Ja, het was wel grappig om een keer mee te maken, en O., W. en ik werden alledrie naar boven gestuurd. Wat een straf. Die mensen van die tent dachten dat N. helemaal gestoord is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat nou wat, een stripclub?Daar lijkt mij nou echt geen hol aan
![]()
Ga dan prono kijken(bewuste tikfout, iets met woordfileters enzo)
1 keer een strip/prn act gezien bij een paintball evenement in Duitsland. Dat was gewoon heftige lesbo gebeuren incl strapons. En zelfs daar had ik zoiets van mja, tis wel grappig, maar om er nu met 100 man omheen te gaan staan
zeker nog nooit een goeie lapdance gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat nou wat, een stripclub?Daar lijkt mij nou echt geen hol aan
![]()
Ga dan prono kijken(bewuste tikfout, iets met woordfileters enzo)
1 keer een strip/prn act gezien bij een paintball evenement in Duitsland. Dat was gewoon heftige lesbo gebeuren incl strapons. En zelfs daar had ik zoiets van mja, tis wel grappig, maar om er nu met 100 man omheen te gaan staan
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
Met een overhemd met lange mouwen, in het roze.
maak geen grappen over mijn kaftans!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind je je Arabische jurk niet leuk genoeg?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:is ze toch ook wel een beetje?
Jij hebt smaak.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookBehalve dan dat klantbezoeken
quote:Condoomwrapper?
Laat uw merk op een unieke manier opvallen door middel van uw eigen condoomverpakking:
condooms met een hoesje dat volledig is opgemaakt in uw eigen look & feel, met uw boodschap.
Een origineel promotiemiddel met een extra hoge attentiewaarde! Jongeren vreten condooms!
Bij RubberMessage.com kunt u voor uw eigen branded condoom hoesje kiezen uit diverse soorten
condooms; bijvoorbeeld verschillende smaken, extra sterk, ribbel of standaard condooms. Ook keuze
uit verschillende uitvoeringen DUREX condooms.
RubberMessage.com is marktleider op het gebied van promotionele condoomhoesjes. Vele grote
merken en organisaties kozen RubberMessage.com als medium naar de jeugd.
Als het centrum na de dance-parade zaterdag nog overeind staat wel jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Even een domme vraag ertussendoor: op zondag zijn in Rotterdam de winkels gewoon open he?
Ik gok dat als je de juiste uitgang van metrostation Beurs pakt, je op magische wijze midden in de koopgoot terecht komtquote:Ik moet rond halfdrie in rotterdam zijn, maar dacht erover om nog even een halfuurtje/drie kwartier de koopgoot te gaan verkennen. Ik gok dat je daar vanaf metrostation beurs gewoon naartoe kan lopen.
Dan kan ik al die dronken mensen die hun roes uitslapen wakker schoppen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef Metatron het volgende:
[..]
Als het centrum na de dance-parade zaterdag nog overeind staat wel ja.
Ach, het is niet meteen om te winkelen, maar gewoon om wat rond te lopen en Rotterdam een beetje te verkennenquote:[..]
Ik gok dat als je de juiste uitgang van metrostation Beurs pakt, je op magische wijze midden in de koopgoot terecht komt.
Al zou ik persoonlijk de koopgoot overslaan, met z'n overpriced 13 in een dozijn winkelketens.
Het centrum is een aardig stukje groter hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan ik al die dronken mensen die hun roes uitslapen wakker schoppen!
[..]
Ach, het is niet meteen om te winkelen, maar gewoon om wat rond te lopen en Rotterdam een beetje te verkennen. Ik dacht dat de koopgoot zo een beetje het centrum van rotterdam was
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |