Hij heet toch Boerigter?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
RKC Waalwijk: Wevers; H. Mulder, Gudde, Van Mosselveld, D. Mulder; Varela, Berger, Obodai; De Ceulaer, Benschop, Borrigter
FC Utrecht: Vorm; Cornelisse, Keller, Wuytens, Asare; Lensky, Silberbauer, Mertens, Van Dijk; Mulenga en Van Wolfswinkel
Dát lijkt er meer op ja..quote:
Mertens heb ik in mijn CvhJ-team staan, dus van mij mag het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik denk dat Mulenga en Mertens gaan schitteren in hun eredivisie-debuut..
Hadden de andere teams het maar beter moeten doen vorig jaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef buddyb het volgende:
dit az moet ons landje vertegenwoordigen in de cl
Gelukkig ligt er op Old Trafford geen kunstgras.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef buddyb het volgende:
dit az moet ons landje vertegenwoordigen in de cl
Maar Schaars. Je hebt een prachtige vrouw, je staat volgend jaar op het WK in de basiself, je traint onder een genie en altijd maar zo bozig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Schaars een beetje bozig.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar Schaars. Je hebt een prachtige vrouw, je staat volgend jaar op het WK in de basiself, je traint onder een genie en altijd maar zo bozig.
Ben is een Jood, wat verwacht je dan ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:29 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een vreselijke klerelul is die Haverkort toch ook
Zuivere penalty wederom
Dieptriest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:33 schreef buddyb het volgende:
az heeft in totaal 1 keer geschoten!!!1
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWEquote:
Over paar weken zit hij weer naast jou op de tribune in amsterdamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWE
kampioen van de armoedequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden de andere teams het maar beter moeten doen vorig jaar
Neuh, ik denk niet dat ze hem op mijn plaats toelatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Over paar weken zit hij weer naast jou op de tribune in amsterdam
Het is het kunstgrasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH JOUW AZ STAAT TE VERLIEZEN OUWE
Inderdaad, het is een fucking schande!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef DeWaasheid het volgende:
Vitesse is royaal genaaid door de scheids. Jammer en onverdiend.
Ik zag nu die overtreding, hoe kon hij hem niet gevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een fucking schande!
Nou Venom, jij ouwe geilpijpquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Ah, daar zul je onze rode drijfnatte doos Barbara hebben!
Het is altijd hetzelfde met die Haverkort. Drama van een scheids.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag nu die overtreding, hoe kon hij hem niet geven? Fouten festival gaat gewoon weer verder
Denk je dat jij haar kunt bekerenquote:
What else is newquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
What else is new![]()
Zelfs zonder te spelen staan wij 5e
Ik weet alleen niet of ik daar wel zo'n trek in heb...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk je dat jij haar kunt bekeren?
Roda gewoon tweede na zo'n k*tseizoen, respect !quote:
Hij kan wel goed faken tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat ze hem op mijn plaats toelaten
Foutje denk ik, op 818 staat wel FC Twente.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom is het wel FC Groningen en FC Utrecht, maar is het geen FC Twente??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |