quote:Barney:
- I met a girl last night.
Ted:
- Really?
Barney:
- So perky and full of life and not at all fake.
Ted:
- You're talking about her boobs, right?
Barney:
- C!
- And that wasn't Spanish, that was cup size.
quote:Ted:
Robin, just... I appreciate your help, but there's a reason your name is Robin, not Batman.
quote:Ted:
No, I was going to call you, but I was so embarrassed.
Trudy:
You were embarrassed? I was like, I really like this guy, and now I'm climbing out his window... and I forgot my underwear...
Ted:
Those were yours? God, I thought they felt kind of tight.
...I'm kidding. I don't wear underwear.
...Ladies' underwear.
...Often.
quote:“There are only two reasons to date a girl you’ve already dated: Breast implants.”
• “Bringing a date to a wedding is like taking a deer carcass on a hunting trip.”
• “The only reason to wait a month for sex is if she’s 17 years, 11 months old.”
• “Quick question: Prosthetic arm, deal breaker? Before you answer, it has attachments.”
• “This girl is blinding you with her shiny hair and boob-shaped boobs.”
• “A bro-ing away party, a special bro-casion, a bro-choice rally, bro-time at the Apollo.”
• “In my body, where the 'shame' gland should be, there is a second 'awesome' gland.”
• “LEGEN – wait for it, and I hope you’re not lactose intolerant because the next part is – DARY!”
• “I’m steak sauce, you know A1.”
• “I hope you’re finding a new gender for yourself because I revoking your dude membership.”
• “Sorry buddy, wish I could help you but my hands are tied. Oh no wait. That was last night.”
• “Here’s the mini-cherry on top of the regular cherry on top of the sundae of awesomeness that is my life.”
• “You wanna know what line doesn’t work on a harp player? ‘Hey baby, wanna pluck?’”
• “Look around Lily, you are in the heart of bachelor country. And as a woman you are an illegal immigrant here. Now you can try to apply for a sex visa but that only last 12 hours. Fourteen if you qualify for multiple entry.”
• “Wherever girls want to get back at their ex-boyfriends we’ll be there. Wherever women deal with their daddy issues through promiscuity and binge drinking, we will be there. Wherever a bachelorette party drives through the city in a limo sticking their heads out of the windows yelling ‘What’s up New York?.’ We will be what is up New York.”
Door jouw topic & dit topic is er echt een stormloop op mijn fotoboekquote:
het spijt mij, ik zal een waarschuwing geven aan hunquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door jouw topic & dit topic is er echt een stormloop op mijn fotoboek. Alle rukkers verzamelen zich.
En niemand durft nu te posten ook.
Ferrariquote:
Neem een weddingplanner.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef dagdag het volgende:
Zeg Allure, we moeten paar dingen regelen
citroenpers?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:34 schreef dagdag het volgende:
inter shirt heb ik al, en we moeten er allebei wat aan hebben
DE NOTENKRAKER STAAT EROP OMGquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb platen van Tchaikovsky en Chopin gevonden in Frankrijk, een heleboel, en ze waren 45 cent per stuk
Ok, je hoort van onsquote:
quote:
Ahhwquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb platen van Tchaikovsky en Chopin gevonden in Frankrijk, een heleboel, en ze waren 45 cent per stuk
Die ben ik net aan het luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw
Ik aanbid je.
Ik ben vandaag hiermee in de weer geweest:
Ken je Jean Michel Jarre?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhw
Ik aanbid je.
Ik ben vandaag hiermee in de weer geweest:
Dan moet ik hem eerst beter kunnen spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die ben ik net aan het luisteren.
Je moet echt even opnemen als je 'm speelt.
Heb ik ook twee platen van gevonden, ook 45 cent. Ik luister nu naar Equinoxe.quote:
Goaf!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik ook twee platen van gevonden, ook 45 cent. Ik luister nu naar Equinoxe.
Wat?quote:
spot niet met mij, anders ga je de kaste uit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Allure, kom je nog hierheen om met mij La valse d'Amelie te spelen?
Ik hoop dat je begrijpt dat de kaste tegenwoordig door RL gedaan wordt en jij daarin geen invloed meer in hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
spot niet met mij, anders ga je de kaste uit.
Ik kan jou leven maken of breken
Surequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
Allure, kom je nog hierheen om met mij La valse d'Amelie te spelen?
kastequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat de kaste tegenwoordig door RL gedaan wordt en jij daarin geen invloed meer in hebt.
Even bladmuziek gaan zoeken.quote:
Neen, Ralph Lauren.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
Vraag ik om een mooi liedje aan iemand.
![]()
![]()
quote:
Depeche modequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb net een kwartier m'n hersenen moeten kraken over wat de naam van deze band ook alweer wasNiet dat ik het wilde luisteren, maar ik moest het weten
Dus, nu moeten jullie allemaal luisteren, dan wordt mijn voldoening groter![]()
Ben er niet zo'n fan vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Neeej suffer well
[..]
Depeche mode
wtf, brrlglgg hfff pfquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Daar ging de kloffie
wat heb jij in een dronken bui gekocht op internet?
Een bladblazer en een grasmaaier dronken bestellen terwijl je in een flat woont. Dan ben je echt ver heenquote:
"You know what the trouble about real life is? There's no danger music."quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!
Muziek is zoiets onbeschrijfelijk moois.
Om Nietzsche er maar even bij te halen:
"Without music, life would be a mistake."
Ik snap niet dat er mensen zijn die amper naar muziek luisteren.
Hoi, hier ben ik. M'n internetverbinding lag er vannacht een hele tijd uit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is IQM, ik moet wat vertellen
Cable Guyquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:45 schreef IQM het volgende:
[..]
"You know what the trouble about real life is? There's no danger music."
- Jim Carrey (Cable Guy)
Waarschijnlijk omdat het niveau deze keer iets te hoog lag in een Carrey film.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Best wel goede film. Al werd de film, toen 'ie uitkwam, gigantisch afgekraakt.
Hoi dagdag!quote:
Nou ja heb al 70 uitnodigingen verstuurd, maar ik zal proberenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
11 december is op een vrijdagdag. Kan het niet op zaterdagdag?
Oh dan laat maar. Dan kom ik vrijdag wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou ja heb al 70 uitnodigingen verstuurd, maar ik zal proberen
nou het is toch iemand van de sc, maar als jij hem niet wilt dan regel ik wel even met bobbybquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Nee, het blijft op een vrijdag. Hoezo is BobbyB uitgenodigd?
De film was ook een beetje op een verkeerde manier gehyped, omdat Jim toen twintig miljoen dollar voor de film kreeg. En dat was toen een record.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niveau deze keer iets te hoog lag in een Carrey film.Ik vond hem ook erg goed. Was 1 van de eerste films die ik kocht op DVD
Niemand van de SC is uitgenodigd. Alleen de vrouwen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou het is toch iemand van de sc, maar als jij hem niet wilt dan regel ik wel even met bobbyb
quote:
Ik was vroeger een vrouw. Of telt dat niet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niemand van de SC is uitgenodigd. Alleen de vrouwen.
Nee, want je hebt mannen humor. Dus helaasquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was vroeger een vrouw. Of telt dat niet?
zal het doorgeven aan beveiligingquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
Ik ben degene die halverwege komt binnenstormen, bezwaar aantekent en passievol de bruid zoent.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
Ik ben degene die halverwege komt binnenstormen, bezwaar aantekent en passievol de bruid zoent.
er komen maatregelen, welke dat moeten we nog even besprekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Die omzeil ik. Ik heb Wedding Crashers gekeken, hè.
Nu ik al die korte stukjes weer zie op Youtube, heb ik zin om 't weer te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef Allure_ het volgende:
Omg wedding crashers is echt zo leuk!
Heb jij geen maffia familiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
er komen maatregelen, welke dat moeten we nog even bespreken
Vince Vaughn is geniaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu ik al die korte stukjes weer zie op Youtube, heb ik zin om 't weer te kijken.
uh...quote:
Hehe, jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, dat wilde ik net zeggen!Hoe hij hier losgaat:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |