Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:58 schreef WeebI het volgende:
Wat een saaie scheisse is dit zeg. Ze moeten mij echt geen gratis Eredivisie Live gaan geven in de hoop dat ik er dan een abonnement op neem, want dit werkt averechts [ afbeelding ]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Kwart voor 9, FC Utreg, oh man dat wordt een doelpuntenfestijn![]()
Ik hoop dat van Wolfswinkel veel scoort goed voor mijn coach van het jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou niet durven..quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ha! Als Utreg met drie goals of meer verschil wint van RKC neem ik twee weken lang een Utreg avatar
Jammer voor Utrecht dat ze daar geen echte doelpuntenmachines rond hebben lopen. Kom nu niet met v Wolfswinkel want die heeft volgens mij ook nog nooit een hatrick gemaakt in zijn leven. Heel RKC's linkerkant is zwak (vrijwel geen linkspoten) en die linkerkant begint bij LCV v Mosselveldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Slechts met 1-0, jaquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:50 schreef NoizEkick het volgende:
Wat staat Vitesse te prutsen zeg.
Die ga ik ook volgen.. Interessante speler.. Doet een beetje aan Dembele denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |