abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:08:31 #126
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71571554
! Nijna, waaaauuww!! Dát had ik dan weer niet verwacht toen ik dit topic opende! Wat mooi, en wat lief, en wat geweldig, die kleine Iris van jullie En wat een race-bevalling zeg, jémig! Heb je er een goed gevoel aan overgehouden? Onwíjs gefeliciteerd, echt superblij voor jou en je gezin

Duchess, bah, naar dat je fysio dus gewoon niets voor je kan betekenen, daar zou ik ook wel ff de balen van hebben. Zoals al eerder geopperd misschien eens verder kijken dan de fysio? Een vriendin van mij heeft érg goede ervaringen met Craniosacraal-therapie, maar dan moet je wel opletten dat je een fysiotherapeut hebt die dat doet, er is ook een 'zweverigere' versie van maar dat lijkt me niet echt handig.. Veel succes ermee joh

Innepin, wat fijn om nu definitief te weten wáár die grens nu ligt. Het gaat gebeuren nu, echt waar! En hopelijk natuurlijk eerder als die inleiding, maar je hebt in elk geval duidelijkheid denk ik. Fijn!

Wupwup, goed van je dat je de fysio hebt gebeld.. Op een bepaald punt houdt het gewoon op hoor, wel op jezelf passen he? (Hoor wie het zegt ) Sterkte!

Poppedein, haaa, ook al meldplicht Vind het echt spannend met al die aankomende beebjes

Xenia, ik kan me erg goed voorstellen dat het een behoorlijk dubbel gevoel geeft zo. Ik ben wel echt superblij dat je wereld er nu zo veel mooier uitziet, en misschien komt er in de toekomst een moment dat je met dit kleine stukje nog eens schoon schip kunt maken. Misschien zitten zij er ook erg mee en proberen ze het goed te maken op hun manier, en als dat zo is staan ze misschien ook wel hardstikke open om de dialoog hierover aan te gaan. Hoe het ook gaat, ik hoop dat je lekker rond blijft dobberen op je roze wolk!

Happy, succes bij de tandarts morgen

Leonieke, jij komt eens in de zoveel tijd braaf aan ons vragen hoe het nu met ons is, maar hoe gaat het nu met jóu? Hoe voel je je, heb je last van kwaaltjes, is het idee zwanger te zijn al een beetje 'ingedaald' ( ) ? Je weet toch wel dat je hier erg welkom bent om mee te praten, ook als je nog even niet het gevoel hebt dat deze nieuwe 'plek' de jouwe is he?

Sydn3y, fijn dat je echto goed was

Kersjes, mag ik je heel voorzichtig een klein beetje toejompelen? Spannend!!

Twinkly, bluh, naar zeg Hopelijk is het óf makkelijk te verhelpen zonder nare dingen óf iets anders als gevreesd

Hiero is alles ok hoor, stiekum nóg een keertje de H&M ingesneaked voor een rompertje met een vosje erop en ook meteen nog ten prooi gevallen aan een überschattig vestje met herfstige beestjes. Verder nog steeds wel veel rugpijn en het straalt via de bil weer door naar mijn been, maar overmorgen mag ik toch weer voor de keuring dus dan ga ik het écht vragen. En als mijn VK er niet zo veel over kan zeggen ofzo bel ik gewoon mijn fysio. Check Verder.. Gewoon lekker rond aan het zweven op groot formaat wolk, kleur roze
3!
pi_71571716
Die lappen text van jou! Ik nomineer je vast voor de ''ik reageer op iedereen'' award!

En ik ben ook erg fan van de H&M!!!, zie steeds weer leuke(re) dingen voor de kleine kerel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71572004
Duch
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:43:14 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71572519
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Poppejans het volgende:
Die lappen text van jou! Ik nomineer je vast voor de ''ik reageer op iedereen'' award!

En ik ben ook erg fan van de H&M!!!, zie steeds weer leuke(re) dingen voor de kleine kerel
Zullen we daar de 'ik reageer op iedereen en heb ook nog wat inhoudelijks te vertellen'-award van maken? Volgens mij is Incantrix zo iemand die IRL ook heel goed kan luisteren. Zoals ze nu ook weer even aan Leonieke denkt vind ik helemaal
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:47:48 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71572643
Nijna, wat een verhaal! En wat fijn dat je het zo goed ervaren hebt allemaal, klinkt ondanks de schrik van het snelle wel als een heel prettige bevalling
Iris Heb je ook een foto waar je d'r gezichtje wat beter ziet?

Yikes Twinkly, klinkt niet fijn
Probeer toch je schaamte opzij te zetten en naar de huisarts te gaan, die ziet dit soort klachten vrijwel dagelijks voorbij komen en kan je er vast wel van af helpen.

Incantrix, lekker zwevend op je roze wolk Hopelijk snel weer pijnvrij!

Mefke alweer toe aan de laatste les... Weer een mijlpaal bereikt.

Ach Duchess toch, ik vind het helemaal niet gek dat je het zat bent. Zo is er natuurlijk weinig lol aan

Hier is het gekramp eind van de middag helemaal gestopt. Er kwam misselijkheid voor in de plaats, heb weer een paar keer flink moeten overgeven Is nu gelukkig over, ben weer helemaal okay!
.... met gevoel voor drama....
pi_71572777
Gelukkig Kers naar van het overgeven maar fijn dat het nu allemaal okay is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:51:57 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_71572779
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef Twinkly het volgende:

[smerig verhaal]
hij gaat toch geen inwendig onderzoek doen hoop ik!!
[/smerig verhaal]
Het ligt denk ik aan de uitgerekende datum Hier was overigens geen compleet inwendig onderzoek nodig hoor, bij mij bleek het uiteindelijk om een kloofje te gaan en door de zalf te smeren die ik van de apotheek had, werd het juist pijnlijker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71573057
He ladies!

Wat is Timo een plaatje zeg! En wat een mooi egaal teintje heeft ie! Een echt jongenskoppie inderdaad. En zo gaaf!

En Iris. Wat een prachtige naam voor een geweldig mooi meisje! Dat neusje vooral!

Oooh, nu kan ik helemaal niet meer wachten!

En In, je bent deze week gewoon al mama! Kun je je dat voorstellen?!

Leuk dat Bar weer in het lijstje staat!

Vrijdag komt de kraamzorg al voor een intake. Het is opeens net echt allemaal! Moet ik dan speciaal voor die kraamdame het wiegje opmaken en goed laten keuren?

Heb vandaag even contact gehad met Het Duikertje voor het huren van een bevalbad. Rond mijn termijn is er eigenlijk al een bad gereserveerd. Dwz, er is een bad gereserveerd tot 6 september (dan is zij 42 weken). En ik ben 20 september uitgerekend. De officiele huurtermijnen overlappen elkaar dus een beetje,want het bad wordt voor je gereserveerd vanaf 3 weken voor de uitgerekende datum tot 2 weken na de uitgerekende datum. Je bent dus 5 weken in het bezit van het bad.

Maar goed, de kans dat het in de praktijk misloopt is erg klein. En dan krijgen we het reserveringsbedrag ook helemaal teruggestort natuurlijk.

Goeie service daar trouwens! Wij hebben een vrij moderne badkamer zonder traditionele kranen. Dus nu stuurt ze alvast vier waterslangaansluitinkjes deze kant op zodat we kunnen kijken of ze passen. N. had het al over sjouwen met emmers, maar er gaat 400 liter water in...

Hoop wel dat ik het wat vind straks, dat bad. Voor hetzelfde geld moet ik niks van hebben. En dan is EUR 300,- toch best een hoop geld ineens. Maar goed, het valt toch niet te regisseren. Ik kan alleen maar uitgaan van wat me nu prettig lijkt.
pi_71573072
Nijna en Chan wat een mooie en lieve kindjes hebben jullie gemaakt! Proficiat en geniet er van'!

Innepin, een datum! Komend weekend heb je je eigen kindje in je armen! Spannend!
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:06:00 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71573202
Het lijkt mij wel echt heel lekker, bevallen in bad Ssserpente. Hopelijk is het straks vrij en lukt het vullen ook nog.

Bedje opmaken voor de intake nu hoeft niet hoor. Dat doet de dame straks toch nog wel een keertje als jullie kindje er eenmaal is. =
pi_71573253
klinkt inderdaad als een goeie service ssserpente! Netjes

Hier is de kraamintake helemaal niet boven geweest dus ze heeft het bedje ook niet gezien enzo. Volgens mij verschilt het van persoon tot persoon of ze wel of niet komen kijken in het kamertje en misschien ook wel qua hoeveel tijd ze hebben.

Maar wat BE zegt hoor, het wordt toch straks over gedaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71573386
Lijkt mij ook erg fijn!! Merk wel dat ik er in m'n omgeving best nog wel wat verbaasde reacties op krijg. Veel mensen snappen niet waarom ik dat nou weer zou willen en vinden het echt weer wat voor mij om apart te doen. Terwijl ik juist dacht dat het toch al aardig bekend was inmiddels.

Dan maak ik bedje lekker nog niet op. Anders ligt het toch maar te verstoffen. Bij een vriendin van me hebben ze ook niet gekeken, terwijl ik juist van BE hoorde dat je het beddengoed er net zo goed los in kunt gooien omdat ze het toch weer opnieuw opmaken.
pi_71573440
Jeetje Nijna, wat een stortbevalling!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:17:27 #139
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71573532
Hier was de intake telefonisch, dus er was helemaal niks te zien!

Ik kreeg op een feestje van het weekend trouwens nog wel de tip om goed op te letten met de uren van de kraamzorg (van iemand die in de thuiszorg werkt, dus hij heeft er verstand van). Die uren moet je schijnbaar iedere dag aftekenen en daar willen ze wel eens mee smokkelen. Of als je niet klikt en je stuurt je kraam vroegtijdig naar huis, dat ze dan toch alle uren in rekening brengen. En veel mensen denken dan dat ze gewoon moeten betalen omdat ze zelf besloten hebben de boel stop te zetten.
Toch wel iets om even in de gaten houden tegen die tijd.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71573581
Dat zou ik ook denken idd, Ca.ra. Goeie tip!
pi_71573607
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Ssserpente het volgende:
Lijkt mij ook erg fijn!! Merk wel dat ik er in m'n omgeving best nog wel wat verbaasde reacties op krijg. Veel mensen snappen niet waarom ik dat nou weer zou willen en vinden het echt weer wat voor mij om apart te doen. Terwijl ik juist dacht dat het toch al aardig bekend was inmiddels.

Dan maak ik bedje lekker nog niet op. Anders ligt het toch maar te verstoffen. Bij een vriendin van me hebben ze ook niet gekeken, terwijl ik juist van BE hoorde dat je het beddengoed er net zo goed los in kunt gooien omdat ze het toch weer opnieuw opmaken.
hmm ik dacht idd dat bad-bevallingen niet echt meer een raar-etiketje hadden tegenwoordig nee

ik bedenk me net dat ik mn bed nog omhoog moet zetten shit...
morgen maar es even kratjes halen ofzo en lief aan het werk zetten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71573608
Nijna gefeliciteerd met Iris! Wat een snelle bevalling zeg!
Oh nu zie ik de foto pas

[ Bericht 51% gewijzigd door Stiemie op 03-08-2009 20:29:42 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:28:19 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71573788
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hmm ik dacht idd dat bad-bevallingen niet echt meer een raar-etiketje hadden tegenwoordig nee

ik bedenk me net dat ik mn bed nog omhoog moet zetten shit...
morgen maar es even kratjes halen ofzo en lief aan het werk zetten.
Tuttut meid!
De vk zei tegen mij dat het met 36 weken mag, maar met 37 echt wel moet.
pi_71573805
Innepin wat fijn dat je nu een datum hebt. En nog een hele mooie ook

En Ssserpente in bad bevallen is tegenwoordig toch helemaal niet zo speciaal meer Volgens mij hoor je het best vaak (het bevallingsverhaal van Nijna al gelezen? )

Hier vandaag onverwachts de intake van de kraamzorg. Ze belde 's middags en ik was toch thuis. We hoeven geen klossen onder het bed omdat we een vrij hoge boxspring hebben. Ben ik erg blij mee want ik moest vorige keer steeds via een krukje mijn bed in.

En de nesteldrang slaat toe... Vandaag alle administratie gedaan en uitgezocht. En voor morgen staat het ontdooien en schoonmaken van de vriezer op het programma. Kan ik die mooi vol gaan laden met eten voor tijdens de kraamweek!
pi_71574486
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tuttut meid!
De vk zei tegen mij dat het met 36 weken mag, maar met 37 echt wel moet.
haha
ja ik weet het, ik schaam mij diep

maar ik prijs mezelf gelukkig dat ik gewoon nog heel soepel (okay soort van soepel) mn bed in en uit kom; zonder verder pijn of ongemak ofzo; ik sta er dus ook gewoon niet echt bij stil dat het ding de lucht in moet.

De vk hier zei vorige keer wel dat het haar zal roesten of ik dat bed nu omhoog doe of niet, als ie maar omhoog staat als zij langskomt. Dus ik mag best wachten tot de weeen van haar, maar of het handig is om het dan pas omhoog te doen, dat moest ik zelf maar bedenken (mijn vk = )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:54:20 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71574628
Heb je een beetje een grote tafel?
pi_71574791
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een beetje een grote tafel?
ik zie het helemaal voo rme
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:37:36 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71576123
wat een lieffie is iris, zeg!

hier heeft het kind een groestuip, denk ik ben dik aan het worden! en gister al bijna 3x avondeten opgeschept, (heb me ingehouden en toen bij de film halve zak M&M's gevroten) vandaag weer twee hamburgers en een gevulde paprika naar binnen geschoven, en k ben hondsmoe ga dus lekker slapen
maar niet zonder ff z&g bij te lezen uiteraard
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71576185
Aawh Nijna wat is Iris een mooi meisje
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Het ligt denk ik aan de uitgerekende datum Hier was overigens geen compleet inwendig onderzoek nodig hoor, bij mij bleek het uiteindelijk om een kloofje te gaan en door de zalf te smeren die ik van de apotheek had, werd het juist pijnlijker
lol dat zal het zijn Ah, gelukkig kreeg ik de zalf gewoon niet mee omdat het bloed.

Vandaag heb ik de bon van de Blije Doos gekregen, leuk leuk!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71576271
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef DaviniaHR het volgende:en k ben hondsmoe ga dus lekker slapen
je bent gewoon aan het verteren!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')