Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:58 schreef WeebI het volgende:
Wat een saaie scheisse is dit zeg. Ze moeten mij echt geen gratis Eredivisie Live gaan geven in de hoop dat ik er dan een abonnement op neem, want dit werkt averechts [ afbeelding ]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijn![]()
Ik hoop dat van Wolfswinkel veel scoort goed voor mijn coach van het jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatar
Jammer voor Utrecht dat ze daar geen echte doelpuntenmachines rond hebben lopen. Kom nu niet met v Wolfswinkel want die heeft volgens mij ook nog nooit een hatrick gemaakt in zijn leven. Heel RKC's linkerkant is zwak (vrijwel geen linkspoten) en die linkerkant begint bij LCV v Mosselveldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Slechts met 1-0, jaquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:50 schreef NoizEkick het volgende:
Wat staat Vitesse te prutsen zeg.
Die ga ik ook volgen.. Interessante speler.. Doet een beetje aan Dembele denken.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
Vorig jaar verloren ze 4-0 ofzo in hun eerste wedstrijd?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Als ajax en groningen maar gelijk spelen, de rest is bijzaak
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef venomsnake het volgende:
Sparta Rotterdam: Seliga; Boakye, Adeleye, Bakens, Slijngard; Rutjes, Van Gessel, Strootman; Duplan, Poepon, John.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Kuiper; Brama, Perez, Janssen; Stoch, NKufo en Ruiz.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Via de schotel ontvang je alleen 1 en 2.
Discriminatie, ik zou ze aanklagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
Klopt, hij had zijn 5e gele kaart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:42 schreef Rikketik het volgende:
Douglas ontbreekt zo te zien... hij was nog geschorst toch?
Ik snap n.a.v. de wedstrijden van Vitessen Roda dit weekend deze vergelijking niet. Vitesse speelt slecht en staat te blunderen, Roda speelde ook niet briljant, maar wel betrekkelijk solide en slaagde erin om het beoogde doel te bereiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:27 schreef VoreG het volgende:
Je zou Vitesse - Roda als 1e wedstrijd hebben gehad.
Ik heb het ook, maar ik begin met Heraclesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Idemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Hangt af van de ontwikkelingen in de eerste helft bij de genoemde wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idem![]()
En als Utrecht begint zet ik hem daar even op.
Same!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor iedereen die ik nog niet heb kunnen feliciteren: GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Hup Heracles en Sparta!
Ik heb geen champagne in huisquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor iedereen die ik nog niet heb kunnen feliciteren: GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Hup Heracles en Sparta!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Ja maar laat ons even in de waan den.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
az maakt dit toch wel weer goed
Is hij nou al op de trein gestapt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Koeman
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja maar laat ons even in de waan den.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Koeman neem je rotzooi mee!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Koeman
![]()
We worden geen kampioen nee als de rest alles wintquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Zie al die Ajax fans blij zijn dat AZ achter staatGeen vertrouwen er in dat Ajax het op eigen kracht kan ofzo.
Ook zo'n geniale uitspraak, hehe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Kleine pijntjes worden grote pijntjes...
Daarbij is het toch wel handig als de concurrentie weleens wat laat liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Zie al die Ajax fans blij zijn dat AZ achter staatGeen vertrouwen er in dat Ajax het op eigen kracht kan ofzo.
Uhu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is hij nou al op de trein gestapt?
Briljant hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:57 schreef neilpad het volgende:
Lol ik heb een stream gevonden met Australisch commentaar geniaal.
Jaliens second longest serving player. Achter Boschker schijnbaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
zeg het niet te hard op fok, die streams!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:57 schreef neilpad het volgende:
Lol ik heb een stream gevonden met Australisch commentaar geniaal.
Jaliens second longest serving player. Achter Boschker schijnbaar.
Dat is technisch gezien onmogelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
We worden geen kampioen nee als de rest alles wint
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef TvhN het volgende:
Die Wiedemeijer fluit tot nu toe wel erg in het voordeel van Heracles.
Nu ook weer een half uitvak volquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar AZ is een ongelofelijke kutclub geworden. En vooral de supporters met hun gekweekte haat richting Ajax. Dus die mogen hard op hun bek gaan van mij.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Smerige Heraclied![]()
::rrr
Jij denkt niet dat hij scoort vandaag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee Hamlap, je zult toch echt iets anders moeten verzinnen.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
Die josti van Heracles die de hele tijd met een vlag voor de tribunes langs rent leeft helaas ook nog..
Ja hoor, kijk hem blij zijn. Bang dat jullie op eigen kracht degradatie niet kunnen ontlopen?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De hand van Koeman is duidelijk zichtbaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk hem blij zijn. Bang dat jullie op eigen kracht degradatie niet kunnen ontlopen?
Ja dit was 100% overtreding, elleboog in de wang van de keeper... maar ja :Squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
Hmm, hindert Ruiz de keeper daar niet heel erg in de vijf meter?
quote:
Speelt hij nu niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Lens nog bij AZ, bij elke andere eredivisieclub zou hij wekelijks in de basis staan.
Hoezo? Hij staat al zowat de gehele voorbereiding in de basis en nu wederom. Bovendien is Koeman gecharmeerd van hem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Lens nog bij AZ, bij elke andere eredivisieclub zou hij wekelijks in de basis staan.
ik het zeg al sinds weken! er zijn totaal geen vloeiende combinaties te zien bij dit az vandaag. vorige seizoen speelden ze ook niet echt indrukwekkend, maar in fases combineerden ze wel aardig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De hand van Koeman is duidelijk zichtbaar.
Ik dacht dat hij niet speelde, en was daar verbaasd over. Maar hij speelt dus wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat al zowat de gehele voorbereiding in de basis en nu wederom. Bovendien is Koeman gecharmeerd van hem.
Kej.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet speelde, en was daar verbaasd over. Maar hij speelt dus wel.
Jammer dat het maar een beetje is, anders zou het wel een wereldspits zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lens heeft een beetje de motoriek van ex-mens Michael Jackson in zijn goede dagen.²
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Lens heeft een beetje de motoriek van ex-mens Michael Jackson in zijn goede dagen.²
Heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beschrijf de laatste overtreding s.v.p..
Yep.quote:
Hoe speelt de nieuwe Turkse spits?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang meer duren zo te zien.
Wie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe speelt de nieuwe Turkse spits?
Die eerste idem dito.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Omnifacer het volgende:
Tweede geel was voor te late tackle op middenveld. Fucking dom.
Kneep ie in de ballen van zijn directe tegenstander? Trok hij de broek van de scheids naar beneden? Riep ie kankerneger?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:15 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
JA HIJ KREEG ROOD OMDAT HIJ TWEE KEER GEEL PAKTE!
Sinan Kaloğluquote:
Als jij stopt met posten. Hebben we een deal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
Wanneer knipt Rutjes zijn smerige mat nou eindelijk eens af?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
Wanneer knipt Rutjes zijn smerige mat nou eindelijk eens af?
Nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij stopt met posten. Hebben we een deal?²
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
RKC Waalwijk: Wevers; H. Mulder, Gudde, Van Mosselveld, D. Mulder; Varela, Berger, Obodai; De Ceulaer, Benschop, Borrigter
FC Utrecht: Vorm; Cornelisse, Keller, Wuytens, Asare; Lensky, Silberbauer, Mertens, Van Dijk; Mulenga en Van Wolfswinkel
Hij heet toch Boerigter?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
RKC Waalwijk: Wevers; H. Mulder, Gudde, Van Mosselveld, D. Mulder; Varela, Berger, Obodai; De Ceulaer, Benschop, Borrigter
FC Utrecht: Vorm; Cornelisse, Keller, Wuytens, Asare; Lensky, Silberbauer, Mertens, Van Dijk; Mulenga en Van Wolfswinkel
Dát lijkt er meer op ja..quote:
Mertens heb ik in mijn CvhJ-team staan, dus van mij mag het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik denk dat Mulenga en Mertens gaan schitteren in hun eredivisie-debuut..
Hadden de andere teams het maar beter moeten doen vorig jaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef buddyb het volgende:
dit az moet ons landje vertegenwoordigen in de cl
Gelukkig ligt er op Old Trafford geen kunstgras.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef buddyb het volgende:
dit az moet ons landje vertegenwoordigen in de cl
Maar Schaars. Je hebt een prachtige vrouw, je staat volgend jaar op het WK in de basiself, je traint onder een genie en altijd maar zo bozig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Schaars een beetje bozig.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar Schaars. Je hebt een prachtige vrouw, je staat volgend jaar op het WK in de basiself, je traint onder een genie en altijd maar zo bozig.
Ben is een Jood, wat verwacht je dan ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:29 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een vreselijke klerelul is die Haverkort toch ook
Zuivere penalty wederom
Dieptriest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:33 schreef buddyb het volgende:
az heeft in totaal 1 keer geschoten!!!1
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWEquote:
Over paar weken zit hij weer naast jou op de tribune in amsterdamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWE
kampioen van de armoedequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden de andere teams het maar beter moeten doen vorig jaar
Neuh, ik denk niet dat ze hem op mijn plaats toelatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Over paar weken zit hij weer naast jou op de tribune in amsterdam
Het is het kunstgrasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWE
Inderdaad, het is een fucking schande!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef DeWaasheid het volgende:
Vitesse is royaal genaaid door de scheids. Jammer en onverdiend.
Ik zag nu die overtreding, hoe kon hij hem niet gevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een fucking schande!
Nou Venom, jij ouwe geilpijpquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Ah, daar zul je onze rode drijfnatte doos Barbara hebben!
Het is altijd hetzelfde met die Haverkort. Drama van een scheids.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag nu die overtreding, hoe kon hij hem niet geven? Fouten festival gaat gewoon weer verder
Denk je dat jij haar kunt bekerenquote:
What else is newquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
What else is new![]()
Zelfs zonder te spelen staan wij 5e
Ik weet alleen niet of ik daar wel zo'n trek in heb...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk je dat jij haar kunt bekeren?
Roda gewoon tweede na zo'n k*tseizoen, respect !quote:
Hij kan wel goed faken tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ze hem op mijn plaats toelaten
Foutje denk ik, op 818 staat wel FC Twente.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom is het wel FC Groningen en FC Utrecht, maar is het geen FC Twente??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |