Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef Compass het volgende:
Mn moeder vermoed ook dat het van een ''surinaamse'' zangeres is... maar dat weet ze niet zeker
whoei zelf gevonden \o/quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef powerlite het volgende:
hey, er was weekje of 2 weken geleden op mtv in die show Fur tv zo'n supervet keihard gitaar / metal nummer. het duurde niet zo heel lang, en er werd iets in gezongen van "the devil is a lier" (of is de correcte spelling the devil is a liar ?) en even later "bleeding horror", maar het werd nogal hard geschreeuwd dus ik kan het verkeerd verstaan hebben. via google en youtube kan ik niks vinden. hopelijk jullie wel
OMG, nu heb ik dat (teleurstellende) nummer in mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?
Gokje dus
Dat was Pizeta ft. Reagadelica - Klezmer hoor, althans, die draaide hij ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Juzme het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat heel erg op onderstaand nr lijkt:
Het werd gister op de keiweek in Groningen gedraait door Benny Rodriques. Enige wat ik erbij kan vertellen dat het wat meer 'zigeunerig' klinkt. Iemand die me verder kan helpen met deze summiere hoeveelheid info?!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Juzme het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat heel erg op onderstaand nr lijkt:
Het werd gister op de keiweek in Groningen gedraait door Benny Rodriques. Enige wat ik erbij kan vertellen dat het wat meer 'zigeunerig' klinkt. Iemand die me verder kan helpen met deze summiere hoeveelheid info?!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Juzme het volgende:
hmm, nee het was echt nog iets anders..
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntjequote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef Juzme het volgende:
[..]
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntje.. Ik zit gewoon al de hele avond op youtube te zoeken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef Juzme het volgende:
[..]
Dat is het bijna! Het is idd meer zo deuntje.. Ik zit gewoon al de hele avond op youtube te zoeken
?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Juzme het volgende:
hmm, nee het was echt nog iets anders..
Nee tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
OMG, nu heb ik dat (teleurstellende) nummer in mijn hoofd
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nuquote:
Wow dit is ehm! haha blijkbaar toch een hele andere text... foutje bedankt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Klopt wel niet helemaal met de tekst die je gaf ,maar misschien bedoel je deze wel ?
Gokje dus
Iemand?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:34 schreef IQM het volgende:
Vanaf 0:56
Is dit fraaie stukje muziek speciaal geschreven voor de film of herkent iemand het?
Ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Juzme het volgende:
[..]
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nu.. Ik ga het denk ik zelf zo maar opgeven, als iemand nog enig idee heeft dan graag
..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef Juzme het volgende:
[..]
Nope, Thomas Schumacher komt wel het meest dichtbij nu.. Ik ga het denk ik zelf zo maar opgeven, als iemand nog enig idee heeft dan graag
..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:21 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek de naam van artiest en nummer van het liedje dat voor de entourage trailer gebruikt wordt:
http://www.comedycentral.nl/tv/programma/129/entourage.html
(even filmpje starten)
Deadmau5 ft. Kaskade - I Rememberquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef CybPraetorian het volgende:
dr was gister een clip op TMF Dance, natuurlijk een beetje dance/trance achtig, maar er kwam tijdens de clip (iets met een vrouw die ergens loopt volgens mij) steeds heel kort een britse acteur (ik herkende hem ergens van) er tussendoor spreekt. Hij zegt steeds iets over dat de muziek fantastisch moet zijn, en eet ondertussen iets op. Aan het einde van de video zie je hem eten, met 2 mannen tegenover hem zitten en eet hij door. Ondertussen trekt de camera zich steeds verder terug...
welk liedje is dit?
haha ok, weer wat geleerd!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember
Het is Progressive House btw.
De acteur speelt o.a. in Public Enemies
Ik vind hem zelf instrumentaal mooierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
haha ok, weer wat geleerd!hele relaxende muziek IMHO
![]()
Thx, dat was um inderdaad, TMF Dance lied weer eens geen aftiteling zien
Dat is snelquote:
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Nu al heel lang zoek ik naar een hardcore nummer.
Het is volgens mij een intro van een CD maar dat weet ik niet zeker.
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Ik kan de titel echt nergens vinden...
Nee, is m niet, sorry..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Ruff 'N Tuff - Terror Daddy (Thunderdome 22) misschien?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef Balkski het volgende:
Ik zoek naar deze track, heb een stream waarin ik 'm hoor opgenomen en geupload:
http://www.megaupload.com/?d=58DNSEN1
Weet iemand welke track dit is?
Ipv te vertellen wat er gezegd wordt, kan je misschien de letterlijke tekst even neerzetten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
In het begin hoor je een meisje zoiets zeggen van "daddy, how will the world be in a thousand years", iig iets in die richting.
Dan hoor je die vader praten en die zegt allemaal dingen over dat de wereld naar de tering zal gaan, dat virussen zullen uitbreken over de mensheid, cyborgs zullen in opstand komen etc etc
Terwijl de man dit allemaal vertelt word zijn stem steeds zwaarder en meer robot achtig zeg maar...
Iemand?
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Anders wel Justice - D.A.N.C.E;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Hey, ik zoek een liedje + bijhorende videoclip. Je ziet daarin alleen maar de bovenkant van mannen en/of vrouwen met shirtje met gekke prints enzo erop. Voor zover ik me kan herinneren. Ik dacht eerst dat het van Baz Lurhman was, maar dat is dus niet zo.
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zonder hoofden? Niet alweer Bastian - You've got my love toch?
Ooit gehoord van Google?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Roobin91 het volgende:
why waste your time you know you're gonna be mine < dance nummer met die lyrics, gezongen door een mevrouw
Haha nee maakt niet uit, het is meer een deja-vu. Volgens mij is het al de 3e keer dat ik dát nummer als antwoord gafquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat hij al vaker was langsgekomen.Sorry, maar toch bedankt!
Maar jij doet het erom, of nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
The gossip-Heavy Crossquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn nederige excuses als dit al eens eerder is gevraagd in dit topic,
maar ik vraag het toch gewoon.. Ik zoek een liedje:
Het betreft het liedje in de reclame van Entourage op Comedy Central..
Iemand die het weet?
Sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Maar jij doet het erom, of niet
aangezien ik veel hoor dat t nummer van Evil Activities is heb ik ze maar een mail gestuurd, nu maar afwachten, hehe...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef BriaNL het volgende:
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |