Niemand van de SC is uitgenodigd. Alleen de vrouwen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou het is toch iemand van de sc, maar als jij hem niet wilt dan regel ik wel even met bobbyb
quote:
Ik was vroeger een vrouw. Of telt dat niet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niemand van de SC is uitgenodigd. Alleen de vrouwen.
Nee, want je hebt mannen humor. Dus helaasquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was vroeger een vrouw. Of telt dat niet?
zal het doorgeven aan beveiligingquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
Ik ben degene die halverwege komt binnenstormen, bezwaar aantekent en passievol de bruid zoent.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
Ik ben degene die halverwege komt binnenstormen, bezwaar aantekent en passievol de bruid zoent.
er komen maatregelen, welke dat moeten we nog even besprekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Die omzeil ik. Ik heb Wedding Crashers gekeken, hè.
Nu ik al die korte stukjes weer zie op Youtube, heb ik zin om 't weer te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef Allure_ het volgende:
Omg wedding crashers is echt zo leuk!
Heb jij geen maffia familiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
er komen maatregelen, welke dat moeten we nog even bespreken
Vince Vaughn is geniaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu ik al die korte stukjes weer zie op Youtube, heb ik zin om 't weer te kijken.
uh...quote:
Hehe, jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, dat wilde ik net zeggen!Hoe hij hier losgaat:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |