abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71595087
Fok!Dieetclub #284 Hardloopperikelen

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:17:37 #2
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71595258
pi_71597638
Wat voor plaatjes wil je zien?

Van dit:

Naar dit:

[ Bericht 82% gewijzigd door Miss_S op 04-08-2009 16:40:52 ]
pi_71597721
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik er even een bikinifoto bijpakken?
pi_71606416

net les 3 gelopen, was wel warm maar t viel me reuze mee eigenlijk
de loopsnelheid is zo'n 8 km per uur, dat voelt als een lekker tempo.

Mar t wandelen tussendoor is ook lekker hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71606719
Dat is best een redelijk tempo DE!
Goed bezig
pi_71607052
t ging ook lekker, alleen dit is pas les 3 geweest.. (vorige keer waren we tot 12 gekomen) dus echt lang achter elkaar lopen doen we nog niet. Maar tis wel zo als je in een soort ritme omt gaat t wel lekker ..

Ach langzaam aan en als een les niet lekker voelt hem gewoon nog een keer doen. Ik heb geen haast en beweging überhaupt is al beter dan geen beweging
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:31:23 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71611075
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Loop jij ook in je lunchpauze Jojo?
Nope, daarvoor kunnen we niet lang genoeg weg van het lab. Zou op mijn sectie misschien nog wel gaan, maar een aantal anderen zeker niet. We lopen dus om 5 uur. Vind ik wel fijner, zeker nu in de zomer, want het scheelt een stuk in de hitte.

Klinkt goed DE, en net tempo inderdaad, zeker voor deze hitte

En die foto's miss_s, wat een verschil, echt ongelooflijk!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:15:43 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71615517
Sportief hoor dat hardlopen. Ik die het jullie niet na in ieder geval. En die foto, wow, echt een wereld van verschil. Knap gedaan!

Vandaag worden de touwtjes hier weer wat strakker aangetrokken. Normaal gesproken lukt het me wel om het dieeten een tijdje vol te houden, maar gaat het altijd mis als ik een dagje uit de band ben gesprongen. Op de één of andere manier kan ik het ritme niet meer terugvinden. Gisteren was zo'n dagje en ik heb me echt zo voorgenomen om het nu gewoon weer op te pakken. Kom maar op met die fruitjes en hutenkäse
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71615886
Zo, gisteren heb ik een kilometer of 7 gewandeld, en nog 26 kilometer geskate... Sportief genoeg, maar ik moet het vandaag(en de komende weken) bezuren.....

Ik heb in ieder geval wel redelijk netjes gegeten, ik ben dol op de supermarkten in Duitsland waar je voor een euro of 3 gewoon een enorme bak salade volschept..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:04:45 #11
4177 Jojogirl
pi_71616427
De komende weken? Heb je je geblesseerd teigan?
pi_71616541
Zag net die foto's pas van MIss-S:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71616631
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
De komende weken? Heb je je geblesseerd teigan?
mijn knieën weer... Het was allemaal teveel, en ik heb ook flink doorgereden met de skatetocht, en dat was heerlijk, maar niet verstandig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71619157
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:10 schreef DarkElf het volgende:
Zag net die foto's pas van MIss-S:
Dat geeft niet
Ze zijn al vaker geplaatst dus niet zo interessant, maar als ze dan toch om foto's vragen

Het is altijd wel goed om even terug te zien
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:17:32 #15
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71624651
Laat ik ook nog eens posten.
Inmiddels alweer 5 maanden geleden, sinds mijn laatste afvalpoging ( van 106.5 naar 98 kilo ) Goede nieuws is dat ik niet meer ben aangekomen, het slechte nieuws is dat ik ook niet meer ben afgevallen

Komende maanden wil ik mij gaan inzetten om in ieder geval de 93 te bereiken en officieel een gezond gewicht te bereiken. (Ben 1.93m lang)

edit: Ohja, en ik ben gestopt met roken!

[ Bericht 9% gewijzigd door Blinker op 05-08-2009 15:24:50 ]
pi_71625874
Blinker, dat klinkt goed, vooral het stoppen met roken, en niet echt aangekomen zijn....

Ik kreeg trouwens gisteren een complimentje van een vriendin, dat ik nu zo'n mooi figuur kreeg.... Nou ben ik niet veel afgevallen de laatste tijd voor mijn gevoel, maar het was wel fijn om te horen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:15:05 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71626126
Dankje, Teigan

Het probleem is vaak dat je het zelf niet direct ziet, omdat het zo geleidelijk gaat.
Om dan toch die bevestiging te krijgen is erg fijn
pi_71626921
Ben jij dat op de pics Miss-S? Goed bezig zeg.
Ik heb vanochtend helaas niet hardgelopen. Het was al te vroeg te warm...
Eten is nog steeds ongezond hier, met een flink BBQ gisteravond.
pi_71627303
Ik heb net gelopen, ik heb vanavond geen tijd (ik durf niet in het donker te lopen )
Les 2 deze keer, en ik ben weer kapot. Ik heb wel meer conditie dan de vorige keer dat ik met Evy begon, ik kan harder lopen en kom weer tot rust in de pauzes. Nu nog weer door tot de 30min.

Succes Blinker met de laatste loodjes tot gezond BMI

Teigan, mooi compliment om te krijgen! Dringt het ook tot je door? Je wordt gewoon een lekker ding
pi_71627681
Ja, dat ben ik Dyna (1e foto zal van rond 2003 zijn en de 2e een maand geleden)

Oja, nog muziek liefhebbers?
[TK] Cd's voor 2,50 euro
pi_71628956
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef omearos het volgende:
Ik heb net gelopen, ik heb vanavond geen tijd (ik durf niet in het donker te lopen )
Les 2 deze keer, en ik ben weer kapot. Ik heb wel meer conditie dan de vorige keer dat ik met Evy begon, ik kan harder lopen en kom weer tot rust in de pauzes. Nu nog weer door tot de 30min.

Succes Blinker met de laatste loodjes tot gezond BMI

Teigan, mooi compliment om te krijgen! Dringt het ook tot je door? Je wordt gewoon een lekker ding
Goed dat je gelopen hebt omearos! Hier in de tuin (ik kan het nog nauwelijks geloven, ik heb een tuin!) is het flink warm..

Doordringen doet het nog niet helemaal.. Ik zit nog steeds een kilo of 3 boven mijn laagste gewicht, en heb nu ook echt 3 spijkerbroeken liggen die me gewoon niet mooi meer zitten daardoor... Maar ik merk wel dat ik er nu weer bewuster mee bezig ben, en ik kon er daardoor wel weer eens gaan komen.... En dat is eigenlijk wel een heel tof vooruitzicht.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:52:55 #22
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71638605
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:
Ja, dat ben ik Dyna (1e foto zal van rond 2003 zijn en de 2e een maand geleden)

Oja, nog muziek liefhebbers?
[TK] Cd's voor 2,50 euro
Jim's cd MET handtekening
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:52:12 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_71640999
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef teigan het volgende:
Blinker, dat klinkt goed, vooral het stoppen met roken, en niet echt aangekomen zijn....

Ik kreeg trouwens gisteren een complimentje van een vriendin, dat ik nu zo'n mooi figuur kreeg.... Nou ben ik niet veel afgevallen de laatste tijd voor mijn gevoel, maar het was wel fijn om te horen.
Ik krijg de laatste tijd steeds meer te horen dat ik zo slank ben (ja, ondanks die babybuik ). Ik moet daar altijd best om lachen en kan dus echt niet omgaan met dat soort commentaar. In plaats van dat ik er een keer gewoon van geniet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71642640
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Blinker het volgende:

[..]

Jim's cd MET handtekening
wie wil die nu niet
pi_71648322
Zooooo wat is het warm zeg..... goed dat ik op de camping zit
Vanochtend om 9 uur heb ik Evy les 12 gelopen.
Ik had het nooit verwacht, maar ik vind hardlopen echt leuk om te doen. Zeker nu ik op een andere lokatie ben waar ik lekker in het bos kan lopen.
pi_71648343
Tis idd iets wat je altijd kan doen, dat is wel fijn.

Volgende week gaan we een paar dagen weg en nemen ook onze spullen mee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 augustus 2009 @ 15:04:43 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71652632
Zo... en nu ben ik het beu Geen gesnaai meer, vanavond voor de tweede keer deze week weer Evy, veul water... Geloof dat ik mijn knoppie weer gevonden heb...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71655719
That's the spirit...
Gewoon doen, dat hardlopen, ga je het vanzelf leuk vinden
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 augustus 2009 @ 18:29:37 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71657896
Ik loop al Evy sinds het bestaat Alleen moet ik regelmatig stoppen met lopen vanwege blessures... Voor vanavond staat les 11 op het programma, dinsdag gemerkt dat les 10 gemakkelijk ging
pi_71667306
heeey. ik had het 1 na laatste bericht in het vorige topic.. ben ook eens serieus begonnen met afvallen volgens het punten systeem van de weight watchers...

Ben nu 6 kilo kwijt in de laatste 2 maanden en ik ga graag zo door

hoi dus
pi_71667835
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor plaatjes wil je zien?

Van dit:

[ afbeelding ]

Naar dit:

[ afbeelding ]

Knap
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen die foto's? 6 maanden zoiets?

Ben zelf ook aan het afvallen, poosje terug een blessure die me weerhield van sporten, was 92 kilo daarna. Inmiddels 2/3 maanden intensief bezig en sta op 84 momenteel. Gaat nog niet echt snel, maar dat komt mede omdat ik mijn eetpatroon niet echt veranderd heb.

Vind het erg leuk om te hardlopen, alleen de 1e paar kilometers wel last van de schenen, gelukkig loop je dat er wel uit als je gewoon doorgaat. Nog meer mensen last van?
pi_71673959
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Knap
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen die foto's? 6 maanden zoiets?
Eerder 6 jaar
Langzaam afvallen is een stuk beter en blijft het er ook makkelijker af
pi_71674586
Gisteravond maar niet gaan lopen met evy, t was zo warm pfff.. Morgenochtend staat ze weer op de planning
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:21:01 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71674693
Ik ben ook pas om half tien gegaan, toen was het redelijk te doen... Heb les 11 weer gelopen, die intervallen van twee minuten rennen en een minuut lopen zijn best heftig
pi_71674827
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben ook pas om half tien gegaan, toen was het redelijk te doen... Heb les 11 weer gelopen, die intervallen van twee minuten rennen en een minuut lopen zijn best heftig
Wat voor blessures loop je op? Ik ben ook wat blessuregevoelig ( schenen vooral) dus probeer er sowieso steeds 2 dagen tussen te laten en koel ze na afloop voor de zekerheid wel.

De eerste keer vond ik les 8 niet zo zwaar, de week erop dezelfde les (?) vond ik ineens van wel. Maar t fluctueert toch hoe ik de lessen ervaar. Hangt ook af van hoeveel slaap ik gehad heb of waar ik in mijn cyclus zit merk ik.

Gisteren vond ik het om tien uur wel lekker van temp maar toen was het stikdonker buiten Daar moet ik nog even aan wennen geloof ik. Of gewoon lopen als het licht is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:39:11 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71675160
Ik loop liever in de schemering, vind ik relaxter... Maar dat kan gelukkig ook hier in de wijk.

Ik heb een jaar of tien geleden een peesontsteking opgelopen. Snelheid geforceerd met wandelen... Diezelfde pees begint te klieren als ik over een grens ga, dus het is een kwestie van tegen de grens aan blijven.
pi_71689339
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl

[TK] Zomerse kleding (S/M/L) 2.50 euro excl

[ Bericht 23% gewijzigd door Miss_S op 08-08-2009 09:29:48 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:21:19 #38
4177 Jojogirl
pi_71707731
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:

De eerste keer vond ik les 8 niet zo zwaar, de week erop dezelfde les (?) vond ik ineens van wel. Maar t fluctueert toch hoe ik de lessen ervaar. Hangt ook af van hoeveel slaap ik gehad heb of waar ik in mijn cyclus zit merk ik.

Gisteren vond ik het om tien uur wel lekker van temp maar toen was het stikdonker buiten Daar moet ik nog even aan wennen geloof ik. Of gewoon lopen als het licht is.
Daar had ik dus ook last van, dat het de ene keer onverklaarbaar veel beter ging dan de andere keer. Pas nu ik langer loop en de laatste weken eindelijk weer netjes 2-3 keer per week loop, wordt het wat stabieler. En donderdagavond vond ik het om half tien nog steeds warm en het werd al sneller donker dan ik had verwacht, maar ik heb wel lekker gelopen
Vanavond weer, vast met een beter temperatuurtje
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:07:01 #39
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71790751
Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom
Van het weekend toch maar eens wegen, ieeeeek
pi_71791065
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Blinker het volgende:
Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom
Van het weekend toch maar eens wegen, ieeeeek
mijn weegschaal zegt dat ik weer wat aankom... Op zich niet heel vreemd, ik ben dit weekend uit eten geweest en heb patat gehad, en het zal straks wel weer naar beneden gaan, maar leuk vind ik het niet. Ik zit nu weer iets boven de bovengrens die ik gesteld had...

Ik moet wel even opletten dat ik genoeg drink, ik heb vandaag nog maar weinig op... Nu ik eraan denk zal ik gelijk maar weer even een mok water pakken..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:43:05 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71791875
Gisteren gaan rennen, les 12, maar na drie minuten rennen weer naar huis gelopen. Het ging gewoon echt niet... Vandaag ook al een pestdag want Isa is ziek dus onze leuke plannetjes gaan niet door. Nu hangen we wat in huis en ik heb de chocola inmiddels al gevonden
pi_71792012
mijn knie stribbelt wat tegen merk ik, voelt wat stijfjes (bijvoorbeeld bij opstaan en door mijn knieën gaan) Denk dus niet dat ik vanavond moet gaan lopen Of heel rustig aan bijvoorbeeld want ik wil wel graag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:00:08 #43
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71792340
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef teigan het volgende:

[..]

mijn weegschaal zegt dat ik weer wat aankom... Op zich niet heel vreemd, ik ben dit weekend uit eten geweest en heb patat gehad, en het zal straks wel weer naar beneden gaan, maar leuk vind ik het niet. Ik zit nu weer iets boven de bovengrens die ik gesteld had...

Ik moet wel even opletten dat ik genoeg drink, ik heb vandaag nog maar weinig op... Nu ik eraan denk zal ik gelijk maar weer even een mok water pakken..
Hmmm, bij mij was het nog een tikkie erger. Ik ben drie dagen achter elkaar uit geweest en het nodige bier gehad en vette hap.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:01:08 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_71792375
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef Blinker het volgende:

[..]

Hmmm, bij mij was het nog een tikkie erger. Ik ben drie dagen achter elkaar uit geweest en het nodige bier gehad en vette hap.
Ja, maar dan is het ook niet gek dat je aankomt he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:06:47 #45
3142 m@x
pi_71792557
Hier ging het vorige week ook mis. Vakantie en uit eten en daarna de draad niet goed op kunnen pakken

Vanaf gisteren ben ik weer aan het werk en ik merk dat het dan ook minder moeite kost om het vol te kunnen houden. Gelukkig staan de eerstvolgende vrije dagen pas weer over 10 weken gepland.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:08:04 #46
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71792588
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het ook niet gek dat je aankomt he
Ik dacht dat het geen kwaad kon
pi_71792613
Op zich moeten die kilo's ook wel weer snel wegzijn als je de dag erna gewoon weer netjes eet..
Dat doe ik dus ook maar weer braaf, en het gaat eigenlijk best goed tot nu toe..

Morgen maar weer wat fruit inslaan, ik wil nog even profiteren van de rode bessen voordat ze er weer niet meer zijn...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:12:27 #48
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71797147
Dat hoop ik ook!
Ik ben nu gewoon weer goed bezig, gisteren nog lekker gesport en alleen maar gezond gegeten
Dit weekend nog wel 1 keer gerookt (half lam), maar vond het erg smerig en ik heb gelukkig niet meer de behoefte gehad om er nog 1 op te steken.
pi_71798165
Hoe gaat het met de dames hier? Volgens mij wel aardig goed.

Ik post dan wel niet meer mee, maar ik lees zo af en toe nog wel hier, hoor
Ik denk dat jullie mij naar Feb 2010 weer zullen zien.
pi_71798507
toch gegaan en het ging heel lekker. Eerst braaf gerekt enzo en toen lekker door het bos gerend.

Net vis gegeten met veel groenten dus erg gezond: goeie dag voor t gezonde dus

mag ook wel, donderdag gaan de mr en ik een paar daagjes weg, onze trouwdag vieren
dan ga ik heus niet ineens 'los' met eten maar let heus minder op..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71806107
Terug van vakantie, Toscane, heerlijk geweest in meerdere opzichten. Ondanks 5 keer hardlopen toch +3 kilo Morgen even alles bijlezen hier.

Ik heb voor mijn verjaardag tijdens de vakantie een Polar RS300X met footpod en flowlink gekregen van hubby die erg trots is dat ik hardloop Dyna, wat heb jij voor training ingesteld? Ik had ownzone maar da's niks, qua grafiek krijg ik niet zo'n mooie als de jouwe met tijden en hartslag maar gewoon een rood blok: ownzone En hoe krijg jij die grafieken naar hier gecopieerd?
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:03 #52
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71811503
Ik ben echt zo suf met nieuwe topics! Het ontgaat me echt altijd als er eentje dichtgaat. Vond jullie al zo stil dus

Hier alles goed nog steeds! Zelfs een weekend kamperen zorgde voor minder gewicht Ik heb een plateau gehad rond de 90 denk ik, want sinds ik daaronder zit ( ), gaat het ineens weer sneller!

En ik ben verliefd! Woei (niet dat dat iets met afvallen te maken heeft, maar goed)
pi_71811762
Klinkt allemaal erg goed Chell

Ik heb net les 2 van evy gelopen
Volgende week op vakantie dus dan mis ik meteen weer 2 lessen....achja misschien kan ik daar ook nog lopen, maar dat vind ik eigenlijk zo ongezellig
pi_71813257
Jeemig de peemig Chell! Dat klinkt goed allemaal Lijkt wel alsof je hele leven in beweging is (nu je lijf nog )

Mooie voor en na foto's MissS. Petje af voor het bereikte resultaat en het volhouden daarvan. Leuk om te zien.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 12 augustus 2009 @ 12:41:45 #55
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71815743
Ja er gebeurt echt een hoop! Doorgehakte knopen, nieuwe liefde (snel, I know!)...

En dat lijf in beweging. Ach, ik krijg nu best wel beweging hoor
pi_71815788
Dankjewel zesje, zit nu wel even in een moeilijke periode als het om afvallen gaat (juist omdat het leven zo goed gaat op het moment, veel sociale dingen dus veel eten/drinken)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:26:16 #57
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71818917
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben echt zo suf met nieuwe topics! Het ontgaat me echt altijd als er eentje dichtgaat. Vond jullie al zo stil dus

Hier alles goed nog steeds! Zelfs een weekend kamperen zorgde voor minder gewicht Ik heb een plateau gehad rond de 90 denk ik, want sinds ik daaronder zit ( ), gaat het ineens weer sneller!

En ik ben verliefd! Woei (niet dat dat iets met afvallen te maken heeft, maar goed)
Gunstig! Dan krijg je ook minder zin om te eten
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 12 augustus 2009 @ 15:36:55 #58
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71820913
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef Blinker het volgende:

[..]

Hmm, ik heb wel een kokende man getroffen Maandag heeft ie pizza voor me gemaakt
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:27:55 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71822348
Ik voer vaak m'n eten in bij Caloriechecker en het valt me altijd op dat het mij maar slecht lukt om weinig Verzadigd vet tot me te nemen. Hij geeft elke keer de melding dat ik teveel binnen heb gekregen.

Daarentegen eet ik wel erg weinig kcal elke dag, (zo rond de 1500kcal per dag)
Gaat dit erg in de weg zitten bij het afvallen?

Dit is bijvoorbeeld een lijst van een willekeurige dag:
quote:
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Volkorenbrood 2 snee 154 kcal 0 2
• Philadelphia light diverse smaken 2 voor 1 snee 76 kcal 4 6
• Aardappelen gekookt 2 opscheplepel 106 kcal 0 0
• Spinazie à la crème 2 opscheplepel 109 kcal 4 6
• Tartaar bereid 1 stuks 132 kcal 3 6
• Ei gekookt 1 stuks 74 kcal 1 5
• Volkorenbrood 4 snee 308 kcal 1 4
• Smeerkaas 40+ 4 voor 1 snee 135 kcal 5 11
• Ei gekookt 1 stuks 74 kcal 1 5
Totaal aantal kcal. 1169 20 45
Daar komt ook nog wel het een en ander aan fruit bij wat de boel nog opkrikt en misschien iets meer brood, maar daarvoor ben ik te lui

Jullie mening aub
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:30:31 #60
3142 m@x
pi_71822433
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:36 schreef Chell het volgende:

[..]

Hmm, ik heb wel een kokende man getroffen Maandag heeft ie pizza voor me gemaakt

Vertel! Vertel! Waar heb je die gevonden en heeft ie een broer?

Ik heb geen idee Blinker. Ik heb niet zoveel verstand van verzadigde en onverzadigde vetten.
pi_71822519
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef Blinker het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik sinds mijn relatie aangekomen ben.....je gaat toch net iets vaker uiteten/drinken/bios etc
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:34:43 #62
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71822560
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik sinds mijn relatie aangekomen ben.....je gaat toch net iets vaker uiteten/drinken/bios etc
Dit herken ik erg goed! Toen ik net met mn vriendin kreeg woog ik 78 kilo. Drie jaar later opeens 108 kilo. Erg extreem, ik weet het Zal ook wel mee te maken hebben gehad dat ik op kamers ging wonen.
pi_71822619
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:34 schreef Blinker het volgende:

[..]

Dit herken ik erg goed! Toen ik net met mn vriendin kreeg woog ik 78 kilo. Drie jaar later opeens 108 kilo. Erg extreem, ik weet het Zal ook wel mee te maken hebben gehad dat ik op kamers ging wonen.
Op kameri s ook wel gevaarlijk, ik ben inderdaad ook begonnen met studeren dus heb ook vaker meidenavonden met studiegenootjes.
Achja life is good dus mij hoor je niet echt klagen over een paar weekjes weer 2 avonden in de week dansen + 3x in de week hardlopen dat moet wel genoeg zijn
pi_71837037
@zesje het is al laat, maar ik zal een andere keer meer gedetailleerd op je post in gaan.

In het kort komt het erop neer dat ik niet een programma ingesteld heb op de hartslagmeter, maar gewoon vastleg wat ik train.

Via de flowlink upload ik dat dan naar www.polarpersonaltrainer.com
Van de grafieken die je daar te zien krijgt maak ik een screenshot en die upload ik naar www.tinypic.com zodat ik ze hier op het forum kan delen.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 13 augustus 2009 @ 11:35:18 #65
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71843807
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:30 schreef m@x het volgende:

[..]

Vertel! Vertel! Waar heb je die gevonden en heeft ie een broer?

Nope, geen broer. Alleen twee zussen.

Heb 'm van internet gedownload (Relatieplanet... kutsite, maar toch...soms zitten er stiekem best leuke mannen )
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 augustus 2009 @ 11:37:42 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71843860
Chell Ik geloof dat ik een stuk gemist heb... Maar super dat je je zo lekker voelt!

Ik ben gisteren niet aan rennen toegekomen, want het regende Maar we hebben wel de hele middag door een dierenpark/speeltuin gelopen. Dus ik heb stiekem wel een beetje lichaamsbeweging gehad. En morgen maar weer een poging doen om te lopen...
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 13 augustus 2009 @ 11:53:08 #67
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71844298
Ik heb ook zelf ergens een stuk gemist geloof ik hoor Sjeen Nee, tis heel snel gegaan. Relatie liep al eeuwen kut, uiteindelijk dus paar weken geleden de knoop doorgehakt. Had ik veel eerder moeten doen, maar ik ben niet zo goed in loslaten....

Ennuh..naja.. toen was er dus in no time een ander
pi_71846165
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb ook zelf ergens een stuk gemist geloof ik hoor Sjeen Nee, tis heel snel gegaan. Relatie liep al eeuwen kut, uiteindelijk dus paar weken geleden de knoop doorgehakt. Had ik veel eerder moeten doen, maar ik ben niet zo goed in loslaten....

Ennuh..naja.. toen was er dus in no time een ander
Alhoewel ik je ex erg leuk vond begrijp ik dat het gewoon niet meer ging. Ik vind het helemaal superdesuper dat je zo snel alweer in love bent
Ben benieuwd of we elkaar nog wel gaan tegenkomen gezien de gewijzigde omstandigheden
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 13 augustus 2009 @ 13:19:42 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71846492
We will, we will. Wat denk jij nou!
pi_71873514
hoi allemaal. Ben er weer. Lekker op vakantie geweest, 3 weken lang ontbeten met gebakken eieren, cola gedronken en nergens op gelet en ik ben een pondje lichter dan voor vertrek. Maar nog altijd 9,5 kg zwaarder dan een jaar geleden en dus is het hoog tijd weer dapper aan de slag te gaan om wat kilootjes kwijt te raken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_71873589
Dat valt alles mee! Nu weer met frisse moed aan de slag Genoten van je vakantie? Krijgen we foto's te zien?
pi_71873607
Dat is fijn Levi! Een pond eraf is toch eraf
En succes met de rest
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:11:56 #73
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71873988
Oeh, vanavond ga ik ook op de weegschaal staan. Fingers crossed!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:48:52 #74
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_71902464
Zo! Net pas gewogen en het resultaat was -1 kilo. Morgenochtend nog eens wegen, kijken of dat nog iets uitmaakt

Maar als ik elke twee weken 1 kilo af val dan vind ik het goed
  Hoofdredactie Fotografie maandag 17 augustus 2009 @ 13:11:22 #75
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71947667
I did it!!

Toen ik begon met afvallen, heb ik wel soort van een streefgewicht in mijn hoofd genomen, maar ik heb vanaf het begin af aan een beetje de insteek gehad: "ik zie wel waar het schip strand en mijn gewicht zich gaat stabiliseren". Wat ik wel héél graag wilde bereiken was een gewichtsverlies van 15 kilo.

And I did. Vandaag...
103 kilo op 1 mei..
-15 kilo op 17 augustus..
88 kilo...

Ik ben zo trots!

Wow!
pi_71947713
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Chell het volgende:
I did it!!

Toen ik begon met afvallen, heb ik wel soort van een streefgewicht in mijn hoofd genomen, maar ik heb vanaf het begin af aan een beetje de insteek gehad: "ik zie wel waar het schip strand en mijn gewicht zich gaat stabiliseren". Wat ik wel héél graag wilde bereiken was een gewichtsverlies van 15 kilo.

And I did. Vandaag...
103 kilo op 1 mei..
-15 kilo op 17 augustus..
88 kilo...

Ik ben zo trots!

Wow!
Gefeliciteerd Chell, erg mooi dat je je streven hebt gehaald. Ook blij met je figuur nu of wil je toch nog doorgaan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')