Môgge dames!
Heeft iemand Duchess al gespot?

Gefeliciteerd met je 37 wkn mijlpaal!! Vanaf nu mag je meisje komen, hoe gek en fijn is dat!

Sidney wat een prachtige plaatjes! Fijn dat jullie uk zich zo goed liet zien! Gelukkig wist je het geslacht al met zekerheid en hoef je daar niet meer over te twijfelen!
Innepin, wat heerlijk dat je nu een datum in het vooruitzicht hebt! Al hoop ik nog steeds heel hard voor je dat je m niet nodig zult hebben en de boel toch nog uit zichzelf op gang komt… Ik blijf er nog ff voor

Kers, wat lijkt me dat verschrikkelijk! Niet uit kunnen slapen is tot daaraan toe, maar daar wel ontzettend behoefte aan hebben terwijl t door factoren van buitenaf niet lukt is gewoon gruwelijk frustrerend! Hopelijk gaan ze de komende week met t warme weer aan de siësta en kun jij ’s middags ook nog ff bijtukken! Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt over hoe dat straks zal gaan als jullie kleinste menneke dr is!
Ca.Ra, goed dat je toch gebeld hebt hoor!! Fijn dat je in ieder geval weer wat gerustgesteld bent, maar liever bellen met een “domme vraag” dan onnodig in angst blijven zitten! Mensen weten tegenwoordig zo veel dat ze steeds banger worden om nog vragen te stellen! Maar je blijft gewoon leek hoor, en zwanger zijn is gewoon retespannend!
Ik heb mn schoonmoeder met nesteldrang weer over de vloer gehad gister, mn huisje is echt schoner dan schoon, elk hoekje heeft kennis mogen maken met haar allesverslindende stoomapparaat, maar mijn god zeg, ik kon vanochtend gewoon mn muesli nergens vinden, voel me gewoon te gast in mn eigen huis nu, veel te netjes om in te leven en werkelijk alles, álles staat op de verkeerde plek in de keuken… dat wordt weer ff opnieuw inrichten dus!
Ik ga zo proberen nog wat van mn plofkop te maken, heb vandaag een fotoshoot samen met een (5 weken korter) zwangere vriendin… had er onwijs veel zin in, maar ik ben veel te vroeg wakker geworden met een chagrijnige wallenkop en dikke zere voeten

, dus ik vrees dat t een hoop “alleen buik”foto’s zullen gaan worden

Ik ga mn fotogenieke lijf de douche in sjouwen..
Tot later!