quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef innepin het volgende:
XeniaDapper? Dat is nou weer niet een beschrijving die ik mezelf zou geven
Huup, dat bevalverhaal![]()
Sidn3y, fijn dat je echo goed was!
Anyway, weer terug van het ziekenhuis, er valt weinig te melden. Baby was bijzonder druk aan de CTG, heeft bijzonder veel vruchtwater volgens de echo, en lag vast (z0mg JEUJ) in m'n bekken volgens het porren van de gyn. Woensdag terug voor nog es een checkup, en mocht er nou echt niets gebeuren, word ik vrijdag ingeleid. Op 07-08-09.
We wachten maar weer af
ja dat jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Innepin; dus voor het einde van de week heb jij je kleintje in je armen!!!!
Ik had er eentje van Anita gekocht, gewoon een zwangerschaps/babywinkel binnengelopen en gevraagdquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef WupWup het volgende:
Wie o wie kan me helpen? Ik zoek een goed ondersteunende buikband, maar tot nu toe kan ik alleen maar de gewone leuke vinden..
Ik heb er een van Carriwell, die is een stuk goedkoper dan die van Anita (14,95)quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef WupWup het volgende:
Wie o wie kan me helpen? Ik zoek een goed ondersteunende buikband, maar tot nu toe kan ik alleen maar de gewone leuke vinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karin, dat waren wij niet, thuis bevallen en dat was fijn
Fake it till you make it...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Iris
Turbobevalling...:wat een snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karin, dat waren wij niet, thuis bevallen en dat was fijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ow In, de beeb is al ingedaald, dus wie weet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef innepin het volgende:
XeniaDapper? Dat is nou weer niet een beschrijving die ik mezelf zou geven
Huup, dat bevalverhaal![]()
Sidn3y, fijn dat je echo goed was!
Anyway, weer terug van het ziekenhuis, er valt weinig te melden. Baby was bijzonder druk aan de CTG, heeft bijzonder veel vruchtwater volgens de echo, en lag vast (z0mg JEUJ) in m'n bekken volgens het porren van de gyn. Woensdag terug voor nog es een checkup, en mocht er nou echt niets gebeuren, word ik vrijdag ingeleid. Op 07-08-09.
We wachten maar weer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Klaagmodus]
Ow en natuurlijkvoor alle goedgekeurde babies en mama's!
#geen
Zullen we daar de 'ik reageer op iedereen en heb ook nog wat inhoudelijks te vertellen'-award van maken? Volgens mij is Incantrix zo iemand die IRL ook heel goed kan luisteren. Zoals ze nu ook weer even aan Leonieke denkt vind ik helemaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Poppejans het volgende:![]()
Die lappen text van jou! Ik nomineer je vast voor de ''ik reageer op iedereen'' award!
En ik ben ook erg fan van de H&M!!!, zie steeds weer leuke(re) dingen voor de kleine kerel
Het ligt denk ik aan de uitgerekende datumquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef Twinkly het volgende:
[smerig verhaal]
hij gaat toch geen inwendig onderzoek doen hoop ik!!![]()
[/smerig verhaal]
hmm ik dacht idd dat bad-bevallingen niet echt meer een raar-etiketje hadden tegenwoordig neequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Ssserpente het volgende:
Lijkt mij ook erg fijn!! Merk wel dat ik er in m'n omgeving best nog wel wat verbaasde reacties op krijg. Veel mensen snappen niet waarom ik dat nou weer zou willen en vinden het echt weer wat voor mij om apart te doen.Terwijl ik juist dacht dat het toch al aardig bekend was inmiddels.
Dan maak ik bedje lekker nog niet op. Anders ligt het toch maar te verstoffen. Bij een vriendin van me hebben ze ook niet gekeken, terwijl ik juist van BE hoorde dat je het beddengoed er net zo goed los in kunt gooien omdat ze het toch weer opnieuw opmaken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hmm ik dacht idd dat bad-bevallingen niet echt meer een raar-etiketje hadden tegenwoordig nee![]()
ik bedenk me net dat ik mn bed nog omhoog moet zettenshit...
morgen maar es even kratjes halen ofzo en lief aan het werk zetten.
hahaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Tuttut meid!
De vk zei tegen mij dat het met 36 weken mag, maar met 37 echt wel moet.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:Heb je een beetje een grote tafel?
![]()
lol dat zal het zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ligt denk ik aan de uitgerekende datumHier was overigens geen compleet inwendig onderzoek nodig hoor, bij mij bleek het uiteindelijk om een kloofje te gaan en door de zalf te smeren die ik van de apotheek had, werd het juist pijnlijker
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef DaviniaHR het volgende:en k ben hondsmoega dus lekker slapen
![]()
ja nou niet echt dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:Heb je een beetje een grote tafel?
![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Sidn3y het volgende:
Huup, als het komt dan komt het hoor, dus dan kan de vk hoog en laag springen maar ze zal heus ook wel even bukken![]()
Ik heb er niet zo'n verstand van, ik was in 2 uur klaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je weet dat het persen bij een eerste best 2 uur mag duren? Dat even kan dan best lang zijn hoor, voor een vk!
Dan zou ik mijn werkplek toch ook op de juiste hoogte willen hebben.
Mooie foto's!
Nee ik kan me voorstellen dat niet iedereen behoefte heeft om dat ineens te lezen. Maar ik ben nieuwsgierig aangelegd dus ik zal eens naar het bevallingstopic gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef Lois het volgende:
Enorm! Maar dat vertel ik hier niet met al die dames die nog moeten bevallen.
mijn verhaal is wel te vinden in de wat oudere bevallingstopics uit 2003.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
BE, kan je dan niet beter 's morgens prostaglandingesen?Het is een keertje te proberen toch?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat andere klopt dus idd ook, dat wij dan heus de enigen niet zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef Troel het volgende:
BE< je moet het stinkie in een potje laten doen en dan met een theelepeltje elk half uur bij jezelf erin kwakken, dan heeft het langdurig effect
Als jij daar meer lol aan hebt mag jij het met zo'n grote spuit doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eig. meer zo'n grote spuit ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |