quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Daar ging de kloffie
wat heb jij in een dronken bui gekocht op internet?
Een bladblazer en een grasmaaier dronken bestellen terwijl je in een flat woont. Dan ben je echt ver heenquote:
"You know what the trouble about real life is? There's no danger music."quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!
Muziek is zoiets onbeschrijfelijk moois.
Om Nietzsche er maar even bij te halen:
"Without music, life would be a mistake."
Ik snap niet dat er mensen zijn die amper naar muziek luisteren.
Hoi, hier ben ik. M'n internetverbinding lag er vannacht een hele tijd uit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is IQM, ik moet wat vertellen
Cable Guyquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:45 schreef IQM het volgende:
[..]
"You know what the trouble about real life is? There's no danger music."
- Jim Carrey (Cable Guy)
Waarschijnlijk omdat het niveau deze keer iets te hoog lag in een Carrey film.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Best wel goede film. Al werd de film, toen 'ie uitkwam, gigantisch afgekraakt.
Hoi dagdag!quote:
Nou ja heb al 70 uitnodigingen verstuurd, maar ik zal proberenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
11 december is op een vrijdagdag. Kan het niet op zaterdagdag?
Oh dan laat maar. Dan kom ik vrijdag wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou ja heb al 70 uitnodigingen verstuurd, maar ik zal proberen
nou het is toch iemand van de sc, maar als jij hem niet wilt dan regel ik wel even met bobbybquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Nee, het blijft op een vrijdag. Hoezo is BobbyB uitgenodigd?
De film was ook een beetje op een verkeerde manier gehyped, omdat Jim toen twintig miljoen dollar voor de film kreeg. En dat was toen een record.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niveau deze keer iets te hoog lag in een Carrey film.Ik vond hem ook erg goed. Was 1 van de eerste films die ik kocht op DVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |