Nou ja, zo is het wel een beetje toch? Of is het er met watjes in gewreven bij anderen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, jij maakt het helemaal gatsie! Alsof elke zwangere volgepompt rondloopt
maar die 10 keer per dag is toch vanaf een bepaald aantal weken??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:23 schreef Ca.ra het volgende:
Tien keer op een dag is het minimum zeggen ze altijd, BJ. En drie schopjes achter elkaar telt dan voor drie. Als je zo telt dan haal je de tien snel hoor.
Ik weet niet hoe jouw placenta ligt, maar bij mij (voorliggende placenta) voel ik hem alleen in een strookje links en rechts, helemaal bovenaan en helemaal onderaan. Dat maakt de kans ook alweer kleiner dan bij anderen he.
Wat andere mensen soms zeggen van een uitstekende voet ofzo heb ik hier ook nog nooit meegemaakt.
Goede morgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef Poppedein het volgende:
[allediscretieuit]
Je wilt niet weten hoevaak ik sperma aan mn handschoen heb
![]()
[/allediscretieaan]
Je vergeet onze Poppedeinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je Innepin, ik weet dat het heel fout is omdat ik morgen pas 38w ben en jij al bijna 42, maar ik ben stiekem gewoon een klein tikkie jaloersig op jouw vrijdag!![]()
Helpt dat? Wat er ook gaat gebeuren, jij hebt binnen een paar dagen je kindje in je armen, bij mij kan het zomaar nog een maand duren.Het einde is hoe dan ook in zicht hoor!
Slaat nergens op hoor, maar vanwege jou en Nijna ldie over tijd ging loopt de druk hier best hoog op terwijl Huup, Kersjes, DuchessX en ik eig. nog lang niet mogen klagen want die 40w is nog lang niet in de buurt.Maar toch voelt het anders.
![]()
![]()
je weet hoe fout dit klinkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef freecell het volgende:
Kom ik weer binnenrollen, is het ineens sperma all over the place
oh innepin!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef innepin het volgende:
Tien dagen overtijd vandaagJemig. En nog altijd niets noppes nada. Ik denk dat ik vrijdag wel ga halen... nou ja, dan nog is het maar 3 nachtjes slapen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Sidn3y wat een prachtige echo's zeg!
Davinia je maakte me aan het lachen met je opsomming van wat je allemaal hebt gegetenkon ik wel even gebruiken
Incantrix, ik wil je laten weten dat ik het eens ben met de andere meiden; je bent altijd heel attent en lief voor ons![]()
net als Mijsje, dat vind ik ook zo'n lieverd
Zelf problemen om zwanger te raken en dan toch zo enthousiast hier meeleven! Respect!
PS Morgen heb ik meldplicht hier! Kan zijn dat ik eindelijk een keer, dan ben ik dus niet zo heul vroeg hoor dames
![]()
*eensch is*quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden Mijsje![]()
Je hebt één echo tussen de 9 en 14 weken en één rond de 20e week. Dus jij hebt je 'twaalf weken echo' gewoon een beetje vroeg gehad denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:28 schreef Asyniur het volgende:
Kom je thuis om te lunchen, krijg je d'r spermaverhalen bij![]()
Rommelende dames, hou vol!![]()
Ik hoor en leesvan meerdere mensen dat ze rond 12 weken nog een echo hebben (gehad). Maar volgens mij is mijn volgende echo pas de 20 weken echo en opeens vind ik dat zo vreselijk lang duren om te weten of alles goed is. Ik bedoel heb de laatste echo met 9 weken gehad.
![]()
misschien einde van de week wel ff, tegelijk met mijn 19 weken fotoquote:
Oh joh, zo dringend is het allemaal ook niet hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef ymme het volgende:
Freecel, super dat alles goed was bij de vk. Zowel met het kind als met jouw.
BE: Dit is al vakder gezegt, maar er is er nog nooit ééntje blijven zitten. Al kan ik me voorstellen dat je je kleintje in je handen wilt houden. Liever gisteren dan vandaag. Maar laat het kleintje nu nog maar lekker zitten joh, met dat warme weer bevallen lijkt me ook geen pretjeZet zij, die nog nooit een kind heeft gebaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |