Nope, daarvoor kunnen we niet lang genoeg weg van het lab. Zou op mijn sectie misschien nog wel gaan, maar een aantal anderen zeker niet. We lopen dus om 5 uur. Vind ik wel fijner, zeker nu in de zomer, want het scheelt een stuk in de hitte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Loop jij ook in je lunchpauze Jojo?
mijn knieën weer... Het was allemaal teveel, en ik heb ook flink doorgereden met de skatetocht, en dat was heerlijk, maar niet verstandig..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
De komende weken? Heb je je geblesseerd teigan?
Dat geeft nietquote:
Goed dat je gelopen hebt omearos! Hier in de tuin (ik kan het nog nauwelijks geloven, ik heb een tuin!) is het flink warm..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef omearos het volgende:
Ik heb net gelopen, ik heb vanavond geen tijd (ik durf niet in het donker te lopen)
Les 2 deze keer, en ik ben weer kapot. Ik heb wel meer conditie dan de vorige keer dat ik met Evy begon, ik kan harder lopen en kom weer tot rust in de pauzes. Nu nog weer door tot de 30min.
Succes Blinker met de laatste loodjes tot gezond BMI
Teigan, mooi compliment om te krijgen! Dringt het ook tot je door? Je wordt gewoon een lekker ding
Jim's cd MET handtekeningquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:21 schreef Miss_S het volgende:
Ja, dat ben ik Dyna(1e foto zal van rond 2003 zijn en de 2e een maand geleden)
Oja, nog muziek liefhebbers?
[TK] Cd's voor 2,50 euro
Ik krijg de laatste tijd steeds meer te horen dat ik zo slank ben (ja, ondanks die babybuikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:05 schreef teigan het volgende:
Blinker, dat klinkt goed, vooral het stoppen met roken, en niet echt aangekomen zijn....
Ik kreeg trouwens gisteren een complimentje van een vriendin, dat ik nu zo'n mooi figuur kreeg.... Nou ben ik niet veel afgevallen de laatste tijd voor mijn gevoel, maar het was wel fijn om te horen.
Knapquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor plaatjes wil je zien?
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Eerder 6 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Knap![]()
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen die foto's? 6 maanden zoiets?
Wat voor blessures loop je op? Ik ben ook wat blessuregevoelig ( schenen vooral) dus probeer er sowieso steeds 2 dagen tussen te laten en koel ze na afloop voor de zekerheid wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben ook pas om half tien gegaan, toen was het redelijk te doen... Heb les 11 weer gelopen, die intervallen van twee minuten rennen en een minuut lopen zijn best heftig
Daar had ik dus ook last van, dat het de ene keer onverklaarbaar veel beter ging dan de andere keer. Pas nu ik langer loop en de laatste weken eindelijk weer netjes 2-3 keer per week loop, wordt het wat stabieler. En donderdagavond vond ik het om half tien nog steeds warm en het werd al sneller donker dan ik had verwacht, maar ik heb wel lekker gelopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:
De eerste keer vond ik les 8 niet zo zwaar, de week erop dezelfde les (?) vond ik ineens van wel. Maar t fluctueert toch hoe ik de lessen ervaar. Hangt ook af van hoeveel slaap ik gehad heb of waar ik in mijn cyclus zit merk ik.
Gisteren vond ik het om tien uur wel lekker van temp maar toen was het stikdonker buitenDaar moet ik nog even aan wennen geloof ik. Of gewoon lopen als het licht is.
mijn weegschaal zegt dat ik weer wat aankom... Op zich niet heel vreemd, ik ben dit weekend uit eten geweest en heb patat gehad, en het zal straks wel weer naar beneden gaan, maar leuk vind ik het niet. Ik zit nu weer iets boven de bovengrens die ik gesteld had...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Blinker het volgende:
Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom
Van het weekend toch maar eens wegen, ieeeeek
Hmmm, bij mij was het nog een tikkie erger. Ik ben drie dagen achter elkaar uit geweest en het nodige bier gehad en vette hap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef teigan het volgende:
[..]
mijn weegschaal zegt dat ik weer wat aankom... Op zich niet heel vreemd, ik ben dit weekend uit eten geweest en heb patat gehad, en het zal straks wel weer naar beneden gaan, maar leuk vind ik het niet. Ik zit nu weer iets boven de bovengrens die ik gesteld had...
Ik moet wel even opletten dat ik genoeg drink, ik heb vandaag nog maar weinig op... Nu ik eraan denk zal ik gelijk maar weer even een mok water pakken..
Ja, maar dan is het ook niet gek dat je aankomt hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij was het nog een tikkie erger. Ik ben drie dagen achter elkaar uit geweest en het nodige bier gehad en vette hap.
Ik dacht dat het geen kwaad konquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook niet gek dat je aankomt he
Gunstig! Dan krijg je ook minder zin om te etenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef Chell het volgende:
Ik ben echt zo suf met nieuwe topics! Het ontgaat me echt altijd als er eentje dichtgaat. Vond jullie al zo stil dus![]()
Hier alles goed nog steeds! Zelfs een weekend kamperen zorgde voor minder gewichtIk heb een plateau gehad rond de 90 denk ik, want sinds ik daaronder zit (
![]()
), gaat het ineens weer sneller!
En ik ben verliefd! Woei (niet dat dat iets met afvallen te maken heeft, maar goed)
Hmm, ik heb wel een kokende man getroffenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gunstig! Dan krijg je ook minder zin om te eten
Daar komt ook nog wel het een en ander aan fruit bij wat de boel nog opkrikt en misschien iets meer brood, maar daarvoor ben ik te luiquote:Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Volkorenbrood 2 snee 154 kcal 0 2
• Philadelphia light diverse smaken 2 voor 1 snee 76 kcal 4 6
• Aardappelen gekookt 2 opscheplepel 106 kcal 0 0
• Spinazie à la crème 2 opscheplepel 109 kcal 4 6
• Tartaar bereid 1 stuks 132 kcal 3 6
• Ei gekookt 1 stuks 74 kcal 1 5
• Volkorenbrood 4 snee 308 kcal 1 4
• Smeerkaas 40+ 4 voor 1 snee 135 kcal 5 11
• Ei gekookt 1 stuks 74 kcal 1 5
Totaal aantal kcal. 1169 20 45
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:36 schreef Chell het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel een kokende man getroffenMaandag heeft ie pizza voor me gemaakt
Wel jammer dat ik sinds mijn relatie aangekomen ben.....je gaat toch net iets vaker uiteten/drinken/bios etcquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gunstig! Dan krijg je ook minder zin om te eten
Dit herken ik erg goed! Toen ik net met mn vriendin kreeg woog ik 78 kilo. Drie jaar later opeens 108 kilo. Erg extreem, ik weet hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik sinds mijn relatie aangekomen ben.....je gaat toch net iets vaker uiteten/drinken/bios etc
Op kameri s ook wel gevaarlijk, ik ben inderdaad ook begonnen met studeren dus heb ook vaker meidenavonden met studiegenootjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:34 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dit herken ik erg goed! Toen ik net met mn vriendin kreeg woog ik 78 kilo. Drie jaar later opeens 108 kilo. Erg extreem, ik weet hetZal ook wel mee te maken hebben gehad dat ik op kamers ging wonen.
Nope, geen broer. Alleen twee zussen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:30 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
Vertel! Vertel! Waar heb je die gevonden en heeft ie een broer?
Alhoewel ik je ex erg leuk vond begrijp ik dat het gewoon niet meer ging. Ik vind het helemaal superdesuper dat je zo snel alweer in love bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef Chell het volgende:
Ik heb ook zelf ergens een stuk gemist geloof ik hoor SjeenNee, tis heel snel gegaan. Relatie liep al eeuwen kut, uiteindelijk dus paar weken geleden de knoop doorgehakt. Had ik veel eerder moeten doen, maar ik ben niet zo goed in loslaten....
Ennuh..naja.. toen was er dus in no time een ander
Gefeliciteerd Chell, erg mooi dat je je streven hebt gehaald. Ook blij met je figuur nu of wil je toch nog doorgaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Chell het volgende:
I did it!!![]()
![]()
![]()
Toen ik begon met afvallen, heb ik wel soort van een streefgewicht in mijn hoofd genomen, maar ik heb vanaf het begin af aan een beetje de insteek gehad: "ik zie wel waar het schip strand en mijn gewicht zich gaat stabiliseren". Wat ik wel héél graag wilde bereiken was een gewichtsverlies van 15 kilo.
And I did. Vandaag...
103 kilo op 1 mei..
-15 kilo op 17 augustus..
88 kilo...
Ik ben zo trots!
Wow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |