Ik vind dat altijd maar slap, dat zoeken naar excuses. Blessures voorkomen is ook een kwaliteit. Zeker bij de seizoensstart.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, dat was m.u.v. de laatste wedstrijd tegen Cambuur geen excuus. Maar als je Hadouir, Delorge, Kah, De Wree en Skoubo mist zijn dat circa vier basisspelers en lever je het nodige in.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar slap, dat zoeken naar excuses. Blessures voorkomen is ook een kwaliteit. Zeker bij de seizoensstart.
Jammer dat we niet gewoon gewonnen hebben maar we doen het doorgaans altijd slecht tegen degradatieploegen en winnen weer lekker van Ajax
Ik zoek geen excuus, want er is een prima resultaat geboekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd maar slap, dat zoeken naar excuses.
Dus nu vind je ineens dat Roda een degradatiekandidaat is en toen net vond je nog dat Roda vol op de aanval had moeten spelenquote:
Tijd rekken bij een 0-0 stand in een competitiewedstrijd is niet heel erg sterk en getuigt niet van geloof in eigen kunnen. Dat kun je toch niet ontkennen. Verder moet je het zelf weten of je anti-voetbal waardeert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus nu vind je ineens dat Roda een degradatiekandidaat is en toen net vond je nog dat Roda vol op de aanval had moeten spelen.
Begin je weer, waar zeg ik dat Roda op de aanval moest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus nu vind je ineens dat Roda een degradatiekandidaat is en toen net vond je nog dat Roda vol op de aanval had moeten spelen.
Het getuigt van realiteitszin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Tijd rekken bij een 0-0 stand in een competitiewedstrijd is niet heel erg sterk en getuigt niet van geloof in eigen kunnen. Dat kun je toch niet ontkennen. Verder moet je het zelf weten of je anti-voetbal waardeert.
Wat zeg je danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef lighted het volgende:
[..]
Begin je weer, waar zeg ik dat Roda op de aanval moest?
Ik vind het raar. Waarom zou Roda niet kunnen winnen in Heerenveen. Volgens mij moet je er altijd voor gaan maar ik zal wel te blijmoedig zijnquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Tijd rekken bij een 0-0 stand in een competitiewedstrijd is niet heel erg sterk en getuigt niet van geloof in eigen kunnen. Dat kun je toch niet ontkennen. Verder moet je het zelf weten of je anti-voetbal waardeert.
Het kan wel, maar je moet het niet ten koste van alles willen nastreven. Gezien het vorige seizoen is een punt in Heerenveen een prima resultaat in de eeste wedstrijd, waar we op kunnen bouwen. Dat is op dit moment het belangrijkste.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Waarom zou Roda niet kunnen winnen in Heerenveen. Volgens mij moet je er altijd voor gaan maar ik zal wel te blijmoedig zijn
Vorig jaar wonnen we bij Volendam. De club die Ajax uit de beker stootte weet je nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah Heerenveen begint eens matig aan de competitiestart. What else is new.
Wat bevestig ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
Roda was ooit een puike club maar wat is dat veranderd in een paar jaar tijd. Ineens de meest gehate club van de eredivisie. Daarom snap ik niet dat je dat nog eens bevestigt Plato.
Gelukkig hebben ze die sympathieke Van Geel in de gelederen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
Roda was ooit een puike club maar wat is dat veranderd in een paar jaar tijd. Ineens de meest gehate club van de eredivisie. Daarom snap ik niet dat je dat nog eens bevestigt Plato.
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
volgensmij willen ze echt graag weer nacompetitie spelen
Zo Verdedigend speelde ze, toen SC Heerenveen met 3 man achterin ging speelde kreeg Roda JC pas enkele kansjes.quote:
Dat zullen ze in de meeste thuiswedstrijden ook wel doen, voor een uitwedstrijd in Heerenveen vind ik het op dit moment een prima keuze.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo Verdedigend speelde ze, toen SC Heerenveen met 3 man achterin ging speelde kreeg Roda JC pas enkele kansjes.
Nee die moeten echt anders gaan spelen en zeker in thuiswedstrijden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef Sieps het volgende:
Maar om 19:45 beginnen de betere ploegen te voetballen
Wat dacht je van FC Utregquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:28 schreef Superheld het volgende:
Vind het allemaal niet zulke boeiende wedstrijden zo op het eerste gezicht... Maargoed wie weet zitten er hele leuke bij
Wat een kut clubquote:
Mag ik die glazen bol van je lenen?quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag ik die glazen bol van je lenen?
Pak maar alvast wat chips, straks kan je genieten van FC Utregquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Pak maar alvast wat chips, straks kan je genieten van FC Utreg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |