abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71576303
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een beetje een grote tafel?
ja nou niet echt dus
maar anders ga ik gewoon net als Nijna in bad liggen joh, ik hoor nu dat dat prima kan

nee hoor serieus we hebben (bijna) alles in huis, morgen nog even langs de slijter om te kijken of we 2 kratjes kunnen lenen, zo niet, kopen we er twee en dan gaat ie morgen de lucht in
ik zit er uiteraard niet op te wachten om dat tijdens de weeen nog te doen

Lief had het erover dat ie dan altijd de buurman wel om hulp kon vragen maar hij had er nog niet bij nagedacht dat een bevalling niet stopt op een christelijk tijdstip en de volgende dag weer netjes verder gaat enzo zeg maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:53:24 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71576691
Ca.ra en Poppejans, ik word verlegen van jullie.. Maar wel heel lief van jullie

En ja, Poppejans, ze hebben er echt ZULKE leuke dingen, echt.. Ik heb mijn lief nu plechtig moeten beloven de rest van de maand uit de buurt te blijven van de H&M, omdat ik telkens wel weer iets anders opgraaf waar ik helemaal van in katzwijm stort

Kersjes, komt goed, haha!

En ik kwam vooral gewoon nog even welterusten zeggen Tot morgen óf overmorgen allemaal, ik ga morgen vanuit mijn werk naar de film (Public Enemy's Ben benieuwd hoe JD Dillinger neerzet, dat vind ik toch zo'n intrigrerend verhaal) dus kweenie of ik daarna nog in staat ben hiero te komen spieken.. Anders horen jullie me wel na de VK enzo..

3!
pi_71577982
Nijna wat een mooi meisje is Iris nu al zeg! Geniet maar lekker van haar aanwezigheid...
Incantrix veel plezier bij de flim morgen... ik ga die ook zeker zien binnenkort
pi_71578093
Haha Huupje, dat wordt nu wel tijd hoor van die klossen!

Welterusten incantrix!

Twinkly vervelend.... Naar de HA dan maar!
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:36:54 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71578276
Chan! Gewoon ook niet even vertellen wie je bent he! Haha, van harte met jullie mooie knul .
KuikenGuppy
pi_71578722
Huup, als het komt dan komt het hoor, dus dan kan de vk hoog en laag springen maar ze zal heus ook wel even bukken

Nijna wat een bevalling! Wel bijzonder, zo onverwachts in bad.

Davinia, we waren inderdaad vorige keer ook even tegelijk zwanger. Hier is het geloof ik ook flink aan het groeien want ik zag mezelf vandaag in een etalageruit en vond mezelf er niet zo charmant uitzien als anders...

Foto's van vandaag! (nouja, als het lukt)
Pasfoto:

Ruggegraat + borstkas:

Voetje:

Zwaaien:
pi_71578779
Haha, die laatste! Net kiekeboe! Mooie foto's Sidney
Lotte!
Noah!
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:54:36 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71578927
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Sidn3y het volgende:
Huup, als het komt dan komt het hoor, dus dan kan de vk hoog en laag springen maar ze zal heus ook wel even bukken
Je weet dat het persen bij een eerste best 2 uur mag duren? Dat even kan dan best lang zijn hoor, voor een vk! Dan zou ik mijn werkplek toch ook op de juiste hoogte willen hebben.

Mooie foto's!
pi_71579039
Hihi ja zo had ik er nog niet over nagedacht, tis inderdaad net kiekeboe!
pi_71579102
oh maar hell no dat ik thuis ga persen
ik ga sowieso naar het ziekenhuis en ik weet dat er mensen zijn bij wie het allemaal in standje turbo gaat enzo en die het ziekenhuis niet meer halen maar dat zijn toch wel uitzonderingen dus daar ga ik niet vanuit. T gaat meer om de voorcontrole, ontsluiting checken en om de nacontroles enzo. VK weet dat ik naar t ziekenhuis wil

Maar komt goed ik ben stiekem trouwens erg blij dat ik niet vandaag bevallen ben... mn neefje is vandaag jarig en ondanks dat ik niet zo gek veel met die familie heb zou ik het toch niet zo heel leuk hebben gevonden geloof ik...

Sidn3y wat een ontzettend mooie en duidelijke echo's
en wat een hoop verschillende ook! Leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71579633
Sidn3y wat een prachtige echo's zeg!

Davinia je maakte me aan het lachen met je opsomming van wat je allemaal hebt gegeten kon ik wel even gebruiken

Incantrix, ik wil je laten weten dat ik het eens ben met de andere meiden; je bent altijd heel attent en lief voor ons

net als Mijsje , dat vind ik ook zo'n lieverd Zelf problemen om zwanger te raken en dan toch zo enthousiast hier meeleven! Respect!

PS Morgen heb ik meldplicht hier! Kan zijn dat ik eindelijk een keer , dan ben ik dus niet zo heul vroeg hoor dames
#geen
pi_71579783
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je weet dat het persen bij een eerste best 2 uur mag duren? Dat even kan dan best lang zijn hoor, voor een vk! Dan zou ik mijn werkplek toch ook op de juiste hoogte willen hebben.

Mooie foto's!
Ik heb er niet zo'n verstand van, ik was in 2 uur klaar
De vk had nog geluk, buiten dat ze net op tijd was, ik had die middag m'n bed omhoog gezet (ok, laten zetten ) onder het mom van dan is het maar vast gedaan (we hadden nog geen instructie gehad). Bedzeiltje lag er ook pas sinds die middag op en kon er 's avonds dus weer vanaf....
Maar je hebt gelijk, ik zou als vk ook gaan "zeuren".

Maar Huup, maak je maar geen zorgen, je bent vast op tijd om gewoon naar het ziekenhuis te gaan. Meestal gaat het gelukkig niet zo snel.

Trouwens nog een vraagje. Ik heb vandaag folders meegenomen over zwangerschapscursussen. Yoga, pilates, gym, mensendieck. Ik heb vorige keer geen cursus gedaan, maar wil dat deze keer wel. Niet voor de ontspanning, maar meer om mensen te leren kennen want ik ken hier niemand, en ook om gewoon wat fitter te zijn. Als ik weer zo'n turbo bevalling heb, ga ik waarschijnlijk weinig hebben aan de puf-lessen e.d. (vorige keer is het ook gelukt zonder).
Yoga valt dan denk ik af, want dan kan je minder kletsen met elkaar. Wat zouden jullie aanraden of afraden?
  Jubileum moderator maandag 3 augustus 2009 @ 23:31:17 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71580313
nijna wat een prachtige Iris heb je daar.

eh Duch, die meldplicht is niet serieus hoor, het is hier geen strafkamp

Ca.ra ik twijfel heel erg of ik je dit wel moet vertellen maar ik doe het puur om je gerust te willen stellen; het loslaten van de placenta voelt niet zoals menstruatiekramp. Sterker nog, je voelt er helemaal niets van.....
ik verloor ineens een heleboel bloed en daar merkte ik het aan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:38:04 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71580516
Lief Lois, en dat weet ik ook wel. De verloskundige heeft het ook nog een keer verteld. Ik voelde me ook zo stom toen ik belde maar het deed echt zeee-heeer! op een gegeven moment en duurde veel langer dan de afgelopen dagen en nouja... ik moest gewoon even gerustgesteld. Met het kersenpittenzakje is het in een uurtje weer gezakt, dus toen voelde ik me weer beter.

Net begon het trouwens weer. Mijn man heeft net een kus gegeven met de mededeling: 'ik ga naar bed, kom je ook zo?' Ik: ja dadelijk als mijn buik wat gezakt is... Hij: 'Hmm dat was toch juist het probleem?' Ik: Hij:

Het lijkt me wel heel heftig, loslatende placenta. Was je niet in paniek?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Jubileum moderator maandag 3 augustus 2009 @ 23:41:02 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71580593
Enorm! Maar dat vertel ik hier niet met al die dames die nog moeten bevallen.
mijn verhaal is wel te vinden in de wat oudere bevallingstopics uit 2003.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:41:22 #166
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71580601
Iris mooi meiske en wat een turbo bevalling......

Innepin mooie data idd en zoals de rest al zei, je bent gewoon mama van het weekend
geniet nog maar heel even fijn met z'n 2en

De rest gewoon fijne zwangerschap nog allemaal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:44:05 #167
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71580689
Overigens was het ook wel een beetje angst voor de pijn hier hoor. Als puber had ik echt heel heftige pijn bij het ongesteld worden. Bij de eerste tekenen snel naar huis fietsen van school (11 kilometer) en dan de laatste twee kilometers echt op mijn tandvlees. Dan thuis een heet bad en 800 mg naproxen zetpillen (was toen nog alleen op doktersvoorschrift te krijgen) en dat bracht het geheel terug tot net draagbare proporties.
Het idee dat die pijn nu weer zou kunnen komen en dat ik dan alleen maar een paracetamolletje kon pakken was ook wel eng. Maar gelukkig is het na anderhalf uur weer gezakt, en nu het voor een tweede keer langer pijnlijk is ben ik er wat geruster op omdat het vanmiddag ook goed is gekomen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:46:19 #168
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71580748
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef Lois het volgende:
Enorm! Maar dat vertel ik hier niet met al die dames die nog moeten bevallen.
mijn verhaal is wel te vinden in de wat oudere bevallingstopics uit 2003.
Nee ik kan me voorstellen dat niet iedereen behoefte heeft om dat ineens te lezen. Maar ik ben nieuwsgierig aangelegd dus ik zal eens naar het bevallingstopic gaan.
pi_71580762
Oké Lois

Ca.ra

_Bar_ Jij is ook heul lief
#geen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:06:47 #170
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71581315
*bevallingsverhaal gelezen*
Heftig Lois, maar ik vind wel dat ze (ondanks de dingen die niet lukten) goed met je om zijn gegaan. Ook lief van die gyneacologe die aangeeft dat je er veel over moet praten en dat je altijd mag bellen. Zo hoort het he!
Soms dan lees je een verhaal waar mensen echt als een object behandeld worden. Alsof ze maar 'lastig' zijn als ze niet de perfecte patient zijn. Of de persweeen nog maar even wegzuchten mevrouw want de dokter is nog aan het lunchen. Daar kan ik altijd heel boos om worden.

Duchess, ga je nog rondkijken voor een andere therapeut voor je pijn of kijk je het nog een tijdje aan?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:11:26 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71581437
CaRa, hopelijk waren het idd gewoon indalingsweeën en ben je er nu zo'n beetje vanaf
lijkt me erg naar om die angst te hebben.

Duchess vanaf morgen gewoon 37 weken wat is de tijd voorbij gevlogen, weet niet hoe jij het ervaren hebt?
Wel heel naar dat je bij fysio eigenlijk niet meer verder kunt, gelukkig duurd het opzich nu niet lang meer maar toch
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 05:46:10 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71584360
Kan iemand mij vertellen waarom het als "normale" sterveling not done is om op dit tijdstip lawaai te maken, maar als je toevallig een bouwbedrijf in dienst van de gemeente bent (of daarvoor werkt) ineens wel??

Onze flat wordt momenteel al een paar weken omringd door (weg)werkzaamheden: de graafmachines, bulldozers en kiepauto's enzo staan op een braakliggend terrein aan de voorkant, aan de zijkant en achterkant vinden de werkzaamheden plaats. Meestal beginnen ze "pas" om 6:30 uur, vandaag zijn ze dus ruim een uur eerder gestart. Het openen van het hek, zwaar materieel dat bulderend en luid piepend in z'n achteruit rondrijdt, schreeuwende werklui, het lossen van allerhande bouwmaterialen... ik hoorde net zelfs de drilboren al
Tot minimaal eind september gaan ze nog door. Voor de kleine jongen hier in huis een groot feest, het eerste dat hij roept als hij wakker is: "Mama buiten toe, happers kijken!" maar voor de zwangere vrouw die het al moeilijk genoeg vindt om voldoende rust te krijgen en zich zorgen maakt over hoe het moet met de baby die eerdaags geboren gaat worden een frustrerende klotezooi

En nu zit ik hier helemaal opgefokt en doodmoe op de bank, buhhhh.
Ga maar eens ontbijten en hopen dat Innepin vannacht al aan het bevallen is geslagen
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 06:25:06 #173
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71584401
Awww Kers.. vervelend!

Bij mijn weten doen ze dat om nog van de koelte van de ochtend te profiteren dus ze zullen niet tot eind september zo vroeg beginnen. Maarja daar heb je nu niks aan he.

Indalingspijn + maagzuur + harde buiken = pas om 2 uur naar bed gisteravond
pi_71584565
Môgge dames!

Heeft iemand Duchess al gespot? Gefeliciteerd met je 37 wkn mijlpaal!! Vanaf nu mag je meisje komen, hoe gek en fijn is dat!

Sidney wat een prachtige plaatjes! Fijn dat jullie uk zich zo goed liet zien! Gelukkig wist je het geslacht al met zekerheid en hoef je daar niet meer over te twijfelen!

Innepin, wat heerlijk dat je nu een datum in het vooruitzicht hebt! Al hoop ik nog steeds heel hard voor je dat je m niet nodig zult hebben en de boel toch nog uit zichzelf op gang komt… Ik blijf er nog ff voor

Kers, wat lijkt me dat verschrikkelijk! Niet uit kunnen slapen is tot daaraan toe, maar daar wel ontzettend behoefte aan hebben terwijl t door factoren van buitenaf niet lukt is gewoon gruwelijk frustrerend! Hopelijk gaan ze de komende week met t warme weer aan de siësta en kun jij ’s middags ook nog ff bijtukken! Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt over hoe dat straks zal gaan als jullie kleinste menneke dr is!

Ca.Ra, goed dat je toch gebeld hebt hoor!! Fijn dat je in ieder geval weer wat gerustgesteld bent, maar liever bellen met een “domme vraag” dan onnodig in angst blijven zitten! Mensen weten tegenwoordig zo veel dat ze steeds banger worden om nog vragen te stellen! Maar je blijft gewoon leek hoor, en zwanger zijn is gewoon retespannend!

Ik heb mn schoonmoeder met nesteldrang weer over de vloer gehad gister, mn huisje is echt schoner dan schoon, elk hoekje heeft kennis mogen maken met haar allesverslindende stoomapparaat, maar mijn god zeg, ik kon vanochtend gewoon mn muesli nergens vinden, voel me gewoon te gast in mn eigen huis nu, veel te netjes om in te leven en werkelijk alles, álles staat op de verkeerde plek in de keuken… dat wordt weer ff opnieuw inrichten dus!

Ik ga zo proberen nog wat van mn plofkop te maken, heb vandaag een fotoshoot samen met een (5 weken korter) zwangere vriendin… had er onwijs veel zin in, maar ik ben veel te vroeg wakker geworden met een chagrijnige wallenkop en dikke zere voeten , dus ik vrees dat t een hoop “alleen buik”foto’s zullen gaan worden Ik ga mn fotogenieke lijf de douche in sjouwen..

Tot later!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71584616
Goeiemorgen! ik ben de slaapkamer uitgedreven

Duchess vandaag meldplicht woehoeee!!

Kers zulke dingen zijn idd rot hopelijk kun je later op de dag nog heel even bijslapen.

Poppedein wat ben je toch een heerlijk mens Veel plezier met de fotoshoot, en natuurlijk komen daar heus mooie foto's uit!
en dat van die muesli enzo klinkt herkenbaar, das zo'n beetje de reden dat ik eigenlijk nooit iemand laat opruimen/schoonmaken in mijn huis lief aangeboden enzo hoor! maar ik kan er zo slecht tegen dat ik dan vervolgens twee dagen lang bij allerlei logische dingen misgrijp

Hier alles prima, mn buik voelt steeds kleiner en kleiner pfff, niet zo gek natuurlijk maar toch...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71585062
Goedemorgen!

Huup, je buik hoort groter en groter te worden hoor Je doet iets fout denk ik

Poppedein, veel plezier! Gewoon lekker douchen, beetje crème op je kop en je voelt je een stuk beter!

Wij gaan over een minuutje of 20 maar eens weg, fotootjes van mijn binnenkant maken (echo)
Volgens mij is het een ventje!
pi_71585159
Goedemorgen Dames,

Duchess gewoon al aan de meldplicht jeetje das snel gegaan

Huup je buik hoort te groeien hoor, niet te krimpen....

Poppedein veel plezier op de fotoshoot vandaag

Kersjes wat een bruten die mannen ... een zwangere vrouw zo vroeg 's ochtends uit dr slaap halen. Hopelijk kun je nog een beetje bij tukken vanmiddag.

Cara

Vanacht weer redelijk geslapen, maar 1 keer er uitgeweest om te plassen dus dat viel mee. Mn AB kuur is voorbij, straks even bellen met de HA voor de uitslag van de kweek. Moet ik nu eigenlijk nog een keer mn plasje langsbrengen om te checken of de blaasontsteking over is?

Freecell veel plezier bij de echo vanmiddag!
pi_71585190
Kersjes, je zou de gemeente even kunnen bellen? Dat je half 7 nog acceptabel vindt maar dat half 6 echt een grens is. Gewoon rustig je situatie uitleggen.
Mijn moeder belt voor zichzelf altijd overal achteraan, blijft vriendelijk en rustig en die krijgt best veel gedaan
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:50:27 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585256

Na een halve ananas en een heerlijk potje prostaglandingesen begon vannacht om half 3 het gerommel weer flink op te zetten. Inclusief een paar keer krampen waar ik toch wel even een beetje bij moest zuchten en puffen. Ik helemaal natuurlijk... En daarna heel zen erin proberen te duiken in de hoop dat het toch maar vooral door zou gaan zetten. Maar helaas... Na 2,5 uur gerommel was het weer rustig en ben ik weer in slaap gevallen.
Jammer hoor!

Dus ik vanmorgen tegen F.: vanavond weer hoor!
Maar eigenlijk weet ik dat dus niet zo goed... als het toch niet door zet ben ik mezelf mss meer aan het pesten door wel 's nachts steeds een paar uur wakker te zijn zonder resultaat enk an ik het maar beter gewoon afwachten.
Helaas kon ik ook niet utislapen vanochtend want ergens tussen 8 en 12 komt de cv-ketel meneer weer, hopelijk nu voor de allerlaatste keer voorlopig.

DuchessX! Ook de 37w gehaald! Hopelijk mag je als kadootje uitslapen idd.

Veel plezier met de echo freecell.

Oh en Kersjes, ik denk dat het idd te maken heeft met de temperaturen en dat ze over zijn op een 'tropenrooster' en dan valt er weinig aan te doen. Wrsch is het alleen voor deze week. Sterkte ermee.
pi_71585268
Sidn3y wat een super mooie echo-foto's Lief profieltje!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71585284
BE, kan je dan niet beter 's morgens prostaglandingesen? Het is een keertje te proberen toch?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:54:20 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585301
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
BE, kan je dan niet beter 's morgens prostaglandingesen? Het is een keertje te proberen toch?
Had ik ook aan gedacht. Of vannacht toen het af begon te nemen, maar ik denk dat F. me echt voor gek verklaard zou hebben vannacht. En vanochtend bedacht ik me dat het de verjaardag van mijn schoonmoeder is, en de cv-ketel meneer enzo dus ach... Ik heb het maar laten gaan.

Sowieso is het natuurlijk van de zotte eigenlijk dat je dat soort trucen toe gaat passen eigenlijk.

Oh, en ik vind het een heel naar idee eigenlijk ook wel dat ondanks dat je je uiteraard even wast enzo, dat zij toch, als het wel door zou zetten precies weten waar jij mee bezig bent geweest die nacht. We zullen vast de enige niet zijn, maar toch...
pi_71585628
[allediscretieuit]
Je wilt niet weten hoevaak ik sperma aan mn handschoen heb
[/allediscretieaan]

Het werkt dus toch vaak wel! Anderzijds doet het meer voor t verwekingsproces dan echt voor de start van de baring zelf... In alle eerlijkheid vrees ik BE, dat als je vorige keer 1,5-2 wkn over tijd bent gelopen, je op dit moment vooral jezelf er nog mee aan t plagen bent... Bij een 2e heb je gewoon over het algemeen eerder en meer gerommel dan bij een eerste, maar komt het ook regelmatig voor dat je al met de telefoon in handen staat om je VK te bellen terwijl t op dat moment toch weer afzakt!

Neemt niet weg dat als prostahupsakeejen nog fijn is je dat natuurlijk gewoon moet doen.. t levert dezelfde lovehormones op die je bij je bevalling ook nodig hebt

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 04-08-2009 09:23:39 ]
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:15:51 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71585675
*had ik niet willen weten poppedein, had ik niet willen weten*
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:17:05 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71585695
Kijk, stiekem hoopte ik al een klein beetje dat jij zou reageren Poppedein.
Je bevestigt precies wat ik ook al dacht, dat een potje lol in bed prima is, maar dat de kans dat daar nu echt iets van komt gewoon klein is.
En heel eerlijk gezegd kies ik dan voor lekker doorslapen hoor. Of althans, dan ga ik er niet elke nacht een feestje van maken. We wachten gewoon verder rustig af.

Oh, en dat andere klopt dus idd ook, dat wij dan heus de enigen niet zijn.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:19:17 #186
5428 crew  miss_sly
pi_71585748
Poppedein

En een dikke voor alle meiden hier, met name de llm met het komende warme weer.

En Iris is mooi, Nijna

innepin, een extra mooie datum 7-8-9, maar je hebt er dan ook lang genoeg op moeten wachten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71585920
Dit topic wordt steeds leerzamer

Moggeh!

Eh weinig te melden. Gister weer naar internist geweest, bloed was allemaal hardstikke goed evenals bloeddruk, moet alleen nog een klein beetje medicijnen ophogen voor mijn schildklier en ik mag gewoon bij VK blijven, nice

Zondag op vakantie eindelijk
pi_71585987
Hahahha...sorry dames
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en dat andere klopt dus idd ook, dat wij dan heus de enigen niet zijn.

En ach ja, je kunt er uiteindelijk lang, kort en gegeneerd over doen, uiteindelijk heb ik toch zeer zelden iemand op mn spreekuur zitten die nog maagd is
  Jubileum moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:30:20 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71586006
Whahahahaa Tis maar goed dat iedereen al zwanger is met al dat rondvliegende sperma op die handschoenen
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:23 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71586042
Lois, jij maakt het helemaal gatsie! Alsof elke zwangere volgepompt rondloopt
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:32:43 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71586054
Goede morgen
Heerlijk dit gesprek zo op je nuchtere maag

hier alles nog steeds rustig, alleen wat meer last in mijn liezen, dus lopen is wat pijnlijk.
nu eens douchen en dan boodschappen ed doen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:35:42 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586112
Fijn dat het zo goed gaat sindell!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:36:54 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586141
In zekere zin sowieso wel natuurlijk Rocka. Brrr...
Nog weer een puntje respect voor vk's erbij hier, wmb.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:40:13 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_71586203
BE< je moet het stinkie in een potje laten doen en dan met een theelepeltje elk half uur bij jezelf erin kwakken, dan heeft het langdurig effect
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:41:35 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586238
Ik dacht eig. meer zo'n grote spuit ofzo.
pi_71586243
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef Troel het volgende:
BE< je moet het stinkie in een potje laten doen en dan met een theelepeltje elk half uur bij jezelf erin kwakken, dan heeft het langdurig effect
dat is dan echt wel weer het toppunt hoor Troel
pi_71586438
Meiden ! Jullie zijn echt heel erg op de vroege ochtend. En dan heb ik nog gegeten!

Vanmiddag naar de vk, ben heel benieuwd. Heb geen sterretjes meer gezien, maar ga het wel braaf melden. Ben ook erg benieuwd naar de bloeddruk, pootjes worden dikker en dikker en ik heb ook pijn gehad in mijn bovenbuik, maar ja, daar ligt ook een kontje of hoofdje tegenaan te drukken, dus echt raar vind ik het niet. En echo! Wel heerlijk geslapen, maar wakker geworden met een aantal dooie vingers en twee slapende polsen, gelukkig trekt dat weg in de loop van de ochtend.

Be, misschien tukkie doen vandaag overdag, tis er warm genoeg voor? En Sindell fijn dat alles goed was. En voor de andere dames:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:53:33 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_71586441
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eig. meer zo'n grote spuit ofzo.
Als jij daar meer lol aan hebt mag jij het met zo'n grote spuit doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:54:01 #199
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71586452
He shit, ik slaap weer door alle vieze praatjes heen...

BE, misschien nog een middagdutje als de ketelman weer weg is?

Hoe lang kan dat indalen trouwens duren?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:00:05 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71586567
Ik ga gewoon nu even lekker met mijn boek op de bank liggen, de bel is zo hard, daar word ik wel wakker van.

Dat indalen en de pijntjes die erbij horen kan wel dagen duren ca.ra... helaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')