Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:58 schreef WeebI het volgende:
Wat een saaie scheisse is dit zeg. Ze moeten mij echt geen gratis Eredivisie Live gaan geven in de hoop dat ik er dan een abonnement op neem, want dit werkt averechts [ afbeelding ]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijn![]()
Ik hoop dat van Wolfswinkel veel scoort goed voor mijn coach van het jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatar
Jammer voor Utrecht dat ze daar geen echte doelpuntenmachines rond hebben lopen. Kom nu niet met v Wolfswinkel want die heeft volgens mij ook nog nooit een hatrick gemaakt in zijn leven. Heel RKC's linkerkant is zwak (vrijwel geen linkspoten) en die linkerkant begint bij LCV v Mosselveldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Slechts met 1-0, jaquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:50 schreef NoizEkick het volgende:
Wat staat Vitesse te prutsen zeg.
Die ga ik ook volgen.. Interessante speler.. Doet een beetje aan Dembele denken.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
Vorig jaar verloren ze 4-0 ofzo in hun eerste wedstrijd?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Als ajax en groningen maar gelijk spelen, de rest is bijzaak
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef venomsnake het volgende:
Sparta Rotterdam: Seliga; Boakye, Adeleye, Bakens, Slijngard; Rutjes, Van Gessel, Strootman; Duplan, Poepon, John.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Kuiper; Brama, Perez, Janssen; Stoch, NKufo en Ruiz.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Via de schotel ontvang je alleen 1 en 2.
Discriminatie, ik zou ze aanklagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
Klopt, hij had zijn 5e gele kaart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:42 schreef Rikketik het volgende:
Douglas ontbreekt zo te zien... hij was nog geschorst toch?
Ik snap n.a.v. de wedstrijden van Vitessen Roda dit weekend deze vergelijking niet. Vitesse speelt slecht en staat te blunderen, Roda speelde ook niet briljant, maar wel betrekkelijk solide en slaagde erin om het beoogde doel te bereiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:27 schreef VoreG het volgende:
Je zou Vitesse - Roda als 1e wedstrijd hebben gehad.
Ik heb het ook, maar ik begin met Heraclesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Idemquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik twijfel tussen Heracles-AZ en Sparta-Twente, ik begin denk ik met de laatste.
Hangt af van de ontwikkelingen in de eerste helft bij de genoemde wedstrijdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idem![]()
En als Utrecht begint zet ik hem daar even op.
Same!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Utrecht vandaag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor iedereen die ik nog niet heb kunnen feliciteren: GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Hup Heracles en Sparta!
Ik heb geen champagne in huisquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor iedereen die ik nog niet heb kunnen feliciteren: GELUKKIG NIEUW VOETBALSEIZOEN IEDEREEN!!!!
[ afbeelding ]
Beste wensen in 09/10!!!
Hup Heracles en Sparta!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hopelijk winnen we weer een keer daar in Rotterdam, wel weer heel typisch dat Twente op eredivisielive 3 komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |