abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71589627
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je Innepin, ik weet dat het heel fout is omdat ik morgen pas 38w ben en jij al bijna 42, maar ik ben stiekem gewoon een klein tikkie jaloersig op jouw vrijdag!
Helpt dat? Wat er ook gaat gebeuren, jij hebt binnen een paar dagen je kindje in je armen, bij mij kan het zomaar nog een maand duren. Het einde is hoe dan ook in zicht hoor!

Slaat nergens op hoor, maar vanwege jou en Nijna ldie over tijd ging loopt de druk hier best hoog op terwijl Huup, Kersjes, DuchessX en ik eig. nog lang niet mogen klagen want die 40w is nog lang niet in de buurt. Maar toch voelt het anders.

Je vergeet onze Poppedein nog een LLM erbij voor in je lijstje
#geen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:14:02 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71589766
*weer bijgelezen

je kunt wel merken hier dat het vakantietijd is!

oh en wat ik nog wilde toevoegen aan de hoeveelheid dat een baby beweegt: met warm weer houden ze zich ook vaak wat rustiger.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71589787
Goedemorgen wederom!

Kom ik weer binnenrollen, is het ineens sperma all over the place

Echo gehad, bij vlos geweest en bloed geprikt.
Baby zo groot als mijn pink, termijn klopt precies, kloppend hartje en hij zwaaide naar me
Bij vlos ook alles goed, alleen moet wel even naar de chiropractor voor mijn bekken en dus ook weer ischias.
Maar even bellen dus. Voor de rest leek alles prima!
pi_71589960
BE, ik kan me je :"ik wil ook" helemaal voorstellen hoor!
Ik kijk later vandaag of morgen ff of ik nog een bad of andere foto heb voor in het babietjestopic, ik geef wel ff een seintje hier als ik wat heb gepost.
Nu eerst ff de oogjes dicht.
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:25:42 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71590082
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef freecell het volgende:
Kom ik weer binnenrollen, is het ineens sperma all over the place
je weet hoe fout dit klinkt?

fijn dat je een mooie echo hebt gehad
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:28:50 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71590174
Kom je thuis om te lunchen, krijg je d'r spermaverhalen bij

Rommelende dames, hou vol!

Ik hoor en lees van meerdere mensen dat ze rond 12 weken nog een echo hebben (gehad). Maar volgens mij is mijn volgende echo pas de 20 weken echo en opeens vind ik dat zo vreselijk lang duren om te weten of alles goed is. Ik bedoel heb de laatste echo met 9 weken gehad.
pi_71590230
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef innepin het volgende:
Tien dagen overtijd vandaag Jemig. En nog altijd niets noppes nada. Ik denk dat ik vrijdag wel ga halen... nou ja, dan nog is het maar 3 nachtjes slapen
oh innepin!
10 dagen overtijd is echt heel rot, ik weet hoe je je voelt! Ik kom elke dag even spieken om te kijken hoe het met je gaat. ik hoop dat je baby vandaag komt!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71590235
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Sidn3y wat een prachtige echo's zeg!

Davinia je maakte me aan het lachen met je opsomming van wat je allemaal hebt gegeten kon ik wel even gebruiken

Incantrix, ik wil je laten weten dat ik het eens ben met de andere meiden; je bent altijd heel attent en lief voor ons

net als Mijsje , dat vind ik ook zo'n lieverd Zelf problemen om zwanger te raken en dan toch zo enthousiast hier meeleven! Respect!

PS Morgen heb ik meldplicht hier! Kan zijn dat ik eindelijk een keer , dan ben ik dus niet zo heul vroeg hoor dames
gekkie...
pi_71590309
Freecell goedgekeurd Baby zo groot als pink Ongelooflijk dat dat gewoon een echt mensje is met alles erop en eraan

Asy, mss kun je vragen om een extra echo? Kan me voorstellen dat 11 weken wel erg lang wachten is

Bad-foto's van Iris!!!! Ik wacht vol spanning af!

Jammie wat is boterkoek toch slecht lekker
#geen
pi_71590335
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:30 schreef mijsje het volgende:

[..]

gekkie...
De waarheid mag gezegd worden Mijsje
#geen
pi_71590349
Fijn dat alles goed was Free

Asyniur, ik heb ook een echo gehad bij 9 weken voor de termijn, en toen nog een bij 12 weken. Maar die echo met 12 weken was voor de combinatie test en heb ik gewoon zelf moeten betalen, nu kan ik niet voor de rest spreken maar dat zou zomaar voor meer mensen kunnen gelden. Als je alleen maar even wilt gluren is een pretecho een stuk goedkoper 40 euro tegenover 140
Maar misschien is het anders wel leuk voor jezelf om zo'n ding aan te schaffen? een angelsounds? Er zijn geloof ik nog wel wat mensen die er 2e hands 1 aanbieden, ik dacht oa Raissa, maar ik weet nie of zij de hare nog heeft. Tot 20 weken duurt idd nog lang
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71590504
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:34 schreef DuchessX het volgende:

[..]

De waarheid mag gezegd worden Mijsje
*eensch is*

ROFL @ Poppedein (en Troel)

Ook suf WupWup dat het zo lang duurt voor je naar de fysio kunt, ik kan donderdag al terecht, ondanks de vakantie, ik krijg gewoon een vervanger. Het is juist hartstikke belangrijk dat er snel aandacht aan jouw klachten wordt besteed.

Ik ben net terug van de huisarts, heerlijk... moest dus wel van binnen voelen Maar het viel mee, er zat wel een aambei maar die was nog klein en zat van binnen. Ik heb nu zalf met lidocaine en vingercondoompjes !!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71590687
Asy, bij onze praktijk is 12 weken voor termijnbepaling standaard, daarom kreeg ik er eentje met die 12 weken. Dat ik daarvoor al twee echo's gehad had was vanwege een controle in het ziekenhuis (ivm eerdere miskraam en alle gedoe erna) en een vroege echo bij de vk vanwege die miskraam. Nou heeft onze vk een eigen echo, dus dan is het ook niet zo moeilijk om een extra echo te doen. Dan zou je het dus gewoon kunnen vragen...
Ha, krijg net nog een mail van manlief, hij is zenuwachtig voor onze echo vanmiddag...hihi, soms snap ik mannen niet. Ik ben wel nieuwsgierig, maar zenuwachtig nuh.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71590719
Oef, wat veel LLM hier! Allemaal veel alvast...
pi_71590798
Mefke vanmiddag echo! veel plezier!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:58:45 #241
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71590989
Ah wat lief Mefke. Geniet er samen van!
Ik mag morgen met mijn schoonzusje dit keer. Mijn man is net een week ziek thuis geweest en hij heeft al niet zo veel vrije dagen over, die bewaren we liever voor als de kleine er echt is.

Asy, ik heb ook een echo gehad met 12 weken, maar dat was net als bij Huup voor de combinatietest.
Overigens vond ik het hele echo-gebeuren minder belangrijk vanaf het moment dat ik leven heb gevoeld, en dat was al vrij vroeg (17 weken).
In mijn flauwval-periode hebben ze nog regelmatig in het ziekenhuis gekeken, maar dat was vaak niet eens een minuutje. Die vielen tegen.

Oh en Twinkly, succes met je 'aardbei'.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71591218
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:28 schreef Asyniur het volgende:
Kom je thuis om te lunchen, krijg je d'r spermaverhalen bij

Rommelende dames, hou vol!

Ik hoor en lees van meerdere mensen dat ze rond 12 weken nog een echo hebben (gehad). Maar volgens mij is mijn volgende echo pas de 20 weken echo en opeens vind ik dat zo vreselijk lang duren om te weten of alles goed is. Ik bedoel heb de laatste echo met 9 weken gehad.
Je hebt één echo tussen de 9 en 14 weken en één rond de 20e week. Dus jij hebt je 'twaalf weken echo' gewoon een beetje vroeg gehad denk ik
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:06:56 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71591243
Mja, ik had mijn termijnecho met 9 weken. En combinatietest doen we niet (dus ook geen nekplooimeting).
Maar opeens had ik het gevoel dat 'iedereen' meer dan 2 echo's kreeg alleen ik niet...
En ik vond het opeens zo lang duren 11 weken ertussen
stomme hormonen die opeens voor zo'n emo-momentjes zorgen...

Ik zal het vanavond anders nog eens navragen aan de VK en anders gewoon geduldig wachten tot de 20 weken echo...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:41:10 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592280
Hier ook 'maar' 2 hoor.
Idd de termijn-echo, deze keer vroeg op mijn verzoek (8w ipv 12) en de 20w echo.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:43:59 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71592374
@Freecell: gefeliciteerd met je goede echo!!!

@Asyniur: ik kreeg mijn extra echo, alleen omdat de termijn de 1e echo niet te bepalen was...
(dus 1 x bij 10 weken en 1x bij 12 weken) en nu moest ik ook gewoon wachten tot 20 weken..
en dat wachten duurt idd lang!
vooral omdat je zo graag wilt weten of alles goed gaat met het kleintje in je buik....

ik kreeg net mijn pakketje, had een bestelling gedaan bij bellyfashion en heb eindelijk een lange positiespijkerbroek gevonden in lengte 36!!! leuke broek, en direct ook 2 shirtjes en een spijkerrokje erbij en die zijn ook zoooo leuk! ben er helemaal blij mee!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71592455
oeh leuk beessie! foto?
pi_71592591
Freecel, super dat alles goed was bij de vk. Zowel met het kind als met jouw.

BE: Dit is al vakder gezegt, maar er is er nog nooit ééntje blijven zitten. Al kan ik me voorstellen dat je je kleintje in je handen wilt houden. Liever gisteren dan vandaag. Maar laat het kleintje nu nog maar lekker zitten joh, met dat warme weer bevallen lijkt me ook geen pretje Zet zij, die nog nooit een kind heeft gebaard.
pi_71592648
Goeiemiddag allemaal

Ik heb even teruggelezen, maar ben het grootste deel vergeten. Zat eigenlijk tijdens het lezen constant met de lieve post van Incantrix in gedachten.
Het feit dat ik hier regelmatiger post is niet omdat ik opeens op een roze wolk zit, maar eerder omdat ik hier altijd heb zitten lurken (ook toen ik helemaal nog niet zwanger was) en jullie altijd zo'n toffe bende vond (uiteraard wisselt het publiek telkens, maar gewoon de manier waarop jullie met elkaar omgaan vind ik en ) en ik wou er altijd deel van uitmaken. En nu ben ik zwanger, heb ik het 'recht' om erbij te horen en dat wil ik ook proberen om me ook hier thuis te voelen.

Ik vind het nog steeds moeilijk om bewust bezig te zijn met het zwanger zijn. Gisteren waren we bv bij een collega om iets te eten die het al weet en ik probeer het onderwerp eigenlijk nog altijd wat te mijden Het klinkt zo raar, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik dit eigenlijk niet verdien en dat het om die reden ook nog verkeerd zal lopen. Volgende week vrijdag kan er in mijn ogen niet vlug genoeg zijn. Dan hebben we eindelijk de 12-weken echo en zullen we toch iets meer weten. Het is natuurlijk geen garantie, maar als daarop alles goed is (baby helemaal in orde) dan zal dat volgens mij wel de geruststelling zijn die ik nodig heb (hoop ik)

Ik wil namelijk wel echt genieten van het hele gebeuren, maar durf (nog) niet Ik heb ook de hele MMM op dezelfde manier beleefd. Vooral elke maand ontkennen en elk mogelijk kwaaltje afdoen als iets wat niet met een eventuele zwangerschap te maken heeft zodat ik niet te veel hoop kreeg. En ik denk (vrees) dat ik die eerste 12 weken (voor mezelf) op dezelfde manier zal (moeten) doormaken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:52:57 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71592673
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
oeh leuk beessie! foto?
misschien einde van de week wel ff, tegelijk met mijn 19 weken foto heb net mijn eigen kleren weer aan en moet straks werken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:53:41 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71592698
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef ymme het volgende:
Freecel, super dat alles goed was bij de vk. Zowel met het kind als met jouw.

BE: Dit is al vakder gezegt, maar er is er nog nooit ééntje blijven zitten. Al kan ik me voorstellen dat je je kleintje in je handen wilt houden. Liever gisteren dan vandaag. Maar laat het kleintje nu nog maar lekker zitten joh, met dat warme weer bevallen lijkt me ook geen pretje Zet zij, die nog nooit een kind heeft gebaard.
Oh joh, zo dringend is het allemaal ook niet hoor.
En dat ze niet blijven zitten weet ik wel hoor. Ten slotte kan de oudste al lopen en dat was vast heel rottig gegaan in mijn buik.
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig en laat me onbewust, maar onterecht dus, mee slepen met het (volkomen) terechte ongeduld van de dames die over tijd lopen/liepen.
En al die foto's van lieve kleine babietjes maken het er niet beter op. Oh en dat pijnlijke gerommel 's nachts dus. Dat had ik de vorige keer niet en stiekem denk je dan wel 'zou het?'.
Aan mijn lijf dus geen polonaise meer van ananas en sex enzo hoor... gewoon lekker nog een week of 2-3 slapen 's nachts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')