! Nijna, waaaauuww!! Dát had ik dan weer niet verwacht toen ik dit topic opende! Wat mooi, en wat lief, en wat geweldig, die kleine Iris van jullie

En wat een race-bevalling zeg, jémig! Heb je er een goed gevoel aan overgehouden? Onwíjs gefeliciteerd, echt superblij voor jou en je gezin
Duchess, bah, naar dat je fysio dus gewoon niets voor je kan betekenen, daar zou ik ook wel ff de balen van hebben. Zoals al eerder geopperd misschien eens verder kijken dan de fysio? Een vriendin van mij heeft érg goede ervaringen met Craniosacraal-therapie, maar dan moet je wel opletten dat je een fysiotherapeut hebt die dat doet, er is ook een 'zweverigere' versie van maar dat lijkt me niet echt handig.. Veel succes ermee joh

Innepin, wat fijn om nu definitief te weten wáár die grens nu ligt. Het gaat gebeuren nu, echt waar! En hopelijk natuurlijk eerder als die inleiding, maar je hebt in elk geval duidelijkheid denk ik. Fijn!
Wupwup, goed van je dat je de fysio hebt gebeld.. Op een bepaald punt houdt het gewoon op hoor, wel op jezelf passen he? (Hoor wie het zegt

) Sterkte!
Poppedein, haaa, ook al meldplicht

Vind het echt spannend met al die aankomende beebjes

Xenia, ik kan me erg goed voorstellen dat het een behoorlijk dubbel gevoel geeft zo. Ik ben wel echt superblij dat je wereld er nu zo veel mooier uitziet, en misschien komt er in de toekomst een moment dat je met dit kleine stukje nog eens schoon schip kunt maken. Misschien zitten zij er ook erg mee en proberen ze het goed te maken op hun manier, en als dat zo is staan ze misschien ook wel hardstikke open om de dialoog hierover aan te gaan. Hoe het ook gaat, ik hoop dat je lekker rond blijft dobberen op je roze wolk!

Happy, succes bij de tandarts morgen

Leonieke, jij komt eens in de zoveel tijd braaf aan ons vragen hoe het nu met ons is, maar hoe gaat het nu met jóu? Hoe voel je je, heb je last van kwaaltjes, is het idee zwanger te zijn al een beetje 'ingedaald' (

) ? Je weet toch wel dat je hier erg welkom bent om mee te praten, ook als je nog even niet het gevoel hebt dat deze nieuwe 'plek' de jouwe is he?

Sydn3y, fijn dat je echto goed was
Kersjes, mag ik je heel voorzichtig een klein beetje toejompelen?

Spannend!!
Twinkly, bluh, naar zeg

Hopelijk is het óf makkelijk te verhelpen zonder nare dingen óf iets anders als gevreesd

Hiero is alles ok hoor, stiekum nóg een keertje de H&M ingesneaked voor een rompertje met een vosje erop en ook meteen nog ten prooi gevallen aan een überschattig vestje met herfstige beestjes. Verder nog steeds wel veel rugpijn en het straalt via de bil weer door naar mijn been, maar overmorgen mag ik toch weer voor de keuring dus dan ga ik het écht vragen. En als mijn VK er niet zo veel over kan zeggen ofzo bel ik gewoon mijn fysio. Check

Verder.. Gewoon lekker rond aan het zweven op groot formaat wolk, kleur roze