Welkom thuis!quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo wordt je wakker in Corsica....
... dineer je in Nice.....
...en ga je slapen in Amsterdam
Reis was voor het grootste deel wel super, boel dolfijnen gezien en een walvis!Ik stond lekker te dromen op het dek met wat onbekenden fransen, wij spotten hem als eerst, maar al snel was de hele boot uitgelopen naar onze kant
dan zit je vast niet in de commandobunkerquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
Lekkere nacht zo. Time Team kijken, rondhangen op Fok, bakkie koffie, saffie en de muziek van Enigma op de achtergond.
Commando niet, bunker wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zit je vast niet in de commandobunker
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reis was voor het grootste deel wel super, boel dolfijnen gezien en een walvis!Ik stond lekker te dromen op het dek met wat onbekenden fransen, wij spotten hem als eerst, maar al snel was de hele boot uitgelopen naar onze kant
Dan hou ik ze open.quote:
27 augustusquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
wanneer vertrek je naar de VS?
Zo snel al!?quote:
Lijkt me wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is wel handig ja als je de boel in de gaten moet houden
Oeh dat is al snel. Gaan we op 26 augustus je nog dronken voeren......quote:
quote:
Nope, dat gebeurt een dag eerderquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is al snel. Gaan we op 26 augustus je nog dronken voeren......
Maar we gaan door tot de 26ste....quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
[..]
Nope, dat gebeurt een dag eerder
Tot het bittere eind.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar we gaan door tot de 26ste....
Ja en dan komen jullie aanvliegen in maillots, toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan de AKQ-hotline altijd bellen mocht je ons nodig hebben
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot het bittere eind.
[ afbeelding ]
Het enige wat ik heb wat daar op lijkt is een lange onderbroek van Defensie. Mag dat ook?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en dan komen jullie aanvliegen in maillots, toch?
nee, we hebben een Bat AKQmobilequote:Op zondag 2 augustus 2009 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en dan komen jullie aanvliegen in maillots, toch?
of lezen hier op fok, dronken vrouw uit vliegtuig gezetquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wordt zo dronken dat wanneer ze bij komt, we haar wijs kunnen maken dat de 4 jaar college er al op zitten en haar welcome home party hebben gevierd!
Nul-neigie, nul-neigie, neigie-vier, nul-ein.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan de AKQ-hotline altijd bellen mocht je ons nodig hebben
Dan blijf je toch lekker wakker?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bah ik ben heel moe. Fransen maakten herrie vannacht. Ben uiteindelijk na een uur naar buiten gestrompeld,ben in het Frans boos geworden (helaas kan ik alleen maar heel beleefd boos worden. Al hielp het wel)
Maar ik heb nog geen zin om te slapen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS wordt zo dronken dat wanneer ze bij komt, we haar wijs kunnen maken dat de 4 jaar college er al op zitten en haar welcome home party hebben gevierd!
Als ze daar dan maar wel even voor landen. Anders is het zielig hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of lezen hier op fok, dronken vrouw uit vliegtuig gezet
PS is blond?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. zo blond ben ik ook weer niet
Je hebt de foto toch gezien die ik net heb geplaatst? Dat is PS op vakantie.quote:
Ja, had je wat?quote:
Ah Salou......quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt de foto toch gezien die ik net heb geplaatst? Dat is PS op vakantie.
quote:
quote:
Ah kregen die Duitsers de rekenening gepresenteerd voor Ameland.....quote:
Zo blond...quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wel slim van je, PS, om pas na het open van een nieuw topic op te duiken. Anders had er in de TT wel weer een oproep voor foto's gestaan.
Saaiquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.....
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.....
Waarom kijk je mij aan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wel slim van je, PS, om pas na het open van een nieuw topic op te duiken. Anders had er in de TT wel weer een oproep voor foto's gestaan.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo blond...
Ik had trouwens wel weer geluk Cobra, werd op mijn verjaardag doodleuk wéér ziek
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek vanquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke verjaardag dan.
Zelfde klachten?
Nou, lekker dan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek van
Andy word een beetje oud meis.....Ik liep gistermorgen om 6 uur nog op na een nachtje het hele vrijthof onveilig gemaakt te hebben.... Ben nu een beetje moe.....quote:
Hoe dat nou?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek van
Bejáárdquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy word een beetje oud meis.....Ik liep gistermorgen om 6 uur nog op na een nachtje het hele vrijthof onveilig gemaakt te hebben.... Ben nu een beetje moe.....
Ik heb van die dagen in mijn leven dat ik me afvraag of ik in mijn vorige leven voor de gein levende vlindertjes ontleedde ofzo, en dat karma me nu pest. Maar gelukkig zijn die dagen verder zeldzaamquote:
Grapje, van moeder natuurquote:
quote:In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar gelukkig zijn die dagen verder zeldzaam
Dat, en het feit dat het meestal vrouwen zijn die met dolfijnen willen zwemmen, levert wel wat vraagtekens op.quote:
Tell me about itquote:
Weltrusten PS.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou, sjuus dan maar![]()
Slaapsequote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou, sjuus dan maar![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:![]()
En ik duik er ook meteen in, 14u weer werkennn
Het was weer gezellig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:![]()
En ik duik er ook meteen in, 14u weer werkennn
Ongezelligquote:
Laat maar, dat snapt Tanjaa toch niet.quote:
Zie je wel.quote:
Dat zal dan wel, maar ik doelde gewoon op het licht hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je wel.![]()
Ofyles is weer eens bezig met 3FM uitspraken.
quote:
Een dimmer plaatsen ipv een aan/uit schakelaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:57 schreef Tanjaa het volgende:
K moet nog nieuwe lampen in mn kamer.. de lamp aan het plafond is echt zo... plafondlampachtigveel te fel voor savonds.
Zo'n TL-buis ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:57 schreef Tanjaa het volgende:
K moet nog nieuwe lampen in mn kamer.. de lamp aan het plafond is echt zo... plafondlampachtigveel te fel voor savonds.
Te veel gedoe.. ik koop me nog een bureaulampje en nieuw bedlampje, mn laatste is vorige week kapot gevallenquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een dimmer plaatsen ipv een aan/uit schakelaar?
neeh.. vier spotjes.. op like.. een stang fsoquote:
Zo iets? maar dan 4 stuks?quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
neeh.. vier spotjes.. op like.. een stang fsoweet niet hoe k het moet uitleggen.
Paint graag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
neeh.. vier spotjes.. op like.. een stang fsoweet niet hoe k het moet uitleggen.
Ik hoop dat het duidelijk is :quote:
Het wordt er niet duidelijker op, maar goed...quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijk is :
Van onder gezien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op, maar goed...
Kun je die spots niet vervangen door LED's?
Hoeft niet. Je weet vast wel waar je bed staat? Ik gok in je slaapkamer.quote:
en dan komt er een 747 je slaapkamer binnen om te landenquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo iets? maar dan 4 stuks?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 03:10 schreef Mark het volgende:
Ik zag eerst het plaatje en toen pas de uitleg. Ik dacht dus eerst aan een treinongeluk
Mogguh en weltrustenquote:Op zondag 2 augustus 2009 05:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lol
goedemorgen.Ik ga weer naar bed.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo![]()
Vriendje??
![]()
![]()
I dat die van je girls-night out?
Ik hoop het ook voor je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 06:45 schreef MaJo het volgende:
ik heb zo'n buikpijn dat ik maar even uit bed gegaan ben. Pijnstiller genomen, hopelijk begint die snel te helpen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Reis was voor het grootste deel wel super, boel dolfijnen gezien en een walvis!Ik stond lekker te dromen op het dek met wat onbekenden fransen, wij spotten hem als eerst, maar al snel was de hele boot uitgelopen naar onze kant
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:45 schreef iamredleader het volgende:mogguh
vandaag de uitslag van de AKQ/AKQSC awards
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Etcetera het volgende:
MogguhIk werd wakker, ik denk dat het een uur of 8 is en ik moest pissen naar de wc dus ik opstaan, aankleden enzo. Ik loop naar buiten, bij de pc-tent pak ik m'n telefoon. 6.52
En stroom lag eruit bij de pc's dus kon ook niet fokken
Da's echt minderquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Etcetera het volgende:
MogguhIk werd wakker, ik denk dat het een uur of 8 is en ik moest pissen naar de wc dus ik opstaan, aankleden enzo. Ik loop naar buiten, bij de pc-tent pak ik m'n telefoon. 6.52
En stroom lag eruit bij de pc's dus kon ook niet fokken
neuh, aardlekje iets, geen idee waardoor. maar doet alweer, en heb beetje gedommeld onder de luifelquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeten de aggregaten bij te vullen?
dus daar ook nog regen? dan weet ik dat het hier voorlopig ook nog niet droog isquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet echt, nee![]()
Wel lekker weer om de was te draaien en te studeren
Amstelveen: regen en ononderbroken grauwe bewolkingquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus daar ook nog regen? dan weet ik dat het hier voorlopig ook nog niet droog is
kan ik beter binnen blijven zitten vandaagquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Amstelveen: regen en ononderbroken grauwe bewolking![]()
En volgens http://www.buienradar.nl/ :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kan ik beter binnen blijven zitten vandaag
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
onze internationale SC-er. Morgen een lunch in Moscow en nog even van de zonsondergang genieten in Japan?
![]()
[..]
een Walvis! Wauw
ach, binnenkort het je een roommate en zou je willen dat je ook gewoon alleen kan zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook wennen om nu weer een week alleen te zijn
Nah, duurde nog even want het bleek te komen door wat water in een stekkerdoos ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:41 schreef iamredleader het volgende:
Maar nu opgelost, dus je kan weer LANnen?
* benieuwd is!quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
GoedemorgenAlle puntjes zijn geteld.... De winnaars zijn bekend.
Veel plezier en succesquote:Ik ga nu proberen een Zomervoetbaltoernooi te winnen..... Tot vanavond:W
Mobiel internet ftwquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Nah, duurde nog even want het bleek te komen door wat water in een stekkerdoos ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie tijd om naar bed te gaan. Tot vanavond
quote:
Lekker geslapen ?quote:
Te kort voor mijn gevoel.quote:
Hoe lang heb je ook geslapenquote:
Zo iets ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ook geslapenUurtje of zes?
Das idd niet genoeg nee..quote:
Ach die schade haal ik wel weer eens in.quote:
En wat is de dresscode? Black tie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Goede vraag!
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.
Mobiel internet FTWquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja da's lekker! Dan ben ik net de deur uit opweg naar het werk.
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?quote:
Geeen idee..quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan vannacht maar de herhaling kijken. Hoe laat begint die?
quote:
Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?quote:
Naah, andy gaat over die dingen ^^quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?
Mijn slaapritme is weer eens heen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ook geslapenUurtje of zes?
Deze is mijn favoriet:quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?
quote:
quote:
Goedzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige keer was het bij mij geflikt....nu deed ik het bij een gozer die mij al drie keer een klap in mijn gezicht had gegeven....
Nee dat mag niet maar ik dacht laat ik hem stevig te grazen nemen....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goedzomag dat wel? een klap int gezicht?
ik had het nog goed ook![]()
Aaah, das jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat mag niet maar ik dacht laat ik hem stevig te grazen nemen....Die gozer eraf met rood...
Helaas werd de wedstrijd daarna wel gestaakt wegens ongeregeldheden....
Dus weer zonder cup naar huis.....
Ik zeg daar nog niks over... ik ga even een topic openen.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aaah, das jammermaaaaaaar misschien val je vanavond wel in de prijzen
.. dat weet je natuurlijk zelf al..
quote:
quote:
Wel leuk ...quote:
Weet ik niet.... Zullen we anders morgen op Oubollig uitje gaan samen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Ik verveel me de tering.![]()
Is Nem op vakantie?
Ja, goeie vraag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Hoeveel vriendinnen scoor je nu bij elkaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik niet.... Zullen we anders morgen op Oubollig uitje gaan samen?
Geheim van de smid....quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen scoor je nu bij elkaar?
Elke dag een andere...
Ik dacht van hobbelpaard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat dyslexie een anagram is van zebra?
Ik voel me niet slim genoeg voor dit topicquote:
Misschien ben je wel te slim.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik voel me niet slim genoeg voor dit topic
Té slim ben k niet ^^quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te slim.
Maar het gaat op den duur wel wennen hoor. Je past je vanzelf aan.
Ik heb dat gevoel af en toe nog steeds met Ofylesquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Té slim ben k niet ^^
Ik hoop dat het gaat wennen.. kan jullie soms echt niet volgen
Whehequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel af en toe nog steeds met Ofyles![]()
Je staat dus niet alleen.
Hoe staat het met het kassameisje dan?quote:
Nee, ik zit gewoon nog in zonnig Nederland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Same old, same oldquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Nem, hoe is ie?
Zou ik ook wel willen. Maar dan krijg ik de kogel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same old, same old
En zo maar eens naar bed
Je hebt iig de Florence Nightengale Award gewonnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Daar slaap je wel goed op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Maar dan krijg ik de kogel.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:02 schreef Nesle het volgende:Ik heb PS vergeten te feliciteren
![]()
EXCUSES!
Nog van harte gefeliciteerd
zwemmen in prutsloten, lichtelijk beschonken en zonder schoenenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zwemmen in prutsloten, lichtelijk beschonken en zonder schoenen
Hoe heet dat nou wat ze in Vietnam vaak opliepen door het lopen in vieze sloten.....quote:
en nu ga ik met een gerust hart slapenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe heet dat nou wat ze in Vietnam vaak opliepen door het lopen in vieze sloten.....
Junglerot toch?
Geintje hoor Trademarkie!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en nu ga ik met een gerust hart slapen
zonder loopgraafvoeten
Ja. Cryptisch taalgebruik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
WheheOfy is de koning van vaagheid, hijs heel aardig maar ik kan hem idd echt vaak niet volgen
ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geintje hoor Trademarkie!![]()
Truste
Ah, dus die hersenen moet ik opzetten bij jouquote:
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah, dus die hersenen moet ik opzetten bij jou
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.
Jij schrijft de teksten en ik speel de rollen deal?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.
Wel opletten, want ik ben ook nog eens absurdistisch. De scènes spelen zich voornanelijk af op de volgende locaties:quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij schrijft de teksten en ik speel de rollen deal?
Ik voor zie een carriere voor mij als reclameboegbeeld voor de NS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel opletten, want ik ben ook nog eens absurdistisch. De scènes spelen zich voornanelijk af op de volgende locaties:Een stationshal Een open plein Een vervoersmiddel Een kiosk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik voor zie een carriere voor mij als reclameboegbeeld voor de NS!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
jij bent alleen maar van plan het kassameisje van de kiosk te checken.
Das je geraden ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is maar 1 kassameisje dat ik wil checken.....
Ofyles zelf denk ik.... Hij loopt te pimpen met zijn awards....quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das je geraden ook!
En trouwens er is al iemand anders bezig het meisje van de kiosk te checken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles zelf denk ik.... Hij loopt te pimpen met zijn awards....
Weltrustenquote:
Ik had mn bed gisteren nog gevonden trouwensquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik had mn bed gisteren nog gevonden trouwens
Jaah, was echt toeval. Ik had de computer net afgesloten en toen zag ik hem alquote:
Anders had je ergens op de vloer moeten slapen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, was echt toeval. Ik had de computer net afgesloten en toen zag ik hem alGeluk gehad ^^
Nee bedankt, liever geen rugpijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders had je ergens op de vloer moeten slapen.
Gewoon op je zij gaan liggen. Dat geeft nooit problemen bij mij.quote:
Bij mij welquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon op je zij gaan liggen. Dat geeft nooit problemen bij mij.
Je kunt het of je kunt het niet.quote:
Of je hebt een scoliosequote:
Heb ik ook.quote:
Lotgenootquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik ook.Door dat mijn linker been iets korter is dan de rechter.
Dat weet ik niet. Ik heb jouw rug nooit gezien.quote:
K heb 2 bochtjes, eentje van 41 graden en eentje van 38quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb jouw rug nooit gezien.
Mijn linkerbeen is zo'n 12 mm korter dan de rechter.
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
K heb 2 bochtjes, eentje van 41 graden en eentje van 38
Bij mij is het wel minder. De cijfertjes weet ik alleen niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
K heb 2 bochtjes, eentje van 41 graden en eentje van 38
quote:
Ja, dat was ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das je geraden ook!
En trouwens er is al iemand anders bezig het meisje van de kiosk te checken.
Niet? Dan moet je maar eens samen met Andy op pad gaan. Kunnen jullie elkaar over de drempel trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Alleen is het er nooit van gekomen.
Bij mij is het stukken minder. Als ik een steunzool van 10mm in mijn linker schoen zou doen sta ik weer zo goed als recht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen heb ik de onderste iets erger en de bovenste minder
Dan heb je gelukquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij is het stukken minder. Als ik een steunzool van 10mm in mijn linker schoen zou doen sta ik weer zo goed als recht.
Dat lijkt me kut.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan heb je geluk![]()
Ik heb drie jaar zo'n &%!%^@! korset moeten dragen..
Joah.. En het hielp niet eensquote:
En toen?quote:
Toen niks.. het is gestabiliseerd omdat ik uitgegroeid ben (quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Toen niks.. het is gestabiliseerd omdat ik uitgegroeid ben ()
Dus..
Het is nog geen 50 graden gelukkig, anders moest ik geopereerd worden.
Eigenlijk niks, alleen met lang rennen en als k op een slechte ondergrond slaapquote:
Met slapen heb ik geen problemen. Ik krijg wel last van mijn rug als ik erg lang moet staan. (langer dan 2 uur)quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Eigenlijk niks, alleen met lang rennen en als k op een slechte ondergrond slaap
Jij wel last van?
Ah ja, idd dat ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met slapen heb ik geen problemen. Ik krijg wel last van mijn rug als ik erg lang moet staan. (langer dan 2 uur)
Met lopen heb ik geen enkel probleem. Lange afstanden, rennen. No problem.quote:
Dank je wel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:35 schreef Nesle het volgende:
Weer een hele meuk toffe muziek gescoord en daar ga ik nu mee in slaap vallen
Slaap lekker voor zometeen, of werk ze nog even
Welke artiest?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:35 schreef Nesle het volgende:
Weer een hele meuk toffe muziek gescoord en daar ga ik nu mee in slaap vallen
Slaap lekker voor zometeen, of werk ze nog even
Ik kan ook best wel wat hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met lopen heb ik geen enkel probleem. Lange afstanden, rennen. No problem.
En wat ik al schreef, ik kan overal op slapen. Harde ondergrond of niet, maakt niet uit.
Ik moet zegggen dat ik zelfs beter op een matje op de grond slaap dan op een normaal matras.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik kan ook best wel wat hebbenalleen bij luchtbedden begint mn rug te zeuren of op de zacht marmeren matrassen van mn beste vriendin
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet zegggen dat ik zelfs beter op een matje op de grond slaap dan op een normaal matras.![]()
Maar ja, dat kan ook komen door het jaren lang regelmatig in het veld slapen.
Ik weet m niet..quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
* Ding dong ding, er staat een vraag open in de AKQ, Er staat een vraag open in de AKQ, ding dong ding
Oeh, even kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
* Ding dong ding, er staat een vraag open in de AKQ, Er staat een vraag open in de AKQ, ding dong ding
Ik welquote:
Heeft hij dan in dienst gezeten?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
een van mn broers zegt dat ook altijd.
Jup.. nou ik weet er niet veel van, het is alweer een poosje terug. Maar ik geloof dat hij vrachtwagen/voertuigenmonteur was daar.. telt dat ook?quote:
Ja hoor, dat telt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jup.. nou ik weet er niet veel van, het is alweer een poosje terug. Maar ik geloof dat hij vrachtwagen/voertuigenmonteur was daar.. telt dat ook?
Misschien moet ik ook maar in dienst gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat telt.![]()
Dan heeft hij zeker vaak in het veld geslapen.Een goede oefening voor de rug dus.
Als je door de keuring komt met je rug.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar in dienst gaan
Zo erg is het nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je door de keuring komt met je rug.
Hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zo erg is het nietVolgens mn orthopeed houden de bochten elkaar in evenwicht..
Maar ik denk dat ik te klein ben..
Kuchkuch.. 1.53.. kuchkuchquote:
De minimum lengte voor vrouwen is omlaag gehaald van 1.55 naar 1.50. Dat zit dus wel goed.quote:
Ah okeequote:Op maandag 3 augustus 2009 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De minimum lengte voor vrouwen is omlaag gehaald van 1.55 naar 1.50. Dat zit dus wel goed.
Je weet maar nooit. Ik kreeg pas oog voor Defensie toen ik mijn dienstplicht ging vervullen. Daar voor had ik nooit gedacht bij Defensie te gaan werken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah okeeHet lijken me leuke dingen om te doen, net zoals de marine. Ik denk alleen niet dat ik dat ooit ga doen
je hebt gelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik kreeg pas oog voor Defensie toen ik mijn dienstplicht ging vervullen. Daar voor had ik nooit gedacht bij Defensie te gaan werken.
En met VWO kun je meteen voor een functie als officier gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
je hebt gelijkje weet maar nooit.
Eerst maar eens ff school afmaken
Dat zullen we dan wel zien, ik weet nog lang niet wat ik wilquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met VWO kun je meteen voor een functie als officier gaan.
Helemaal geen idee?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel zien, ik weet nog lang niet wat ik wil![]()
quote:
Oeps. Dus helemaal geen richting in je hoofd wat je wel iets lijkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Best vervelend. Vooral omdat k volgend jaar mn examenvakken moet gaan kiezen.
Nou, wou eerst naar de kunstacedemiequote:Op maandag 3 augustus 2009 03:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps. Dus helemaal geen richting in je hoofd wat je wel iets lijkt.
Ah je bent een artistiekeling. Dan moet je maar eens met PS gaan kletsen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, wou eerst naar de kunstacedemie.. maar ik denk dat mn tekeningen er niet goed genoeg voor zijn.
en game design of iets met designen lijkt me leuk maar voor de meeste beroepen heb je dan wiskunde b nodig
Joah, als het onderwerp weer eens naar boven komtquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah je bent een artistiekeling. Dan moet je maar eens met PS gaan kletsen.
Weltrusten Tanjaa.quote:Op maandag 3 augustus 2009 03:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, als het onderwerp weer eens naar boven komt
Maar ik ga slapen, trusten c4![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sad, but true.
Hoe naief ben je dan
Ah doe je mn vrienden de groetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:15 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh, Its
Zometeen Jair verschonen en aankleden, en straks naar het Amerikaans consulaat in Amsterdam! M'n paspoort verloopt overmorgen, en ik kan dan Jair gelijk aanmelden voor zijn eigen
Ja, ik ben Amerikaanlong story...
Overigens ook gewoon 100% Nederlander, maar als ik voor een paar centen Jair de mogelijkheid bied om ook Amerikaans staatsburger te worden, dan zal ik dat zeker niet nalaten
Gefeliciteerd met je award!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah doe je mn vrienden de groeten![]()
Heb ik ook wat gewonnenquote:
Heel geen lang verhaal toch trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:15 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik ben Amerikaanlong story...
Je bent het liefste buurmeisje van de AKQ/AKQ SC.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik ook wat gewonnenMaar ik weet nooit wat
De Rachel Bilson Award voor het liefste buurmeisje in de AKQ/AKQ SCquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb ik ook wat gewonnenMaar ik weet nooit wat
[..]
Heel geen lang verhaal toch trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |