abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71585062
Goedemorgen!

Huup, je buik hoort groter en groter te worden hoor Je doet iets fout denk ik

Poppedein, veel plezier! Gewoon lekker douchen, beetje crème op je kop en je voelt je een stuk beter!

Wij gaan over een minuutje of 20 maar eens weg, fotootjes van mijn binnenkant maken (echo)
Volgens mij is het een ventje!
pi_71585159
Goedemorgen Dames,

Duchess gewoon al aan de meldplicht jeetje das snel gegaan

Huup je buik hoort te groeien hoor, niet te krimpen....

Poppedein veel plezier op de fotoshoot vandaag

Kersjes wat een bruten die mannen ... een zwangere vrouw zo vroeg 's ochtends uit dr slaap halen. Hopelijk kun je nog een beetje bij tukken vanmiddag.

Cara

Vanacht weer redelijk geslapen, maar 1 keer er uitgeweest om te plassen dus dat viel mee. Mn AB kuur is voorbij, straks even bellen met de HA voor de uitslag van de kweek. Moet ik nu eigenlijk nog een keer mn plasje langsbrengen om te checken of de blaasontsteking over is?

Freecell veel plezier bij de echo vanmiddag!
pi_71585190
Kersjes, je zou de gemeente even kunnen bellen? Dat je half 7 nog acceptabel vindt maar dat half 6 echt een grens is. Gewoon rustig je situatie uitleggen.
Mijn moeder belt voor zichzelf altijd overal achteraan, blijft vriendelijk en rustig en die krijgt best veel gedaan
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:50:27 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585256

Na een halve ananas en een heerlijk potje prostaglandingesen begon vannacht om half 3 het gerommel weer flink op te zetten. Inclusief een paar keer krampen waar ik toch wel even een beetje bij moest zuchten en puffen. Ik helemaal natuurlijk... En daarna heel zen erin proberen te duiken in de hoop dat het toch maar vooral door zou gaan zetten. Maar helaas... Na 2,5 uur gerommel was het weer rustig en ben ik weer in slaap gevallen.
Jammer hoor!

Dus ik vanmorgen tegen F.: vanavond weer hoor!
Maar eigenlijk weet ik dat dus niet zo goed... als het toch niet door zet ben ik mezelf mss meer aan het pesten door wel 's nachts steeds een paar uur wakker te zijn zonder resultaat enk an ik het maar beter gewoon afwachten.
Helaas kon ik ook niet utislapen vanochtend want ergens tussen 8 en 12 komt de cv-ketel meneer weer, hopelijk nu voor de allerlaatste keer voorlopig.

DuchessX! Ook de 37w gehaald! Hopelijk mag je als kadootje uitslapen idd.

Veel plezier met de echo freecell.

Oh en Kersjes, ik denk dat het idd te maken heeft met de temperaturen en dat ze over zijn op een 'tropenrooster' en dan valt er weinig aan te doen. Wrsch is het alleen voor deze week. Sterkte ermee.
pi_71585268
Sidn3y wat een super mooie echo-foto's Lief profieltje!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71585284
BE, kan je dan niet beter 's morgens prostaglandingesen? Het is een keertje te proberen toch?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:54:20 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585301
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
BE, kan je dan niet beter 's morgens prostaglandingesen? Het is een keertje te proberen toch?
Had ik ook aan gedacht. Of vannacht toen het af begon te nemen, maar ik denk dat F. me echt voor gek verklaard zou hebben vannacht. En vanochtend bedacht ik me dat het de verjaardag van mijn schoonmoeder is, en de cv-ketel meneer enzo dus ach... Ik heb het maar laten gaan.

Sowieso is het natuurlijk van de zotte eigenlijk dat je dat soort trucen toe gaat passen eigenlijk.

Oh, en ik vind het een heel naar idee eigenlijk ook wel dat ondanks dat je je uiteraard even wast enzo, dat zij toch, als het wel door zou zetten precies weten waar jij mee bezig bent geweest die nacht. We zullen vast de enige niet zijn, maar toch...
pi_71585628
[allediscretieuit]
Je wilt niet weten hoevaak ik sperma aan mn handschoen heb
[/allediscretieaan]

Het werkt dus toch vaak wel! Anderzijds doet het meer voor t verwekingsproces dan echt voor de start van de baring zelf... In alle eerlijkheid vrees ik BE, dat als je vorige keer 1,5-2 wkn over tijd bent gelopen, je op dit moment vooral jezelf er nog mee aan t plagen bent... Bij een 2e heb je gewoon over het algemeen eerder en meer gerommel dan bij een eerste, maar komt het ook regelmatig voor dat je al met de telefoon in handen staat om je VK te bellen terwijl t op dat moment toch weer afzakt!

Neemt niet weg dat als prostahupsakeejen nog fijn is je dat natuurlijk gewoon moet doen.. t levert dezelfde lovehormones op die je bij je bevalling ook nodig hebt

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 04-08-2009 09:23:39 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:15:51 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71585675
*had ik niet willen weten poppedein, had ik niet willen weten*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:17:05 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585695
Kijk, stiekem hoopte ik al een klein beetje dat jij zou reageren Poppedein.
Je bevestigt precies wat ik ook al dacht, dat een potje lol in bed prima is, maar dat de kans dat daar nu echt iets van komt gewoon klein is.
En heel eerlijk gezegd kies ik dan voor lekker doorslapen hoor. Of althans, dan ga ik er niet elke nacht een feestje van maken. We wachten gewoon verder rustig af.

Oh, en dat andere klopt dus idd ook, dat wij dan heus de enigen niet zijn.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:19:17 #186
5428 crew  miss_sly
pi_71585748
Poppedein

En een dikke voor alle meiden hier, met name de llm met het komende warme weer.

En Iris is mooi, Nijna

innepin, een extra mooie datum 7-8-9, maar je hebt er dan ook lang genoeg op moeten wachten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71585920
Dit topic wordt steeds leerzamer

Moggeh!

Eh weinig te melden. Gister weer naar internist geweest, bloed was allemaal hardstikke goed evenals bloeddruk, moet alleen nog een klein beetje medicijnen ophogen voor mijn schildklier en ik mag gewoon bij VK blijven, nice

Zondag op vakantie eindelijk
pi_71585987
Hahahha...sorry dames
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en dat andere klopt dus idd ook, dat wij dan heus de enigen niet zijn.

En ach ja, je kunt er uiteindelijk lang, kort en gegeneerd over doen, uiteindelijk heb ik toch zeer zelden iemand op mn spreekuur zitten die nog maagd is
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:30:20 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71586006
Whahahahaa Tis maar goed dat iedereen al zwanger is met al dat rondvliegende sperma op die handschoenen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:23 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71586042
Lois, jij maakt het helemaal gatsie! Alsof elke zwangere volgepompt rondloopt
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:43 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71586054
Goede morgen
Heerlijk dit gesprek zo op je nuchtere maag

hier alles nog steeds rustig, alleen wat meer last in mijn liezen, dus lopen is wat pijnlijk.
nu eens douchen en dan boodschappen ed doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:35:42 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586112
Fijn dat het zo goed gaat sindell!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:36:54 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586141
In zekere zin sowieso wel natuurlijk Rocka. Brrr...
Nog weer een puntje respect voor vk's erbij hier, wmb.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:40:13 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_71586203
BE< je moet het stinkie in een potje laten doen en dan met een theelepeltje elk half uur bij jezelf erin kwakken, dan heeft het langdurig effect
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:41:35 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586238
Ik dacht eig. meer zo'n grote spuit ofzo.
pi_71586243
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef Troel het volgende:
BE< je moet het stinkie in een potje laten doen en dan met een theelepeltje elk half uur bij jezelf erin kwakken, dan heeft het langdurig effect
dat is dan echt wel weer het toppunt hoor Troel
pi_71586438
Meiden ! Jullie zijn echt heel erg op de vroege ochtend. En dan heb ik nog gegeten!

Vanmiddag naar de vk, ben heel benieuwd. Heb geen sterretjes meer gezien, maar ga het wel braaf melden. Ben ook erg benieuwd naar de bloeddruk, pootjes worden dikker en dikker en ik heb ook pijn gehad in mijn bovenbuik, maar ja, daar ligt ook een kontje of hoofdje tegenaan te drukken, dus echt raar vind ik het niet. En echo! Wel heerlijk geslapen, maar wakker geworden met een aantal dooie vingers en twee slapende polsen, gelukkig trekt dat weg in de loop van de ochtend.

Be, misschien tukkie doen vandaag overdag, tis er warm genoeg voor? En Sindell fijn dat alles goed was. En voor de andere dames:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:53:33 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_71586441
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eig. meer zo'n grote spuit ofzo.
Als jij daar meer lol aan hebt mag jij het met zo'n grote spuit doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:54:01 #199
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71586452
He shit, ik slaap weer door alle vieze praatjes heen...

BE, misschien nog een middagdutje als de ketelman weer weg is?

Hoe lang kan dat indalen trouwens duren?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:00:05 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586567
Ik ga gewoon nu even lekker met mijn boek op de bank liggen, de bel is zo hard, daar word ik wel wakker van.

Dat indalen en de pijntjes die erbij horen kan wel dagen duren ca.ra... helaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')