dat nou, al die flauwe grappen?
Nee, hij heeft altijd een busje peper bij zichquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want jij maakt nooit flauwe grappen.
CumCummerHitsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:18 schreef Alicey het volgende:
Tja, en een ex-komkommersla is natuurlijk kwamkwammersloeg.
Deel 3 daarvan is echt geil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |