Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef venomsnake het volgende:
Sparta Rotterdam: Seliga; Boakye, Adeleye, Bakens, Slijngard; Rutjes, Van Gessel, Strootman; Duplan, Poepon, John.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Kuiper; Brama, Perez, Janssen; Stoch, NKufo en Ruiz.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Via de schotel ontvang je alleen 1 en 2.
Discriminatie, ik zou ze aanklagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Via de schotel ontvang je alleen 1 en 2.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
Klopt, hij had zijn 5e gele kaart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:42 schreef Rikketik het volgende:
Douglas ontbreekt zo te zien... hij was nog geschorst toch?
Ik snap n.a.v. de wedstrijden van Vitessen Roda dit weekend deze vergelijking niet. Vitesse speelt slecht en staat te blunderen, Roda speelde ook niet briljant, maar wel betrekkelijk solide en slaagde erin om het beoogde doel te bereiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:27 schreef VoreG het volgende:
Je zou Vitesse - Roda als 1e wedstrijd hebben gehad.
Ik heb het ook, maar ik begin met Heraclesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Idemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Hangt af van de ontwikkelingen in de eerste helft bij de genoemde wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idem![]()
En als Utrecht begint zet ik hem daar even op.
Same!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |